If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Тази кутийка е да се направи нещо като прототип без сложни машини и оборудвания. В действителен модул такива винтове няма, по принцип ще се правят с нещо като преса подобна на пресите с които се произвеждат керамичните плочки, един удар на пресата - един модул, материалите са насипни и течни. Целта е да се получи това нещо - вместо 80 киловатчаса батерия да тежи 500кг, да тежи само 100кг и обемът и е много по малък, така че това че модулите не се нареждат един до друг плътно не фатално. Това нещо което е под пода на сегашните електромобили ще изчезне, батерията става с малък обем, теглото пада, пада и разхода на ток.
Е това черното, как си го представяш? Нещо за енергия/килограм съотношение чувал ли си?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Тази кутийка е да се направи нещо като прототип без сложни машини и оборудвания. В действителен модул такива винтове няма, по принцип ще се правят с нещо като преса подобна на пресите с които се произвеждат керамичните плочки, един удар на пресата - един модул, материалите са насипни и течни. Целта е да се получи това нещо - вместо 80 киловатчаса батерия да тежи 500кг, да тежи само 100кг и обемът и е много по малък, така че това че модулите не се нареждат един до друг плътно не фатално. Това нещо което е под пода на сегашните електромобили ще изчезне, батерията става с малък обем, теглото пада, пада и разхода на ток.
Разбирам накъде биеш, но в модула ключовото не е това за което се написа толкова много, има ключови моменти като как да се направи така че да не дефектира никак лесно. По принцип елементите са кръгове за да имат най добро разпределение на тока при заряд и разряд и да не правят точки с по голям ток, да не се явяват горещи точки. Помага да се увеличи броя цикли. Като се подобряват батериите в един момент ще се стигне до търсене на вариант да се увеличат циклите, дори само на част от модулите, които да поемат тока от рекуперацията. Когато батериите са с малък капацитет като на електровелосипедите този проблем се вижда много лесно, рекуперацията ги разбива. Същото нещо го има и при електромобилите, но просто не са стигнали до него да го пооправят. Не се получават нещата за един ден, в един момент ще се сетят че има проблем и с рециклирането ако Света междувременно не се е превърнал в някакъв още по голям бардак от сега.
Ключовото е мъртвородено.
Например една такава кутийка заема мястото на един квадрат със страна диаметъра на туй нещо. Тоест, остават около една трета място неизползвани.
После, девет болта някой да завива? Ми много технологично бе!
Но все пак още не е ясно как ще докарате 'стотици волти' - на едно такова нещо?
Разбирам накъде биеш, но в модула ключовото не е това за което се написа толкова много, има ключови моменти като как да се направи така че да не дефектира никак лесно. По принцип елементите са кръгове за да имат най добро разпределение на тока при заряд и разряд и да не правят точки с по голям ток, да не се явяват горещи точки. Помага да се увеличи броя цикли. Като се подобряват батериите в един момент ще се стигне до търсене на вариант да се увеличат циклите, дори само на част от модулите, които да поемат тока от рекуперацията. Когато батериите са с малък капацитет като на електровелосипедите този проблем се вижда много лесно, рекуперацията ги разбива. Същото нещо го има и при електромобилите, но просто не са стигнали до него да го пооправят. Не се получават нещата за един ден, в един момент ще се сетят че има проблем и с рециклирането ако Света междувременно не се е превърнал в някакъв още по голям бардак от сега.
Коментар