IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Имхотеп, има микромодули на лаболатарно ниво и въобще няма проблем с електролита че ще окъсяват елементите по електролит ако е концентриран. Това за Тойотите е съвсем друго, реалната цена на която се продавали втора ръка била 6-7 хиляди и батерии има да се продават призматични - 10 киловатчаса са 1000 евро, достатъчно е да се добави една батерия от примерно 30 киловатчаса - 150 кг която да е свързана с батерията която и без това си имат и ще станат електрически с 300 км пробег с едно зареждане.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Бе те да ги конвертират ама като няма микромодули с общ електролит, нищо няма да стане.

      Голям мерак да стане "нещо". Че да седнеш отгоре му.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        redcretin, погледни за какво става въпрос - електромобил на който просто трябва да се демонтират излишните части..очевидно е че технологията с водорода отпада поради по ниската ефективност и скъпото гориво. В един момент или ще ги конвертират в електрически или ще ги изхвърлят на боклука неамортизирани, дават им по за 100к километра гориво без пари и когато свърши и трябва да си го плащат, никой не иска да кара такава кола с толкова скъпо гориво.
        Бе те да ги конвертират ама като няма микромодули с общ електролит, нищо няма да стане.

        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от индианеца Разгледай мнение
          В момента, в който се разработи метод за бързо зареждане и съхранение на ел.енергия в размер, сравним с пробега при един резервоар течни горива, двг-та ще поеме пътя към инсторията. Е, само на звук няма как да го докарат ...
          Много точно казано. Въпрос на време е, колкото и някои хора да се противопоставят на това.

          Коментар


          • redcretin, погледни за какво става въпрос - електромобил на който просто трябва да се демонтират излишните части..очевидно е че технологията с водорода отпада поради по ниската ефективност и скъпото гориво. В един момент или ще ги конвертират в електрически или ще ги изхвърлят на боклука неамортизирани, дават им по за 100к километра гориво без пари и когато свърши и трябва да си го плащат, никой не иска да кара такава кола с толкова скъпо гориво.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Една идея за евтини електрически коли втора употреба, Тойота Мирай вървят евтино втора ръка на много малък пробег като за 5 годишна кола и са доста добре направени. Махат им се резервоарите за водород и горивните клетки и се поставят батерии, това са си чисто електрически коли..не виждам такава конверсия обаче някой да е направил, може да не се е досетил.
              https://www.youtube.com/watch?v=yPuC...channel=Zindda

              Коментар


              • Една идея за евтини електрически коли втора употреба, Тойота Мирай вървят евтино втора ръка на много малък пробег като за 5 годишна кола и са доста добре направени. Махат им се резервоарите за водород и горивните клетки и се поставят батерии, това са си чисто електрически коли..не виждам такава конверсия обаче някой да е направил, може да не се е досетил.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
                  Ето едно разкошно образователно филмче за чип кризата и защо Тесла преминава почти незасегната. За Матеев и другите, които още не са разбрали мащаба на проблема.
                  Абе ти виждаш ли каква глупост шерваш, целия канал?

                  Коментар


                  • Ето едно разкошно образователно филмче за чип кризата и защо Тесла преминава почти незасегната. За Матеев и другите, които още не са разбрали мащаба на проблема.
                     

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                      Ако за нещо се появи дефицит в пазарната икономика, гледайте какво ще се случи след година-две - свръх производство, свръхпроизводство и пак свръхпроизводство ...

                      Респективно и ниски цени ...
                      Тоест, има не балансирана, а свръхреакция (наблюдава се в много сфери). Ниските цени, след свръхпроизводство, дали са изгодни за производителите, според теб? Или стоката залежава, или дефицит ... Проблемът е системен, по-скоро

                      Коментар


                      • Матеев, това нещо не ги устройва автопроизводителите обаче - на тях заради няколко долара чипове им пропада продажба на автомобил за 20 000 - 50 000 долара. По скоро ще се появи интерес всеки да си ги произвежда сам сега след такива проблеми.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          terziеv, чиповете са проблем, въобще всеки монопол е проблем за тези които не са собственици на монопола.
                          Ако за нещо се появи дефицит в пазарната икономика, гледайте какво ще се случи след година-две - свръх производство, свръхпроизводство и пак свръхпроизводство ...

                          Респективно и ниски цени ...

                          Коментар


                          • Може би нормалния ритъм го няма, тези неща с поръчките наистина се объркват, а може и да искат по големи печалби да направят производителите. Защото в този сектор търговията е била дъмпинг и след него пак дъмпинг. Сигурно малко повече стотинки оправят нещата, но и ритъма е изтърван.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
                              чета докладите на Порше (имат и те електрически и хибрид модели, не че иначе не са бъкани със електроника)
                              и Тесла, нещо кризата със чиповете ги отбягва, интересно.
                              А, други производители, страдат.
                              Ами аз го споменах, ама току се правят някои, че не го виждат: Ексклузивна поръчка.

                              Коментар


                              • Обаче като се концентрира производството в една или няколко точки монополите просто са неизбежни, те на Запад не го знаят това нещо. Знаят го но това не им пречи да си го причиняват.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X