IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
    A какъв е смисълът да се пътува от Германия до България с кола? Сигурно е интересно за един път, ама след това?

    Лаф да става.
    Следващия въпрос на вътина е "а колко време се пътува от германия до камчатка" щото как ще си зарЕдиш батерииката там а?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

      Е, няма такова нещо! Точно това показвам с реалните графики, строени в мащаб, които показват, че Тесла НЯМА НАЧИН да продава, нито повече от първите ТРИ в луксозния сегмент...,

      Да се беше опитал поне да разбереш предния ми пост

      Не помня вече колко човека ти казаха че да гледаш колко нокии се продадени през 2007ма и да прогнозираш че няма начин кой да ги измести е меко казано "наивно". Този филм поне сме го гледали. Ти къде беше последните 10 години !
      Мозъка ти не може да възприеме какво се случва и търси все по-безмислени сравнения.
      Всички в тази индустрия вече са наясно кой води парада и даже го признават публично, обаче за вуте по-гоуемо от искъро нема
      След година-две ще обясняваш че при 1мил коли годишно, няма как тесла да измести големите (днес). И те така след 5-10 години електричките ще са 50-90% от продажбите.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
        A какъв е смисълът да се пътува от Германия до България с кола? Сигурно е интересно за един път, ама след това?
        У всекиго свой. Нали не ти дирят сметка на теб?

        Коментар


        • A какъв е смисълът да се пътува от Германия до България с кола? Сигурно е интересно за един път, ама след това?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
            В тая тема редовно има някой шоп не виждал Жираф

            Е ватин за електричка мисли, направо на хакнат акаунт прилича, как така бре ватин - нож в спину на газпром? Коли на метан за теб няма ли?
            Срам за аватара ти....
            Нищо, я че ръчкам Фордът и за него. Само оценѝ саможертвата ми.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              Тоооооооооооо добре, ама нещо цената не ми харесва и също това ограничение 100км/ч- малко бавничко ми се вижда, ти как мислиш. Цената- така като гледам ще мине около 150 евро за цялото пътуване. Сегашните ми коли горят около 6,2-6,4 Може сам да сметнеш колко ми струва прибирането- по нова година се прибрахме с около 250-260 евро+ таксите. Тук 150 евро- ?????????? май не излизат сметките
              Жена ти как те издържа с това мрънкане не ми е ясно.
              Парите ще ги наместим - вместо на IONITY ще зареждаш на тесла чарджъри, едно спане в хотел (където зареждаш през нощта) и сваляш разхода на половина.

              Приказката тръгна от 40те часа за прибиране???
              ​​​​​​
              Май стана като компотите и компютрите.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                Наистина? Карам автоматични коли и джипове от 90-та насам. Проблеми с кутията съм имал единствено с един 8-цилиндров Lexus, може би защото безобразно го малтретирах. Отдавна станаха и по-икономични от ръчните трансмисии.
                В тая тема редовно има някой шоп не виждал Жираф

                Е ватин за електричка мисли, направо на хакнат акаунт прилича, как така бре ватин - нож в спину на газпром? Коли на метан за теб няма ли?
                Срам за аватара ти....

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                  Разбери се с аналог - каква му е автоматичната предавателна кутия и тогава говори какво си разглеждал преди време и какво /май/ е нямало в нея...
                  Има един Друг проблем с автоматиците: Натоварват двигателя за оптимално ускоряване, а там, той гълта много.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Преди време, разглеждах скоростната кутия на Румен Антонов. Май нямаше кикакъв хидравличен трансформатор...

                    Разбери се с аналог - каква му е автоматичната предавателна кутия и тогава говори какво си разглеждал преди време и какво /май/ е нямало в нея...

                    Коментар


                    • Преди дни зададох въпроса, как точно ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ подменяме двигателите /с Тесла/?

                      Фактите показват, че:

                      1. По света се търкалят над 1,5 милиарда автомобили. /погледнете на графиката продажбите САМО в Китай за 2019 г. През последните 30 години, ВСЯКА година са продавани, повече от 25 млн. автомобили!/

                      2. Водещите производители продават годишно по НАД 10 млн. превозни средства!

                      3. На графиката са показани малко над половината от продажбите на превозни средства, които в световен мащаб, за 1 година надвишават 90 млн. бр.!

                      ..............................................

                      Резонният въпрос: за да "подменим" нещо, би трябвало ТО да спре да се търкаля по улиците..., а също - да спре да се произвежда и реализира, т.е. - да няма търсене..., ИЛИ - да ОГРАНИЧИМ и СПРЕМ изкуствено производството му... Защо да не "национализираме" всички производствени мощности, които пускат десетки милиони превозни средства - и това - разбира се - в полза на Мъск? ))

                      ... т.е. - е те тВа са условията за една Световна революция... ))

                      ЕД, "приятелю", как виждаш такава "перспектива" за "подмяна" на топлинните двигатели с електричката на Мъск? Нали ти най-пламенно защитаваше подобна идея?

                      ))

                      .................................................. .......

                      Разбира се, Китай със сигурност продават автомобили на водещите ТРИ, големи. Идеята е, че всяка година има 90 млн. продажби, а също и, че водещите също разработват и продават електрички, т.е. - за десетки и стотиците милиарди €€€, които ежегодно реализират - за тях това изобщо не е проблем! ))

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                        Я пак, че нещо не става ясно!

                        В какво - според теб се изразява икономичността на автоматичната предавателна кутия в сравнение с ръчната?

                        Може би сравняваш цените на двата вида кутии? /няма база за сравнение/ Обслужването? /не подлежи на коментар/ Пробегът на автомобила?

                        Дано не сравняваш разходът на гориво на автомобилите - заради наличието на автоматична- или на ръчна предавателна кутии!

                        .............................................

                        Това, че имаш 30 годишен стаж е хубаво. Браво!

                        30-годишният стаж не може да те предпази от погрешно тълкуване на нещата. Справка: концентрирай се върху хидротрансформатора на автоматичната предавателна кутия и как работи същият. Не е трудно. Ще избегнеш възможни грешки с 30-годишна давност...

                        Ако имаш въпроси - има Технически университети, в които ще те консултират, а също и специализирани сервизи.
                        Преди време, разглеждах скоростната кутия на Румен Антонов. Май нямаше кикакъв хидравличен трансформатор...

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                          Наистина? Карам автоматични коли и джипове от 90-та насам. Проблеми с кутията съм имал единствено с един 8-цилиндров Lexus, може би защото безобразно го малтретирах. Отдавна станаха и по-икономични от ръчните трансмисии.


                          Я пак, че нещо не става ясно!

                          В какво - според теб се изразява икономичността на автоматичната предавателна кутия в сравнение с ръчната?

                          Може би сравняваш цените на двата вида кутии? /няма база за сравнение/ Обслужването? /не подлежи на коментар/ Пробегът на автомобила?

                          Дано не сравняваш разходът на гориво на автомобилите - заради наличието на автоматична- или на ръчна предавателна кутии!

                          .............................................

                          Това, че имаш 30 годишен стаж е хубаво. Браво!

                          30-годишният стаж не може да те предпази от погрешно тълкуване на нещата. Справка: концентрирай се върху хидротрансформатора на автоматичната предавателна кутия и как работи същият. Не е трудно. Ще избегнеш възможни грешки с 30-годишна давност...

                          Ако имаш въпроси - има Технически университети, в които ще те консултират, а също и специализирани сервизи.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Ей не може да ти се угоди. Айде от мен да мине:

                            [ATTACH=CONFIG]n3541076[/ATTACH]

                            [ATTACH=CONFIG]n3541077[/ATTACH]
                            Тоооооооооооо добре, ама нещо цената не ми харесва и също това ограничение 100км/ч- малко бавничко ми се вижда, ти как мислиш. Цената- така като гледам ще мине около 150 евро за цялото пътуване. Сегашните ми коли горят около 6,2-6,4 Може сам да сметнеш колко ми струва прибирането- по нова година се прибрахме с около 250-260 евро+ таксите. Тук 150 евро- ?????????? май не излизат сметките

                            Коментар


                            • v_tin автоматичните кутии са си вътре с един куп съединители вярно в маслена баня, но при всяко положение цялата кутия си е консуматив а да не говорим колко много зависи превключването от вискозитета на маслото който се променя и едно ново масло да се сложи в стара кутия си е риск. Защото както е работила със старото с новото може да не тръгне въобще и както казваш по добре следващата таратайка или смяна на кутията с нова. Ел. колите го имат това предимство че няма проблем със скоростна кутия, но пък проблема с навързаните последователно батерии и големия ток към мотора по едни дебели кабели при които една връзка да прегрее и може да буташ електромобила на пътя при потегляне. Не че последния проблем съществува но при едно по яко серийно производство ще почне и той да изплува. Добави и проблема на батериите, те много мераклии да произвеждат ел.коли но не съм видял никъде малко по подробно описание на технологията - колко батерии са навързани, в колко клъстера - отделини вериги, какво е напрежението към електродвигателя, каква е изолацията и как е гарантирана защото това са си едни 300-400 волта напрежение на тока и ако се намокри неподходящо няма да е весело. В момента дори са евтини ел. колите, Тесла ги произвежда за мерси - без печалба, но ще могат ли на този принцип да се произвеждат чак пък масово от толкова много мераклии да фалират във всеки един момент.

                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                KOe от по добра снимка не разбра, наистина сегашните са по добри от преди, но са далеч от четимото. Дай по големи снимки
                                Ей не може да ти се угоди. Айде от мен да мине:

                                Click image for larger version

Name:	MAP.jpg
Views:	1
Size:	42.5 КБ
ID:	3541076


                                Click image for larger version

Name:	TIME LINE.jpg
Views:	1
Size:	44.7 КБ
ID:	3541077

                                Коментар

                                Working...
                                X