IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Minka Разгледай мнение

    Kюмюра, дървата и нафатата за печки в големите градове трябва да бъдат забранени. По-добре на тия да им дадат субсидии, отколкото да дават такива за ел. автомобили.

    Само се чудя защо Дания и Норвегия спряха субсидиите, а ние тепърва ще ги пускаме. Явно пак ще върви някаква "бясна" далавера, не ще да е заради околната среда според мен.
    Норвежците,нито са прости,нито са бедни,субсидията се прави с цел да се насочи вниманието в определена насока,след като имат вече такова мислене,а и възможности,пътя е разчистен.
    Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
      20-30 годишни кошници,пушат като параходи,другото е от кюмура за топлене.
      Ако си сметнат парите дето трябва да лркуват от респираторни и подобни заболяеания в следствие на замърсения въздух,съм сигурен,че субсидиите за електрички са за предпочитане.
      Kюмюра, дървата и нафатата за печки в големите градове трябва да бъдат забранени. По-добре на тия да им дадат субсидии, отколкото да дават такива за ел. автомобили.

      Само се чудя защо Дания и Норвегия спряха субсидиите, а ние тепърва ще ги пускаме. Явно пак ще върви някаква "бясна" далавера, не ще да е заради околната среда според мен.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
        Тесла е още прекалено скъпа, бавно си покрива разходите и е още тромава и тежка, но основния плюс на електромобилите е поддръжката. Въпреки цената на колата, пак излиза на сметка в някои отношения http://automedia.investor.bg/a/0-nac...tesla-model-s/

        Рено-Нисан ще пускат евтина кола за 7000 долара, а и не са само те.
        Ще(ли).

        Коментар


        • Нема нема и некой тарикат плати на некоя медия и почнат да ви промиват главите така дизелът бе офявен за екологично чист са на ред са електрическите каруци.Момци пак ви мамят а оня с Калифорнията направо кърти мифки.Използвайте си мозъците и си пестете парите.Припомненте си Закона за запазване на енергията и не говорете глупости.Това че ток мое се складира само идиот завършил УНСС мое го плямпа.Батерията не е склад за ток запомнете го най накрая

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
            Тесла е още прекалено скъпа, бавно си покрива разходите и е още тромава и тежка, но основния плюс на електромобилите е поддръжката. Въпреки цената на колата, пак излиза на сметка в някои отношения http://automedia.investor.bg/a/0-nac...tesla-model-s/

            Рено-Нисан ще пускат евтина кола за 7000 долара, а и не са само те.
            Мда,ей туй е работа,купуваш и забравяш
            Дългите разтояния са проблем,но до 200-300 км на ден е напълно достатъчно и доволно.

            Какъв им е проблема да субсидират?
            Ей го днес казват София е една от най замърсените столици в Европа-от твърди частици.

            20-30 годишни кошници,пушат като параходи,другото е от кюмура за топлене.
            Ако си сметнат парите дето трябва да лркуват от респираторни и подобни заболяеания в следствие на замърсения въздух,съм сигурен,че субсидиите за електрички са за предпочитане.
            Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

            Коментар


            • Тесла е още прекалено скъпа, бавно си покрива разходите и е още тромава и тежка, но основния плюс на електромобилите е поддръжката. Въпреки цената на колата, пак излиза на сметка в някои отношения http://automedia.investor.bg/a/0-nac...tesla-model-s/

              Рено-Нисан ще пускат евтина кола за 7000 долара, а и не са само те.
              http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

              Коментар


              • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                Щото има големи субсидии. И големи привилегии - примерно да паркираш безплатно (или да влизаш безплатно) в центровете на градовете. В Лондон, примерно да влезе кола в Ситито е 15 паунда (или нещо близо). За електрички безплатно. В София колко ти е на час в синята зона - за електрички безплатно.

                То и в Норвегия е така, чак се учудих като им видях дела на електричките в Норвегия.

                Датчаните обаче имали проблеми с бюджета и се резнали от субсидиите на електричките - и оппс продажбите им се сгромолясали. Па и втора ръка станали евтини. Като не може да паркираш без пари у центъро по-хубаво си вземи една нормална кола, дето да може да джъткаш навсякъде.

                Та много хора в Европа си ги вземат като втора кола, за да могат да паркират безплатно на работа.
                Скандинавия има друго предимство - населените зони са компактни и разстоянията - малки.
                Инак имам пилон за зареждане в паркинга на фирмата ни, безплатно. Ама единствените електрички все така са двете Тесли на шефа и едно фирмено i3.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

                  Каквото и гориво да сложиш на двг-то,включително и водород,КПД-то му е ниско!
                  Това е отживелица.
                  И е така, и не съвсем. Да припомня, че след парните коли последваха електромобилите, чак след това тия с ДВГ, каквото познаваме и до днес Е, тогава електромобилите бяха отживелица... ДВГ и до ден днешен е най-развит и колите с него имат най-голям пробег с едно зареждане.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

                    Вяра трябва Гигов,вяра.
                    Разходи се до Калифорния и ще видиш,че туй дето го смяташ за фантасмагории,вече е настояще.

                    Друг е въпроса, че по наще географски ширини,няма да стане близкото бъдеще.
                    То само с вяра не става. Технически напредък трябва.
                    Трябва да има генерален пробив в капацитета на съхраняване на ел енергия. Сегашните начини са много скъпи и недостатъчно ефективни. Също трябва да се зарежда бързо. Кондензаторът наистина се зарежда мигновено, но това е за сметка на нищожния обем на енергията. Сега за сега електромобилът става само за градско ползване. Да минеш 30-40км, да отидеш на работа, да го включиш да се зарежда 8 часа и да се върнеш, след като си напазарувал в някой търговски център. Ако живееш в топло място като Калифорния, нямаш нужда от отопление. Разходите за експлоатация на електромобил са нищожни, което е огромно предимство. Цената на км пробег е в пъти по-ниска от ДВГ. Нямаш смяна на масла и филтри, а това са си 200лв отвсякъде.

                    Така че бих ползвал електромобил за градски нужди с удоволствие, през топлото време естествено.
                    Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

                      Вяра трябва Гигов,вяра.
                      Разходи се до Калифорния и ще видиш,че туй дето го смяташ за фантасмагории,вече е настояще.

                      Друг е въпроса, че по наще географски ширини,няма да стане близкото бъдеще.
                      Щото има големи субсидии. И големи привилегии - примерно да паркираш безплатно (или да влизаш безплатно) в центровете на градовете. В Лондон, примерно да влезе кола в Ситито е 15 паунда (или нещо близо). За електрички безплатно. В София колко ти е на час в синята зона - за електрички безплатно.

                      То и в Норвегия е така, чак се учудих като им видях дела на електричките в Норвегия.

                      Датчаните обаче имали проблеми с бюджета и се резнали от субсидиите на електричките - и оппс продажбите им се сгромолясали. Па и втора ръка станали евтини. Като не може да паркираш без пари у центъро по-хубаво си вземи една нормална кола, дето да може да джъткаш навсякъде.

                      Та много хора в Европа си ги вземат като втора кола, за да могат да паркират безплатно на работа.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        ........
                        Тия съчетават и двете https://en.wikipedia.org/wiki/Nikola_Motor_Company

                        http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          ..
                          За теб знам, че си фен на водорода и бяхме говорили на по кафе дори по темата, ако се не лъжа малко след кризата, но мисля, че е твърде сложен като бензиновия за използване. Ако на електромобилите падне цената, а тя вече слиза, ще го прати в историята заради поддръжката най-малко. Но бъдещето - близкото ще покаже.

                          Но ми е интересен новия камион на Мъск, освен като цена и като товар. Защото при камионите проблема е тежестта на батериите, които пък отнемат от тонажа на товара, а покрай камиони взех да се интересувам покрай заниманията си последната година. За кратки курсове до 50-100-120 км, би било перфектно, но ако има къде да се зареждат, защото един камион за зърно може да навърти няколко курса на ден и ги върти често. А мисля, че дори батериите на камиона на Тесла едва ли ще удържат и зависи колко бързо ще може да се зареждат.

                          Tesla отново забавя представянето на електрическия си камион http://www.investor.bg/novini/444/a/...kamion-248079/
                          Last edited by Jay Gould; 12.10.2017, 03:32.
                          http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                            Жейчо, освен че имаш интерес да ти ходят по сайтчето - си и потресаващо икономически неграмотен.
                            Гледай си носните кърпички там, като брокерче НИ явно не се справяш също.

                            ПП: ДВГ далеч не се ограничава с течни горива.
                            Каквото и гориво да сложиш на двг-то,включително и водород,КПД-то му е ниско!
                            Това е отживелица.
                            Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                            Коментар


                            • В общи линии е вярно, кондензаторите много бързо се зареждат но нямат капацитета на батериите все още. Всъщност е въпрос на електропреносна инфраструктура и ако бъдещето е на автономните автомобили които всеки наема - извиква при нужда, то за градски условия може да се направи инфраструктура и зареждането да става за секунди. Друг е въпроса че бъдещето не е на градовете, не е на батериите или пък на кондензаторите а на реакторите а източник на енергия е Слънцето и реакторите ще бъдат тип изкуственно Слънце..някой,,някъде,,някога ще успее да запали такова и това е енергията която хората в бъдещето ще ползват - няма да е газ по тръби, няма да са батерии еднодневки произведени разбира се в Китай..от Панасоник. Възможно е реактора да е конструиран вече, но конструктора да не иска да го даде защото икономическата структура предполага че производството и търговията с реактори ще попадне в ръцете на днешните монополи и олигополи а мафията социализирала държавите ще плющи ползувателите с жестоки данъци под предлог че така събира пари за соц. които разбира се ще разпределя между своите членове и лидери.Така че малко литиевойонни батерийки, малко суперкондензатори и други кухи инвестиции в които мафията да се набута няма да навредят въобще и газопроводи и хъбове за тях също.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Жейчо, освен че имаш интерес да ти ходят по сайтчето - си и потресаващо икономически неграмотен.
                                Гледай си носните кърпички там, като брокерче НИ явно не се справяш също.

                                ПП: ДВГ далеч не се ограничава с течни горива.

                                Коментар

                                Working...
                                X