IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Ти уцели десятката. Главният проблем на компресора е, че няма равностойно охлаждане. Ама нали имаме мозъци, за какво са ни дадени?
    Ти сега и мозък ли имаш?

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Ти уцели десятката. Главният проблем на компресора е, че няма равностойно охлаждане. Ама нали имаме мозъци, за какво са ни дадени?
      Да ви болят главите, кат гледам резултатите ви.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнение
        Пирамиде, чудесно хрумване за компресора. Но като КПД, КОП... това колко е ефективно?
        За лятото остава проблема обаче с охлаждането... Там какво става - още една система с фреон за охлаждане ли?... Много ще се оскъпи автомобила. Или друг вариант с твоя компресор, но работещ наобратно - компресира отвън, сваля налягането вътре за да охлажда. Ок... но защо всички автомобилни производители използват системи с фреон, а не с въздушен компресор?.... Сигурно няма достаъчна ефективност... или нещо друго, не знам...
        Ти уцели десятката. Главният проблем на компресора е, че няма равностойно охлаждане. Ама нали имаме мозъци, за какво са ни дадени?

        Коментар


        • Шофьорите, които се ОТКАЖАТ от автомобилите си, ще получат 3 000 британски лири „ваучер“, които да похарчат за обществен транспорт, велосипеди, електрически скутери и таксита по новия зелен план във УК.
          Това е част от макро плана до 2030 год - Нищо няма да притежаваш и ще си щастлив.

          Производството на Ягуар преминава изцяло на електрически коли от 2025 год.
          Въпрос за един милион, ако цените на комфортния най-евтин Ягуар и Тесла 3 са със близки параметри, кого ли ще изберат хората ?
          Ягуар е продал 510к коли за 2019.
          Last edited by распутин; 20.02.2021, 23:02.

          Коментар


          • Пирамиде, чудесно хрумване за компресора. Но като КПД, КОП... това колко е ефективно?
            За лятото остава проблема обаче с охлаждането... Там какво става - още една система с фреон за охлаждане ли?... Много ще се оскъпи автомобила. Или друг вариант с твоя компресор, но работещ наобратно - компресира отвън, сваля налягането вътре за да охлажда. Ок... но защо всички автомобилни производители използват системи с фреон, а не с въздушен компресор?.... Сигурно няма достаъчна ефективност... или нещо друго, не знам...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

              Ооо, дъртьо, ти и от ирония не разбираш май, както и от техника! Дръж се за тръбичката, може пък да станеш втори Мъск...
              Печелиш дъвка.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                Аз ли съм си купил ? Я пак? Много си зле, старче.
                Ооо, дъртьо, ти и от ирония не разбираш май, както и от техника! Дръж се за тръбичката, може пък да станеш втори Мъск...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                  Щото не ям само кисело зеле като тебе, затова пърденето оставяме на теб. Иначе за едно нещо позна (макар и случайно), Тесла става новия трабант но по популярност.

                  Напротив, китайците са много, преди Тесла!

                  Китайците всяка година правят над 2 милиона ДОСТЪПНИ и от ВИСОКИЯТ сегмент - електрички.

                  Мъск не може и половин милион да направи в края на годината и веднага почва да ги изтегля за дефекти...

                  МъскИ ще стане популярен, но не с електричките, а в областта на койните! Дано излезе от далаверата пак усмихнат...
                  Last edited by безимeн; 20.02.2021, 20:02.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                    Да - можеш да ми припомниш как ти си накупи на 200 $, нали!

                    Постфактум да коментираш - го можеш най-добре, нали.

                    Никога НЕ "предричам", но твоето манипулиране на всяка аудитория е безпрецедентно.

                    ..................

                    Това, какво му е "било предложено" на Мъск - е повече от неговата стратегия и го слушаме от няколко години.

                    Няма да предизвика революция! А, да видиш!

                    Но Мъски ЩЕ продължи да стриже овчиците...(вкл. и тия, в твое лице)...

                    Аз ли съм си купил ? Я пак? Много си зле, старче.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                      Като типичен теслар, що направо не ги икономисаш 15 - 20 вата и да си пърдиш че да се топлиш? Навремето имаше една гавра с Трабант, че собственика му не настива щото все кара с кожуха - е те сега тислътъ е новия Трабант като гледам
                      Щото не ям само кисело зеле като тебе (ключова дума кисело), затова пърденето оставяме на теб. Иначе за едно нещо позна (макар и случайно), Тесла става новия трабант но по популярност.
                      Last edited by DaveBG; 20.02.2021, 19:55.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                        Гледам че пак на дълго и на широко се обсъжда как да се топлим с електрическа кола зимата. Аз правя 2 неща в Теслата и нямам проблеми:

                        1. Вместо парното, пускаш подгрева на седалките. Даже на 3 бекона "~~~", всяка седалка консумира 15-20 вата. Даже и 4 човека да сте в колата 60-80в може максимално да кунсумира и рейнджа не мърда изобщо. Много икономично и дори в големите студове е доста по добро и бързо решение от това да чакаш да се затопли цялия въздух и всичко покрай него нали.

                        2. Сутрин като станеш , отваряш апа и пускаш прихиита още от леглото. Докато си намери дрехите и закуси човек, колата е баня. Слизаш, изключваш от контакта и тръгваш с максимален рейндж все едно е лято.

                        В нашите "зими" обаче дори тия неща не ми се налагат почти никога да ги правя. Така че ядове няма.
                        Като типичен теслар, що направо не ги икономисаш 15 - 20 вата и да си пърдиш че да се топлиш? Навремето имаше една гавра с Трабант, че собственика му не настива щото все кара с кожуха - е те сега тислътъ е новия Трабант като гледам

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Сега, Скъпоценни, да напомняме ли, как ти предричаше срив и под $200 ?

                          - МАЙСТОР е Илънчо, дума да няма. И -тук си прав - няма нужда от конкуренция.
                          А, преди около час, му бе предложена, на вниманието, батерията на вашия тук, опонент.
                          Кажете, дружина, " Да бъде!" (Звучи като "Амин!")

                          Да - можеш да ми припомниш как ти си накупи на 200 $, нали!

                          Постфактум да коментираш - го можеш най-добре, нали.

                          Никога НЕ "предричам", но твоето манипулиране на всяка аудитория е безпрецедентно.

                          ..................

                          Това, какво му е "било предложено" на Мъск - е повече от неговата стратегия и го слушаме от няколко години.

                          Няма да предизвика революция! А, да видиш!

                          Но Мъски ЩЕ продължи да стриже овчиците...(вкл. и тия, в твое лице)...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                            Гледам че пак на дълго и на широко се обсъжда как да се топлим с електрическа кола зимата. Аз правя 2 неща в Теслата и нямам проблеми:

                            1. Вместо парното, пускаш подгрева на седалките. Даже на 3 бекона "~~~", всяка седалка консумира 15-20 вата. Даже и 4 човека да сте в колата 60-80в може максимално да кунсумира и рейнджа не мърда изобщо. Много икономично и дори в големите студове е доста по добро и бързо решение от това да чакаш да се затопли цялия въздух и всичко покрай него нали.

                            2. Сутрин като станеш , отваряш апа и пускаш прихиита още от леглото. Докато си намери дрехите и закуси човек, колата е баня. Слизаш, изключваш от контакта и тръгваш с максимален рейндж все едно е лято.

                            В нашите "зими" обаче дори тия неща не ми се налагат почти никога да ги правя. Така че ядове няма.

                            Това, за двете пресечки до магазинчето - ли го планираш?

                            Е, да,. ама в Квебек имат различни проблеми и 15-20 W на седалка не могат да ги стоплят...

                            Добре е, че в Норвегия си пазят 4-те МИЛИОНА нови дизелчета, а Тесличките им са само за 2-3 месеца през лятото! Гъзарчета..., ама знаят кога да припалят дизела!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              Мислил съм доста в тая посока. Наистина жестоко манипулира и стриже здраво.

                              Например, по време на кеширането за 5 милиарда. Продажби в такива размери би трябвало да сринат всяка акция, но "овцете" през това време купуваха... (поддържаха нивото и то - на какви цени!)...

                              Нали и тук имаше един, който каза, че до края на януари акцията ще надхвърли 1000 $... То пА едно нарастване - от 800 до 1000...

                              Не уточни само през коя година ще е този януари, но това са подробности...

                              И, все пак МъскИ продължи да "инвестира" паричките на същите, но вече - не и в основната дейност... Регулировките в страните не му харесват! И в Китай се залага на безопасността на купувачите! Изненада! (все пак това не е играчка от деЦкия магазин!)

                              И в Германия лошо го режат! А и конкуренцията разбра откъде духа вятърът : на кого са му излишни преференциалните условия? Бързо преструктуриране, фокус-мокус и - клиентите да ги мислят батериите - щом купуват, защо да не се задоволява търсенето? А и се печели, дори ако цените не са тия, които МъскИ предлага за компрометиращо се качество...

                              Та, на Мъск за какво му е да се конкурира? Да си държи на койните - и да се кръсти, че там - ако и да е милиардер - за нула време може да се окаже... милионерЧЕ... Горе, вятърът на промяната е ураганен и отвява всичко за миг!
                              Сега, Скъпоценни, да напомняме ли, как ти предричаше срив и под $200 ?

                              - МАЙСТОР е Илънчо, дума да няма. И -тук си прав - няма нужда от конкуренция.
                              А, преди около час, му бе предложена, на вниманието, батерията на вашия тук, опонент.
                              Кажете, дружина, " Да бъде!" (Звучи като "Амин!")

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                                Е сега, при осребряване се дължат и данъци и т.н. стига го мисли.
                                Мъски използва популярността си да манипулира овцете и да ги дои А те му се радват хахахаха!

                                Мислил съм доста в тая посока. Наистина жестоко манипулира и стриже здраво.

                                Например, по време на кеширането за 5 милиарда. Продажби в такива размери би трябвало да сринат всяка акция, но "овцете" през това време купуваха... (поддържаха нивото и то - на какви цени!)...

                                Нали и тук имаше един, който каза, че до края на януари акцията ще надхвърли 1000 $... То пА едно нарастване - от 800 до 1000...

                                Не уточни само през коя година ще е този януари, но това са подробности...

                                И, все пак МъскИ продължи да "инвестира" паричките на същите, но вече - не и в основната дейност... Регулировките в страните не му харесват! И в Китай се залага на безопасността на купувачите! Изненада! (все пак това не е играчка от деЦкия магазин!)

                                И в Германия лошо го режат! А и конкуренцията разбра откъде духа вятърът : на кого са му излишни преференциалните условия? Бързо преструктуриране, фокус-мокус и - клиентите да ги мислят батериите - щом купуват, защо да не се задоволява търсенето? А и се печели, дори ако цените не са тия, които МъскИ предлага за компрометиращо се качество...

                                Та, на Мъск за какво му е да се конкурира? Да си държи на койните - и да се кръсти, че там - ако и да е милиардер - за нула време може да се окаже... милионерЧЕ... Горе, вятърът на промяната е ураганен и отвява всичко за миг!

                                Коментар

                                Working...
                                X