fbr65, има различни варианти за хибриди, варианта който е плъг-ин си е електромобил, може да се ползва на ток стига да имаш къде да го зареждаш. Може да няма разлика в режим на електромобил с чисти електромобили които се предлагат, има електромобили изминаващи 150км с един заряд на батерията, има плъг-ин хибриди които изминават и те 150км с едно зареждане на батерията. Разликата е че има и двигател с куплиран генератор за ток и може да си зарежда батерията с произвеждания ток от генератора. Ползват се много дизелови автомобили, тези генератори могат да са и дизелови, но те като са ги отрекли..
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Разбирам , но това което се предлага на пазара няма как да те устройва като цена. По принцип се изчислява колко ще струва километър пробег. Сам можеш да пресметнеш това за предишния собственик при тези електромобили на старо. Рено може да са опитвали с батерии под наем и това е по скоро за да дадат спокойствие и гаранция на клиента за да го привлекат да купи. Батерията се явява много скъпа част и са и трудни за ремонт. Значи просто не те устройва нивото при електромобилите, не твърдя че не си прав. За батериите под наем не съм съгласен че не е добра опция, особенно при толкова незрели конструктивно още батерии. По добре да плащаш наем, отколкото да е твоя Нали се вижда как дефектират и може да издържи много само ако си невероятен късметлия . Просто си купуваш нормална кола, ако не искаш приключение. Сега електромобил според мен би си купил човек , който иска приключение, авантюра и да си разнообрази живота с потенциални проблеми. Има хора за които са предизвикателство , трябва им нещо с което да се преборят. Батериите им са лоши, те въобще не са премислени за тази цел. Монтажа им е лошо замислен, мястото е неподходящо. Електродвигателите им същата работа , тези с постоянни магнити при такъв режим не са ефективни и превръщат много ток в топлина и затова мощните са с течно охлаждане .
Технологията е на ниво за електровелосипед.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Съветвам те най- приятелски преди да напишеш нещо за туизи да прегледаш сайта на рено- има наем на батерията и този наем обезмисля електроколата. Не помня вече, но съм ги гледал и мисля че започваха от поне 20 евро- това е само наема. Оказа се че ако платя този наем и зареждам от контакта в къщи - това при цена 30 цента и платя тока ми идва същата цена като на бензинова кола при бензин около 1,40-1,50. Сега бензина е 1,90 тока е 35 цента. Не съм го смятал, но дори и да има някаква икономия ще бъде минималнаНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНякой беше писал, че електромобили ще има много евтини но без батерии, по аналогия на електрическите инструменти с батерия които се продават втора употреба на нищожна цена.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv-tin, има рено туизи на нищожни цени разбира се с проблем в батерията, най евтино 1600 евро в сайта. Нямат навъртян пробег и изглеждат доста добре. Някой беше писал, че електромобили ще има много евтини но без батерии, по аналогия на електрическите инструменти с батерия които се продават втора употреба на нищожна цена.
Коментар
-
Това ако стане, няма да има кой да ти продаде Туизи за 1600 евро на 40к километра, защото електровелосипедите от известни брандове са по 3к евро, а за тези Туизита си има фен клуб например, има хора на които им харесват. Новите са много по скъпи, а на това което мярнах че се продава разликата с ново е че няма БАТЕРИЯ.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv-tin, има рено туизи на нищожни цени разбира се с проблем в батерията, най евтино 1600 евро в сайта. Нямат навъртян пробег и изглеждат доста добре. Някой беше писал, че електромобили ще има много евтини но без батерии, по аналогия на електрическите инструменти с батерия които се продават втора употреба на нищожна цена.
Коментар
-
v-tin, има рено туизи на нищожни цени разбира се с проблем в батерията, най евтино 1600 евро в сайта. Нямат навъртян пробег и изглеждат доста добре. Някой беше писал, че електромобили ще има много евтини но без батерии, по аналогия на електрическите инструменти с батерия които се продават втора употреба на нищожна цена.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Не знам какво според теб смяташ че пращаш, но това е едно и също- ситроен ами- френския 5600 евро и сега италиански за 5000 евро. Ти обаче упорито говориш за цитрон. На кое казваш цитрон така не става ясно
Ситроен и цитрон в твоята глава едно и също ли са
Коментар
-
v_tin, лигави се сякаш не го познаваш..Това ускорява много бавно, не знам как ще го караш в Германия където на кръстовищата поне едно време яко настъпваха и ще им пречиш, по добре от класа на Реното минимум, защото парите не са всичко. Елементи за батерии има по 120 евро за киловат час от Китай, същите са които се слагат в батериите на електромобилите, на теслите батериите също са Китайски..Мъск има фабрики но колко и какво качество произвеждат не е ясно, купува от Китай..Панасоник произвеждат в Китай, в Япония много малко..почти нищо. Батериите са недоразумение, но това е което е налично.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Така и не чух от теб дали тоя вариант е приемлив за сина ти. Българска работа - "дай ми пари, акъл не ща" хахахаъха, не си мръднал грам от Варна и Аксаково.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...l?id=342912694
Колата уви - е в Италия в дилършип, щото немските (и холандските) ще те дерат двойно ако могат. По принцип Цитрото не е мислено да си го купуваш от дилъра, а да ти го доставят - така че от цяла ЕС става. За тях НЯМА ТЮВ и се карат като мопед с малките номера и документа за съвместимост с евро-стандартите.
Опела го има за демонстрация по дилърите, иди, седни, реши - и си поръчай Цитрона.
Ситроен и цитрон в твоята глава едно и също ли са
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ako iskaш да помогнеш дай направо линка. Ако не можеш- не искаш- няма нужда от коментар
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...l?id=342912694
Колата уви - е в Италия в дилършип, щото немските (и холандските) ще те дерат двойно ако могат. По принцип Цитрото не е мислено да си го купуваш от дилъра, а да ти го доставят - така че от цяла ЕС става. За тях НЯМА ТЮВ и се карат като мопед с малките номера и документа за съвместимост с евро-стандартите.
Опела го има за демонстрация по дилърите, иди, седни, реши - и си поръчай Цитрона.Last edited by redcretin; 10.04.2022, 13:59.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Е, ако за малко, знаем, ти имаш. МНОГО МАЛКО.
Коментар
Коментар