IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Фолксваген са, те май ще са първите които ще пуснат и солид стейт батерия. Купуват рисърча на една компания която е най напреднала в електрохимията на солиден електролит батерии, два пъти по висока енергийна плътност са постигнали. Пуснат ли този дизайн на модула с такава електрохимия няма да имат стигане от конкуренцията следващите 15 години.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Една компания която мноого отдавна произвежда литиевойонни батерии, всъщност е първата пуснала на пазара такива батерии.
      Да но, в случая, не е тя.

      Коментар


      • Една компания която мноого отдавна произвежда литиевойонни батерии, всъщност е първата пуснала на пазара такива батерии.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Давам ти шанс, обаче, Импотецие: Имаш два опита да познаеш - и аз ще отговоря с "да" или "не", според това, познал ли си - относно страната, от която, са хората, които преговарят с мен. Ако познаеш, за първи познал опит, имаш право на два уточняващи въпроса а, за втори -само на един.
          И така, слушаме те.

          Коментар


          • Да, Импотецие, нещата се развиват точно така, както споделих. Може да не ти харесва но, такива са фактите.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение

              Това не е половин басейн.

              Това са ТРИ. басейна, с Олимпийски размери и дълбочина.от ОСЕМ метра по цялата си дължина.
              Голям прАз. От най-големия. Прочее, я пак провери, колко са олимпийските размери.
              Last edited by Pyramid; 15.02.2022, 18:31.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                1,5 млн литра, са 1500 кубика, няма и половин басейн.
                Това не е половин басейн.

                Това са ТРИ. басейна, с Олимпийски размери и дълбочина.от ОСЕМ метра по цялата си дължина.

                Коментар


                • Личи си от кого е писана статията която сте преписали. Аз случайно да знаете, че Тесла е една от малкото компании, която позволява на работниците да прескачат преките си началници и да дават предложения за одобряване на производството директно на ръководството?А знаете ли, че всеки от работниците вместо бонуси получава акции от Тесла и някои от първите работници вече са милионери, заради вдигане цената на акциите?Не всичко е черно-бяло!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    Ама вече имате ли патенти?
                    Преговаряме за продажбата, що?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      За батериите сега има пазар и търсене, и ако има такива които са цял модул който направо да свържеш това е което ще се предпочете. Между другото вече правят такива модулу, само че са на друг принцип с елементи с корпуси. Това което може да се получи с такава конструкция на модула и непостижимо с другите варианти, лесен монтаж, лесно да се подгрява и охлажда, ако даде на късо елемент той прекъсва веригата и не може да се запали дори с най запалимата електрохимия - електролит. После това нещо което нарекохте общ електролит също облекчава много конструкцията, то не е точно общ електролит, но прави модула дори по безопасен от всеки друг модул. Ще се намери кой да иска патентите, това ще стане в най подходящия момент когато интереса към производство на батерии е още по голям от сега. После тези модули стават да се направят с електрохимия която да издържа и 20 000 цикъла, както модула на Тойота, а ще дойде ден при всички електромобили ще се използва поне един такъв модул, всички са с рекуперация на енергията и всеки знае че тя всъщност в момента както са направени батериите им скъсява доста живота. Тези навитите батерии чудо да стане не могат да се направят с такава електрохимия..така че поради конкуренцията между производителите интереса в един момент ще бъде висок. Има и друго, тези патенти да се вземат от през някоя фирма която е специализирала в продажба на такива неща - интелектуална собственост, цената ще е луда, от някой производител пък да се вземат..той да ги сподели с някой друг парите ще са съвсем много. Това са си пари в брой и ако не трябваше да се съобразяваме..до сега да бяха се превърнали в такива.
                      Ама вече имате ли патенти?
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • За батериите сега има пазар и търсене, и ако има такива които са цял модул който направо да свържеш това е което ще се предпочете. Между другото вече правят такива модулу, само че са на друг принцип с елементи с корпуси. Това което може да се получи с такава конструкция на модула и непостижимо с другите варианти, лесен монтаж, лесно да се подгрява и охлажда, ако даде на късо елемент той прекъсва веригата и не може да се запали дори с най запалимата електрохимия - електролит. После това нещо което нарекохте общ електролит също облекчава много конструкцията, то не е точно общ електролит, но прави модула дори по безопасен от всеки друг модул. Ще се намери кой да иска патентите, това ще стане в най подходящия момент когато интереса към производство на батерии е още по голям от сега. После тези модули стават да се направят с електрохимия която да издържа и 20 000 цикъла, както модула на Тойота, а ще дойде ден при всички електромобили ще се използва поне един такъв модул, всички са с рекуперация на енергията и всеки знае че тя всъщност в момента както са направени батериите им скъсява доста живота. Тези навитите батерии чудо да стане не могат да се направят с такава електрохимия..така че поради конкуренцията между производителите интереса в един момент ще бъде висок. Има и друго, тези патенти да се вземат от през някоя фирма която е специализирала в продажба на такива неща - интелектуална собственост, цената ще е луда, от някой производител пък да се вземат..той да ги сподели с някой друг парите ще са съвсем много. Това са си пари в брой и ако не трябваше да се съобразяваме..до сега да бяха се превърнали в такива.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Помня преди време за едно нещо, пазар за милярди. Обаче се оказа че няма пазар дори за десет лева.

                          Това, че ти не си го видял, не значи, че го няма. Ей нА, и бактерии не виждаш, и вируси...Ама, като те налазят, минаваш на илачи. Накратко, твоето "виждане", не е критерий.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Сега батериите са по интересни, модула е по темата. Постнах долу това от един сайт, то е нещо като инструкция накъде да се насочи търсенето, не е ли добра идеята за модулите ? Жестока е дори. Иначе нищо няма да навлезе свръхбързо и пазар ще има и за другите типове батерии, тази новата на Тесла не е е чак толкова иновативна, но в момента е разработена технология до производствен цикъл и ще се произвежда и продава успешно. Обаче и модулите ще се направят, към тях интереса ще е жесток. Никой не знае колко ще струва цикъла - да стигнат до производство модулите, като се има предвид че ще бъдат фаворит по енергийна плътност и цената им в началото ще бъде фаворит..искаш да купиш батерии с по висока енергийна плътност - плащаш малко повече..заслужава си, така е с всички неща.
                            Помня преди време за едно нещо, пазар за милярди. Обаче се оказа че няма пазар дори за десет лева.

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Сега батериите са по интересни, модула е по темата. Постнах долу това от един сайт, то е нещо като инструкция накъде да се насочи търсенето, не е ли добра идеята за модулите ? Жестока е дори. Иначе нищо няма да навлезе свръхбързо и пазар ще има и за другите типове батерии, тази новата на Тесла не е е чак толкова иновативна, но в момента е разработена технология до производствен цикъл и ще се произвежда и продава успешно. Обаче и модулите ще се направят, към тях интереса ще е жесток. Никой не знае колко ще струва цикъла - да стигнат до производство модулите, като се има предвид че ще бъдат фаворит по енергийна плътност и цената им в началото ще бъде фаворит..искаш да купиш батерии с по висока енергийна плътност - плащаш малко повече..заслужава си, така е с всички неща.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                А бе какви бълнувания- има статия в инвестора че искат по 1,5 милиона литра
                                1,5 млн литра, са 1500 кубика, няма и половин басейн.

                                Коментар

                                Working...
                                X