IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Въглеродния диоксид да се превърне обратно във въглеводороди е нещо което се прави отдавна като търсене на технология, правят катализаторите все по добри, този порьозен с рутений е 1000 пъти по ефективен от най лошия вариант който са открили в началото. Това е технология за съхранение на водород обаче, чрез нея водорода се превръща във въглеводороди, да така ще се произвеждат и пластмаси в бъдеще когато изкопаемите въглеводороди свършат. Ще се открият и други неща.
    Ако се започне малко производство на модулите за които говорим, за него дори няма да се чуе..просто ще има откъде да се купят много скъпи батерии с много по голяма енергийна плътност съответно на много по висока цена. Например тежка батерия като сегашните ще струва за същите киловатчаси до 5 пъти по евтино, от тези батерии в които ще са вложени много по малко суровини. Склонен съм да мисля, че това не е лош вариант и не е голяма философия такова производство. Например порьозните електроди за водородни горивни клетки се произвеждат може да се каже лесно, просто който е започнал производството им за да ги продава е научил че се появиха пещи с много прецизен контрол на температурата и в него момент стана възможно да се произвеждат масово такива електроди. Иначе за в момента забравете за батерии с навити електроди които да са максимално порьозни, няма да стане, чупят се.
    Досега вече една година след изобретението не е ясно за какво говорите. То не бяха стотици волти, не беше общ електролит, не беше печатане с литография... Тоест не можете да кажете някакви точни параметри.
    Всичко се свежда до думата микромодул и това е всичко.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Затова има начин да се произвеждат огромни количества енергия, на тези реактори с бързи неутрони като им сложат нещо като тор и го покрият вътре с това с което се покрива корпуса на хиперзвукова ракета, с много малко гориво енергия в изобилие, произвеждай с нея водород, хващай въглероден диоксид, прави полимери, имаш всичко. Само не може да стане хората които ще ги правят тези неща да са с най ниския стандарт на живот, знам че имат много технологии.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Въглеродния диоксид да се превърне обратно във въглеводороди е нещо което се прави отдавна като търсене на технология, правят катализаторите все по добри, този порьозен с рутений е 1000 пъти по ефективен от най лошия вариант който са открили в началото. Това е технология за съхранение на водород обаче, чрез нея водорода се превръща във въглеводороди, да така ще се произвеждат и пластмаси в бъдеще когато изкопаемите въглеводороди свършат. Ще се открият и други неща.
        Ако се започне малко производство на модулите за които говорим, за него дори няма да се чуе..просто ще има откъде да се купят много скъпи батерии с много по голяма енергийна плътност съответно на много по висока цена. Например тежка батерия като сегашните ще струва за същите киловатчаси до 5 пъти по евтино, от тези батерии в които ще са вложени много по малко суровини. Склонен съм да мисля, че това не е лош вариант и не е голяма философия такова производство. Например порьозните електроди за водородни горивни клетки се произвеждат може да се каже лесно, просто който е започнал производството им за да ги продава е научил че се появиха пещи с много прецизен контрол на температурата и в него момент стана възможно да се произвеждат масово такива електроди. Иначе за в момента забравете за батерии с навити електроди които да са максимално порьозни, няма да стане, чупят се.
        +10
        Ала тук пак трябва да се внимава със ЗЗЕ, щото, да го уловиш всичкия СО2, да го компресираш и т.н., да се поглъща повече, отколкото вкарва в далекопроводите, щото, сметката няма да излезе
        Last edited by Pyramid; 14.02.2022, 21:45.

        Коментар


        • Въглеродния диоксид да се превърне обратно във въглеводороди е нещо което се прави отдавна като търсене на технология, правят катализаторите все по добри, този порьозен с рутений е 1000 пъти по ефективен от най лошия вариант който са открили в началото. Това е технология за съхранение на водород обаче, чрез нея водорода се превръща във въглеводороди, да така ще се произвеждат и пластмаси в бъдеще когато изкопаемите въглеводороди свършат. Ще се открият и други неща.
          Ако се започне малко производство на модулите за които говорим, за него дори няма да се чуе..просто ще има откъде да се купят много скъпи батерии с много по голяма енергийна плътност съответно на много по висока цена. Например тежка батерия като сегашните ще струва за същите киловатчаси до 5 пъти по евтино, от тези батерии в които ще са вложени много по малко суровини. Склонен съм да мисля, че това не е лош вариант и не е голяма философия такова производство. Например порьозните електроди за водородни горивни клетки се произвеждат може да се каже лесно, просто който е започнал производството им за да ги продава е научил че се появиха пещи с много прецизен контрол на температурата и в него момент стана възможно да се произвеждат масово такива електроди. Иначе за в момента забравете за батерии с навити електроди които да са максимално порьозни, няма да стане, чупят се.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            С прецизно леене, което по скоро прилича на шприцване на метала във форма, то може за всичките му корпусни детайли да се приложи предполагам. Качеството на изгаряне трябва да е много добро, защото ще трупа нагари по повърхността на диковете и малката хлабина между тях и корпуса ще се уплътни като предполагам ще започне и триене. Например гориво метанол ако се ползва не прави нагари. В авиацията за безмоторници, които имат един двигател само за излитане да се вдигне сам във въздуха самолета това нещо е перфектно, лек с голяма мощност и обороти.Забелязваш ли друго, предлагат лицензи за производители, патентите ще си ги държат тяхна собственост..само с рисъч се занимават. Ако се направи за генератори за ток за електромобили това нещо ще пробие, само не знам мощността може ли да се намали, за електромобили трябва 20 киловата. Те няма да ги ползват да се движат с тях, но е друго да няма притеснения че ако се изтощи батерията на пътя трябва да се вика неволята. Има много собственици на електромобили си возят в багажника генератори, и Тесли май имаше във видеа с един малък генератор, той проблема е че не стават много малките генератори, не можат да зареждат багерията, иначе и сега си ги има на пазара и са леки като перце, но мощност нямат.
            И, като каза, се сетих: миналата седмица, по някаква руска ТВ, показваха производството на С-400. Само какво леене - магнезий, стомана, и др.метали -какви елементи, предварително завършени - да ти падне шапката .

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              По принцип в неголяма фабрика може да се произвежда, този двигател има малък брой части.
              Ама е просто готин.

              Коментар


              • По принцип в неголяма фабрика може да се произвежда, този двигател има малък брой части.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Абе супертрейдър я да ти дам още нещо да четеш,

                  https://phys.org/news/2022-02-cataly...ficiently.html
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • С прецизно леене, което по скоро прилича на шприцване на метала във форма, то може за всичките му корпусни детайли да се приложи предполагам. Качеството на изгаряне трябва да е много добро, защото ще трупа нагари по повърхността на диковете и малката хлабина между тях и корпуса ще се уплътни като предполагам ще започне и триене. Например гориво метанол ако се ползва не прави нагари. В авиацията за безмоторници, които имат един двигател само за излитане да се вдигне сам във въздуха самолета това нещо е перфектно, лек с голяма мощност и обороти.Забелязваш ли друго, предлагат лицензи за производители, патентите ще си ги държат тяхна собственост..само с рисъч се занимават. Ако се направи за генератори за ток за електромобили това нещо ще пробие, само не знам мощността може ли да се намали, за електромобили трябва 20 киловата. Те няма да ги ползват да се движат с тях, но е друго да няма притеснения че ако се изтощи батерията на пътя трябва да се вика неволята. Има много собственици на електромобили си возят в багажника генератори, и Тесли май имаше във видеа с един малък генератор, той проблема е че не стават много малките генератори, не можат да зареждат багерията, иначе и сега си ги има на пазара и са леки като перце, но мощност нямат.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Имхотеп, този двигател е много интересен, може да се направят устройства за аварийно захранване с него, да задвижва генератор за ток. Защо ? Няма смазване на частитите, само лагерите, но те са със собствена смазка затворен тип. При класическите двигатели, ако не се използва и пуска дълго време маслото като стои в картера деградира и когато се наложи да се пусне е проблем ако въобще заработи след като не е пускан с години. Другите му параметри не са ясни, ефективност и ресурс - колко часа може да работи до налагащ се ремонт - смяна на лагерите например. Приложението към което са се ориентирали - в авиацията е добро като идея, защото има голяма мощност при ниско тегло и това там предполагам ще бъде интересно. Но за електромобилите също би могъл да влезе в употреба, само има проблем с охлаждането, трябва да се промени малко.
                      Дизайнът му е твърде интересен. Любопитно, как ще изработват тези дискове, т.к.тези изстъпи не позволяват обикновената ротационна обработка.

                      Коментар


                      • Имхотеп, този двигател е много интересен, може да се направят устройства за аварийно захранване с него, да задвижва генератор за ток. Защо ? Няма смазване на частитите, само лагерите, но те са със собствена смазка затворен тип. При класическите двигатели, ако не се използва и пуска дълго време маслото като стои в картера деградира и когато се наложи да се пусне е проблем ако въобще заработи след като не е пускан с години. Другите му параметри не са ясни, ефективност и ресурс - колко часа може да работи до налагащ се ремонт - смяна на лагерите например. Приложението към което са се ориентирали - в авиацията е добро като идея, защото има голяма мощност при ниско тегло и това там предполагам ще бъде интересно. Но за електромобилите също би могъл да влезе в употреба, само има проблем с охлаждането, трябва да се промени малко.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                          Наистина не разбирам работещите или поне мислещите как се връзвате да отговаряте на човека от кашона. Нито е специалист, нито се занимава с материята, само се бъзика с вас и ви гледа сеира как пишете фермани
                          С най-добри чувства, Валентино. Не, че човекът от кашона разбира, естествено.

                          Коментар


                          • Наистина не разбирам работещите или поне мислещите как се връзвате да отговаряте на човека от кашона. Нито е специалист, нито се занимава с материята, само се бъзика с вас и ви гледа сеира как пишете фермани

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Имхотеп, мога да го направя без проблем, при последователно свързване на елементите се повишава напрежението и е равно на сбора от напрежението на всички последователно свързани елементи. Например ако са 30 бр. и напрежението по номинал на всеки е 3.7волта ще получим 101 волта, това така ли е? Ако максималния ток който може да отдаде един елемент е 1 ампер, то максималния ток на всички свързани последователно елементи също ще бъде 1 ампер. Токът който ще преминава вътре по връзките между елементите също ще бъде 1 ампер. Правилно максималния ток не е този по който пресмятаме капацитета на модула, но да приемем че тока при който ще го разредим е 1 ампер, тогава имаме модул с капацитет цели 101 ватчаса с много малък ток по връзките между елементите и няма нужда да са дебели проводници. За производството на модули има много варианти, има и гаражно производство на батерии много при това. В модулите може да се избегнат тези полуфабрикати - фолиа с нанесен по повърхността им активен материал, сега колко ще е стабилно качеството при гаражно производство е друг въпрос, но мисълта ми е че може да се произвеждат и по по елементарен начин. Не се налага, продават се патентите и това е достатъчно. Виж могат да се намерят инвеститори които да платят за тях и после да ги направят свободни, има такива които искат да инвестират в ускоряване на развитието. Електромобилите нямат само един проблем за да навлязат, те имат много проблеми и ако сме честни при 10% само електромобили ще дойде пренасищане и големи проблеми с инфраструктура за зареждане и производство на ток.
                              Дани, ВСИЧКО ТОВА, бе обмислено при съставяне на концепцията. Както и редица фактори, водещи до толеранс на капацитет, работно напрежение, вътрешно съпротивление и т.н. Един пример: При обмазване фолиото, преди навиване, на малък диаметър (да, И при 4680, той е малък), се получава - поради разлика в дебелината, скоростта на преминаване покрай обмазващия вал, разлика в дебелината на сепаратора и лягането на графита (който е прах), вече (до тук, а има и още) 4 фактора за толеранс. Е, една обикновена печатарска машина, на плосък лист, дали дълбок или офсетов печат, елиминира поне половината. А някакъв "консул", ти пее, що сам не си го правил. АМИ НЕ СИ ДЛЪЖЕН, БЕ!
                              Така че, СПОКО. И не му се връзвай.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                Супертрейдър, вие такова нещо не можете да направите. Дори само това как говориш показва тотално незнание.
                                Но понеже си вярваш, кажи например какъв ще е размера на това нещо?

                                Я виж тук нещо ново с двг, кво мислиш?

                                https://www.motor1.com/news/563664/n...engine-design/
                                Не знам, кого имаш предвид с това "вие" но, да се успокоиш, ще обяснявам БАВНО:
                                Технологии, размери и т.н., ПРАВЯТ ПРО-ИЗ-ВО-ДИ-ТЕ-ЛИ-ТЕ. Нито те, нито изобретателите, си навлизат един другиму в територията, и всички са щастливи. Възможно, освен теб, Матеев и още неколцина объркани души. Ама ТОВА, Е ВАШ ПРОБЛЕМ.

                                Коментар

                                Working...
                                X