v_tin, ако искаш да имаш електромобил вземаш едно такова Рено Зое с отстъпка 70% от цената, 40к.километра въобще не са никакъв пробег, човека дето само го е платил, той колата не я е карал и си му поправяш батерията. Другия вариант е да си щупиш като него, предишния му собственик електромобил и с този електромобил ще се случи същото което му се е случило на него, като нямаш гараж - работилница в която да поправиш батерията ти този електромобил няма да го караш много дълго време и накрая ше го изхвърлиш както е направил той. Не съм виждал автомобили от тези с ДВГ които да са с толкова малък пробег и на такава възраст, обикновенно хората като ги купят още първата година им навъртат много километри, много електромобили паметници се продават на нищожен пробег. Ако е да си начешеш крастата вземи едно такова, сложи му нова батерия за 5 хиляди евро, но ме съмнява че това няма да е ремонтирана батерия също, но поне ще е голяма, едва ли ще и ползваш постоянно големия капацитет..но каквото..такова са казали хората. Странно е че се субсидират електромобилите след като са такива недоделки и пълна пародия.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Ся ако имаше малко мозък - щеше да откриеш на линка ми Цитро Опела и преди съм писал че е оскъпено копие и не го препоръчвам.
Коментар
-
https://www.enders-automobile.de/lp-...SAAEgIGEvD_BwE - ето един електромобил, който е по евтин от автомобил с двг казват в Германия, понеже за там ставаше въпрос. Разхода на ток е голям, както е голям на Тесла, на Фолксваген..Електромобилите имат по голям проблем с трансмисията отколкото с батериите, това нещо с мотор в колелата намалява разхода на ток, но се повишава подресорната маса на колелата, ако става въпрос за стандартните мотор колела, сега има нещо ново - мотор колело на Дуюнов с асинхронни двигатели които са по леки като тегло и не се използват и постоянни неодимови магнити. Рекуперацията им е управляема много по прецизно, защото го няма това нещо електромотора ако не се подава към него енергия веднага да започва да действа като спирачка, т.е. движението по инерция се улеснява грубо казано и от там по нисък разход на енергия. Защото не става да се слагат огромни и по тежки батерии и разхода на ток да е висок, и цената се повишава съответно електромобила става по недостъпен за хората. Ето тази Мазда има 35 киловатчасова батерия и ако разхода е под 10 киловатчаса на 100, тя ще може да изминава с толкова ток 350км, а тя не може да измине 200. Много са зле тези електромобили, като добавиш че батерията трудно се обслужва, ремонтира и това че изразходват много ток и се налага да им поставят тези тежки батерии..това нещо е форма на електромобилен фанатизъм.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin, сега за момента ако говорим и имаш възможност за ремонт на батерията цената на това рено на само 40 000 км..е подарък и китайска електричка ще ти излезе в пъти по скъпо. Просто имаш ли възможност за ремонт на батерията вземаш едно такова и си свиркаш, но без да се изравнят и раздвижат отделните клетки на старата батерия тя няма да заработи. Ако си вземеш електричка редовното каране е просто задължително и задължително на бавно зареждане и разраждане продължително, не знам колко ще изкара една батерия от тези ако я експлоатираш грамотно, но може да се окаже че много..много. Сега друг е проблема че и самите коли още не са конфигурирани правилно и харчат и много ток, скоро попаднах на едно нещо направили са хората мотор - колело с асинхронен двигател, ще харчи поне с една трета по малко ток електромобила. Но това е което е налично на пазара.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Ся ако имаше малко мозък - щеше да откриеш на линка ми Цитро Опела и преди съм писал че е оскъпено копие и не го препоръчвам.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
https://www.youtube.com/watch?v=D2MctFutTH0 - 10.20 минута - 7990 ewro za bazis вариант
Opel Rocks-e: 2€ auf 100km & Kaufpreis wie ÖPNV Ticket! Wirklich?
Коментар
-
https://www.autonews.bg/elektrichesk...hilyadi/3/3411 , 6-7к евро пишат и 5.5 киловатчаса батерия стига за 75 км, макс.скорост 45 кмч. Нов Хюндай за 7к евро има ли ?D.Y.F-091066
Коментар
-
Това което съм гледал е било кабинен ролер- електрически и на тези им слагат печки и ги карат и през зимата. Но като им погледнах цените и ми се изправиха керемидите. На същата цена или по малко си кипих хюндая и досега съм му врътнал 20000км за година. Тези пичи въшки няма как да изкарат толкова посмъртно
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Епа 17 км в посока са 20 минути с велосипед, ти инвалиди ли отглеждаш?
Не го слушай Ботя, той е виждал такива колици през крив макарон - и не може да брои до 4
Аз писах какъв е бонуса от това коле - на практика нула разходи по него, докато му е жива батерията. На синковеца ти като му платиш 10 години само застраховки и данък за друга кола - ще си по-назад
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeu...n/citroen-ami/
Opel Rocks-e: 2€ auf 100km & Kaufpreis wie ÖPNV Ticket! Wirklich?
Last edited by v_tin; 10.04.2022, 01:06.
Коментар
-
v_tin, сега за момента ако говорим и имаш възможност за ремонт на батерията цената на това рено на само 40 000 км..е подарък и китайска електричка ще ти излезе в пъти по скъпо. Просто имаш ли възможност за ремонт на батерията вземаш едно такова и си свиркаш, но без да се изравнят и раздвижат отделните клетки на старата батерия тя няма да заработи. Ако си вземеш електричка редовното каране е просто задължително и задължително на бавно зареждане и разраждане продължително, не знам колко ще изкара една батерия от тези ако я експлоатираш грамотно, но може да се окаже че много..много. Сега друг е проблема че и самите коли още не са конфигурирани правилно и харчат и много ток, скоро попаднах на едно нещо направили са хората мотор - колело с асинхронен двигател, ще харчи поне с една трета по малко ток електромобила. Но това е което е налично на пазара.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Това Рено е също с малък пробег като тази Мазда от видеото, но тези хора са доволни и си пътуват в България и на голямо растояние. Ако има желание човек може да си сглоби една 10 киловатчаса батерия, която да се поставя в багажника и да те измъква от изненади със зарядни станции, примерно някъде има проблем и си продължаваш до следващата. Но най важното е че нищо му няма на батерията, просто не са направени батериите удобни за обслужване, това нещо е защото не са специално за електромобили замислени.така както са с навързани единични елементи външно модулите по скоро са на ниво - направи си сам, затова са и тежки още повече, а и скъпи.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv-tin, ако тази електричка я дават със старата и батерия и можеш да си я подкараш няма да има проблем да се използва на къси растояния. Защо - с този пробег тази батерия 22 киловатчаса, ако сметнем че е минавала с един цикъл на батерията 150 км, излиза че а.
Коментар
-
v-tin, ако тази електричка я дават със старата и батерия и можеш да си я подкараш няма да има проблем да се използва на къси растояния. Защо - с този пробег тази батерия 22 киловатчаса, ако сметнем че е минавала с един цикъл на батерията 150 км, излиза че батерията има едва 266 цикъла на заряд и разразряд и на години е на 7 години. Тази батерия в най лошия случай би трябвало да деградира на поне 1000 цикъла и като възраст казват над 10 години и има на 13 години бях мяркал такива имали 50% капацитет. Какво се е случило - първо клетките са се разбалансирали, и има клетки чието напрежение е паднало под минималното, съответно контролера не пуска към тях ток да се зареждат. Смъква се батерията и се търсят тези клетки, пуска им се заряден ток направо без да е контролиран от електрониката на тези отделни елементи, а ги замерваш постоянно и наблюдаваш да стигнат малко над минималното напрежение, после по групи, всички от един модул ги свързваш да се изравнят напреженията им - успоредно, оставяш ги да постоят да се видят кои имат по голям саморазряд и ги групираш в модули по този показател, като целта е в дадения модул да са еднакви и зареждаш бавно модулите и ги разреждаш бавно няколко пъти. Сигурен съм че накрая ще имаш работеща батерия с поне 80 процента капацитет. Лошото е че батериите са това корито под пода, а то е тежко и огромно и монтажа е такъв че ремонта е много труден. Иначе на тази старата и батерия би трябвало да издържи още 3 пъти поне колкото е ползвана като цикли - разряд и разряд т.е. на батерията нищо и няма и тя не е за смяна. За 4500 евро ти я продават хората и сигурно ще се радват да ти я подарят, разбира се може да ти отстъпят от цената, защото са не я вземеш на молко по ниска от тази цена, предполагам не е твърда.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар