Първоначално изпратено от redcretin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеПървоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Няма начин за 50-60 хилки в доларес да си в МИД сегмента. Към момента теслите които се продават са по-скъпи от БМВта мерцове и аудита.
Коментар
-
[QUOTE=mathematician;n3428430]Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Че даже и от МИД сегмента яде здраво. Тука не се виждат БМВ-та, мерцедеси и Аудита.
Бъркаш сегментите Тесла М3 не е премиум. Тя си е в Мид сегмента. Няма как да я сравняваш с BMW3. А в Мид сегмента не виждаш тея - щото те са в премиум сегмента.
Поне аз така ги разбирам нещата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Смятай докато се урбанизира Индия, Китай, С. Корея (след режима)?!? След това Африка …
Потреблението на енергия в Западния свят ще е пренебрежимо в сравнение с растящото население в Азия и Африка. Примера ти е Китай където за 5-7 години е използвана повече стомана от САЩ за 100?
Въпросът не е в това да НЕ се произвежда енергия, а КАК при това устойчиво – fussion, solar, wind, …
Коментар
-
[QUOTE=ED;n3428132]
Че даже и от МИД сегмента яде здраво. Тука не се виждат БМВ-та, мерцедеси и Аудита.
Бъркаш сегментите Тесла М3 не е премиум. Тя си е в Мид сегмента. Няма как да я сравняваш с BMW3. А в Мид сегмента не виждаш тея - щото те са в премиум сегмента.
Поне аз така ги разбирам нещата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеED - това с повишаващото се енергопотребление е недопустимо и няма как да се случи, всяко нещо има своя капацитет и не е неограничено а прекаленото се наказва от природата и по други начини пътища и способи.
Потреблението на енергия в Западния свят ще е пренебрежимо в сравнение с растящото население в Азия и Африка. Примера ти е Китай където за 5-7 години е използвана повече стомана от САЩ за 100?
Въпросът не е в това да НЕ се произвежда енергия, а КАК при това устойчиво – fussion, solar, wind, …
Коментар
-
Pyramid - нищо не съм забравил, 3 киловата за час енергопотребление са напълно достатъчни да придвижват някой с маса от 300кг в градска среда и дори в извънградска също. Ако нещо не се движи в тунел в който въздуха е изсмукан и вакумиран повечето от енергията за призвижване при скорост над 70км.в час се изразходва за преодоляване - изместване на въздуха, няма основателна причина да се изразходват аномални количества енергия за тази работа.Не може да се добива неограничено количество енергия и в момента нормалното е многократно надхвърлено а и кому наистина е нужно. САЩ много скоро вече няма да са първата държава, водещата държава в Света и модата на големите неща и на многото и ненужни никому такива просто ще отмине. Това не е нищо повече от модно увлечение при това напълно излишно и когато то премине едва ли ще се повтори, може без тези огромни автомобили които често превозват само водача и те са напълно излишни и признак на разточителство.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Очевидно вече е конкуренция, Тесла разбива премиум пазара в момента в САЩ. Та какво точно имаш предвид с "НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ КОНКУРЕНЦИЯ". Големите букви не са аргумент, чаршафите ти и графиките ти нямат никакъв смисъл.
Да седиш пред клетката на жирафа и да повтаряш че такова животно нема, не помага особено.
2018:
БМВ - 2 млн автомобила
ТЕСЛА - 250хил
2023-24
БМВ +- 2 млн
ТЕСЛА > 3 млн (по 1 млн за модел Y и Пикапа).
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
премиум пазара не е разбит, както те се иска на теб..., а - това с жирафа - не ти ли омръзва да повтаряш вече ДЕВЕТА година? ))
Още колко години ще го разбиВА този пазар, че той не е колкото пазара в Красно село? ))
Че даже и от МИД сегмента яде здраво. Тука не се виждат БМВ-та, мерцедеси и Аудита.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеED - енергопотреблението много ще се свие в един момент на база по нови технологии, по конкретно за автомобилите могат да се направят такива автономни които са с много ниско собственно тегло и изразходват примерно 3киловата за час електричество за 100 км пробег и няма да са много по бавни от днешните автомобили а ще се придвижват доста по бързо. Това е много добре известно и затова са тези разработки за автономни автомобили, няма значение как ще се получи електричеството но предимството на стъкълцата - соларните клетки е че се поставят че изискват малки грижи и разходи след като се поставят, за другите има снабдяване, мъкнене и планиране и е доста по трудоемко.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеED - енергопотреблението много ще се свие в един момент на база по нови технологии, по конкретно за автомобилите могат да се направят такива автономни които са с много ниско собственно тегло и изразходват примерно 3киловата за час електричество за 100 км пробег и няма да са много по бавни от днешните автомобили а ще се придвижват доста по бързо. Това е много добре известно и затова са тези разработки за автономни автомобили, няма значение как ще се получи електричеството но предимството на стъкълцата - соларните клетки е че се поставят че изискват малки грижи и разходи след като се поставят, за другите има снабдяване, мъкнене и планиране и е доста по трудоемко.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Очевидно вече е конкуренция, Тесла разбива премиум пазара в момента в САЩ. Та какво точно имаш предвид с "НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ КОНКУРЕНЦИЯ". Големите букви не са аргумент, чаршафите ти и графиките ти нямат никакъв смисъл.
Да седиш пред клетката на жирафа и да повтаряш че такова животно нема, не помага особено.
премиум пазара не е разбит, както те се иска на теб..., а - това с жирафа - не ти ли омръзва да повтаряш вече ДЕВЕТА година? ))
Още колко години ще го разбиВА този пазар, че той не е колкото пазара в Красно село? ))
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Нима давам вид на неспокоен? Нямам интереси в областите, които дискутираме, но дори и да имаХ - не преча на хората да изразяват своите мнения.
Жалко е, че повечето мнения копират рекламни материали ИЛИ ЧАСТИЧНА ИНФОРМАЦИЯ, която води по-скоро до заблуждение, отколкото до пълен анализ. Всеки може да пише тук както пожелае: спокойно, или - не... Хората могат да приемат и по-големи заблуди: свикнали СМЕ!
Сигурен съм, че инвеститорите тук могат да направят своите анализи, ако имат достатъчно информация. Това ми е абсолютно достатъчно и в това се изразява участието ми тук!
Споделям свои знания. Аз също допълвам неща, които не зная, но са ме заинтересували. Не ме интересуват никакви "тестове". КЪМ СЕГАШНИЯТ МОМЕНТ - електромобилът НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ КОНКУРЕНЦИЯ на автомобила с ДВГ - като почнем от цената и т.н. /да не повтарям написаното долу/
Никого не принуждавам да действа по един или по друг начин.
Станах ли по-ясен? Едва ли! Не е необходимо - за да ми повярва някой - да пускам тук нови чаршафи и графики... /който разбрал - разбрал.../
Широооооока и спокойна усмивка! ))
Отпивам от питието си - за здравето на твоите приятелки и приятели, роднини и познати! ЧНГ - здрава, мирна, плодородна! Амин!
Да седиш пред клетката на жирафа и да повтаряш че такова животно нема, не помага особено.
Коментар
-
ED - енергопотреблението много ще се свие в един момент на база по нови технологии, по конкретно за автомобилите могат да се направят такива автономни които са с много ниско собственно тегло и изразходват примерно 3киловата за час електричество за 100 км пробег и няма да са много по бавни от днешните автомобили а ще се придвижват доста по бързо. Това е много добре известно и затова са тези разработки за автономни автомобили, няма значение как ще се получи електричеството но предимството на стъкълцата - соларните клетки е че се поставят че изискват малки грижи и разходи след като се поставят, за другите има снабдяване, мъкнене и планиране и е доста по трудоемко.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар