Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Lithium future
The first challenge for researchers is to reduce the amounts of metals that need to be mined for EV batteries. Amounts vary depending on the battery type and model of vehicle, but a single car lithium-ion battery pack (of a type known as NMC532) could contain around 8 kg of lithium, 35 kg of nickel, 20 kg of manganese and 14 kg of cobalt, according to figures from Argonne National Laboratory.
D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Е, това са импитехови бълнувания.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеА бе защо и е на теслата толкова много вода. Нали коли ще прави , а не водопади
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, ако беше така със ситния шрифт щяха да го напишат този извод за максималния топлообмен но са го спестили. Максималния топлообмен може да се получи при нехомегенно разпространение на топлината, или то не е пречка а може да помага.
Второ, ние сме се погрижили ТАЗИ РАЗЛИКА, да бъде почти постоянна по цялата тръба.
Трето, обясних на Импитехът, че тръбата Е ПРАЗНА, а слоят - МНОГО тънък.
И, четвърто, тук темата е друга.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа формулата показва че трябва да се чете ситния шрифт, а там пише че формулата е за случай че разпространението на топлината е хомогенен процес. Обаче рапространението на топлината въобще не е хомогенен процес и никога няма да бъде, кога ще стане да си приближиш ръката до огън и той да не я нагрее по силно отколкото като е била далеч от него - никога, и тогава какво правим с формулата. Това не е единичен случай, в учебници за двигатели пише че максималния въртящ момент, който е сила по рамо на което действа тя, е максимален при определени обороти, а в класическатта физика пък пише че срещу всяка приложена сила към тяло има равна противодействаща на нея. Тогава как става това нещо въртящия момент да зависи от оборотите та максимума му да се постига при определени обороти - абсурд. Електродвигателите пък имали постоянен въртящ момент, няма как да имат такова нещо защото силата която противодейства на силата създаваща въртящия момент може да не е постоянна - константна величина.
Затова хората които откриват нещата постигат друг резултат, който същественно се различава от резултата на само усвоявалите готови знания.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Еми ти въобще четеш ли се като пишеш? Или знаеш ли въобще какво казваш?
Хомогенен процес означава че топлината се разпространява по цялата площ равномерно. Тоест, това е максималното възможно топлоотдаване.
Тоест, двете температури трябва да са еднакви по цялата площ по всяко време. Което както отбелязваш, не е така. А това означава че обменената енергия ще е по-малко от максималната.
Ако още не е ясно, питай.
Другите глупости няма да коментирам.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа формулата показва че трябва да се чете ситния шрифт, а там пише че формулата е за случай че разпространението на топлината е хомогенен процес. Обаче рапространението на топлината въобще не е хомогенен процес и никога няма да бъде, кога ще стане да си приближиш ръката до огън и той да не я нагрее по силно отколкото като е била далеч от него - никога, и тогава какво правим с формулата. Това не е единичен случай, в учебници за двигатели пише че максималния въртящ момент, който е сила по рамо на което действа тя, е максимален при определени обороти, а в класическатта физика пък пише че срещу всяка приложена сила към тяло има равна противодействаща на нея. Тогава как става това нещо въртящия момент да зависи от оборотите та максимума му да се постига при определени обороти - абсурд. Електродвигателите пък имали постоянен въртящ момент, няма как да имат такова нещо защото силата която противодейства на силата създаваща въртящия момент може да не е постоянна - константна величина.
Затова хората които откриват нещата постигат друг резултат, който същественно се различава от резултата на само усвоявалите готови знания.
Хомогенен процес означава че топлината се разпространява по цялата площ равномерно. Тоест, това е максималното възможно топлоотдаване.
Тоест, двете температури трябва да са еднакви по цялата площ по всяко време. Което както отбелязваш, не е така. А това означава че обменената енергия ще е по-малко от максималната.
Ако още не е ясно, питай.
Другите глупости няма да коментирам.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Да формулата показва че трябва да се чете ситния шрифт, а там пише че формулата е за случай че разпространението на топлината е хомогенен процес. Обаче рапространението на топлината въобще не е хомогенен процес и никога няма да бъде, кога ще стане да си приближиш ръката до огън и той да не я нагрее по силно отколкото като е била далеч от него - никога, и тогава какво правим с формулата. Това не е единичен случай, в учебници за двигатели пише че максималния въртящ момент, който е сила по рамо на което действа тя, е максимален при определени обороти, а в класическатта физика пък пише че срещу всяка приложена сила към тяло има равна противодействаща на нея. Тогава как става това нещо въртящия момент да зависи от оборотите та максимума му да се постига при определени обороти - абсурд. Електродвигателите пък имали постоянен въртящ момент, няма как да имат такова нещо защото силата която противодейства на силата създаваща въртящия момент може да не е постоянна - константна величина.
Затова хората които откриват нещата постигат друг резултат, който същественно се различава от резултата на само усвоявалите готови знания.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИ топлообменните за които говорим са високотехнологични, не може да се обясни нищо с приказки, тези неща се правят с техническа документация по която се правят прототипи и се тестват. С модулите е същото положението, точни параметри има при конкретна електрохимия и вложени материали.
Дали някои учили в областта могат да ги направят по това което сме писали тук ? Няма да могат защото има неща..не става само с придобити чужди знания, трябва и собственни да се вложат. Тези неща се постигат по интуиция, по интуиция трябва да се открие правилния отговор и после с формули и тестове се проверява дали е така. За модулите минимума по който да са по добри от сегашните модули е че ще се постигне поне с 50% по висока енергийна плътност без проблем. Това е параметъра който е интересен и втория е че опроводяването - шините за голям ток и те ще са по малко и по леки като тегло.
За второто ще трябва да измислите нова електрохимия, иначе думата микромодул няма да даде търсеният ефект.
Тоест, и двете твърдения по-горе са голословни.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИ топлообменните за които говорим са високотехнологични, не може да се обясни нищо с приказки, тези неща се правят с техническа документация по която се правят прототипи и се тестват. С модулите е същото положението, точни параметри има при конкретна електрохимия и вложени материали.
Дали някои учили в областта могат да ги направят по това което сме писали тук ? Няма да могат защото има неща..не става само с придобити чужди знания, трябва и собственни да се вложат. Тези неща се постигат по интуиция, по интуиция трябва да се открие правилния отговор и после с формули и тестове се проверява дали е така. За модулите минимума по който да са по добри от сегашните модули е че ще се постигне поне с 50% по висока енергийна плътност без проблем. Това е параметъра който е интересен и втория е че опроводяването - шините за голям ток и те ще са по малко и по леки като тегло.
- За да НЕ СА станали МАСОВИ, причина си има, нали.
Ха така.
Коментар
-
И топлообменните за които говорим са високотехнологични, не може да се обясни нищо с приказки, тези неща се правят с техническа документация по която се правят прототипи и се тестват. С модулите е същото положението, точни параметри има при конкретна електрохимия и вложени материали.
Дали някои учили в областта могат да ги направят по това което сме писали тук ? Няма да могат защото има неща..не става само с придобити чужди знания, трябва и собственни да се вложат. Тези неща се постигат по интуиция, по интуиция трябва да се открие правилния отговор и после с формули и тестове се проверява дали е така. За модулите минимума по който да са по добри от сегашните модули е че ще се постигне поне с 50% по висока енергийна плътност без проблем. Това е параметъра който е интересен и втория е че опроводяването - шините за голям ток и те ще са по малко и по леки като тегло.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар