IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

    Да бе, ама те всички електрически коли отдавна си имат вградена система за връщане на енергия в батериите. От тази гледна точка това на снимката е една абсолютна простотия от някой невежа по въпроса.

    Постинга трябваше да е в темата за вицовете ....
    Че то не е сигурно, дали не е от някой гавраджия. Пусне тук-там, и колекционира лайкове за глупости.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      redcretin, това нещо една ел.кола да може да даде ток на друга ако и е свършила батерията при Теслите го има много отдавна. Разказвано ми е от човек който е бил свидетел как по този начин много спрели коли им подават ток и ги правят подвижни, помня че каза че става много бързо.
      Пак си спал отвит, няма го това никъде.

      Коментар


      • Матеев може човека да работи във фабрика за автомобилни генератори и понеже на електромобилите не им трябват, защото електродвигателя може да мине в режим на генератор при спиране и спускане по наклон или намаляване скоростта на движение..щели да се закриват и тези фабрики, имаше една статия в инвестора. Та той търси просто приложение на производството в което работи и при електромобилите. Не го намирам за сериозно, хората с квалификация в ел.частта при производство на електромобили пак може да са по необходими, от да кажем тези които произвеждат бутала или сегменти за ДВГ.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          v_tin е чувал много неща и е пуснал това за смях на групата, хайде да пусне и коментарите
          • Сергей Нефедьев
            Для вращения генератора двигатель тратит дополнительную энергию от тех же самых аккумуляторов. За счёт потерь на трение, энергия, которую сгенерирует генератор, будет меньше энергии, которую он отберёт у электродвигателя. Т.е. система будет в минусе. В плюсе она будет только тогда, когда электромобиль катится по инерции, или, когда съезжает с горки, Т.о. генератор можно включать только в этих случаях. Но, двигатель постоянного тока и сам способен работать в режиме генератора в таких же случаях и подзаряжать батареи. Т.е. если системой управления электродвигателем предусмотрен генераторный режим работы, то такое устройство ни к чему...

            2
          • Mike Morton
            https://youtu.be/1C0AU2iYAXs
            Шах и мат, Elon Musk!!!

            YOUTUBE.COM
            Едем на Tesla на хутор к бобрам. Как зарядиться без зарядки.
            Едем на Tesla на хутор к бобрам. Как зарядиться без зарядки.
          • Евгений Погребняк
            Эта система будет работать только если машина скатывается с горки.
          • Михаил Смирнов
            КПД э/двигателя постоянного тока 80-90%. КПД генератора постоянного тока 90%.
            Т.е. сферический конь в вакууме даёт 70%. При этом мы понимаем, что появление дополнительной нагрузки увеличивает расход батареи. Думаю, в лучшем случае на выходе 60%, а то и меньше.
          Да бе, ама те всички електрически коли отдавна си имат вградена система за връщане на енергия в батериите. От тази гледна точка това на снимката е една абсолютна простотия от някой невежа по въпроса.

          Постинга трябваше да е в темата за вицовете ....
          Last edited by Mateev; 21.11.2021, 22:31.

          Коментар


          • v_tin, има батерии с много висока енергийна плътност, но не са акумулиращи, една такава в багажника и ако се случи да остане без ток и няма откъде да зареди минава на нея и после я сменя с нова. Алуминий - възух с капацитета на голямата батерия на тази Тесла ще тежи много по малко от нея. Примерно тази допълнителна аварийна батерия да тежи 20 кг - 25 киловатчаса.
            Last edited by supertrader; 21.11.2021, 22:40.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

              Този на снимката )
              v_tin е чувал много неща и е пуснал това за смях на групата, хайде да пусне и коментарите
              • Сергей Нефедьев
                Для вращения генератора двигатель тратит дополнительную энергию от тех же самых аккумуляторов. За счёт потерь на трение, энергия, которую сгенерирует генератор, будет меньше энергии, которую он отберёт у электродвигателя. Т.е. система будет в минусе. В плюсе она будет только тогда, когда электромобиль катится по инерции, или, когда съезжает с горки, Т.о. генератор можно включать только в этих случаях. Но, двигатель постоянного тока и сам способен работать в режиме генератора в таких же случаях и подзаряжать батареи. Т.е. если системой управления электродвигателем предусмотрен генераторный режим работы, то такое устройство ни к чему...

                2
              • Mike Morton
                https://youtu.be/1C0AU2iYAXs
                Шах и мат, Elon Musk!!!

                YOUTUBE.COM
                Едем на Tesla на хутор к бобрам. Как зарядиться без зарядки.
                Едем на Tesla на хутор к бобрам. Как зарядиться без зарядки.
              • Евгений Погребняк
                Эта система будет работать только если машина скатывается с горки.
              • Михаил Смирнов
                КПД э/двигателя постоянного тока 80-90%. КПД генератора постоянного тока 90%.
                Т.е. сферический конь в вакууме даёт 70%. При этом мы понимаем, что появление дополнительной нагрузки увеличивает расход батареи. Думаю, в лучшем случае на выходе 60%, а то и меньше.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                Този на снимката явно не е чувал за Закона за запазване на енергията. v-tin също ...
                Аз установих, преди време, внасяйки на обсъждане тук, един друг проект, че и ти си скаран с този закон. Оттогава насетне, техническите ти мнения, олекнаха с пъти. Затуй, като сочиш някого с пръст не забравяй, как останалите ти пръсти, сочат към теб.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                  Шах и мат "грязноэнергетикам".
                  У Маска проблемы: Конкурент
                  Вижте превода
                  НОВОСТИ КАЛИ-ЮГИ
                  Yuri Bharat · 4 ноември в 7:16 ч. ·
                  ПЕРПЕТЪМ МОБИЛ
                  Собственикът на този електрически автомобил Chevy Bolt е направил това, което никой производител на електрически автомобили не е правил.
                  Нещо, което има много смисъл.
                  Винаги съм се чудил защо тези коли не са създадени за енергията, която въртенето на колелата произвежда, за да зарежда акумулаторите на автомобилите.
                  Този човек си го е направил у дома.
                  Това, което виждате в кадъра, е генератор, който произвежда ток, зарежда батериите..
                  Вече няма нужда да спирате, за да зареждате батериите си на зарядните станции или да ги зареждате през нощта у дома
                  Докато колата върви, зарежда батериите.
                  Толкова е просто...
                  Този на снимката явно не е чувал за Закона за запазване на енергията. v-tin също ...

                  Коментар



                  • Шах и мат "грязноэнергетикам".
                    У Маска проблемы: Конкурент
                    Вижте превода
                    НОВОСТИ КАЛИ-ЮГИ
                    Yuri Bharat · 4 ноември в 7:16 ч. ·
                    ПЕРПЕТЪМ МОБИЛ
                    Собственикът на този електрически автомобил Chevy Bolt е направил това, което никой производител на електрически автомобили не е правил.
                    Нещо, което има много смисъл.
                    Винаги съм се чудил защо тези коли не са създадени за енергията, която въртенето на колелата произвежда, за да зарежда акумулаторите на автомобилите.
                    Този човек си го е направил у дома.
                    Това, което виждате в кадъра, е генератор, който произвежда ток, зарежда батериите..
                    Вече няма нужда да спирате, за да зареждате батериите си на зарядните станции или да ги зареждате през нощта у дома
                    Докато колата върви, зарежда батериите.
                    Толкова е просто...

                    Коментар


                    • Pyramid, той мисли че наистина тези идеи са кухи и без стойност, в това е убеден искренно. Май проблема е че при нас не се цени разбирателството, пък само там където се разбират направо са отлетели много напред. Сега и двамата знаем какви са загубите от това нещо и че са жестоки. Днес ми скимна една идея по най елементарния начин да направя сух електролит, да направя смес със силикагел - има свойството да абсорбира вода от въздуха и...да не изсъхва сместта - пълнител и електролит от който да се получи. Чукнах в интернет - направено е и дори дава добри параметри, проводимост..стабилност. Та така де..това няма да стане..онова, ами правят се нещата и като не се случат при нас..има къде да се случат..Никой не упреквам, идеални неща няма и наистина има много трудни неща които много трудно хора измежду нас са ги постигнали и ти си прав не е да вървиш по пътя и хоп се спънах в нещо такова..обаче жалко и тъжно като не можем да намерим пътя.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Имхотеп, не се връзвам на нищо, ако нямаше смисъл в тези батерии за електромобили и топлообменници от този тип просто щях да кажа че не стават. И не обичам да се обяснявам прекалено, друг е въпроса че думите могат винаги да се изрежат и подредят в какъвто искаш някой смисъл.
                        Не се обяснявай с тази гнида.

                        Коментар


                        • Имхотеп, не се връзвам на нищо, ако нямаше смисъл в тези батерии за електромобили и топлообменници от този тип просто щях да кажа че не стават. И не обичам да се обяснявам прекалено, друг е въпроса че думите могат винаги да се изрежат и подредят в какъвто искаш някой смисъл.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • redcretin, това нещо една ел.кола да може да даде ток на друга ако и е свършила батерията при Теслите го има много отдавна. Разказвано ми е от човек който е бил свидетел как по този начин много спрели коли им подават ток и ги правят подвижни, помня че каза че става много бързо.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                              Мисля че на всеки един тук му е през онаа работа твоето мнение.
                              Май само супертрейдъра ти се връзва. То затова и той на същото дередже.
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • hazard, може да стане да се движи с енергия от слънцето, но трябва да изразходва много по малко енергия за да се движи - 3 киловатчаса до 5 максимум. Пак трябва обаче слънцето да грее силно за да го зарежда и движи. Сега ще кажат, че говоря да бъде велосипед, ами и те са транспортни средства, дори младите хора ги харесват.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X