Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеНе ви ли писна да обсъждате нелепи идеи и недомислици, измислени от некомпетентни хора?
Най-много смях има дет' той пише?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, ако се направи прототип той ще работи. Въпроса е че за да се направи прототипа на нещо което ще работи отлично трябва да се отхвърли доста работа в лаболатория и малко производство. Резултата ще е батерия, неотменна част за всеки електромобил защото това нещо има данни за най бърза електрохимична реакция, оптимално е за нея. Няма няма, ще работи изненадващо добре.
Да се направи!
Както казах обаче, сам няма да се направи, трабва да се работи по въпроса.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Имхотеп, ако се направи прототип той ще работи. Въпроса е че за да се направи прототипа на нещо което ще работи отлично трябва да се отхвърли доста работа в лаболатория и малко производство. Резултата ще е батерия, неотменна част за всеки електромобил защото това нещо има данни за най бърза електрохимична реакция, оптимално е за нея. Няма няма, ще работи изненадващо добре.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Къде можем да видим този плод, много ще е интересно?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ти сега не обяснявай той в какъв смисъл го е написал. Интересна работа, като ви покажат че пак сте се осрали, и почвате с дългите разкази какво сте имали в предвид.
Какво сте имали в предвид всеки го вижда още първия път.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Благодаря за ласкавия отзив но, изначално, съм наясно с възможностите на концепцията. Ако инда не съм бил тъпана по въпроса, сигурно, има над 15 години, да съм работил по въпроса. Разбира се, на фонов режим.но, важното е, че работата е извършена и има плод.
Иначе, не се предвижда литий да влиза в контакт с въздуха. Има си корпус, има си охлаждащ флуид и т.н. А, ако ли случайно, следи от литиев хидроксид влязат в контакт с въздуха, се образува приличното, почти изцяло безобидно съединение литиев карбонат. Иначе, хейтърите си ги знаем, нищо ново под Слънцето.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Супертрейдър къде е да го видим този модул от бъдещето, само приказвате, и всичко прилича на тука има - тука нема,
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМатеев, първо за по тънките електроди може да си сигурен че дебелината на слоя активно вещество не е оптимална при навитите батерии, защото слоя е натоварен механично неравномерно при загряване, затова предполагам че слоя може да стане по тънък. Лития не се пали на въздух, пали се ако се залее с вода, всъщност на въздух повърхността му се окислява но не се запалва. Батериите ги рециклират като ги смелят и после сепарират отделните съставки, палят се ако са заредени и се дадат на късо. Дупката в средата има много функционални предназначения и е добра идея. От общия електролит произлизат някои конструктивни особенности, електролита не е общ но това което в момента е постигнато - полутвърд електролит или стъкломат напоен с електролит заспива при този дизаин на батерия. Катапулта както се изрази е моя идея и не е за микромодули, забрави за него.
- Дори Тодор не е наясно КОЛКО ДОБЪР Е ТОЗИ ДИЗАЙН НА МИКРОМОДУЛА, попадението му е жестоко. В момента в който види бял свят във всеки електромобил ще има един такъв модул към батерията му, единия от модулите ще е такъв. Един такъв модул към батерията на всяка електричка и батерията става съвсем друга. Просто някой ти описва нещо от бъдещето и ти се объркваш, в новата батерия на Тесла има една крачка само напред и това я прави най добрата в момента, съвсем сериозно. В модула има много такива крачки.
Иначе, не се предвижда литий да влиза в контакт с въздуха. Има си корпус, има си охлаждащ флуид и т.н. А, ако ли случайно, следи от литиев хидроксид влязат в контакт с въздуха, се образува приличното, почти изцяло безобидно съединение литиев карбонат. Иначе, хейтърите си ги знаем, нищо ново под Слънцето.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, идеята е толкова добра че дори не успявате да загреете че е такава, изненадващо добра е.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, той го е написал в смисъл че единия елемент е с този супер малък капацитет, ако даде на късо един от тези елементи другите в пакета ще поемат топлината докато той прегори и си вдигне вътрешното съпротивление до толкова че да прекъсне веригата на ел.ток вътре в самия модул и с това ще се приключи без запалване. Имаш някакво парче метал което е малко и като го загрееш с определено количество енергия то достига температура при която се топи и гори, сега същото парче го затискаш между две големи парчета метал и му придаваш енергия но то я прехвърля и топлоотдава към другите и не може да достигне темп. при която гори.
Какво сте имали в предвид всеки го вижда още първия път.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМатеев, първо за по тънките електроди може да си сигурен че дебелината на слоя активно вещество не е оптимална при навитите батерии, защото слоя е натоварен механично неравномерно при загряване, затова предполагам че слоя може да стане по тънък. Лития не се пали на въздух, пали се ако се залее с вода, всъщност на въздух повърхността му се окислява но не се запалва. Батериите ги рециклират като ги смелят и после сепарират отделните съставки, палят се ако са заредени и се дадат на късо. Дупката в средата има много функционални предназначения и е добра идея. От общия електролит произлизат някои конструктивни особенности, електролита не е общ но това което в момента е постигнато - полутвърд електролит или стъкломат напоен с електролит заспива при този дизаин на батерия. Катапулта както се изрази е моя идея и не е за микромодули, забрави за него.
- Дори Тодор не е наясно КОЛКО ДОБЪР Е ТОЗИ ДИЗАЙН НА МИКРОМОДУЛА, попадението му е жестоко. В момента в който види бял свят във всеки електромобил ще има един такъв модул към батерията му, единия от модулите ще е такъв. Един такъв модул към батерията на всяка електричка и батерията става съвсем друга. Просто някой ти описва нещо от бъдещето и ти се объркваш, в новата батерия на Тесла има една крачка само напред и това я прави най добрата в момента, съвсем сериозно. В модула има много такива крачки.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Имхотеп, той го е написал в смисъл че единия елемент е с този супер малък капацитет, ако даде на късо един от тези елементи другите в пакета ще поемат топлината докато той прегори и си вдигне вътрешното съпротивление до толкова че да прекъсне веригата на ел.ток вътре в самия модул и с това ще се приключи без запалване. Имаш някакво парче метал което е малко и като го загрееш с определено количество енергия то достига температура при която се топи и гори, сега същото парче го затискаш между две големи парчета метал и му придаваш енергия но то я прехвърля и топлоотдава към другите и не може да достигне темп. при която гори.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
ВАТЧАС е единица за енергия или капацитет на батерията. Аз съм използвал правилното ВАТЧАС
Коментар
Коментар