v_tin автоматичните кутии са си вътре с един куп съединители вярно в маслена баня, но при всяко положение цялата кутия си е консуматив а да не говорим колко много зависи превключването от вискозитета на маслото който се променя и едно ново масло да се сложи в стара кутия си е риск. Защото както е работила със старото с новото може да не тръгне въобще и както казваш по добре следващата таратайка или смяна на кутията с нова. Ел. колите го имат това предимство че няма проблем със скоростна кутия, но пък проблема с навързаните последователно батерии и големия ток към мотора по едни дебели кабели при които една връзка да прегрее и може да буташ електромобила на пътя при потегляне. Не че последния проблем съществува но при едно по яко серийно производство ще почне и той да изплува. Добави и проблема на батериите, те много мераклии да произвеждат ел.коли но не съм видял никъде малко по подробно описание на технологията - колко батерии са навързани, в колко клъстера - отделини вериги, какво е напрежението към електродвигателя, каква е изолацията и как е гарантирана защото това са си едни 300-400 волта напрежение на тока и ако се намокри неподходящо няма да е весело. В момента дори са евтини ел. колите, Тесла ги произвежда за мерси - без печалба, но ще могат ли на този принцип да се произвеждат чак пък масово от толкова много мераклии да фалират във всеки един момент.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
KOe от по добра снимка не разбра, наистина сегашните са по добри от преди, но са далеч от четимото. Дай по големи снимки
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнениеED откъде им идват парите на Арабите и НОРВЕГИЯ.
Нали субсидират добива на петрол и газ.
Извънземните ли им ги снасят?
Мисля хората които си изкарват прехраната с това са се изказали достатъчно ясно. Доклада е на МВФ ако не бъркам. Изводите всеки може да си ги направи сам.
Коментар
-
С поста си от 09 януари 2020 - на ЕД му ставаЛО ясно, че: " с наивния и ограничен начин на мислене - съм бил далеч от истината..." и още - пак на същата дата ме съветва: "продължавай да си заравяш главата в пясъка - проблемът си е твой"...
Та - реших да се върна към едни РЕАЛНО ОТРАЗЯВАЩИ ПРОДАЖБИТЕ графики, които самият ЕД продължава да избягва да коментира по същество. Коментарът на ЕД беше, че Тесла продавала повече от всички!
Е, няма такова нещо! Точно това показвам с реалните графики, строени в мащаб, които показват, че Тесла НЯМА НАЧИН да продава, нито повече от първите ТРИ в луксозния сегмент..., нито дори да се класира между ПЪРВИТЕ 50 /и повече!/..., нито да вземе продажбите на водещите по продажби В СВЕТОВЕН МАЩАБ..., нито дори да излезе на ВОДЕЩИТЕ ТРИ в ЩАТИТЕ..., нито дори - да се сравнява по продажби с една... /най-обикновена!!!/ Дачия!!!
Това ли те тормози, "приятелю" ЕД? Разбира се, че твоят тон е НЕУВАЖИТЕЛЕН ДОСТА ПО-ОТДАВНА, "приятелю"! Защо едва сега усети, че ти отговарям на тона и отношението? Защото не можеш да опровергаеш продажбите на другите, които НЕ НАМАЛЯВАТ, а се УВЕЛИЧАВАТ, ли?
А теб, защо лично те тормози въпросът, че Тесла продава толкова малко??? Нали акциите ѝ хвърчат в небесата! Какво те тормози толкова?J))
Е, няма как, "приятелю", ЕД! Такива са реалностите: който лъже /като теб/ - рано или късно бива опровергаван! РЕАЛНО РЕАЛИЗИРАНИТЕ ПРОДАЖБИ СА КРАСНОРЕЧИВО ДОКАЗАТЕЛСТВО, колкото и да си заравяш главата в пясъка - проблемът си е ТВОЙ, ЕД! /твой цитат-обръщение към мен, "приятелю" - от 09 януари 2020 г./
Въпросът ми е, кой по-точно реализира ПРОДАЖБИ в графиките долу, които толкова се старая да са нагледни? Защо ги пропускаш в коментарите си, когато се правиш обиден?
Нали все пак графиките СА ВАЖНИ И ЗА САМИЯТ ТЕБ, "приятелю" ЕД!
/радвам се, че взаимното ни уважение отново се "възвръща"/))
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Наистина? Карам автоматични коли и джипове от 90-та насам. Проблеми с кутията съм имал единствено с един 8-цилиндров Lexus, може би защото безобразно го малтретирах. Отдавна станаха и по-икономични от ръчните трансмисии.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Каква била "преднината" на Тесла? Тоя е слънчасал от месеци...)) Аве пич, Земи се събудиш!
))
Пред нея остава единствено да замълча. Казват, че мъдрия човек замлъква не защото няма какво да каже, а защото е наясно с безсмислеността да спори с глупаци.
Опитай да разбереш смисъла на това:
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Автоматите сега навлязоха- 5-7г
Коментар
-
Просто добавих към мнението ти че и при колите с ДВГ има какво да се ограничи, производителите вкараха в двигателите технологии които бяха за автомобили за спорт и тези технологии които позволяват по голяма мощност от по малък работен обем също замърсяват въздуха в градовете. Това ви ви ти е японсото означение VVT при двигателите с променяш се ъгъл на газоразпределението за по добро пълнене на цилиндрите и по голяма мощност, при БМВ е ванос и е същото изобретение и то не е екологично. Наистина автомобили които ускоряват за 5 сек до 100 км. изискват по добри умения в управлението им, прав си, но и автомобили с ДВГ серийно се произвеждат с характеристики като за болиди от формула едно. Понякога е много лесно на тези ДВГ да се спре ограничението на оборотите и мощността което стана електронно само и хлапетата го правят и познай каква е реалната възможна мощност дори на 4 цилиндрови мотори с 2 литра робатен обем - почти 400 к.с. и това също е опасно.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin ако не си в град със задръствания в които кракът те заболява да натискаш педала на съединителя за какво ти е инвалидна електрическа количка с батерийки.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Такъв педал не съм виждал от поне 20 години. Преходът ти към електричка ще е доста шокиращ
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеvikhunter, не само на електромобилите а и на колите с двг с голяма мощност и друваловите мотори с ви ви ти, ванос иили там още както са си го кръстили различните производители производството трябва да се забрани и при късане на верига или ремък на газоразпределителния механизъм да не удрят клапани че ги правят тези коли като играчки.
- 2 Харесвания
Коментар
-
vikhunter, не само на електромобилите а и на колите с двг с голяма мощност и друваловите мотори с ви ви ти, ванос иили там още както са си го кръстили различните производители производството трябва да се забрани и при късане на верига или ремък на газоразпределителния механизъм да не удрят клапани че ги правят тези коли като играчки.
D.Y.F-091066
Коментар
-
analog , понеже караш автоматик и разликата с механичната е чу кутията на автоматика е консуматив както при механичната съединителя. Автоматиците са пак за гевезета защото харчат повече и ускоряват по тромаво. Няма да прехождам на електричка, това са играчки без бъдеще като личен автомобил и като станат малко по масови т.е. като се удвои сигурно сегашната им бройка и ще реват от качеството на батериите защото батерии с необходимото качество да се свързват последователно са техноложично неосъществими и до сега ги комплектоваха с тестове и подбор и в електричките отиват много качественните а другите за лаптопи..да не мислиш че случайно използват същия стандарт батерия като за лаптопи и други устройва т.е. най популярната. Кякъв рев ше има от блатериите само, виж как ще позная. Според мен Тесла вече обира баламите със скока на акциите, защото скоро напред във времето ще стане ясно че батериите от Гигафабриките са с качество далеч по ниско от това на Панасоник. Т.е. със същото качество са, но от Панасоник са ги сортирали на групи и за тях е била най качественната.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin ако не си в град със задръствания в които кракът те заболява да натискаш педала на съединителя.
Такъв педал не съм виждал от поне 20 години. Преходът ти към електричка ще е доста шокиращ
Коментар
Коментар