IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Тази статия е голословни и неверни твърдения и лъжи Начев. Аkо една соларна клетка не може да произведе енергията употребена за нейното производство то производителя и е глупак който вместо да продаде енергията се набутва да прави клетки и да реализира загуби и ако той я продава на цените които са в момента и клетката се изплаща за няма две години , то Как става тоя номер ? Същото е и за електромобилите а с това как петрола ще свърши и после накъде направо убива рибата - кърти.
    Например японците не са глупаци и Тойота която пусна първия хибриден автомобил не случайно се занимава с водородни горивни клетки, на пазара от 2012 година има пуснати лаболаторни електролизери за водород които са с ефективност около 200 процента - два пъти по голяма от нормалната изчислена по Фарадеевия закон ! Откъде идва тази допълнителна енергия е въпроса, а неговия отговор е от електрохимия - висока разлика в електрохимичния потенциал на електродите и по този начин това е нещо като батерия която обаче бълва водород в продължение на около 10 години, защото толкова е нейния живот. Затова разработват автомобили на водород, защото знаят че това е бъдещето и най вероятно ще ги направят да не се зареждат а да се самозареждат когато стоят паркирани и това със сигурност ще се случи така както се случиха компютрите, смартфоните и много други неща;
    Дани, пак се шегуваш с кпд-то. Два пъти по-високо от обикновеното - може би, ако обикновеното е ДО 50% (не по-високо от) но, иначе, правилно забеляза някой, все някой някъде и някак, „плаща разликата” до 100%. Все пак, СОР=/=КПД и не бива да ги смесваме.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Тази статия е голословни и неверни твърдения и лъжи
      Интересно ми беше да чуя мнението ти.
      Този напълно непознат за мен човек ми вдъхваше доверие в много голяма степен, но до момента на споделяне на бизнесзаниманията си. Изтъкна, че се занимава с добавки за горива и веднага се зае задъхано да обяснява за тяхната неповторимост.
      След като изслушах рекламата за добавките, доверието ми се поизпари.
      Отново съм в начална позиция, не вярвам и на двата лагера
      За едно съм съгласен с него - буквално в първото си изречение той изтъкна, че коректността на отговорите при тази проблематика зависи от времевия хоризонт.

      В примера ти за соларната клетка, производителят не е задължително да е идиот. Но това не изключва, че някъде по веригата все пак има някакъв "идиот", в частност може да се окаже, че това е съвкупното обществено тяло, което през програми от бюджетите под една или друга форма плаща разликите. Ето, пак опираме до времеви хоризонт. Може да ес окаже, че това е вид обществен "данък", който в дългосрочна перспектива ще се отплати богато на обществото и развитата технология ще върне платеното сега.
      А може и да си е обикновена далавера, при което едни сръчни момчета просто покрадват.

      Казаното за горивните клетки ми беше доста интересно, но това е друга тема.

      Коментар


      • Тази статия е голословни и неверни твърдения и лъжи Начев. Аkо една соларна клетка не може да произведе енергията употребена за нейното производство то производителя и е глупак който вместо да продаде енергията се набутва да прави клетки и да реализира загуби и ако той я продава на цените които са в момента и клетката се изплаща за няма две години , то Как става тоя номер ? Същото е и за електромобилите а с това как петрола ще свърши и после накъде направо убива рибата - кърти.
        Например японците не са глупаци и Тойота която пусна първия хибриден автомобил не случайно се занимава с водородни горивни клетки, на пазара от 2012 година има пуснати лаболаторни електролизери за водород които са с ефективност около 200 процента - два пъти по голяма от нормалната изчислена по Фарадеевия закон ! Откъде идва тази допълнителна енергия е въпроса, а неговия отговор е от електрохимия - висока разлика в електрохимичния потенциал на електродите и по този начин това е нещо като батерия която обаче бълва водород в продължение на около 10 години, защото толкова е нейния живот. Затова разработват автомобили на водород, защото знаят че това е бъдещето и най вероятно ще ги направят да не се зареждат а да се самозареждат когато стоят паркирани и това със сигурност ще се случи така както се случиха компютрите, смартфоните и много други неща;
        Last edited by supertrader; 18.10.2018, 01:32.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          nachev - той Мъск е като трън в очите сигурно на петролната мафия, но не той а производителите на коли с ДВГ ще ги ударят най много както изглежда. В последните години утвърдените брандове произвеждат еднодневки с които несъмнено ще си затрият репутацията, но изглежда не им пука. На мен това ми прави впечатление - масово с алусил технология мотори при немците и при Мерцедес и при БМВ ..Ауди, Фолксваген. Смятай за какво става въпрос - ресурса на мотора е изчислен на 100 000 км пробег или за 5 години по 20 хил. километра. Ако се появят нови компании които да предлагат ел. коли с по голям ресурс направо ще ги разбият, те тези еднодневки два чифта гуми не могат да износят.
          Алусил е технология която отдавна е измислена, така се правят цилиндрите на двигателите на дърворезачките - цилиндъра е алуминиев с хромникелово покритие, но там краткия живот е оправдан защото се цели ниско тегло защото машинките са ръчни и да са по леки и удобни за работа.
          Например има Фолксваген на който мотора ако изкара 40 хиляди е късмет, толкова е зле. На любителите на петрола и този тип коли направо ще им се стъжни. Всичко се превръща в пародия.
          Супер, пропуснал съм поста ти и се извинявам, че не съм реагирал.
          Като малка компенсация искам да предложа един материал и ще се радвам да чуя мнението ти, доколкото техниката не ми е силна страна, слабо познавам теоретичните основи.

          Интуитивно съм усещал, че при настоящите технологии цялата тази истерия около ДВГ - елдвигатели има нещо дълбоко нездраво.
          И разбира се - става дума за корист и интереси, опаковани в розов целофан.

          Електромобилите замърсяват три пъти повече околната среда от двигателите с вътрешно горене

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            nachev - той Мъск е като трън в очите сигурно на петролната мафия, но не той а производителите на коли с ДВГ ще ги ударят най много както изглежда. В последните години утвърдените брандове произвеждат еднодневки с които несъмнено ще си затрият репутацията, но изглежда не им пука. На мен това ми прави впечатление - масово с алусил технология мотори при немците и при Мерцедес и при БМВ ..Ауди, Фолксваген. Смятай за какво става въпрос - ресурса на мотора е изчислен на 100 000 км пробег или за 5 години по 20 хил. километра. Ако се появят нови компании които да предлагат ел. коли с по голям ресурс направо ще ги разбият, те тези еднодневки два чифта гуми не могат да износят.
            Алусил е технология която отдавна е измислена, така се правят цилиндрите на двигателите на дърворезачките - цилиндъра е алуминиев с хромникелово покритие, но там краткия живот е оправдан защото се цели ниско тегло защото машинките са ръчни и да са по леки и удобни за работа.
            Например има Фолксваген на който мотора ако изкара 40 хиляди е късмет, толкова е зле. На любителите на петрола и този тип коли направо ще им се стъжни. Всичко се превръща в пародия.
            Продажбите на тесла в щатите са показател какво предстои и в Европа след 2-3 години. Тарифите може да спънат прогреса за известно време но натам са тръгнали нещата.

            Коментар


            • nachev - той Мъск е като трън в очите сигурно на петролната мафия, но не той а производителите на коли с ДВГ ще ги ударят най много както изглежда. В последните години утвърдените брандове произвеждат еднодневки с които несъмнено ще си затрият репутацията, но изглежда не им пука. На мен това ми прави впечатление - масово с алусил технология мотори при немците и при Мерцедес и при БМВ ..Ауди, Фолксваген. Смятай за какво става въпрос - ресурса на мотора е изчислен на 100 000 км пробег или за 5 години по 20 хил. километра. Ако се появят нови компании които да предлагат ел. коли с по голям ресурс направо ще ги разбият, те тези еднодневки два чифта гуми не могат да износят.
              Алусил е технология която отдавна е измислена, така се правят цилиндрите на двигателите на дърворезачките - цилиндъра е алуминиев с хромникелово покритие, но там краткия живот е оправдан защото се цели ниско тегло защото машинките са ръчни и да са по леки и удобни за работа.
              Например има Фолксваген на който мотора ако изкара 40 хиляди е късмет, толкова е зле. На любителите на петрола и този тип коли направо ще им се стъжни. Всичко се превръща в пародия.

              D.Y.F-091066

              Коментар



              • Синът на Рупърт Мърдок замества Мъск в Tesla?
                Джеймс Мърдок е фаворит за председателското място според The Financial Times

                Коментар


                • v_tin бъдещето е на тези технологии които използват суровините които цивилизацията е превърнала в боклуци, т.е. боклуците са бъдещата суровинна база. Това което в момента правят тарикатите с намеса в глобалната търговия ще я блокира и е неизбежно суровинния ресурс с който всеки разполага да се окаже това което е складирал в сметищата си. Всичко друго е фантазия, няма как тази глобална еуфория да продължи вечно и ще дойде момента в който всички ще са се изпокарали и няма да има и глобално възприети пари - валута в която да си правят търговията или всяко нещо има начало и край и нищо не е вечно. Ще оцелеят тези които имат затворени технологични цикли и не разчитат на това някой да им продаде и да имат и с какво да платят.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Е, вече и гумаджиите са в бизнеса!

                    Как една система на Continental пести батерията

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      ееееееее СТИГА ДЕ . Не бъди черноглед. Всъщност наистина си мисля че бъдещето е на ел. колата, но най вероятно няма да е в познатият ни вид. Според мен би трябвало не по екстензивен , а по интензивен начин да се развива дадената кола- не с по глояма батерия, а по някакъв друг начин- например водородни клетки
                      Ами да! Така или иначе, този водород се получава...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                        Това е от сайта, който ти си побликувал. Очертанията са от мен. Можеш да смяташ - смятай. 10часа зреждаш, 4 караш. За климатика е от мен, но някъде там е истината.
                        Защо 10 часа да зареждаш- теслата имат стандартен чарджър 16 кв/ за ч и бърз 32кв/ч Батерията - най-голямата е 90 киловата тоест за 3 часа трябва да се зареди напълно. Сега има друг елемент че батерията тогава няма да изкара да кажем 1000 цикъла , а по малко, но за това теб не те е грижа- ти си плащаш наем и отделно че имаш гаранция че на осмата година трябва да имаш 75% от батерията. В омента струва около 45000 долара тази 90 киловатовата

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                          Не бе, 10 часа буташ, да зареди, 1 час караш при подходящ вятър, като излезе насрещен, почиваш.
                          Това е от сайта, който ти си побликувал. Очертанията са от мен. Можеш да смяташ - смятай. 10часа зреждаш, 4 караш. За климатика е от мен, но някъде там е истината.

                          Last edited by vikhunter; 02.10.2018, 08:30.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                            10 часа зареждаш 4 часа караш. А ако пуснеш климатика - 3, ако има насрещен вятър - 2.............
                            ееееееее СТИГА ДЕ . Не бъди черноглед. Всъщност наистина си мисля че бъдещето е на ел. колата, но най вероятно няма да е в познатият ни вид. Според мен би трябвало не по екстензивен , а по интензивен начин да се развива дадената кола- не с по глояма батерия, а по някакъв друг начин- например водородни клетки

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                              10 часа зареждаш 4 часа караш. А ако пуснеш климатика - 3, ако има насрещен вятър - 2.............
                              Не бе, 10 часа буташ, да зареди, 1 час караш при подходящ вятър, като излезе насрещен, почиваш.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                                https://www.chevrolet.com/electric/bolt-ev-electric-car
                                В Европа се продава като Опел Ампера.
                                10 часа зареждаш 4 часа караш. А ако пуснеш климатика - 3, ако има насрещен вятър - 2.............

                                Коментар

                                Working...
                                X