Е в зелената сделка ако няма пари за зарядни и инфра, е**м ти зелената
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Това добре, даже много. Въпрос такъв: За да купуват тези електрички, хората, ще трябва да имат нужните доходи. Е, започна война, цените за елементарни неща, растат, наличните разполагаеми и достъпни за целта, доходи, спадат...
...ОТКЪДЕ ПАРИ за това, всеки да си купи електричка с прескъпа батерия? Ще свалят цени? ОК. А ... печалби откъде, тогава?
Коментар
-
Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнениеИмат си лиценз вече, макар и условен.
...ОТКЪДЕ ПАРИ за това, всеки да си купи електричка с прескъпа батерия? Ще свалят цени? ОК. А ... печалби откъде, тогава?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНяма ефект да се използва идеята за модулите, ако не се направи технологията на макимално възможното ниво. Дори патент какво осигурява ? Съвсем друго е да се направи и с електроди които поемат максимум енергия и да са без спойващи вещества, които при рециклирането им да се натрупват. Защото смилаш електрода и за да получиш нов слагаш наново да го кажем лепило, след няколко цикъла на употреба то лепилото вече е станало много понеже все добавяш и качеството на материала се променя. После самото производство трябва да осигури количество, трябва да са бързи автоматите. Това може да стане, после да се получи ефекта както е примерно с рецептата на кока кола, трябва да се пазят тези неща и да се произвежда. Бързо няма да стане, зависи колко се бърза. Друтите варианти са колкото да изгърмиш идеята и да я опропастиш т.е. резултата ще е много слаб и далеч от максимално възможния. Контролерите и много други елементи не са толкова същественни, важна е енергийната плътност и безопасността. Като скочи енергийната плътност нещата стават различни, не е същото като при батериите с енергийната плътност на сегашните батерии и се налага да е по висока..за късмет и по случайност при тези модули е почти невъзможно да се палят и гърмят мощно.
- Иначе за транспортирането на коли с литиевойонни батерии се пошегувах, не са опасни като товар за корабите, просто трябва да се транспортират с разредени батерии, ако искат да е много сигурно че проблем е невъзможен. 10% само заряд и батерията не може да се запали и при много сериозно късо съединение в нея. Мисля и 20% не е проблем.
Коментар
-
Няма ефект да се използва идеята за модулите, ако не се направи технологията на макимално възможното ниво. Дори патент какво осигурява ? Съвсем друго е да се направи и с електроди които поемат максимум енергия и да са без спойващи вещества, които при рециклирането им да се натрупват. Защото смилаш електрода и за да получиш нов слагаш наново да го кажем лепило, след няколко цикъла на употреба то лепилото вече е станало много понеже все добавяш и качеството на материала се променя. После самото производство трябва да осигури количество, трябва да са бързи автоматите. Това може да стане, после да се получи ефекта както е примерно с рецептата на кока кола, трябва да се пазят тези неща и да се произвежда. Бързо няма да стане, зависи колко се бърза. Друтите варианти са колкото да изгърмиш идеята и да я опропастиш т.е. резултата ще е много слаб и далеч от максимално възможния. Контролерите и много други елементи не са толкова същественни, важна е енергийната плътност и безопасността. Като скочи енергийната плътност нещата стават различни, не е същото като при батериите с енергийната плътност на сегашните батерии и се налага да е по висока..за късмет и по случайност при тези модули е почти невъзможно да се палят и гърмят мощно.
- Иначе за транспортирането на коли с литиевойонни батерии се пошегувах, не са опасни като товар за корабите, просто трябва да се транспортират с разредени батерии, ако искат да е много сигурно че проблем е невъзможен. 10% само заряд и батерията не може да се запали и при много сериозно късо съединение в нея. Мисля и 20% не е проблем.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
И в микромодула така ли ще го контролирате?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеhttps://onlinedocs.microchip.com/pr/...2-D9F3987F271C , ето на този принцип с транзистори както написах
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
https://onlinedocs.microchip.com/pr/...2-D9F3987F271C , ето на този принцип с транзистори както написахD.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКакво да разказвам толкова, то няма за разказване - пример зареждаш последователно свързани 4 модула с напрежение в зередено състояние 800 волта, ами присто контролираш него. Когато тока между елементите в модула е малък, а връзката между тях е с много ниско съпротивление и разнобоя - разбалансирането е нищожно. Може контролера да се направи само с транзистори, както се правят най елементарните контролери за батерии.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Какво да разказвам толкова, то няма за разказване - пример зареждаш последователно свързани 4 модула с напрежение в зередено състояние 800 волта, ами присто контролираш него. Когато тока между елементите в модула е малък, а връзката между тях е с много ниско съпротивление и разнобоя - разбалансирането е нищожно. Може контролера да се направи само с транзистори, както се правят най елементарните контролери за батерии.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеАко става въпрос за батерии, техните контролери въобще не е задължително да са с микропроцесори, няма нужда там от софтуер. Има да се ограничи напрежението при разряд и напрежението при заряд. Ако някой е забелязал вече правят батерии които са биполярни, поляритета е според това как е заредена батерията, както е при биполярните електролитни кондензатори. При тях освен с най простия ограничител на напрежение просто не е удачно да се направи по друг начин, то и нужда няма. Сега с новото поколение електроника не знам как ще стоят нещата, но предполагам ще е същото положение. По сложните контролери се налагат когато единичната клетка - елемент има капацитет например 15 ватчаса, но при малките капацитети на елементите това нещо отпада определено. Да не се повтарям, но както вече го разисквахме може тока да е един ампер само и при напрежение на модула 100волта пак се получава модул с капацитет 100 ватчаса, без отделни елементи в него с голям капацитет а само с по един ватчас. Та мисълта ми е - какви софтуери и контролери, няма нужда в случая.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
Коментар