IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • И ето ни нещо за пазарите. Не, че ще стане, разбира се но, все пак.
    https://youtu.be/jyd8pFbRkeE

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ГАД Разгледай мнение

      Предполагам, коланите за безопасност. Колегата се изразява малко твърде объркващо.
      Ооохооо, изчакай да мине време и ще разбереш всичко

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Кое е това нещо което е изпробвано?
        Предполагам, коланите за безопасност. Колегата се изразява малко твърде объркващо.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Кое е това нещо което е изпробвано?
          Това, че не вдяваш. Ама вече не можем ти се сърди, толкоз си можеш.
          Last edited by Pyramid; 20.02.2022, 05:52.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Не е само наименованието, само като погледнеш какви ли не конструкции на модули пробват и в това нещо влагат много средства, време и труд. Ако имаше нещо което да се е наложило и да се знае че батериите се правят точно по този дизаин, нямаше да го има този разнобой. Най важното нещо е да не могат да се палят, защото като се запалят не се гасят. Определено разработката е и въпрос на доста средства и много пари от тези милиарди които компаниите влагат просто ще изгорят по правило. За да се направи много надежден модул от този тип има едно нещо което е за патент, модул може да се направи и без него и то да се пренебрегне, обаче разликата в безопасността е огромна и това нещо може да стане стандартно изискване. Както примерно коланите в автомобите..Това нещо е изпробвано, няма го в никоя друга конструкция..например модула на Тойота не е подсигурен по такъв начин.
            Кое е това нещо което е изпробвано?
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Не е само наименованието, само като погледнеш какви ли не конструкции на модули пробват и в това нещо влагат много средства, време и труд. Ако имаше нещо което да се е наложило и да се знае че батериите се правят точно по този дизаин, нямаше да го има този разнобой. Най важното нещо е да не могат да се палят, защото като се запалят не се гасят. Определено разработката е и въпрос на доста средства и много пари от тези милиарди които компаниите влагат просто ще изгорят по правило. За да се направи много надежден модул от този тип има едно нещо което е за патент, модул може да се направи и без него и то да се пренебрегне, обаче разликата в безопасността е огромна и това нещо може да стане стандартно изискване. Както примерно коланите в автомобите..Това нещо е изпробвано, няма го в никоя друга конструкция..например модула на Тойота не е подсигурен по такъв начин.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                http://www.ev.battery.free.bg/ , за рециклирането от сайта на 24M. Ето това е по нов вариант, онзи при който ще ги разтварят в киселини и после ще изличат активната маса наново и ще я пречистват е стара идея. Така е много по евтино, по лесно. Това нещо може да се приложи и при модули с течен електролит в които електродите не са навити медни и алуминиеви ленти. Никой нищо същественно още не е направил на нивото на което е замислен модула, има много да измислят за да го постигнат. Тодор казва щели да го направят някои други, ще направят някои много добри неща но същото нещо както е замислено най вероятно никога. Ето една много гадна идея, както казах плоски с много висока порьозност електроди ще вдигнат енергийната плътност до небето. Сега си представи както казват тези от 24М, активната маса - графит или силиций и на друтия електрод литиев оксид да не са смесени с никакви лепила , но да са направени и на плочки с висока порьозност. Това нещо е напълно възможно и нито 24М, нито някой друг скоро ще го направи. Ако стане, електродите може да са от напълно чисти вещества и при рециклиране само ще се смилат механично, после от материала пак се правят тънките порьозни плочки електроди и това нещо е перфектно.
                Като гледам вече една година сте замислили само наименованието.

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • 99ст. а не 1лев за киловатчас..показва че са търговци и хранят надежди да продават т.е. надяват се на риба която да кълве.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • redcretin, спокойно хората са казали всяко чудо трае два дена или две недели. Сега като се завихрят едни опашки на зарядните им станции сами ще смъкнат цените.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • http://www.ev.battery.free.bg/ , за рециклирането от сайта на 24M. Ето това е по нов вариант, онзи при който ще ги разтварят в киселини и после ще изличат активната маса наново и ще я пречистват е стара идея. Така е много по евтино, по лесно. Това нещо може да се приложи и при модули с течен електролит в които електродите не са навити медни и алуминиеви ленти. Никой нищо същественно още не е направил на нивото на което е замислен модула, има много да измислят за да го постигнат. Тодор казва щели да го направят някои други, ще направят някои много добри неща но същото нещо както е замислено най вероятно никога. Ето една много гадна идея, както казах плоски с много висока порьозност електроди ще вдигнат енергийната плътност до небето. Сега си представи както казват тези от 24М, активната маса - графит или силиций и на друтия електрод литиев оксид да не са смесени с никакви лепила , но да са направени и на плочки с висока порьозност. Това нещо е напълно възможно и нито 24М, нито някой друг скоро ще го направи. Ако стане, електродите може да са от напълно чисти вещества и при рециклиране само ще се смилат механично, после от материала пак се правят тънките порьозни плочки електроди и това нещо е перфектно.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        99ст

                        "Дълбоко съм разочарован от решението на EVN да превърнат безплатните си доскоро зарядни станции на територията на Пловдив в платени – при това на космическата цена от 99 стотинки на кВтч.

                        Майко мила, аз си мислех че само в германия е така, но вие биете всичките ми илюзии
                        Е те да не останат назад хахахаха! БГ стана супер-преебано място.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от fbr65 Разгледай мнение
                          Добро утро.
                          99ст

                          "Дълбоко съм разочарован от решението на EVN да превърнат безплатните си доскоро зарядни станции на територията на Пловдив в платени – при това на космическата цена от 99 стотинки на кВтч.

                          Майко мила, аз си мислех че само в германия е така, но вие биете всичките ми илюзии

                          Коментар


                          • Добро утро.
                            Зарядните станции за електрически автомобили в Пловдив вече са платени и цената за зареждане е много...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                              Те теслите имат и модули съставени от микромодули, което прави всякакви други 'изобретения' закъснели и никому ненужни.

                              Аха. Ейся, както се носи из един лаф

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                                Я ти като неуспял бизнесмен кажи каква е връзката с батериите?
                                А и не само това. Кажи из... за кой вълнов диапазон говори?
                                Не е моя работа. Аз съм на КВ, на мен и 2 W ми стигат да "ударя" Мидуей

                                Коментар

                                Working...
                                X