Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Ами след онази статия предупреждение от германски инженер към CEO-тата на Даймлер, БМВ и VW, видях и това обяснение защо американската голяма троица от Детройт не успява да се справи с Тесла:
https://www.quora.com/Why-dont-bigge...gubuBsb1Z2dSQo
Коментар
-
Не съм много сигурен, че е толкова лесно да се „изобрети“, калибрира и наложи толкова революционна технология, която лесно да измести съществуващата (за кратък период). Ако беше така за последните 100 години щеше да е направено. Каквито и предположения да правим за „големите“ играчи в авто бизнеса най-големи шансове за доминация имат мотивираните. Към днешна дата са Тесла и Китайците. Всички останали се надяват модата да отмине
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеBobyB - производството на батериите е много рисково, във всеки момент след като е построена огромната фабрика и са направени инвестиции за милиарди те могат да се изпарят - изчезнат. Достатъчно е да бъде открита друга технология за по добра батерия, например два пъти по добра която да не може да се произвежда в "старата - нова" фабрика и загубите ще бъдат убийственни. В момента върви атака и срещу Мъск и всички които правят ел. коли, причината не е че някой вярва че няма да се случи промяната а просто има хора с власт и пари които искат те да го вземат този бизнес. Но не се знае какво ще докопат накрая - може и стара технология която преди да е проходила и вече се подменя с по нова.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеОстана висящ най-важният въпрос, формулиран в заглавието на темата.
Бих го допълнил: ЗАЩО електромобилите не започнаха да влияят на пазарите?
Този въпрос беше зададен преди повече от ОСЕМ години тук.
На този въпрос - повече от столетие съвременната техническа мисъл отговаря ежедневно, а именно:
Електромобилът В ТОЗИ МУ ВИД НЕ МОЖЕ да влияе на пазарите!
Горният извод е валиден, независимо в кой джоб ще преместим нещото, което сме поставили там. Това нещо си остава там и НИЩО повече не може да бъде добавено към това НЕЩО. Това е така цяло столетие и няма да продължава дълго. Защо? Нима сме забравили доказателствата надолу в темата?
Коментар
-
[QUOTE=безимeн;n3411330]
Лобиране и протекции - не са достатъчни фактори, за да се тръгне срещу пазара.
Третият фактор липсва. Това са прекалено многото /достатъчно/ излишни пари.
Когато бъде налице и третият фактор, той ще бъде провокиран от инвестиции в технологии, различни от тези, свързани с електромобила в сегашният му вид.
В Германия има огромни излишни пари. Ако не бъркам излишъка им е над 400 милиарда. Трябва да ги въртят тези пари, иначе закъсват. Затова е и тази антиикономика. Лошото е, че нас ни навървят с тях. В Германия, като си сложиш слънчеви панели на покрива започват да ти плащат произведения ток на по-висока цена от този, който ти доставят. Да не споменавам вносните консуматори.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
И още как може, ако бъде наложен законово. На други места тоя номер сигурно не може да мине, но в ЕС...Не търси рационалност, или какъвто и да е здрав смисъл - решението е политическо.
Лобиране и протекции - не са достатъчни фактори, за да се тръгне срещу пазара.
Третият фактор липсва. Това са прекалено многото /достатъчно/ излишни пари.
Когато бъде налице и третият фактор, той ще бъде провокиран от инвестиции в технологии, различни от тези, свързани с електромобила в сегашният му вид.
Имайки предвид факта, че капиталът е страхлив - и с основания, /визирайки всеки сульо-печалбар, наречен Мъск, с неговите непремерени думи/ - темата няма как да бъде актуална за електромобили със сегашния вид на тяхната батерия.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеЕлектромобилът В ТОЗИ МУ ВИД НЕ МОЖЕ да влияе на пазарите!
Коментар
-
Остана висящ най-важният въпрос, формулиран в заглавието на темата.
Бих го допълнил: ЗАЩО електромобилите не започнаха да влияят на пазарите?
Този въпрос беше зададен преди повече от ОСЕМ години тук.
На този въпрос - повече от столетие съвременната техническа мисъл отговаря ежедневно, а именно:
Електромобилът В ТОЗИ МУ ВИД НЕ МОЖЕ да влияе на пазарите!
Горният извод е валиден, независимо в кой джоб ще преместим нещото, което сме поставили там. Това нещо си остава там и НИЩО повече не може да бъде добавено към това НЕЩО. Това е така цяло столетие и няма да продължава дълго. Защо? Нима сме забравили доказателствата надолу в темата?
Коментар
-
BobyB - производството на батериите е много рисково, във всеки момент след като е построена огромната фабрика и са направени инвестиции за милиарди те могат да се изпарят - изчезнат. Достатъчно е да бъде открита друга технология за по добра батерия, например два пъти по добра която да не може да се произвежда в "старата - нова" фабрика и загубите ще бъдат убийственни. В момента върви атака и срещу Мъск и всички които правят ел. коли, причината не е че някой вярва че няма да се случи промяната а просто има хора с власт и пари които искат те да го вземат този бизнес. Но не се знае какво ще докопат накрая - може и стара технология която преди да е проходила и вече се подменя с по нова.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Предварителното загряване е супер кеф за купето и батерията, но за външните елементи не съм сигурен, че ще има ефект. Въпросът е че се търсят недостатъци заради кликове и рекламни приходи, а не заради обективното представяне на продукта.
Факт обаче е че тесла измести всички традиционни производители в луксозния сегмент, яде хляба на ниския сегмент (тойоти, хонди, …) и има най-удовлетворените клиенти (порше държеше първото място преди тесла да ги измести)
https://www.quora.com/Why-dont-bigge...gubuBsb1Z2dSQo
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Да, на всеки се е случвало да се бори със замръзнала ключалка. Само дето на Теслата можеш да и пуснеш команда да загрее предварително колата от апп-а.
Факт обаче е че тесла измести всички традиционни производители в луксозния сегмент, яде хляба на ниския сегмент (тойоти, хонди, …) и има най-удовлетворените клиенти (порше държеше първото място преди тесла да ги измести)
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Зимата е кофти за колите (по принцип) - виж ТУК. Само дето теслата е в полезрението на всички медии и ю-тубъри. Както знаем - bad news sell better.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BONI Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеНяма връзка с електрическите автомобили. Но има връзка с едно друго безумие наречено био-дизел. Както се сещате на теория е трябвало да помогне на планетата, на практика е довело до екологични катастрофи.
https://www.nytimes.com/2018/11/20/m...tastrophe.html
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
Коментар