IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Фатих Бирол в Давос: за електромобилите, търсенето на петрол, алтернативната енергетика, емисиите от СО2 и ТЕЦ-овете на въглища

    Главният изпълнителен директор на Международната агенция по енергетика (МАЕ) Фатих Бирол по време на изказването си на икономическия форум в Давос обърна внимание на редица доста разпространени заблуди за ефекта от развитието на сегмента на електромобилите, а също така и по отношение на намаляването на вредните емисии в случай на развитие на алтернативната енергетика.

    http://3e-news.net/%D0%B0%D0%BD%D0%B...rzHhf_YIuL0_2Q

    Коментар


    • redcretin - нисан не са ли преди тесла

      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Бавно, но сигурно:
        "Swedish prime minister Stefan Löfven has announced that the sale of cars with gasoline or diesel engines will be banned in his country after 2030. Sweden now joins Denmark, India, the Netherlands, Ireland, and Israel on the list of nations which say they will ban the sale of cars with internal combustion engines by that date"

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          redcretin - това е историята иначе японците почнаха да произвеждат ел.коли и да ги продават масово, хибриди и изцяло ел. Нисан.
          Успешни електрички има цял век преди това. Японците пробиха с хибридите, чак в последно време имат чиста електрика - американците им водят с 30 години в това отношение поне.

          Коментар


          • redcretin - това е историята иначе японците почнаха да произвеждат ел.коли и да ги продават масово, хибриди и изцяло ел. Нисан.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              national power - японците направиха първите ел.коли, не е Мъск. Той и да произвежда и да не произвежда все тая, като произвежда там не внасят отвън - това е ефекта. Мъск прави това което Тръмп разправя че иска да прави.
              Ти верваш ли си за японците?
              https://en.wikipedia.org/wiki/Histor...ectric_vehicle

              Коментар


              • national power - японците направиха първите ел.коли, не е Мъск. Той и да произвежда и да не произвежда все тая, като произвежда там не внасят отвън - това е ефекта. Мъск прави това което Тръмп разправя че иска да прави.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • pinoccio - и какво им е толкова енергоемко на акумулаторите, основния разход на енергия го има при най елементарните батерии почти същия като при акумулаторите, няма как да се случи такъв енергиен разход. Така че тази шведска статия дали въобще е шведска. Арабите най ги боли от ел. коли, ако продължаваме да им плащаме за петрол те ще ни превземат.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                    Е то и тука всички си мислят че тока ей така се появява в контакта.

                    Що не кажеш какви загуби има при пренос, какви загуби има при зареждане, какви загуби и замърсявания има при производство му.

                    Ми шти кажа.Генераторните напрежения са 6,3 10,5 15,75 18 21 24 KV.Следва повишаващ трансформатор загуби 5% следва мрежа високо напрежение загуби 2% следва траф нови загуби следва мрежа 110KV нови загуби следва траф нови загуби следва мрежа 20KV още загуби следва траф загуби мрежа 0,4KV тука нови загуби и кражби....И като сложим КПД на ТЕЦ 32-33% ясно какво се получава.Прави се анализ на горивото и се установява колко водород въглерод сяра азот влага и пепел има в него.Вижда се какво количесво въздух е необходимо за да изгори това гориво и се изчислява обема на газовете през комина от тук производителността на димни вентилатори....И като теглиш чертата разбираш че сме в каменната ера.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      В цитираното шведскко изследване хипотезата е че бензина/дизела дето си слагаш в резервоара магически се появява там без никакви последствия (помпане, рафиниране, транспорт до бензиностанцията и пр.)
                      Е то и тука всички си мислят че тока ей така се появява в контакта.

                      Що не кажеш какви загуби има при пренос, какви загуби има при зареждане, какви загуби и замърсявания има при производство му.


                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                        Трафикът е в пъти по-голям от преди 20 години, дори и през зимните месеци е поне 10 пъти по-голям от тогава. Тогава се строяха много и бързо бензиностанции, сега няма кой да построи на едни 200 километра на магистрала А ЕДНО. Защо?
                        Някои спирали те да построиш електроколонки и да печелиш?

                        Или па да изкупиш малко земя покрай магистралата и като стане време да се строят ел. колонки да я продадеш скъпо и прескъпо.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                          Малко по-надолу писах.

                          По това време на годината трафика е малък. И обектите едва ли генерират големи печалби (ако изобщо генерират печалби). Те работят за 2-3 месеца през лятото когато трафика е огромен от и към морето и тогава бензиностанциите са буквално задръстени. Предполагам тогава и допълнителен персонал наемат.
                          Трафикът е в пъти по-голям от преди 20 години, дори и през зимните месеци е поне 10 пъти по-голям от тогава. Тогава се строяха много и бързо бензиностанции, сега няма кой да построи на едни 200 километра на магистрала А ЕДНО. Защо?

                          Коментар


                          • national power- точно за селата пък транспорта е проблем и е скъп, то ако можеше да беше станало.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
                              Тесла е ташак пълен ташак каруца.Дори украинската зазка е по добра.
                              Така е, гроздето е кисело.

                              Коментар


                              • Тесла е ташак пълен ташак каруца.Дори украинската зазка е по добра.

                                Коментар

                                Working...
                                X