Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Няма да схване, трябва да се обясни както трябва - напълно, но първо да се обади в техническия отдел на БМВ да му кажат как си правят аеродинамиката на автомобилите която е уникална за марката и ако бъдат така добри да споделят..защо да не се разкрие пълната същност на дизайна за батерия за ел. коли който предлагаш. Но шансовете да стане не са добри според мен, БМВ от над половин век си го имат това нещо с аеродинамиката за което се говори че им е останало от когато са били компания произвеждаща самолети и то е допринесло много за успеха им, така че едва ли ще му КАЖАТ. Ето това сега малко дразни, не казваш точно за батерията кое и как и защо, но и БМВ не казват и на Кока кола рецептата не я дават фри. Дизайна на батерия само ако се произвежда в България, иначе не става.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнениеВече има разработени щадящи екологията двигатели за електромобили
https://www.investor.bg/novini/444/a...agniti-325192/
А на самозванеца " откривател" още му е оловото в главата' оловна главо хахаха
Иначе, моторите добре ги похвалиха, дума да няма.
Коментар
-
grisow, тези батерии с алуминий не са акумулатори които могат да се зареждат от мрежата, дори и когато се възтановява алуминия ако не се отделя въглероден диоксид това би било използваема батерия, защото производството би могло да използва ток от перкопанели например или да се обира излишен ток от мрежата вместо да се спират мощности. Но това е проблема - алуминия се възтановява като се окислява въглерод до въглероден диоксид, макар че стационарно отделяния въглероден диоксид е суровина според мен която може да се използва - например за подхранване на растения.D.Y.F-091066
Коментар
-
13ADROL, тези електродвигатели не казвам че не са добри, но фирмата така ги е описала че силно е преувеличила качествата им. Все едно Тодор да напише за дизайна на батериите който предлага, че батерията почва да дава мляко и да добави всякакви несъществуващи на практика екстри. Дизайна на батерията е по голям пробив за електричките отколкото тези електодвигатели, като въобще не омаловажавам и не твърдя че електродвигателите няма да се полезни и да намерят приложение. Като параметри това което предлагат от фирмата е с два пъти по малка мощност от електродвигателите на Тесла, с по високи обороти са което намалява теглото а те го изтъкват като предимство на тяхната иновация и напрежението което се подава е 700 волта а не 400..май реално тези електродивигатели ще дойдат по тежки от електромоторите на Тесла защото теглото им е намалено чрез по високите обороти, за които пък е необходимо 700 волта напрежение.Не можеш да четеш между редовете на техническите параметри, за което не те упреквам, обаче постоянно се изказваш подигравателно.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
grisow, то няма как да го махнеш кислорода мисля без да се използва въглерод и това си е като производство на алуминий от боксит, от руда. Иначе наистина е енергоемко, много електрически ток и съответно като се окисли алуминия произвежда ток. т.е. добра енергийна плътност, само че това с въглерода го обезсмисля.D.Y.F-091066
Коментар
-
Вече има разработени щадящи екологията двигатели за електромобили
https://www.investor.bg/novini/444/a...agniti-325192/
А на самозванеца " откривател" още му е оловото в главата' оловна главо хахаха
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе се освобождава кислород при производството на алуминия, въглероден диоксид се отделя.
И обратно в превозното средство.
И обратно обратно във възстановителните електрохимични центрове.
Пп. Не съм запознат с горния възстановителен процес, говоря от общи съображения. Което не означава, че не са верни не пре менно.Last edited by grisow; 03.04.2021, 12:50.
Коментар
-
Имхотеп, сега няма бензиноколонки по улиците, но с тока е друго положението, кой българин ще иска да зарежда бързо електрическата си кола - циклите на батерията стават малко а тя е скъпа. Пък и друго има, ако си прочел тук някой казваше как обичал да зарежда Теслата си - на нощна тарифа за по евтин ток. Хеле по Габрово знаеш ли как ще си зареждат електричките - само евтино, но нормално, пестелив народ.D.Y.F-091066
Коментар
-
Преди половин до една година един англичанин обяви, че е разработил батерия, работеща на окисление на алуминий от въздуха. Аха - казва - да я вкара в промишлено производство, но нещо повече не чувам за него.
Това не е акумулатор, но окисленият алуминий може да се възстанови в електрохимични производства, където алуминиевият окис пак се разделя на метал и кислород.
Така имаме: батерията ти свършва; спираш при обменната точка, където за минута ти вадят изтощената и вкарват прясна; обменната точка праща тази батерия на електрохимията и те я връщат възстановена.
Когато разглеждах заглавията на проектите на БАНския институт, видях като че ли 3 подобни, но на основата на цинк.
Май вървят изследвания в тази посока.
Хитрото тука също така е, че половината "гориво" взимаш от въздуха и не го размотаваш в колата си. После кислородът се освобождава във възстановителното производство. Де факто имаме предаване на енергия чрез алуминия/цинка, който се върти в затворен цикъл.Last edited by grisow; 03.04.2021, 09:39.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е сега да нема бензоколонки по паркингите на блоковете?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеПрочее, по-лесно зареждачки, отколкото бензиноколонки.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
Коментар