IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
    Безименен,не знам защо толкова се палиш.
    Не съм продавач на Тесла,успокой се.
    Няма заради теб да качи 4 човека и да кара
    за да те задоволи теста
    Споделих лични впечатления
    cool down

    Нима давам вид на неспокоен? Нямам интереси в областите, които дискутираме, но дори и да имаХ - не преча на хората да изразяват своите мнения.

    Жалко е, че повечето мнения копират рекламни материали ИЛИ ЧАСТИЧНА ИНФОРМАЦИЯ, която води по-скоро до заблуждение, отколкото до пълен анализ. Всеки може да пише тук както пожелае: спокойно, или - не... Хората могат да приемат и по-големи заблуди: свикнали СМЕ!

    Сигурен съм, че инвеститорите тук могат да направят своите анализи, ако имат достатъчно информация. Това ми е абсолютно достатъчно и в това се изразява участието ми тук!

    Споделям свои знания. Аз също допълвам неща, които не зная, но са ме заинтересували. Не ме интересуват никакви "тестове". КЪМ СЕГАШНИЯТ МОМЕНТ - електромобилът НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ КОНКУРЕНЦИЯ на автомобила с ДВГ - като почнем от цената и т.н. /да не повтарям написаното долу/

    Никого не принуждавам да действа по един или по друг начин.

    Станах ли по-ясен? Едва ли! Не е необходимо - за да ми повярва някой - да пускам тук нови чаршафи и графики... /който разбрал - разбрал.../


    Широооооока и спокойна усмивка! ))

    Отпивам от питието си - за здравето на твоите приятелки и приятели, роднини и познати! ЧНГ - здрава, мирна, плодородна! Амин!

    Коментар


    • Безименен,не знам защо толкова се палиш.
      Не съм продавач на Тесла,успокой се.
      Няма заради теб да качи 4 човека и да кара
      за да те задоволи теста
      Споделих лични впечатления
      cool down
      http://milom.blog.bg/

      Коментар


      • Защо отново вземам думата? Бягам от многото инфо на едно място.

        Ще напомня неща, които вече съм писал тук. Много от нас ги знаят.

        Построяването на товарни, регулировъчни и скоростни характеристики, определяне на специфичен разход на гориво /знаете защо е "специфичен"!/, мощност при различни скоростни режими /много хора знаят това...

        ... се извършва при 320 кг. маса на товара, еквивалентен на масата на 4-ма пътници в купето - при изпитания на ДВГ!


        Днес правим съпоставката по метода: "ЕДИН КОЛЕГА - в Широк Лондон, ужасен трафик - МИ КАЗА..."!


        Това ми е достатъчно, за да се навия..., май! ))


        А температурата, която искам долу - е ОЩЕ ПО-ВАЖЕН ФАКТОР!


        Защо? Защото 400-те километра "ужасен трафик" - автоматично ПАДАТ на ПОД 200!


        /топлото - при ДВГ - знаем откъде идва: от НЕИЗПОЛЗВАНАТА за получавенето на полезна работа - топлина в цикъла/...


        Защо повтарям известни отдавна неща?


        Защото Мъск НЕ ЗНАЕ ТИЯ ПОДРОБНОСТИ! Оправдано ли е и ние да не знаем тия и ОЩЕ МНОГО ДРУГИ ПОДРОБНОСТИ?


        Оправдано е! Кога? В един случай е оправдано! Например, ако печелим по хилядарка на час... /няма значение каква е валутата: € или $.../ ))

        Коментар


        • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
          [/SIZE]
          Колегата сподели,че е среден пробег
          Който е бил Англия-широк Лондон
          знае,какъв е трафика-ужасен
          така,че може да кажем
          и магистрали и градско
          Цената на бензина е 1,1п/л ,а дизела 1.3п/л
          Излиза ,че с 13л дизел -изминаваш 400км
          не е лошо



          Колега, нали разбираш, че първоначалната инвестиция е много важна! Още повече, че предлагаш преориентиране, когато продаваш на загуба /или забравяш/ нещо, което би работило още ПОНЕ 10-на години, преди морално да остарее /с тоя си ДВГ/.

          Сигурно разбираш, че не напразно питам каква е и цената на новата батерия.

          Колкото да съм оптимист, колега, колкото и да вярвам на рекламните графики - парите са си пари. "Алтернативните", които са и много ПЪТИ по-разпространени - ДВГ - са действащи и достатъчно усъвършенствани по отношение на намалените емисии /ако и някои да ги манипулираха в последно време/ - но доста съм говорил и за катализаторите, както и за рециркулацията на отработилите газове и други методи, които помагат на природата и озоновия слой... /да не се повтаряме отново с чаршафите..., не че и графики няма - все такива - неразбираеми за обикновения човек/...

          Накрая, колега - мога да ти кажа доста неща, но хайде да се концентрираме върху това: КОЛКО ЧОВЕКА са пътували в електромобила, т.е. - участвали в изпитанието "Широк Лондон", както и - какви са били температурните разлики - в началото и в края на изпитанието?

          Защо е важно това, ли? МНОГО е важно! Всичко това ТОВАРИ батерията! Вече СМЕ го дискутирали.

          Ако накрая, колега - посочиш и цената на електромобила, както и на батерията в гарантирано ново състояние - можем да говорим за някаква база за сравнение. /Другото, което правиш ти - 13 л. дизел... - си е чиста реклама, ако разбираш какво казвам, колега!/

          Бъди здрав, колега!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


            Откакто цените на ТеЗлата паднаха /не говоря за акцията/ - за мен темата е актуална.

            Като българин, горната информация не ми е достатъчна. Търся още инфо за:

            1. Колко е последната цена на новата Тезла?

            2. Колко е цената на една нова батерия на споменатата Тезла?

            3. При какви условия са изминати горните 400 км.:

            - на прав участък от пътя?

            - на магистрала?

            - с колко пътници: 1, 2, 3 или 4 ?

            - има ли включено отопление или климатик?


            Разбира се, че - за да се вземе едно решение за преориентиране в обстановката - на горните въпроси не може да се отговори с рекламни графики, а само и единствено - с точни цифри.

            Извинявам се, ако съм попречил на нечия рекламна кампания, но Тезлата не се купува всеки ден!

            Колегата сподели,че е среден пробег
            Който е бил Англия-широк Лондон
            знае,какъв е трафика-ужасен
            така,че може да кажем
            и магистрали и градско
            Цената на бензина е 1,1п/л ,а дизела 1.3п/л
            Излиза ,че с 13л дизел -изминаваш 400км
            не е лошо

            http://milom.blog.bg/

            Коментар


            • The Good, the Bad and the Ugly about TESLA.

              Участниците в дискусията са всичко друго но не и ТЕСЛА фенове. Обективен поглед на най големия EV производител.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                ED - не става само с по изгодно, трябва разликата да е драстична в цената на ел.енергията добивана от клетки спрямо другата чрез пушек. Може да бъде ако цените на клетките са с по малка печалба и има повече производители, но за съжаление се е концентрирало производството в няколко големи компани и да кажем десетина с по малките големи в цялия свят. Това е проблем и то много голям проблем. Иначе атмосферното изгаряне на въглеводороди с молекулна маса по голяма от тази на метана трябва да се забрани и задължително изолирано от атмосферата те да се реформират до метан и той да се изгаря атмосферно. Все някой ден ще се случи това, неизбежно е. Страшното и направо зловещо е че привържениците на пушека са стнали дори агресивни в желанието си да опушват въздуха понеже и в природата имало пушилка това означавало че тя е хубава и липсата на пушилка означавало липса на икономика ???
                Нищо не се случва за един ден. Направените инвестиции в централи е за милиарди и е нормално да отнеме време, докато старите се амортизират и излязат от експлоатация. Въпросът е че ако си CEO на Utility компания и трябва да планираш новите мощности кое ще избереш при равни други условия – solar с най-ниска цена за производство или COAL, който е и ще бъде чарджен за замърсяване все повече? Друг е въпроса че трябва да има микс от енергоизточници, за да се избегне голяма зависимост от един както и да се осигури 24ч снабдяване. С времето делът на fossil-а постепенно ще намалява това е сигурно.

                Коментар


                • ЕХ, ЕМ, ЕН. ED.... /и останалите!/ - аз също като вас не съм привърженик на пушилката!
                  Не съм привърженик и на пушилката при производството на съвременните ел.батерии, която пушилка някои наричат токсично производство!

                  Да - не харесваМЕ пушилките! Все пак - и аз като вас - няма да стана отшелник и да се оттегля в пещерата, но не защото изведнъж ще свършат пещерите в природата, а защото съм свикнал с някои - иначе дребни предимства на градския живот!

                  За сега планирам да се отдам на чертането на графики! Мисля, че по тоя начин ще изчезнат токсичните компоненти и пушилките в съвременните производства. Дали съм на прав път? Не? Не съм, ли?

                  Добре де - но пещерите ще оставя на хората, които са супер - хипер - някакви си! Не за друго, а защото мисленето повече ВИ се отдава!

                  Когато видя навсякъде зелената природа, осеяна с пещери, откъдето любопитно надничат едни хипер - супер - чертаещи графики хора - и тогава няма да се замисля, но ще ви свалям шапка и ще ви се покланям до земята. Все пак - тогава няма да карате никакви автомобили, ще хапвате намереното сред природата, а може би дори огънят ще отречете, поне докато не свикнем да трием двете клечки, за да го предизвикаме...

                  Поздрави /очевидно трябва да можем да отговаряме и на "еколозите", които - по незнайно какви причини НЕ карат електромобили за 200 000 евро, но причината вече я знаем: еколозите знаят, че съвременните ел.батерии, освен че са скъпи - наз 50 000 евро, още замърсяват природата с токсични вещества и продукти от извличането на токсични елементи.... !

                  Сложно е да погледнем безпристрастно в една дискусия. Въпреки това пещерата не ми е хоби, нито пък някаква далечна цел.


                  Коментар


                  • ED - не става само с по изгодно, трябва разликата да е драстична в цената на ел.енергията добивана от клетки спрямо другата чрез пушек. Може да бъде ако цените на клетките са с по малка печалба и има повече производители, но за съжаление се е концентрирало производството в няколко големи компани и да кажем десетина с по малките големи в цялия свят. Това е проблем и то много голям проблем. Иначе атмосферното изгаряне на въглеводороди с молекулна маса по голяма от тази на метана трябва да се забрани и задължително изолирано от атмосферата те да се реформират до метан и той да се изгаря атмосферно. Все някой ден ще се случи това, неизбежно е. Страшното и направо зловещо е че привържениците на пушека са стнали дори агресивни в желанието си да опушват въздуха понеже и в природата имало пушилка това означавало че тя е хубава и липсата на пушилка означавало липса на икономика ???
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
                      17 паунда да заредиш тесла С в UK-за 400км достатъчни

                      Откакто цените на ТеЗлата паднаха /не говоря за акцията/ - за мен темата е актуална.

                      Като българин, горната информация не ми е достатъчна. Търся още инфо за:

                      1. Колко е последната цена на новата Тезла?

                      2. Колко е цената на една нова батерия на споменатата Тезла?

                      3. При какви условия са изминати горните 400 км.:

                      - на прав участък от пътя?

                      - на магистрала?

                      - с колко пътници: 1, 2, 3 или 4 ?

                      - има ли включено отопление или климатик?


                      Разбира се, че - за да се вземе едно решение за преориентиране в обстановката - на горните въпроси не може да се отговори с рекламни графики, а само и единствено - с точни цифри.

                      Извинявам се, ако съм попречил на нечия рекламна кампания, но Тезлата не се купува всеки ден!

                      Коментар


                      • 17 паунда да заредиш тесла С в UK-за 400км достатъчни
                        http://milom.blog.bg/

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          ED - няма такива соларни клетки с 40% ефективност и не може да бъде постигната такава ефективност и никога няма да бъде постигната повече от двадесет и няколко процента. Тези шваби понеже са изостанали технологично и просто лъжат, направили са институт защото имат пари в излишество и по принцир са некадърни дори производство на клетки с 20 процента ефективност да направят.
                          Може и да е така, но не това е идеята. Въпросът е че нищо не остава статично без да се развива – енергоизточници, вкусове, технологичен напредък и пр. По-същественото е че към днешна дата производството на ел. енергия добивана от сл. панели е икономически по-изгодна от другите алтернативи (нямам предвид ритейл инсталации). С други думи по-голяма част новите инвестиции ще са в такова производство, след това в ядрена енергия и след това в други изкопаеми горива. Да не говорим колко ресурс се хвърля в алтернативни разработки, които рано или късно също ще бъдат развити.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
                            Щеше ми се да има малко повече и по-подробна информация относно условията, при които е проведен този тест, но и така резултатите са интересни.
                            Поради все още неясни причини смятам, че са и достоверни.

                            Колко всъщност изминават електрическите автомобили?
                            Зимата при ниски температури тези резултати се влошават с 20-30%. Не че е болка за умиране, но е добре да се знае.

                            Коментар


                            • Щеше ми се да има малко повече и по-подробна информация относно условията, при които е проведен този тест, но и така резултатите са интересни.
                              Поради все още неясни причини смятам, че са и достоверни.

                              Колко всъщност изминават електрическите автомобили?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение


                                Като пуснеш заглавието в Гугъла, излиза това, което няма нищо общо с горното. Обаче едва ли има значение за Мъск или за някой друг.

                                https://auto.blitz.bg/novini/dva-pti...sk-snimkivideo
                                то това са си някакви играчки,как да го сравняваш с Тесла
                                не случайно в Щатите, Тесла е издухала в луксозния сегмент немските коли
                                имах късмета да опитам модел S-върховен-ускорява като ракета
                                даже си мисля ,че е опасно бързо
                                а за комфорта и екстрите има да ги гонят до второ пришествие
                                Та толкова за тия ,,конкуренти""
                                http://milom.blog.bg/

                                Коментар

                                Working...
                                X