Фолксваген са, те май ще са първите които ще пуснат и солид стейт батерия. Купуват рисърча на една компания която е най напреднала в електрохимията на солиден електролит батерии, два пъти по висока енергийна плътност са постигнали. Пуснат ли този дизайн на модула с такава електрохимия няма да имат стигане от конкуренцията следващите 15 години.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЕдна компания която мноого отдавна произвежда литиевойонни батерии, всъщност е първата пуснала на пазара такива батерии.
Коментар
-
Давам ти шанс, обаче, Импотецие: Имаш два опита да познаеш - и аз ще отговоря с "да" или "не", според това, познал ли си - относно страната, от която, са хората, които преговарят с мен. Ако познаеш, за първи познал опит, имаш право на два уточняващи въпроса а, за втори -само на един.
И така, слушаме те.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
Това не е половин басейн.
Това са ТРИ. басейна, с Олимпийски размери и дълбочина.от ОСЕМ метра по цялата си дължина.Last edited by Pyramid; 15.02.2022, 18:31.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
1,5 млн литра, са 1500 кубика, няма и половин басейн.
Това са ТРИ. басейна, с Олимпийски размери и дълбочина.от ОСЕМ метра по цялата си дължина.
Коментар
-
Личи си от кого е писана статията която сте преписали. Аз случайно да знаете, че Тесла е една от малкото компании, която позволява на работниците да прескачат преките си началници и да дават предложения за одобряване на производството директно на ръководството?А знаете ли, че всеки от работниците вместо бонуси получава акции от Тесла и някои от първите работници вече са милионери, заради вдигане цената на акциите?Не всичко е черно-бяло!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ама вече имате ли патенти?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЗа батериите сега има пазар и търсене, и ако има такива които са цял модул който направо да свържеш това е което ще се предпочете. Между другото вече правят такива модулу, само че са на друг принцип с елементи с корпуси. Това което може да се получи с такава конструкция на модула и непостижимо с другите варианти, лесен монтаж, лесно да се подгрява и охлажда, ако даде на късо елемент той прекъсва веригата и не може да се запали дори с най запалимата електрохимия - електролит. После това нещо което нарекохте общ електролит също облекчава много конструкцията, то не е точно общ електролит, но прави модула дори по безопасен от всеки друг модул. Ще се намери кой да иска патентите, това ще стане в най подходящия момент когато интереса към производство на батерии е още по голям от сега. После тези модули стават да се направят с електрохимия която да издържа и 20 000 цикъла, както модула на Тойота, а ще дойде ден при всички електромобили ще се използва поне един такъв модул, всички са с рекуперация на енергията и всеки знае че тя всъщност в момента както са направени батериите им скъсява доста живота. Тези навитите батерии чудо да стане не могат да се направят с такава електрохимия..така че поради конкуренцията между производителите интереса в един момент ще бъде висок. Има и друго, тези патенти да се вземат от през някоя фирма която е специализирала в продажба на такива неща - интелектуална собственост, цената ще е луда, от някой производител пък да се вземат..той да ги сподели с някой друг парите ще са съвсем много. Това са си пари в брой и ако не трябваше да се съобразяваме..до сега да бяха се превърнали в такива.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
За батериите сега има пазар и търсене, и ако има такива които са цял модул който направо да свържеш това е което ще се предпочете. Между другото вече правят такива модулу, само че са на друг принцип с елементи с корпуси. Това което може да се получи с такава конструкция на модула и непостижимо с другите варианти, лесен монтаж, лесно да се подгрява и охлажда, ако даде на късо елемент той прекъсва веригата и не може да се запали дори с най запалимата електрохимия - електролит. После това нещо което нарекохте общ електролит също облекчава много конструкцията, то не е точно общ електролит, но прави модула дори по безопасен от всеки друг модул. Ще се намери кой да иска патентите, това ще стане в най подходящия момент когато интереса към производство на батерии е още по голям от сега. После тези модули стават да се направят с електрохимия която да издържа и 20 000 цикъла, както модула на Тойота, а ще дойде ден при всички електромобили ще се използва поне един такъв модул, всички са с рекуперация на енергията и всеки знае че тя всъщност в момента както са направени батериите им скъсява доста живота. Тези навитите батерии чудо да стане не могат да се направят с такава електрохимия..така че поради конкуренцията между производителите интереса в един момент ще бъде висок. Има и друго, тези патенти да се вземат от през някоя фирма която е специализирала в продажба на такива неща - интелектуална собственост, цената ще е луда, от някой производител пък да се вземат..той да ги сподели с някой друг парите ще са съвсем много. Това са си пари в брой и ако не трябваше да се съобразяваме..до сега да бяха се превърнали в такива.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Помня преди време за едно нещо, пазар за милярди. Обаче се оказа че няма пазар дори за десет лева.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСега батериите са по интересни, модула е по темата. Постнах долу това от един сайт, то е нещо като инструкция накъде да се насочи търсенето, не е ли добра идеята за модулите ? Жестока е дори. Иначе нищо няма да навлезе свръхбързо и пазар ще има и за другите типове батерии, тази новата на Тесла не е е чак толкова иновативна, но в момента е разработена технология до производствен цикъл и ще се произвежда и продава успешно. Обаче и модулите ще се направят, към тях интереса ще е жесток. Никой не знае колко ще струва цикъла - да стигнат до производство модулите, като се има предвид че ще бъдат фаворит по енергийна плътност и цената им в началото ще бъде фаворит..искаш да купиш батерии с по висока енергийна плътност - плащаш малко повече..заслужава си, така е с всички неща.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Сега батериите са по интересни, модула е по темата. Постнах долу това от един сайт, то е нещо като инструкция накъде да се насочи търсенето, не е ли добра идеята за модулите ? Жестока е дори. Иначе нищо няма да навлезе свръхбързо и пазар ще има и за другите типове батерии, тази новата на Тесла не е е чак толкова иновативна, но в момента е разработена технология до производствен цикъл и ще се произвежда и продава успешно. Обаче и модулите ще се направят, към тях интереса ще е жесток. Никой не знае колко ще струва цикъла - да стигнат до производство модулите, като се има предвид че ще бъдат фаворит по енергийна плътност и цената им в началото ще бъде фаворит..искаш да купиш батерии с по висока енергийна плътност - плащаш малко повече..заслужава си, така е с всички неща.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
А бе какви бълнувания- има статия в инвестора че искат по 1,5 милиона литра
Коментар
Коментар