If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Ще коментирам едно от КОНСТРУКТИВНИТЕ мнения. Ще допълня с факти, които тук пропускаме. Дали тия факти са съществени - всеки преценява за себе си.
Самият аз се колебая, дали проблемите на СЪВРЕМЕННАТА батерия /недоносче/ - са по-сериозни, сравнени с това, че електромобилите /на Мъск!!!/ - правят хората ЗАВИСИМИ?
Как електромобилите на Мъск правят хората зависими?
На този въпрос лесно може да се отговори. Някои поставят на първо място именно този проблем - за зависимостта. За мен проблемите на батерията и нейната голяма цена - е приоритетен...
Зависимостта... Собственик на Тесла НЕ МОЖЕ ДА ОБНОВИ програмното оборудване на Теслата си. При външна намеса - електромобилът се блокира от централата /на Мъск/. Обновяването се извършва САМО и ЕДИНСТВЕНО от централния компютър на Тесла, с който ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ СА НЕПРЕКЪСНАТО СВЪРЗАНИ.
Чрез многото мнения в тази посока се коментира, че този факт /на зависимост и БЛОКИРАНЕ на теслата от централата, ако се установи външна намеса/ - та, този факт на непрекъсната зависимост - е прекалено ОПАСЕН!
Въпросът: кому е необходимо компютърът на колата ПОСТОЯННО ДА Е СВЪРЗАН с нечий КОРПОРАТИВЕН КОМПЮТЪР - разположен някъде в публичното пространство???
Ясно е, че толкова директни въпроси не могат да получат еднозначен отговор.
По-натам: всеки има глава на раменете си. Поздрави!
Много сериозни проблеми маркираш. Вероятно, реални. И тук ми светва, че зависимостта не е резултат от това, че тЕсла-та е електричка а на факта, че всякак се,стараят напоследък в този така хубав свят, ако не си зависим, не си послушен, а непослушният клиент е лош клиент. Отделно, застраховки и ъпдейти.
Ама си е гадно, да.
Пак да попитам - какво е мнението на Безимения, Втин, мрежата и другите радетели за спиране на прогреса? Как мислите - защо CEOтата на най-големите концерни в света явно заявяват какво е бъдещето?
Ха ха ха това било прогрес стига бе.Много има да четеш докато разбереш какво е прогрес...Боже колко мъка има по тоя свят Боже....
Кое ни е доброто. ЦЯЛ СВЯТ Е НЕДОВОЛЕН. Това че имаш пари, ИЗКУСТВЕНА храна, дрънкулки и технически играчки не те прави щастлив а ЗАВИСИМ …
Ще коментирам едно от КОНСТРУКТИВНИТЕ мнения. Ще допълня с факти, които тук пропускаме. Дали тия факти са съществени - всеки преценява за себе си.
Самият аз се колебая, дали проблемите на СЪВРЕМЕННАТА батерия /недоносче/ - са по-сериозни, сравнени с това, че електромобилите /на Мъск!!!/ - правят хората ЗАВИСИМИ?
Как електромобилите на Мъск правят хората зависими?
На този въпрос лесно може да се отговори. Някои поставят на първо място именно този проблем - за зависимостта. За мен проблемите на батерията и нейната голяма цена - е приоритетен...
Зависимостта... Собственик на Тесла НЕ МОЖЕ ДА ОБНОВИ програмното оборудване на Теслата си. При външна намеса - електромобилът се блокира от централата /на Мъск/. Обновяването се извършва САМО и ЕДИНСТВЕНО от централния компютър на Тесла, с който ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ СА НЕПРЕКЪСНАТО СВЪРЗАНИ.
Чрез многото мнения в тази посока се коментира, че този факт /на зависимост и БЛОКИРАНЕ на теслата от централата, ако се установи външна намеса/ - та, този факт на непрекъсната зависимост - е прекалено ОПАСЕН!
Въпросът: кому е необходимо компютърът на колата ПОСТОЯННО ДА Е СВЪРЗАН с нечий КОРПОРАТИВЕН КОМПЮТЪР - разположен някъде в публичното пространство???
Ясно е, че толкова директни въпроси не могат да получат еднозначен отговор.
По-натам: всеки има глава на раменете си. Поздрави!
Сеотата говорят това което искат да чуят акционерите- а то е че ще се намалят разходите- обективни причини и ще се продават повече коли и съответно ще има повече пари за акционерите. Това ги интересува акционерите това говорят сеотата. Ти може да вярваш на каквото си искаш
Нищо такова не казва човека. Нито че ще намаляват разходи, нито че ще се увеличават продажбите. Точно обратното – „тежки години ни чакат защото пазара стагнира и правим разходи и инвестиции в новите технологии, които са бъдещето“. Ама ти явно четеш евангелието както ти изнася. Нищо ново.
И да не забравя- защо разни учени говорят че по този начин- с елколите замърсяването се прехвърля от целият свят към определени точки- елцентралите. ИИИИИИИИИИИИИИИ какво говореше сеото на мазда- че ел колите замърсяват повече- нещо това сео си го пропуснал
Тук-там се появи „спонсориран“ учен да метне кал, но не хваща дикиш! Консенсуса сред учени, правителства и общественост е че трябва да се редуцира фосилната индустрия.
А CEOто на Мазда (и като цяло на японските брандове) си пази стола. Като им падат продажбите на ДВГ автомобили, електричките растат с 50-60% годишно и са тотално изостанали в разработките на EV какво да каже. Този на VW е в най-добра позиция защото поне има какво да покаже – „правим нови модели, инвестираме и скоро ще настигнем Тесла“.
Ед, подобна дървеняшка реакция на едно откровено пародийно включване, далеч повече би подхождало на Фараона.
Ти доста ме изненада!
Достатъчно беше на моите 4 имотиконови муцуни да отговориш просто с една.
Казах го преди на майтап, но изглежда наистина сте ултраконсервативна групичка, с белези на клика.
Сорри!
Пародийно включване По нищо не личи. Мисля спомена какво ти е отношението към Елън Мъск и компанията.
Фактите са си факти.
Пак да попитам - какво е мнението на Безимения, Втин, мрежата и другите радетели за спиране на прогреса? Как мислите - защо CEOтата на най-големите концерни в света явно заявяват какво е бъдещето?
В- тин да каже- добре ще каже. никой няма намерение да спира твоят прогрес или нечии друг. Сеотата това им е работата да си приказват. Много ми е любопитно защо преди не се случи прогреса при EV-1, а се случва сега при теслата. Какви са били тогава настроенията и какви са сега. Защо един от най-големите концерни се отказва от ЕВ-1, а сега говорят че са изостанали и теслата е пионерът. Въобще едни такива въпроси ме интересуват, но нямат отговор, а ако имат отговор то той е в стила- ти вярваш че земята е плоска.
Сеотата говорят това което искат да чуят акционерите- а то е че ще се намалят разходите- обективни причини и ще се продават повече коли и съответно ще има повече пари за акционерите. Това ги интересува акционерите това говорят сеотата. Ти може да вярваш на каквото си искаш
И да не забравя- защо разни учени говорят че по този начин- с елколите замърсяването се прехвърля от целият свят към определени точки- елцентралите. ИИИИИИИИИИИИИИИ какво говореше сеото на мазда- че ел колите замърсяват повече- нещо това сео си го пропуснал
И правим много неща по добре от него.Не сме измамници като него и не лъжем и не мамим хората.Не им крадем парите и не ги убиваме.Ето това правим по добре от него...
Демек не можем и не правим нищо. Не е голяма новина.
Коментар