Преди 2 седмици някъде, говорих с приятел производител на електроника (и за автомобили, работи с някои от големите дилъри в бг) по темата. Според него, ще е вярно, но бъдещето по думите му не е в батериите, а в кондензаторите. Няколко дни по-късно пък друга умна глава, дър на науките, доцент и т. н. ми обяви на въпросите, че според него ще са еди кои си ........ батерии, които ще търпят още развитие и са евтини. Знам, че София се движеше или още се движи автобус на кондензатори. Като лаик по темата се опитах да почета малко по темата и поне да се опитам малко да вникна. Уви, липсва ми достатъчно научен или инженерен, личен потенциал, но доколкото разбрах - кондензаторите имат много плюсове пред батериите, но още не могат да осигурят достатъчно дългия пробег на батериите. Ако обаче се случи този скок който приятеля ми прогнозира, това ще значи коренна промяна в автомобилите. Вероятно двата вида ще се движат заедно известно време, но ако кондензаторите победят, на производителите на батерии е спукана работата, значи и на техните акции от един момент напред.
В последните модели обаче, се вижда това за което сме си писали тук преди няколко години. Вместо 1, някои от производителите слагат 4 двигателя, коeto изхвърля голяма част от частите. Ауди ще пускат подобна, а хърватите с техния спортен модел, който издуха Ферари, дори май не са имали колебания.
В последните модели обаче, се вижда това за което сме си писали тук преди няколко години. Вместо 1, някои от производителите слагат 4 двигателя, коeto изхвърля голяма част от частите. Ауди ще пускат подобна, а хърватите с техния спортен модел, който издуха Ферари, дори май не са имали колебания.
Коментар