IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • В България сме по-назад от развитите държави, където електрическите автомобили се ползват масово. Тук имаме още хляб да ядем.

    Коментар


    • Вчера, в "Колела" Томов представи новото Пежо 3008 плъг-ин хидрид.
      Добра визия, два отделни ел.двигателя по 80 кВт (по един на всяка ос), истинско 4х4, не е точно всъдеход по моите субективни разбирания, но далеч не е и "паркетен СУВ" за разхождане на дупето на някоя тунингована кака.
      Батерията има капацитет от 13,2 кВт за 50 WLTP километра.
      Добре докарано на визия, френският дизайн не е по-лош от италианския. Пълното име май беше Пежо 3008 гт хибрид4


      Га стигнахме до цената, обаче, настъпи стъписване. Започва от 92 хил. и тук последва едно смущаващо изречение: Тази цена е с 30 хил повече от цената на най-богато оборудваната бензинка.

      Последното за сетен път доказа едни отколешни мои подозрения, че производителите се опитват чрез тези автомобили да реализат 2 продажби наведнъж. Нещо като две в едно, но със споделени ламарини, седалки и джанти
      На тях сметката може и да им излиза, но на клиента сметка н е вЕрвам да излиза.

      Е, сега има една порода млади мениджърчета, които получават много пари, но на края на месеца все се оглеждат за заеми, щото всичко е изпукано, дори кредитната карта е на лимита.
      Тях д а ги търсят да с и купят.

      Коментар


      • Два варианта на Модел 3 са посочени в препоръчителния списък за щедрите китайски субсидии /?!?/ - за автомобили с нови енергийни източници според публикация на сайта на китайското министерство на промишлеността и информационните технологии.

        Калифорнийският производител /Тесла/ на електромобили, който произвежда коли в завод за два милиарда долара в Шанхай, цели да прави над 100 автомобила седмично до края на 2019 година и да достави произведените в Китай автомобили преди Китайската нова година на 25 януари.

        Не е ясно засега на колко ще възлиза субсидията на електромобил...

        Китай се надява продажбите на автомобили с нови енергийни източници, които включват плъг-ин хибридите, електрическите коли само с батерия и задвижваните с водородни горивни клетки, да достигнат едва четвърт от общите продажби до 2025 година. За 2018 година тези автомобили са представлявали 4,6 процента от общите продажби.

        .................................................

        Горната информация е от миналата /2019/ година.

        В средата на януари 2020 излезе нова информация: Пекин НАМАЛИ субсидиите при покупката на електричките.

        Жалко, Мъск толкова разчиташе на тази субсидия! /не, че китайците тръгват масово да купуват електромобили за НАД $ 50 000!!!/

        Независимо на какво разчита Мъск, продажбите за миналата година в Китай могат да бъдат нагледно показани в точен мащаб на следната графика:




        ..................................................

        Ще си позволя да цитирам един мой опонент ТУК, от 03.01.2020 г.: "В Европа и в Китай мачът е свирен вече!"

        Дали ще си спомни за думите си този мой опонент? Може да си ги преговори.

        Въпросът ми: за колко време ЩЕ "подменим" 25 800 000 новопродадени автомобили САМО ЗА ЕДНА ГОДИНА - с електрички при настоящите темпове на сглобяване и продажби?

        Автомобилите, които са в движение, продадени през 2018 и 2017 г. /още два пъти по толкова - над 50 милиона/ - ще ги "подменяме" ли?

        "Мачът е свирен!" - според мен - по-скоро е свързано с утвърждаване на автомобилите с топлинен двигател... Продажбите доказват еднозначно това! ))

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
          Защо НЕ бих разчитал на Тесличка, която преследва престъпили законите?

          При казуса, когато се гони престъпник - това в общея случай - може да продължи стотина и повече километри...

          Представата ти и за полицейски преследвания е от времето на Дилинджър. Не че е изненадващо.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

            Точно така, всеки патрул си носи две туби бензин в багажника. Ей така за всеки случай...
            Идиот.
            Баш така си е.
            Носиш си резерва, щото иначе капут.
            Питай тея под връх Ботев дето не са си носили резервни батерии.
            Не че и това щеше да им помогне - ама поне щяха да са ги намерили, а не да ги глозгат вълците и чакалите
            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              Защо НЕ бих разчитал на Тесличка, която преследва престъпили законите?

              При казуса, когато се гони престъпник - това в общея случай - може да продължи стотина и повече километри...

              Разбира се, че ел.двигатели/ите черпят ток, климатикът също черпи ток, дано не е зимно време /говоря за различни географски ширини/, но ако имаме като даденост и зимни условия - е, те това вече е прекалено много, но не е изключено...

              Въпросът ми е, колко би била оперативна следващата смяна?

              Може би престъпниците или /само/ нарушители - ще почакат час-два, за да се зареди електричката...

              .....................................

              Алтернативният вариант - с две туби - и няма прошка за престъпниците!

              Ако някой не знае: тубите са едни най-обикновени съдове, в които може да се съхранява ВСЯКО течно гориво...

              ....................................

              Спомням си - някой тук беше постнал снимка на дизел-генератор за производство на ел.енергия за зареждане на електрички... За Австралия ставаше дума... )) Да дадем възможност на опонентите да се хванат за нещо... ))

              И ДАНО Мъск не реши да ъпдейтва софтуера, с което да осигури сигурността на полицаите - от гледна точка - самозапалване на батериите... )))
              Точно така, всеки патрул си носи две туби бензин в багажника. Ей така за всеки случай...
              Идиот.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
                Хе - VW ID.3 с пробег 500км. В България са предплатени 30 бройки...базова цена 30k€
                Това е цялата квота за 2020... Дет се казва, даже фашагските меринжеи не са предвидили електрофенщината българска
                Нещо със софтуера са го закъсали.

                Коментар


                • Хе - VW ID.3 с пробег 500км. В България са предплатени 30 бройки...базова цена 30k€
                  Това е цялата квота за 2020... Дет се казва, даже фашагските меринжеи не са предвидили електрофенщината българска
                  Last edited by satz; 08.02.2020, 22:46.

                  Коментар


                  • безимeн , всъщност какво толкова се е случило с тези ел.коли че сме се вторачили в тях.
                    1. понеже се появиха литиевойонни акумулатори е възможно да се направят.
                    2. въпросния милиардер му е станало фикс идея да ги прави или просто бизнес който впечатлява.
                    3. могат ли да са фактор за промяна - НЕ, не притежават такива данни, ПЕТРОЛА си остава.
                    4. ЦЕНАТА на петрола се определя по сложен начин, изключително много фактори и ел. истерията може би е станала един от тях.
                    5. развръзката е близо защото скоро предстои да се види че ел.колите не са фактор а само фикс идея, не по различна от идеята кола да хукне да върви с вода , имам предвид смислеността на идеята.
                    6. предстои промяна и тя ще стане чрез цената на петрола в крайна сметка, защото тя е фактор и определя количествата които се консумират.
                    7. цената на петрола не може да се определя чрез пазар, борбата - боричкането кой къде да продава също е катастрофално и трябва да се фиксира иначе голяма криза.
                    Те ако ставаха за употреба ел колите в последните години да бяха станали поне 5 процента.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Защо НЕ бих разчитал на Тесличка, която преследва престъпили законите?

                      При казуса, когато се гони престъпник - това в общея случай - може да продължи стотина и повече километри...

                      Разбира се, че ел.двигатели/ите черпят ток, климатикът също черпи ток, дано не е зимно време /говоря за различни географски ширини/, но ако имаме като даденост и зимни условия - е, те това вече е прекалено много, но не е изключено...

                      Въпросът ми е, колко би била оперативна следващата смяна?

                      Може би престъпниците или /само/ нарушители - ще почакат час-два, за да се зареди електричката...

                      .....................................

                      Алтернативният вариант - с две туби - и няма прошка за престъпниците!

                      Ако някой не знае: тубите са едни най-обикновени съдове, в които може да се съхранява ВСЯКО течно гориво...

                      ....................................

                      Спомням си - някой тук беше постнал снимка на дизел-генератор за производство на ел.енергия за зареждане на електрички... За Австралия ставаше дума... )) Да дадем възможност на опонентите да се хванат за нещо... ))

                      И ДАНО Мъск не реши да ъпдейтва софтуера, с което да осигури сигурността на полицаите - от гледна точка - самозапалване на батериите... )))

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                        Полицейска Tesla остана без ток в преследване

                        По какво щеше тая история да е различна ако ставаше дума за кола с двг и празен резервоар?

                        Коментар


                        • Полицейска Tesla остана без ток в преследване

                          Неприятна история: Tesla Model S 85 на служба в полицията на Фримонт (Калифорния, САЩ) остава без заряд на батериите в преследване. Според информация на CNN полицаят Хесе Хартман зад волана точно започнал да гони автомобил, когато осъзнава, че оставащият пробег на електрическата патрулка бил само шест мили (ок. десет километра). Наистина, на помощ са се притекли колегите от California State Highway Patrol, но и на тях им се е наложило в един момент да оставят нарушителя да набере преднина, тъй като преследването се оказало опасно заради високата скорост.

                          Въпросната Model S с капацитет на батерията 85 кВтч и максимален пробег 424 км, по данни на CBS е направена в завода във Фримонт – но по невнимание служителите на реда са забравили да я заредят преди дежурството. Защо – не се знае… От време на време подобни ситуации се случвали, когато след смяна полицай пишел доклад и не се връщал повече на улицата. От екологични съображения полицията на Фримонт започна пробно използване на Tesla. Все още не е ясно дали осуетеното преследване ще окаже влияние върху бъдещето на електромобилите на Елън Мъск „под пагон“.

                          Коментар


                          • Прави /ми/ впечатление, че каруц...., опссс - ама той се прави обиден, когато наричаме така хората, които говорят тук за каруци - именно по този начин... В темата, която касае превозни средства - някой говори за каруци... Не, че няма право, но - щом иска да бъде коректен - нека не пропуска основни елементи от еволюционното развитие на човечеството... Да му обясня по-разбираемо: да НЕ поставя каруцата пред коня!

                            Горното означава, че еволюцията подрежда значимите събития в областта на техниката, преди повече от век - така: каруца - електромобил - автомобил.

                            Отчитайки горните реалности, човекът, който говори за каруци, на 30.01.2020 /и не само тогава!/ - определя опонента си в мое лице като: "Радетел за спиране на прогреса"...

                            Горните ми доводи са в подкрепа на твърдението - че той е този "Радетел за спиране на прогреса", щом като зачерква по-висшият етап в развитието на превозните средства.

                            .................................................

                            Ще дам и други доводи, с които да подкрепя моето - и да оборя неговото определение.

                            В графиката, която давам долу - са показани реалните разпределения при ТОЧНО СПАЗЕН МАЩАБ!

                            Това, в графиките на опонента ми - не само, че не съществува, а дори там данните са силно манипулирани /вероятно от заинтересувани кръгове, които изобщо не правЕЛИ никаква..., ама - съвсем никаква реклама - ТОЙ дори ще се закълне в това: съвсем вярно е преписал!/...




                            Какво прави впечатление на тази графика...

                            90 000 000 новопроизведени автомобили през 2019.

                            Толкова бяха и през 2018 /дори малко повече/.

                            Толкова бяха и през 2017 /дори малко повече/...

                            И т.н., назад във времето.

                            ................................................

                            Излиза, че тезата за "подмяната" на топлинните двигатели - е "съшита с бели конци"... Прах в очите на публиката.

                            Искаше ми се да направя графика на 1.5 МИЛИАРДА коли, които се търкалят по пътищата на планетата, но мащабите не биха показали къде се намират електромобилите, с които се спекулира, че щели да подменят 1,5 милиарда топлинни двигатели...

                            И това - видите ли - "от днес - за утре"... ))

                            Да де, ама тия 1.5 МИЛИАРДА - съвсем не са константа, а /по горната графика!/ - всяка година излизан НОВИ 90 МИЛИОНА!

                            ..................................................

                            Мислех да правя задачка с пълненето на един басейн през тръба с определено сечение и изпразването му от други тръби... Отказвам се, защото е ясно, че няма как НАСТОЯЩИТЕ ПОТРЕБНОСТИ на хората да бъдат задоволени на ПО-НИСКО НИВО!

                            Това е точно СПИРАНЕ НА ПРОГРЕСА!

                            На каква цена? На цената на това, че един самозабравил се милиардер имал болни амбиции да експлоатира измислена идея!

                            Разбира се, че обществото няма да се върне в еволюционното си развитие.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                              Очевидно когато е трябвало сте чели червена пропаганда. Сега продължавате да четете руска пропаганда.
                              Това не е достатъчно, начев. Затваряте си кръгозора, и живеете в ограничен, измислен свят.
                              А доказателство че не четете достатъчно качествена литература е факта че наричате Имхотеп писар на фараона.
                              Забелязва се че не само хората, но и държавите които живеят в собствен затворен свят, не живеят добре и свършват зле...

                              А за инфото -ми линка за който писах че е фалшив не се отваря, ако го разгледаш, ще видиш че е сгрешен.
                              Но - нищо ново под слънцето...

                              Не го отваряш, щото не си си платил нета и са ти отрязали скоростта
                              Никой друг не се оплаква.
                              Аз се информирам от наши + немски и английски източници. Ако се налага, ще се оправя и на други езици. Руските не г ичета и го отчитам като грешка, но не може всичко.
                              Ти, Барби и Ванката четете само руски и украински, барабата се отсрамва по изключение с някой френски, дето никой не си прави труда да отвори. Това му се вика качесвена литература!

                              Писарът на фараона е бил изключително важна фигура, ама кво да ти обяснявам,

                              Коментар


                              • BobyB, защото покрай тази Тесла да имат производство на електрички е реклама. Те са техници и много добре знаят законите на физиката, и сигурно се досещат че да свързваш последователно голям брой клетки за да получиш захранващо напрежение за електромотор на електромобил който се бори с тези с ДВГ по характеристики НЕ Е ОПЦИЯ. Цените на батериите които се очаквало да падат трябва да са много качественни и евтини, ще стане..особенно ако фабриката е голяма като цъфнат налъмите на пролет както казва народа.Този проблем на електрическите автомобили не е гига и не е голям, само е непреодолим.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X