IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
    Дани,
    Нещата са малко по-сложни там. Не могат са избягнат омокрането с електролит над неговата повърхност.ТАМ е -да речем -половината от саморазряда им. Спасява номера ниското напрежение -докато протече това-онова, окапало се от стените и капака. Чак съвършена изолация може и да няма но, е прилична. Обаче, не им е точно общ електролитът. Епизодично, може нещо да плисне навън но, и относително бързо съхне.
    Матеев, на няколко пъти ти напомням за тока и пот.разлика. Електролитът е течен (или ли дори, желиран) и няма същата диелектрична проницаемост, както металът (нея, можеш да я считаш практически безкрайна). Затова, в рамките на микрони метал, полето губи интензитет (напрегнатостта се стреми към нула), докато в течността (проводник от втори род, йонен, където концентрацията на токоносители и тяхната подвижност, са с порядъци по-ниски от тези в метала), полето (респективно, еквипотенциалните равнини) се простират много извън края на метала (имаме си отлично електростатично екраниране, фарадеевият кафез бледнее пред този, пък и Ламбда (дълж.на вълната на постоянния ток) е безкрайна. Ето защо, дупките вода пропускат, а поле-не, т.е. в тях, я няма основната причина за утечки в този проводник. Интензитетът на полето в иначе, проводящите канали, е нула и става онова, което те плаши.
    Ще рече,
    Спокойно, няма да те бия. Само ти гледах сеира.
    Отново се извъртя като фурнаджийска лопата за кой ли път, след като разбра, че аз съм прав.

    БАТЕРИИТЕ НЕ МОГАТ ДА ФУНКЦИОНИРАТ С ОБЩ ЕЛЕКТРОЛИТ, което го твърдеше допреди 2 дена.

    То не бяха дупки, то не бяха тънки електроди, то не бяха микрони водни слоеве при топлообменик - издънка след издънка, ПЛОД НА ТОТАЛНАТА ТИ НЕКОМПЕТЕНТНОСТ. Добре че съм аз да те завръщам в правия път, иначе досега щеше да "откриеш" и вечен двигател.

    Върви да си чешеш манията за величие в бг-мама, но тука повече не се пробвай, защото има компетентни хора, които падат под масата от смях при всяка една твоя издънка поради тоталното ти невежество.

    Разбирам че истината боли, но следващия път преди да измислиш поредната простотия, направи си труда малко да попрочетеш това-онова, което ти липсва като познания.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      13ADROL, е затова ще ти паднат цените на имотите, защото не си знаеш интереса. В най обикновенните оловни акумулатори електролита е като общ, не са перфектно изолирани клетките и това не води до голям номинален ток на саморазряд. Това е истината, другото е някакви самозаблуждения на някакви хора които не искат да си размърдат мозъците да не им стане случайно нещо.
      Дани,
      Нещата са малко по-сложни там. Не могат са избягнат омокрането с електролит над неговата повърхност.ТАМ е -да речем -половината от саморазряда им. Спасява номера ниското напрежение -докато протече това-онова, окапало се от стените и капака. Чак съвършена изолация може и да няма но, е прилична. Обаче, не им е точно общ електролитът. Епизодично, може нещо да плисне навън но, и относително бързо съхне.
      Матеев, на няколко пъти ти напомням за тока и пот.разлика. Електролитът е течен (или ли дори, желиран) и няма същата диелектрична проницаемост, както металът (нея, можеш да я считаш практически безкрайна). Затова, в рамките на микрони метал, полето губи интензитет (напрегнатостта се стреми към нула), докато в течността (проводник от втори род, йонен, където концентрацията на токоносители и тяхната подвижност, са с порядъци по-ниски от тези в метала), полето (респективно, еквипотенциалните равнини) се простират много извън края на метала (имаме си отлично електростатично екраниране, фарадеевият кафез бледнее пред този, пък и Ламбда (дълж.на вълната на постоянния ток) е безкрайна. Ето защо, дупките вода пропускат, а поле-не, т.е. в тях, я няма основната причина за утечки в този проводник. Интензитетът на полето в иначе, проводящите канали, е нула и става онова, което те плаши.
      Ще рече,
      Спокойно, няма да те бия. Само ти гледах сеира.
      Last edited by Pyramid; 30.04.2021, 20:48.

      Коментар


      • Pyramid, ако Тесла фалира при задаващото се електромобилно фиаско ще фалират и другите компании на Мъск и повече нови няма да отвори. Те и на Мадоф са му давали много пари, има и такива и то не малко спечелили от пирамидата..обаче накрая се радват че умрял нали така. Така че другото може да ти е вярно и за него да те изкарват луд, но за това как ще направи Мъск други компании като му фалира Теслата - НЕ Е ВЯРНО, забрави че ще стане така. Сега ако не си признаеш грешката ставаш като Матеев, той като котка която по гръб не пада.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • 13ADROL, е затова ще ти паднат цените на имотите, защото не си знаеш интереса. В най обикновенните оловни акумулатори електролита е като общ, не са перфектно изолирани клетките и това не води до голям номинален ток на саморазряд. Това е истината, другото е някакви самозаблуждения на някакви хора които не искат да си размърдат мозъците да не им стане случайно нещо.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Иначе, разследването установи, че - важи за повечето химии - батериите са натоварени с ред излишности които, ги правят по-скъпи, по-тежки и по-трудно рециклируеми от минимално необходимото. Напр., споменахме корпуса: няколко десетки кг.никел на кола, без да създава капацитет, пречка за рециклажа, и т.н. Забавното е, как реакционерите се пънат, кое било "не можело" да става...докато, клекнат големите компании. И после, същите тези реакционери, се кротват. Що? Ами щото, Го Голям вече бил го правел. Значи, едни "имат допуск до хай-тека", а други не?
            ЯДЕЦ. Никой не е абониран да е прав.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Матеев, много погрешно разсъждаваш, слоя който топлообменя е много тънък, хлабината е голяма и няма да се запуши никога или колкото се запушва самата тръба към гърловината - то е много рядко и трудна работа да се запуши. Общия електролит е по скоро да докаже, че ако се случи теч той няма да предизвика късо съединение. Отвора е необходим да кажем технологично.
              Писах - изтрили са - че, Матеев с много неща не е наясно. "Хлабината", за която говориш тук (благодаря за подкрепата, разбира се), НЕ Е точно "хлабина", ами дебелина на воден слой. Което, Е различно. Иначе, напречното сечение там, е над 12 кв см.и няма запушване, колкото и да реват тези "разбирачи". При мен, само на мястото на разполагане, тестовата установка вече започна 5-та година експлоатация та, да си говорят каквото щат, фактите са на наша страна. Пък, ако "късото съединение", което споменаваш, е само по време на работа и само последователно с всички елементи от батерията, не говорим за късо съединение, а за номинален разряден ток. Не знам дали да ги питам тези с Матеев, защо, аджеба, акумулаторът НЕ се саморазрежда през товарните изводи на клетките, които са вътре, откъм електролита. Бас ловя на една боза, има да мънкат.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Замисъла го знаят всички. Някой да му даде триста хиляди лева да си раздава заплати известно време.
                В същото време няма смисъл да прави каквото и да било, защото тогава ще трябва да изхарчи и пари за материали, разни други неща... А така ще намалеят парите за заплати...
                С една дума измамник

                Коментар


                • Матеев, много погрешно разсъждаваш, слоя който топлообменя е много тънък, хлабината е голяма и няма да се запуши никога или колкото се запушва самата тръба към гърловината - то е много рядко и трудна работа да се запуши. Общия електролит е по скоро да докаже, че ако се случи теч той няма да предизвика късо съединение. Отвора е необходим да кажем технологично.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                    Ти не разбра ли какъв е "гениалният" замисъл?

                    Батериите са с общ електролит, но имат дупка, през която електролита да изтече. Няма електролит - няма изравнителен ток - няма проблеми.

                    Същото беше и с двете тръбички на микрони разстояние помежду им. Такова малко разстояние веднага се запушва от мазнините в мръсната вода, и така тя не може да премине. Следователно няма вода - няма проблеми.

                    Същото беше и с батериите с тънки електроди, при които с магия на веществото му беше забранено да се прехвърля между електродите. Няма прехвърляне на вещество, няма ток, няма проблеми.

                    Същото беше и с топленето на София от Козлодуй, което се провали благодарение на глупаците в БАН.

                    Същото беше и със сондажите, които работеха само благодарение на вградения в тях хуйчец.

                    Същото беше и с фирмата с 300к загуби - тя се провали поради "икономическия гений" на собственика.
                    Замисъла го знаят всички. Някой да му даде триста хиляди лева да си раздава заплати известно време.
                    В същото време няма смисъл да прави каквото и да било, защото тогава ще трябва да изхарчи и пари за материали, разни други неща... А така ще намалеят парите за заплати...
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Ми обясни ти де, нали си завършил 4 виши (досега)

                      Ти не разбра ли какъв е "гениалният" замисъл?

                      Батериите са с общ електролит, но имат дупка, през която електролита да изтече. Няма електролит - няма изравнителен ток - няма проблеми.

                      Същото беше и с двете тръбички на микрони разстояние помежду им. Такова малко разстояние веднага се запушва от мазнините в мръсната вода, и така тя не може да премине. Следователно няма вода - няма проблеми.

                      Същото беше и с батериите с тънки електроди, при които с магия на веществото му беше забранено да се прехвърля между електродите. Няма прехвърляне на вещество, няма ток, няма проблеми.

                      Същото беше и с топленето на София от Козлодуй, което се провали благодарение на глупаците в БАН.

                      Същото беше и със сондажите, които работеха само благодарение на вградения в тях хуйчец.

                      Същото беше и с фирмата с 300к загуби - тя се провали поради "икономическия гений" на собственика.
                      Last edited by Mateev; 30.04.2021, 13:01.

                      Коментар


                      • Та, в сервизните центрове компаниите си инсталират принтери и, вместо цели автомобили да превозват, доставят само комплектуващи и материали за печат. Може би, ТОВА ЩЕ СВАЛИ ЦЕНИТЕ?

                        Коментар


                        • Опитвам се да си представя 3D напечатан автомобил. Т.е.купето. Доставят ти в сервиза ходовата част, за 2 дни, ти печатат отгоре ...почти буквално, каквото си поръчаш. Покараш 2-3 години, връщаш "старото" купе, поръчваш ново, и оак- фръц-фръц-фръц. До следващата смяна. А платформата -същата.
                          Изводът е във въпросителна форма:
                          -Да очакваме ли ръст в продажбите на габаритни 3D принтери и (всякакви) консумативи кум тях?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                            Ми обясни ти де, нали си завършил 4 виши (досега)

                            Що аз да обяснявам? Ами той вашият гуру, Кокорко сан, е по нарушаването на природните закони. Незнанието му, не е оправдание, за пропускането на възможности но...ето, можеше да спечели 1000лв и да разгроми един еретик, пък виждаме, как позорно дезертира. Вярно, скрил е глава в пясъка но, такова животно продължава да има и го гъбарка, и му се смее на акъла. Ся кАжи, че е заел достойна позиция, де. Не, че и тъй не му цуняш д-то...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Ти не обясни досега, как и накъде тече токът при липса на потенциална разлика. И не посмя да излезеш публично срещу прост електротехнически експеримент. Да докажеш, че такова животно нема. Понеже, те е страх за парите ти. Ама споко. Приема се и ставка 1:1.
                              Ми обясни ти де, нали си завършил 4 виши (досега)

                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Нямам идея защо разсъждава така, той по принцип си каза че не вярва в бъдещето на електромобилите. Аз пък мисля ако нещата се правят по същия начин както до сега - наистина електромобилите ще цъфнат като едно грозно недоразумение. За оловните акумулатори мисля ме разбра, просто изглежда има проблем с доставките на антимон, изцоцан е вече. Същата работа ще стане и с другите електрохимии, фастически това нахвърляне на електромобилите ще убие Тесла. Понеже всички го правят за да копират успеха и, но няма стандарти и технологията е недоработена сериозно, зареждането на сегашните батерии е прекалено бавно - трябват много зарядни станции, инфраструктура която за да се поддържа се правят разходи. Кой ще ги плаща при масовото електромобилизиране - потребителите разбира се.
                                Дани, не разбрах, кого визираш под "той си каза".
                                Антимонът е проблем в Pb акумулаторите с вертикални плочи. Къде пише, че само така може?
                                После, зареждането. Ами бавно е. Въпросът е веднъж да се свикне с нова организация на времето.
                                А убиването на Тесла...ще е "Такава, каквато я познаваме". Човекът си прибира парите, нали? Е, след това, ще започне нещо друго.

                                Коментар

                                Working...
                                X