IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Да, зависи от енергийната плътност която ще се постигне, ако може да се постигне енергийна плътност 2 киловатчаса на килограм тегло съответно размера на модула за да не е съвсем малък, ще трябва и да се увеличи капацитета на единичния модул. Иначе с пинсети ли ще се монтират, говорихме за механична сглобка в батерията, да бъдат с терминали които да са практични , бързо монтиране и бърза подмяна. Може да се постигне и 4 киловатчаса на килограм тегло, горивните клетки са с 4 - 5 киловатчаса вече за килограм тегло на клетката.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Pyramid, остава варианта да се правят модулите с много по малко суровини и много по голяма енергийна плътност. Което не е невъзможно. Честно казано от тези с ниската енергийна плътност няма и голям смисъл, те запушват разпространението на електромобилите. Някъде четох едни направили една голяма кола с много голяма батерия и японците казали, че армията им имала бронирана машина която тежи по малко от тяхната кола.
      Е нали досега микромодула беше "стотици волти" и сто вата? Пак ли се промени концепцията?

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • ceco666, войната няма как да ускори електрификацията на транспорта, тя е индустрия която се повлиява негативно от доставките на суровини и от прекалено високата инфлация. Инфлацията яде от печалбата, купуваш материалите , произвеждаш и продаваш, с парите купуваш нови материали, но те са поскъпнали и за труда да ги произвеждаш получаваш по малко пари, намаляваш заплатите при покачващи се цени, хората не могат да си купуват нещата които произвеждаш и оборота ти пада. Войната влачи бедността подире си и бизнеса който не печели от война и не е свързан с нея намалява.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Не го знам какъв експерт е, но ме изпълни с оптимизъм.
          Автомобилната индустрия може да предложи работа на украинските бежанци, посочи изпълнителният директор на "Аутомотив Клъстер България"

          Коментар


          • И аз така мисля и по малко проблеми да се наложи масово електромобилът и бизнеса става по успешен.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Pyramid, остава варианта да се правят модулите с много по малко суровини и много по голяма енергийна плътност. Което не е невъзможно. Честно казано от тези с ниската енергийна плътност няма и голям смисъл, те запушват разпространението на електромобилите. Някъде четох едни направили една голяма кола с много голяма батерия и японците казали, че армията им имала бронирана машина която тежи по малко от тяхната кола.
              Колкото е енерг.плътност е по-висока, толкова по-силно си личат предимствата на системата, естествено. И става все по-наложителна именно нейната употреба. А, относно разхода на суровини...Само маста на корпусите, с 20÷25% надолу , си е пределен бонус. И няма значение, кой трол какви ги плещи.
              Last edited by Pyramid; 05.03.2022, 15:59.

              Коментар


              • Pyramid, остава варианта да се правят модулите с много по малко суровини и много по голяма енергийна плътност. Което не е невъзможно. Честно казано от тези с ниската енергийна плътност няма и голям смисъл, те запушват разпространението на електромобилите. Някъде четох едни направили една голяма кола с много голяма батерия и японците казали, че армията им имала бронирана машина която тежи по малко от тяхната кола.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Спрялата икономика - индустрия е много зелена, не цапа, не емитира газове в атмосферата, няма проблем със зеленото, сега проблема е с жълтото и кафявото.
                  Точно, както едни много икономични крушки: НИЩО не потребявали. Да, ама и хич не светели...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение

                    Аз не знам. Но много по-лошо е, че в паниката, която се задава на никой няма да му пука. Ще направят зелената сделка не х2, а х3. Само и само да се измъкнат от лапите на мечката. Няма да успеят, разбита се. Но ще построят инфраструктура. Тогава и аз бих се возил на електричка.
                    Абе то добре звучи, ама... Я и тук да пусна материала, дано чуваш руския. Накратко, ресурси се искат, а откъде, щом по цял свят, се добива Х, от който, искат да извадят У, а няма какво са добавят...
                     

                    Коментар


                    • Спрялата икономика - индустрия е много зелена, не цапа, не емитира газове в атмосферата, няма проблем със зеленото, сега проблема е с жълтото и кафявото.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Аз не знам. Но много по-лошо е, че в паниката, която се задава на никой няма да му пука. Ще направят зелената сделка не х2, а х3. Само и само да се измъкнат от лапите на мечката. Няма да успеят, разбита се. Но ще построят инфраструктура. Тогава и аз бих се возил на електричка.

                        Коментар


                        • , парите са посредника между нещата които ти трябват и теб самия. Добре я тези суровини, метали откъде ще се вземат при положение че един голям магазин затвори май.
                          Last edited by supertrader; 04.03.2022, 23:05.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Pyramid, пари за инфраструктура от зарядни станции също откъде ще дойдат при тези условия.
                            +100
                            Ние ще им дадем, бе.

                            Коментар


                            • ceco666, а ако няма смисъл въобще да се изграждат зарядни и инфраструктура защото са огромни разходи. Може да има друг начин да се задвижват..
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Pyramid, пари за инфраструктура от зарядни станции също откъде ще дойдат при тези условия.
                                С екологични ДИЗЕЛГЕНЕРАТОРИ ще зареждаме електричките .
                                Фандъкова ще ни даде челен опит, тя вече е във светлото бъдеще ....
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X