Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТази статия е голословни и неверни твърдения и лъжи
Този напълно непознат за мен човек ми вдъхваше доверие в много голяма степен, но до момента на споделяне на бизнесзаниманията си. Изтъкна, че се занимава с добавки за горива и веднага се зае задъхано да обяснява за тяхната неповторимост.
След като изслушах рекламата за добавките, доверието ми се поизпари.
Отново съм в начална позиция, не вярвам и на двата лагера
За едно съм съгласен с него - буквално в първото си изречение той изтъкна, че коректността на отговорите при тази проблематика зависи от времевия хоризонт.
В примера ти за соларната клетка, производителят не е задължително да е идиот. Но това не изключва, че някъде по веригата все пак има някакъв "идиот", в частност може да се окаже, че това е съвкупното обществено тяло, което през програми от бюджетите под една или друга форма плаща разликите. Ето, пак опираме до времеви хоризонт. Може да ес окаже, че това е вид обществен "данък", който в дългосрочна перспектива ще се отплати богато на обществото и развитата технология ще върне платеното сега.
А може и да си е обикновена далавера, при което едни сръчни момчета просто покрадват.
Казаното за горивните клетки ми беше доста интересно, но това е друга тема.
Коментар
-
Тази статия е голословни и неверни твърдения и лъжи Начев. Аkо една соларна клетка не може да произведе енергията употребена за нейното производство то производителя и е глупак който вместо да продаде енергията се набутва да прави клетки и да реализира загуби и ако той я продава на цените които са в момента и клетката се изплаща за няма две години , то Как става тоя номер ? Същото е и за електромобилите а с това как петрола ще свърши и после накъде направо убива рибата - кърти.
Например японците не са глупаци и Тойота която пусна първия хибриден автомобил не случайно се занимава с водородни горивни клетки, на пазара от 2012 година има пуснати лаболаторни електролизери за водород които са с ефективност около 200 процента - два пъти по голяма от нормалната изчислена по Фарадеевия закон ! Откъде идва тази допълнителна енергия е въпроса, а неговия отговор е от електрохимия - висока разлика в електрохимичния потенциал на електродите и по този начин това е нещо като батерия която обаче бълва водород в продължение на около 10 години, защото толкова е нейния живот. Затова разработват автомобили на водород, защото знаят че това е бъдещето и най вероятно ще ги направят да не се зареждат а да се самозареждат когато стоят паркирани и това със сигурност ще се случи така както се случиха компютрите, смартфоните и много други неща;Last edited by supertrader; 18.10.2018, 01:32.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеnachev - той Мъск е като трън в очите сигурно на петролната мафия, но не той а производителите на коли с ДВГ ще ги ударят най много както изглежда. В последните години утвърдените брандове произвеждат еднодневки с които несъмнено ще си затрият репутацията, но изглежда не им пука. На мен това ми прави впечатление - масово с алусил технология мотори при немците и при Мерцедес и при БМВ ..Ауди, Фолксваген. Смятай за какво става въпрос - ресурса на мотора е изчислен на 100 000 км пробег или за 5 години по 20 хил. километра. Ако се появят нови компании които да предлагат ел. коли с по голям ресурс направо ще ги разбият, те тези еднодневки два чифта гуми не могат да износят.
Алусил е технология която отдавна е измислена, така се правят цилиндрите на двигателите на дърворезачките - цилиндъра е алуминиев с хромникелово покритие, но там краткия живот е оправдан защото се цели ниско тегло защото машинките са ръчни и да са по леки и удобни за работа.
Например има Фолксваген на който мотора ако изкара 40 хиляди е късмет, толкова е зле. На любителите на петрола и този тип коли направо ще им се стъжни. Всичко се превръща в пародия.
Като малка компенсация искам да предложа един материал и ще се радвам да чуя мнението ти, доколкото техниката не ми е силна страна, слабо познавам теоретичните основи.
Интуитивно съм усещал, че при настоящите технологии цялата тази истерия около ДВГ - елдвигатели има нещо дълбоко нездраво.
И разбира се - става дума за корист и интереси, опаковани в розов целофан.
Електромобилите замърсяват три пъти повече околната среда от двигателите с вътрешно горене
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеnachev - той Мъск е като трън в очите сигурно на петролната мафия, но не той а производителите на коли с ДВГ ще ги ударят най много както изглежда. В последните години утвърдените брандове произвеждат еднодневки с които несъмнено ще си затрият репутацията, но изглежда не им пука. На мен това ми прави впечатление - масово с алусил технология мотори при немците и при Мерцедес и при БМВ ..Ауди, Фолксваген. Смятай за какво става въпрос - ресурса на мотора е изчислен на 100 000 км пробег или за 5 години по 20 хил. километра. Ако се появят нови компании които да предлагат ел. коли с по голям ресурс направо ще ги разбият, те тези еднодневки два чифта гуми не могат да износят.
Алусил е технология която отдавна е измислена, така се правят цилиндрите на двигателите на дърворезачките - цилиндъра е алуминиев с хромникелово покритие, но там краткия живот е оправдан защото се цели ниско тегло защото машинките са ръчни и да са по леки и удобни за работа.
Например има Фолксваген на който мотора ако изкара 40 хиляди е късмет, толкова е зле. На любителите на петрола и този тип коли направо ще им се стъжни. Всичко се превръща в пародия.
Коментар
-
nachev - той Мъск е като трън в очите сигурно на петролната мафия, но не той а производителите на коли с ДВГ ще ги ударят най много както изглежда. В последните години утвърдените брандове произвеждат еднодневки с които несъмнено ще си затрият репутацията, но изглежда не им пука. На мен това ми прави впечатление - масово с алусил технология мотори при немците и при Мерцедес и при БМВ ..Ауди, Фолксваген. Смятай за какво става въпрос - ресурса на мотора е изчислен на 100 000 км пробег или за 5 години по 20 хил. километра. Ако се появят нови компании които да предлагат ел. коли с по голям ресурс направо ще ги разбият, те тези еднодневки два чифта гуми не могат да износят.
Алусил е технология която отдавна е измислена, така се правят цилиндрите на двигателите на дърворезачките - цилиндъра е алуминиев с хромникелово покритие, но там краткия живот е оправдан защото се цели ниско тегло защото машинките са ръчни и да са по леки и удобни за работа.
Например има Фолксваген на който мотора ако изкара 40 хиляди е късмет, толкова е зле. На любителите на петрола и този тип коли направо ще им се стъжни. Всичко се превръща в пародия.
D.Y.F-091066
Коментар
-
v_tin бъдещето е на тези технологии които използват суровините които цивилизацията е превърнала в боклуци, т.е. боклуците са бъдещата суровинна база. Това което в момента правят тарикатите с намеса в глобалната търговия ще я блокира и е неизбежно суровинния ресурс с който всеки разполага да се окаже това което е складирал в сметищата си. Всичко друго е фантазия, няма как тази глобална еуфория да продължи вечно и ще дойде момента в който всички ще са се изпокарали и няма да има и глобално възприети пари - валута в която да си правят търговията или всяко нещо има начало и край и нищо не е вечно. Ще оцелеят тези които имат затворени технологични цикли и не разчитат на това някой да им продаде и да имат и с какво да платят.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
ееееееее СТИГА ДЕ . Не бъди черноглед. Всъщност наистина си мисля че бъдещето е на ел. колата, но най вероятно няма да е в познатият ни вид. Според мен би трябвало не по екстензивен , а по интензивен начин да се развива дадената кола- не с по глояма батерия, а по някакъв друг начин- например водородни клетки
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
Това е от сайта, който ти си побликувал. Очертанията са от мен. Можеш да смяташ - смятай. 10часа зреждаш, 4 караш. За климатика е от мен, но някъде там е истината.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Не бе, 10 часа буташ, да зареди, 1 час караш при подходящ вятър, като излезе насрещен, почиваш.
Last edited by vikhunter; 02.10.2018, 08:30.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
10 часа зареждаш 4 часа караш. А ако пуснеш климатика - 3, ако има насрещен вятър - 2.............
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
10 часа зареждаш 4 часа караш. А ако пуснеш климатика - 3, ако има насрещен вятър - 2.............
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Коментар
Коментар