Първоначално изпратено от Minka
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение20-30 годишни кошници,пушат като параходи,другото е от кюмура за топлене.
Ако си сметнат парите дето трябва да лркуват от респираторни и подобни заболяеания в следствие на замърсения въздух,съм сигурен,че субсидиите за електрички са за предпочитане.
Само се чудя защо Дания и Норвегия спряха субсидиите, а ние тепърва ще ги пускаме. Явно пак ще върви някаква "бясна" далавера, не ще да е заради околната среда според мен.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеТесла е още прекалено скъпа, бавно си покрива разходите и е още тромава и тежка, но основния плюс на електромобилите е поддръжката. Въпреки цената на колата, пак излиза на сметка в някои отношения http://automedia.investor.bg/a/0-nac...tesla-model-s/
Рено-Нисан ще пускат евтина кола за 7000 долара, а и не са само те.
- 1 like
Коментар
-
Нема нема и некой тарикат плати на некоя медия и почнат да ви промиват главите така дизелът бе офявен за екологично чист са на ред са електрическите каруци.Момци пак ви мамят а оня с Калифорнията направо кърти мифки.Използвайте си мозъците и си пестете парите.Припомненте си Закона за запазване на енергията и не говорете глупости.Това че ток мое се складира само идиот завършил УНСС мое го плямпа.Батерията не е склад за ток запомнете го най накрая
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеТесла е още прекалено скъпа, бавно си покрива разходите и е още тромава и тежка, но основния плюс на електромобилите е поддръжката. Въпреки цената на колата, пак излиза на сметка в някои отношения http://automedia.investor.bg/a/0-nac...tesla-model-s/
Рено-Нисан ще пускат евтина кола за 7000 долара, а и не са само те.
Дългите разтояния са проблем,но до 200-300 км на ден е напълно достатъчно и доволно.
Какъв им е проблема да субсидират?
Ей го днес казват София е една от най замърсените столици в Европа-от твърди частици.
20-30 годишни кошници,пушат като параходи,другото е от кюмура за топлене.
Ако си сметнат парите дето трябва да лркуват от респираторни и подобни заболяеания в следствие на замърсения въздух,съм сигурен,че субсидиите за електрички са за предпочитане.Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Коментар
-
Тесла е още прекалено скъпа, бавно си покрива разходите и е още тромава и тежка, но основния плюс на електромобилите е поддръжката. Въпреки цената на колата, пак излиза на сметка в някои отношения http://automedia.investor.bg/a/0-nac...tesla-model-s/
Рено-Нисан ще пускат евтина кола за 7000 долара, а и не са само те.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Щото има големи субсидии. И големи привилегии - примерно да паркираш безплатно (или да влизаш безплатно) в центровете на градовете. В Лондон, примерно да влезе кола в Ситито е 15 паунда (или нещо близо). За електрички безплатно. В София колко ти е на час в синята зона - за електрички безплатно.
То и в Норвегия е така, чак се учудих като им видях дела на електричките в Норвегия.
Датчаните обаче имали проблеми с бюджета и се резнали от субсидиите на електричките - и оппс продажбите им се сгромолясали. Па и втора ръка станали евтини. Като не може да паркираш без пари у центъро по-хубаво си вземи една нормална кола, дето да може да джъткаш навсякъде.
Та много хора в Европа си ги вземат като втора кола, за да могат да паркират безплатно на работа.
Инак имам пилон за зареждане в паркинга на фирмата ни, безплатно. Ама единствените електрички все така са двете Тесли на шефа и едно фирмено i3.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
Каквото и гориво да сложиш на двг-то,включително и водород,КПД-то му е ниско!
Това е отживелица.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
Вяра трябва Гигов,вяра.
Разходи се до Калифорния и ще видиш,че туй дето го смяташ за фантасмагории,вече е настояще.
Друг е въпроса, че по наще географски ширини,няма да стане близкото бъдеще.
Трябва да има генерален пробив в капацитета на съхраняване на ел енергия. Сегашните начини са много скъпи и недостатъчно ефективни. Също трябва да се зарежда бързо. Кондензаторът наистина се зарежда мигновено, но това е за сметка на нищожния обем на енергията. Сега за сега електромобилът става само за градско ползване. Да минеш 30-40км, да отидеш на работа, да го включиш да се зарежда 8 часа и да се върнеш, след като си напазарувал в някой търговски център. Ако живееш в топло място като Калифорния, нямаш нужда от отопление. Разходите за експлоатация на електромобил са нищожни, което е огромно предимство. Цената на км пробег е в пъти по-ниска от ДВГ. Нямаш смяна на масла и филтри, а това са си 200лв отвсякъде.
Така че бих ползвал електромобил за градски нужди с удоволствие, през топлото време естествено.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
Вяра трябва Гигов,вяра.
Разходи се до Калифорния и ще видиш,че туй дето го смяташ за фантасмагории,вече е настояще.
Друг е въпроса, че по наще географски ширини,няма да стане близкото бъдеще.
То и в Норвегия е така, чак се учудих като им видях дела на електричките в Норвегия.
Датчаните обаче имали проблеми с бюджета и се резнали от субсидиите на електричките - и оппс продажбите им се сгромолясали. Па и втора ръка станали евтини. Като не може да паркираш без пари у центъро по-хубаво си вземи една нормална кола, дето да може да джъткаш навсякъде.
Та много хора в Европа си ги вземат като втора кола, за да могат да паркират безплатно на работа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение........
http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение..
Но ми е интересен новия камион на Мъск, освен като цена и като товар. Защото при камионите проблема е тежестта на батериите, които пък отнемат от тонажа на товара, а покрай камиони взех да се интересувам покрай заниманията си последната година. За кратки курсове до 50-100-120 км, би било перфектно, но ако има къде да се зареждат, защото един камион за зърно може да навърти няколко курса на ден и ги върти често. А мисля, че дори батериите на камиона на Тесла едва ли ще удържат и зависи колко бързо ще може да се зареждат.
Tesla отново забавя представянето на електрическия си камион http://www.investor.bg/novini/444/a/...kamion-248079/Last edited by Jay Gould; 12.10.2017, 03:32.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеЖейчо, освен че имаш интерес да ти ходят по сайтчето - си и потресаващо икономически неграмотен.
Гледай си носните кърпички там, като брокерче НИ явно не се справяш също.
ПП: ДВГ далеч не се ограничава с течни горива.
Това е отживелица.Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Коментар
-
В общи линии е вярно, кондензаторите много бързо се зареждат но нямат капацитета на батериите все още. Всъщност е въпрос на електропреносна инфраструктура и ако бъдещето е на автономните автомобили които всеки наема - извиква при нужда, то за градски условия може да се направи инфраструктура и зареждането да става за секунди. Друг е въпроса че бъдещето не е на градовете, не е на батериите или пък на кондензаторите а на реакторите а източник на енергия е Слънцето и реакторите ще бъдат тип изкуственно Слънце..някой,,някъде,,някога ще успее да запали такова и това е енергията която хората в бъдещето ще ползват - няма да е газ по тръби, няма да са батерии еднодневки произведени разбира се в Китай..от Панасоник. Възможно е реактора да е конструиран вече, но конструктора да не иска да го даде защото икономическата структура предполага че производството и търговията с реактори ще попадне в ръцете на днешните монополи и олигополи а мафията социализирала държавите ще плющи ползувателите с жестоки данъци под предлог че така събира пари за соц. които разбира се ще разпределя между своите членове и лидери.Така че малко литиевойонни батерийки, малко суперкондензатори и други кухи инвестиции в които мафията да се набута няма да навредят въобще и газопроводи и хъбове за тях също.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар