IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
    ED откъде им идват парите на Арабите и НОРВЕГИЯ.
    Нали субсидират добива на петрол и газ.
    Извънземните ли им ги снасят?
    Не съм одитор, за да ти дам отговор. Да не говорим, че дотацията е в различни форми - от директни стимули до данъчни преференции и пр.
    Мисля хората които си изкарват прехраната с това са се изказали достатъчно ясно. Доклада е на МВФ ако не бъркам. Изводите всеки може да си ги направи сам.

    Коментар


    • С поста си от 09 януари 2020 - на ЕД му ставаЛО ясно, че: " с наивния и ограничен начин на мислене - съм бил далеч от истината..." и още - пак на същата дата ме съветва: "продължавай да си заравяш главата в пясъка - проблемът си е твой"...

      Та - реших да се върна към едни РЕАЛНО ОТРАЗЯВАЩИ ПРОДАЖБИТЕ графики, които самият ЕД продължава да избягва да коментира по същество. Коментарът на ЕД беше, че Тесла продавала повече от всички!

      Е, няма такова нещо! Точно това показвам с реалните графики, строени в мащаб, които показват, че Тесла НЯМА НАЧИН да продава, нито повече от първите ТРИ в луксозния сегмент..., нито дори да се класира между ПЪРВИТЕ 50 /и повече!/..., нито да вземе продажбите на водещите по продажби В СВЕТОВЕН МАЩАБ..., нито дори да излезе на ВОДЕЩИТЕ ТРИ в ЩАТИТЕ..., нито дори - да се сравнява по продажби с една... /най-обикновена!!!/ Дачия!!!

      Това ли те тормози, "приятелю" ЕД? Разбира се, че твоят тон е НЕУВАЖИТЕЛЕН ДОСТА ПО-ОТДАВНА, "приятелю"! Защо едва сега усети, че ти отговарям на тона и отношението? Защото не можеш да опровергаеш продажбите на другите, които НЕ НАМАЛЯВАТ, а се УВЕЛИЧАВАТ, ли?

      А теб, защо лично те тормози въпросът, че Тесла продава толкова малко??? Нали акциите ѝ хвърчат в небесата! Какво те тормози толкова? J))

      Е, няма как, "приятелю", ЕД! Такива са реалностите: който лъже /като теб/ - рано или късно бива опровергаван! РЕАЛНО РЕАЛИЗИРАНИТЕ ПРОДАЖБИ СА КРАСНОРЕЧИВО ДОКАЗАТЕЛСТВО, колкото и да си заравяш главата в пясъка - проблемът си е ТВОЙ, ЕД! /твой цитат-обръщение към мен, "приятелю" - от 09 януари 2020 г./

      Въпросът ми е, кой по-точно реализира ПРОДАЖБИ в графиките долу, които толкова се старая да са нагледни? Защо ги пропускаш в коментарите си, когато се правиш обиден?

      Нали все пак графиките СА ВАЖНИ И ЗА САМИЯТ ТЕБ, "приятелю" ЕД!

      /радвам се, че взаимното ни уважение отново се "възвръща"/ ))

      Коментар


      • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

        Наистина? Карам автоматични коли и джипове от 90-та насам. Проблеми с кутията съм имал единствено с един 8-цилиндров Lexus, може би защото безобразно го малтретирах. Отдавна станаха и по-икономични от ръчните трансмисии.
        Малко послъгваш, но карай да върви. Мой познат от русе преди се занимаваше само с такива коли, в радиус от 50-70 км познаваше всички автоматици и нямаше автоматик млад или стар който да не беше минал през него. В германия познавам 6-7 човека които карат автоматик, българи и немци. Всички в един или друг момент са имали проблеми с автоматика. Явно ти си някакво изключение щом не си имал никакви проблеми

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

          Каква била "преднината" на Тесла? Тоя е слънчасал от месеци... )) Аве пич, Земи се събудиш! ))
          Остротата на мисълта ти не може да бъде сравнена дори с приказката за албанския реотан (нищо лично).
          Пред нея остава единствено да замълча. Казват, че мъдрия човек замлъква не защото няма какво да каже, а защото е наясно с безсмислеността да спори с глупаци.
          Опитай да разбереш смисъла на това:

          Click image for larger version

Name:	MIsal.jpg
Views:	1
Size:	94.7 КБ
ID:	3540998

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

            Автоматите сега навлязоха- 5-7г
            Наистина? Карам автоматични коли и джипове от 90-та насам. Проблеми с кутията съм имал единствено с един 8-цилиндров Lexus, може би защото безобразно го малтретирах. Отдавна станаха и по-икономични от ръчните трансмисии.

            Коментар


            • Просто добавих към мнението ти че и при колите с ДВГ има какво да се ограничи, производителите вкараха в двигателите технологии които бяха за автомобили за спорт и тези технологии които позволяват по голяма мощност от по малък работен обем също замърсяват въздуха в градовете. Това ви ви ти е японсото означение VVT при двигателите с променяш се ъгъл на газоразпределението за по добро пълнене на цилиндрите и по голяма мощност, при БМВ е ванос и е същото изобретение и то не е екологично. Наистина автомобили които ускоряват за 5 сек до 100 км. изискват по добри умения в управлението им, прав си, но и автомобили с ДВГ серийно се произвеждат с характеристики като за болиди от формула едно. Понякога е много лесно на тези ДВГ да се спре ограничението на оборотите и мощността което стана електронно само и хлапетата го правят и познай каква е реалната възможна мощност дори на 4 цилиндрови мотори с 2 литра робатен обем - почти 400 к.с. и това също е опасно.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                v_tin ако не си в град със задръствания в които кракът те заболява да натискаш педала на съединителя за какво ти е инвалидна електрическа количка с батерийки.
                Определено не съм в такъв град, но ме привлича цената . От друга страна сега зареждам около 20 евро на седмица за колата на жената- ходи на 30км на работа. Тоест ако сменя колата наема на батерията+ зареждането ще ми излязат на същите пари. Бях правил сметка в началото на темата че една такава кола се изплаща от икономията на гориво- става равна на бензиновата след 150000. Така че си струва доста да се помисли

                Коментар


                • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение


                  Такъв педал не съм виждал от поне 20 години. Преходът ти към електричка ще е доста шокиращ
                  На колко години си. Автоматите сега навлязоха- 5-7г . Допреди няколко години когото и да попиташ включително тук всеки ти казваше да бягаш от тях. Отделно разхода е по голям, а за ремонт да не говорим- направо следващата таратайка

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    vikhunter, не само на електромобилите а и на колите с двг с голяма мощност и друваловите мотори с ви ви ти, ванос иили там още както са си го кръстили различните производители производството трябва да се забрани и при късане на верига или ремък на газоразпределителния механизъм да не удрят клапани че ги правят тези коли като играчки.
                    Харесвам ми да те чета, но не мога така лежерно , следобедно. Много трябва да се напрегна. Приятелю, не мога да разбера какво пишеш.

                    Коментар


                    • vikhunter, не само на електромобилите а и на колите с двг с голяма мощност и друваловите мотори с ви ви ти, ванос иили там още както са си го кръстили различните производители производството трябва да се забрани и при късане на верига или ремък на газоразпределителния механизъм да не удрят клапани че ги правят тези коли като играчки.

                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • analog , понеже караш автоматик и разликата с механичната е чу кутията на автоматика е консуматив както при механичната съединителя. Автоматиците са пак за гевезета защото харчат повече и ускоряват по тромаво. Няма да прехождам на електричка, това са играчки без бъдеще като личен автомобил и като станат малко по масови т.е. като се удвои сигурно сегашната им бройка и ще реват от качеството на батериите защото батерии с необходимото качество да се свързват последователно са техноложично неосъществими и до сега ги комплектоваха с тестове и подбор и в електричките отиват много качественните а другите за лаптопи..да не мислиш че случайно използват същия стандарт батерия като за лаптопи и други устройва т.е. най популярната. Кякъв рев ше има от блатериите само, виж как ще позная. Според мен Тесла вече обира баламите със скока на акциите, защото скоро напред във времето ще стане ясно че батериите от Гигафабриките са с качество далеч по ниско от това на Панасоник. Т.е. със същото качество са, но от Панасоник са ги сортирали на групи и за тях е била най качественната.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първо на електричките трябва да им ограничат огромното ускорение. Иначе трябва да ги продават като спортни коли, а това не е за всеки. Представям си из града да щъкат разни бръмбари с ускорение до 100 за 5 сек и да ги карат жени. Моля ти се.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            v_tin ако не си в град със задръствания в които кракът те заболява да натискаш педала на съединителя.

                            Такъв педал не съм виждал от поне 20 години. Преходът ти към електричка ще е доста шокиращ

                            Коментар


                            • v_tin ако не си в град със задръствания в които кракът те заболява да натискаш педала на съединителя за какво ти е инвалидна електрическа количка с батерийки.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                                Безимен как ти се струва офертата която съм пуснал, струва ли си

                                Гледам модификациите - цените са в рамките на допустимото по света € 29 000 - 32 000, /изключвайки Мъск/, допълнителното оборудване - с поносими цени /не като при Мъск/, акцент върху сигурността в доста МНОГО посоки/!/, не спестяват нищо от времетраенето на зареждането: при стандартен порт, при РАЗЛИЧНИ видове зарядни станции /при различни: мощност, ампераж и напрежение, както и при "бързо" зареждане с постоянен ток/

                                Спазени ИЗИСКВАНИЯ на Европейското законодателство, с реално извършени изпитания..., 5 години гаранция на батерията /100 000 км./...

                                Офертата ми се струва ОК за градски условия, в сравнение с други, но отговорност за чужди решения не поемам!

                                Коментар

                                Working...
                                X