IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Имхотеп, мога да го направя без проблем, при последователно свързване на елементите се повишава напрежението и е равно на сбора от напрежението на всички последователно свързани елементи. Например ако са 30 бр. и напрежението по номинал на всеки е 3.7волта ще получим 101 волта, това така ли е? Ако максималния ток който може да отдаде един елемент е 1 ампер, то максималния ток на всички свързани последователно елементи също ще бъде 1 ампер. Токът който ще преминава вътре по връзките между елементите също ще бъде 1 ампер. Правилно максималния ток не е този по който пресмятаме капацитета на модула, но да приемем че тока при който ще го разредим е 1 ампер, тогава имаме модул с капацитет цели 101 ватчаса с много малък ток по връзките между елементите и няма нужда да са дебели проводници. За производството на модули има много варианти, има и гаражно производство на батерии много при това. В модулите може да се избегнат тези полуфабрикати - фолиа с нанесен по повърхността им активен материал, сега колко ще е стабилно качеството при гаражно производство е друг въпрос, но мисълта ми е че може да се произвеждат и по по елементарен начин. Не се налага, продават се патентите и това е достатъчно. Виж могат да се намерят инвеститори които да платят за тях и после да ги направят свободни, има такива които искат да инвестират в ускоряване на развитието. Електромобилите нямат само един проблем за да навлязат, те имат много проблеми и ако сме честни при 10% само електромобили ще дойде пренасищане и големи проблеми с инфраструктура за зареждане и производство на ток.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Имхотеп, разбирам го идеално, има един абзац как се получава по порьозна маса на електродите, това е тази промазка която се разлива по фолиото и казват става много по добре, рециклираните батерии дори ще са по добри от оригинала. Не е вярно, заблуда. Въобще не е толкова лесно, а порьозните електроди ще се правят такива изначално още в батерията със свежи материали, има начини. После това което е подложката - металното фолио също ще е много малко като количество и дори ще липсва, няма полза от него при както казах 5 ампера да е тока който преминава между елементите..няма нужда от толкова дебели връзки и може да се опита и сигурно ще стане да не са точно метални. В модула има активно вещество от двата вида и полимери, съвсем различно от една стандартна в момента батерия. Тока при мудула както написах по горе е много по малък, ще кажеш - откъде ще дойде капацитета му тогава, капацитета е произведение на амперите за време по напрежението - на терминалите на модула имаи много по високо напрежение, може да бъде например 100волта и тогава тока само 1 ампер да е , това е капацитет 100 ватчаса или 0.1 киловатчас..или ако е 0.5 киловатчасов модул, съответно тока ще е тези 5 ампера за които казвам че са сравнително малък ток. Има електрохимии за които ще е удачно модула да е 0.5 киловатчаса има дори такива при които модул от 5 киловатчаса също е нормален като параметри - пожароопасност най вече, ако държим модула да е огнеупорен направо. Те са още в детската градина тези момченца с трибуквени имена които са правили този рисърч.
      Супертрейдър, вие такова нещо не можете да направите. Дори само това как говориш показва тотално незнание.
      Но понеже си вярваш, кажи например какъв ще е размера на това нещо?

      Я виж тук нещо ново с двг, кво мислиш?

      https://www.motor1.com/news/563664/n...engine-design/
      Last edited by Имхотеп; 11.02.2022, 22:07.
      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Имхотеп, разбирам го идеално, има един абзац как се получава по порьозна маса на електродите, това е тази промазка която се разлива по фолиото и казват става много по добре, рециклираните батерии дори ще са по добри от оригинала. Не е вярно, заблуда. Въобще не е толкова лесно, а порьозните електроди ще се правят такива изначално още в батерията със свежи материали, има начини. После това което е подложката - металното фолио също ще е много малко като количество и дори ще липсва, няма полза от него при както казах 5 ампера да е тока който преминава между елементите..няма нужда от толкова дебели връзки и може да се опита и сигурно ще стане да не са точно метални. В модула има активно вещество от двата вида и полимери, съвсем различно от една стандартна в момента батерия. Тока при мудула както написах по горе е много по малък, ще кажеш - откъде ще дойде капацитета му тогава, капацитета е произведение на амперите за време по напрежението - на терминалите на модула имаи много по високо напрежение, може да бъде например 100волта и тогава тока само 1 ампер да е , това е капацитет 100 ватчаса или 0.1 киловатчас..или ако е 0.5 киловатчасов модул, съответно тока ще е тези 5 ампера за които казвам че са сравнително малък ток. Има електрохимии за които ще е удачно модула да е 0.5 киловатчаса има дори такива при които модул от 5 киловатчаса също е нормален като параметри - пожароопасност най вече, ако държим модула да е огнеупорен направо. Те са още в детската градина тези момченца с трибуквени имена които са правили този рисърч.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Ти май не си дочел нещо или не си доразбрал за какво става въпрос.
          Готин, живееш в измислен свят. Не виждаш много процеси и пропорции, които, са се задали и набират ход. ТЕ ще препънат чудовището 4680 и то, няма да заеме и 1/3 от световния пазар на батерии. За разлика от микромодулите.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Да прочетох го, напредват. Това всъщност се и очаква. Основното е че ако се гледа по този начин на рециклирането на батериите не може да се очаква да стане нещо същественно. Много е важно да се рециклират неразсипани до край батерии, материалите в тях трябва да са в прилично състояние. Първо трябва да се вдигне енергийната плътност и след това да се мине в много щадящ режим на експлоатация, това означава напреженията за съответната електрохимия да се отрежат както максималното, така и минималното при ползването им. Батерия е станала за рециклиране като загуби 30% от капацитета си и има поражения по мембраните между катода и анода, но няма прехвърляне на активна маса на електродите..т.е. материалите не трябва да са замърсени, не са 100% годни и не е вярно че от тях ще се произведе батерия със същото качество материалите от разсипани батерии..заблуждават. Това пречистване на материалите за което се говори е много скъпо, в момента това е повече желание отколкото да може да стане по този начин.
            Ние сами не можем да разработим технологията, тя не е чак толкова елементарна. Може да се дадат патенти и как да се разработи, какви изследвания трябва да се направят и машини за тях също трябва да се правят - такива няма, не се произвеждат, има неща които въобще не се прилагат специално в батериите и тук трябва да се приложат, има ги в други области.
            Ти май не си дочел нещо или не си доразбрал за какво става въпрос.
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              А как върви разработката на технологията?

              ПП
              Чете ли онзи линк по-долу?
              Да ти обясня: Технологиите си ги развиват производителите. Защото, те ще произвеждат, не ти.

              Коментар


              • Да прочетох го, напредват. Това всъщност се и очаква. Основното е че ако се гледа по този начин на рециклирането на батериите не може да се очаква да стане нещо същественно. Много е важно да се рециклират неразсипани до край батерии, материалите в тях трябва да са в прилично състояние. Първо трябва да се вдигне енергийната плътност и след това да се мине в много щадящ режим на експлоатация, това означава напреженията за съответната електрохимия да се отрежат както максималното, така и минималното при ползването им. Батерия е станала за рециклиране като загуби 30% от капацитета си и има поражения по мембраните между катода и анода, но няма прехвърляне на активна маса на електродите..т.е. материалите не трябва да са замърсени, не са 100% годни и не е вярно че от тях ще се произведе батерия със същото качество материалите от разсипани батерии..заблуждават. Това пречистване на материалите за което се говори е много скъпо, в момента това е повече желание отколкото да може да стане по този начин.
                Ние сами не можем да разработим технологията, тя не е чак толкова елементарна. Може да се дадат патенти и как да се разработи, какви изследвания трябва да се направят и машини за тях също трябва да се правят - такива няма, не се произвеждат, има неща които въобще не се прилагат специално в батериите и тук трябва да се приложат, има ги в други области.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Имхотеп, не мисля че ни засяга по някакъв начин, няма касетелство с микромодулите защото фабрики се правят при готова разработена технология, оборудване. Тук в случая само можем да си купим каквото се произвежда.
                  А как върви разработката на технологията?

                  ПП
                  Чете ли онзи линк по-долу?
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Ако можем разбира се да го платим.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Имхотеп, не мисля че ни засяга по някакъв начин, няма касетелство с микромодулите защото фабрики се правят при готова разработена технология, оборудване. Тук в случая само можем да си купим каквото се произвежда.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        https://www.youtube.com/watch?v=lrZacG1CIWA , яко производство в Китай на батерии със субсидиране от Си , ако това е вярно и за субсидията от 120 долара на киловатчас батерия означава че Си направо му ги плаща..ето това е сделката на века.
                        Ми що не им предложите микромодул?
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • https://www.youtube.com/watch?v=lrZacG1CIWA , яко производство в Китай на батерии със субсидиране от Си , ако това е вярно и за субсидията от 120 долара на киловатчас батерия означава че Си направо му ги плаща..ето това е сделката на века.
                          Last edited by supertrader; 10.02.2022, 23:36.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар




                          • Zurich, V8, based Investment company Swiss National Bank (Current Portfolio) buys Canadian Pacific Railway, VMware Inc, Airbnb Inc, Lucid Group Inc, Rivian Automotive Inc, sells JD.com Inc, , NetEase Inc, , Globant SA during the 3-months ended 2021Q4, according to the most recent filings of the investment company, Swiss National Bank. As of 2021Q4, Swiss National Bank owns 2720 stocks with a total value of $166.1 billion. These are the details of the buys and sells.
                            • New Purchases: LCID, RIVN, AFRM, VOYA, TCN, NVEI, FYBR, CLFD, CRAI, CLAR, ATLC, CCRN, CUTR, HIFS, MGI, POWW, LEU, PERI, LQDT, IDT, TA, UEC, ORMP, RYI, LPI, LAND, AMRK, ASPN, PRTY, PECO, AMR, THRY, HESM, PLYM, BRY, MCB, CURO, HUT, BBIG, CPLG, IDYA, AGTI, FULC, SKIL, OPRT, MXCT, LEGN, DNB, ITOS, MAXN, LEV, FBRT, FBRT, GATO, ROOT, OLMA, WISH, GNOG, DFH, ZIM, SANA, OSCR, HAYW, OLO, RXDX, RXDX, VIEW, SNCY, NAPA, AEVA, ACVA, DOCN, CRCT, PCT, ALHC, TDUP, COUR, ULCC, ALKT, TSP, RXRX, KNBE, SKYT, SWIM, TMCI, AVAH, PRVA, HNST, STEM, VAL, ZIP, SKIN, GPOR, PAY, PAY, OWL, FIGS, CHPT, CHPT, UWMC, UWMC, BARK, TASK, WFRD, CANO, NE, LTCH, BZ, JBI, JBI, QSI, INDI, PTRA, VERV, MAPS, FA, CXM, ME, MCW, GLUE, INTA, XMTR, DNUT, YOU, ORGN, PWP, BODY, ELMS, PAYO, MMAT, ASTR, PNT, AVPT, MCG, FREY, FXLV, SGHT, ERAS, IMGO, BASE, RYAN, UP, ENVX, MKFG, HLMN, HLLY, CNM, HYZN, EVLV, DUOL, CRBU, RSKD, MLNK, SNPO, FFIE, BGRY, SMFR, PWSC, ICVX, COOK, MVST, DOMA, WEBR, EWCZ, ROVR, HIPO, STGW, TNGX, RKLY, MNTS, SPIR, LIDR, RKLB, VLTA, HUMA, CIFR, CLBT, SLVM, TBLA, TBLA, CCSI, XPRO, TSVT, LYLT, ONL, CRGY, DOUG,

                            Коментар



                            • Rivian ( RIVN ) https://finviz.com/quote.ashx?t=RIVN

                              Почти е готова за купуване. Към момента е 40% под IPO и може да падне още доста. Някъде към средата на лятото ако почнат доставките има добри шансове да изригне. Нагоре.



                              Last edited by alphaomega; 09.02.2022, 05:45.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                В общи линии ефективността на акумулаторите зависи доколко се разрежда и доколко се зарежда, и до капацитет който да се ползва , трябва да е повече и да не се ползва напълно. Иначе иска се развитие при акумулаторите, това с оловните и на мен не ми харесва, но пък си представи огромни количества литиеви които не се рециклират а се захвърлят - погребват. Никела е убийственно токсичен..Трябва да се направи, да се изпробва и замерят загубите. Много хубаво е да се направят модули в които да се ползват електроди за които писах и да се вдигне капацитета, това е идеалния вариант и да се зареждат и разреждат вече не напълно а със запас в двете посоки поне 20%..обаче е мечта.
                                Ето нещо

                                https://www.scientificamerican.com/a...than-new-ones/
                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X