Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ти уцели десятката. Главният проблем на компресора е, че няма равностойно охлаждане. Ама нали имаме мозъци, за какво са ни дадени?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнениеПирамиде, чудесно хрумване за компресора. Но като КПД, КОП... това колко е ефективно?
За лятото остава проблема обаче с охлаждането... Там какво става - още една система с фреон за охлаждане ли?... Много ще се оскъпи автомобила. Или друг вариант с твоя компресор, но работещ наобратно - компресира отвън, сваля налягането вътре за да охлажда. Ок... но защо всички автомобилни производители използват системи с фреон, а не с въздушен компресор?.... Сигурно няма достаъчна ефективност... или нещо друго, не знам...
Коментар
-
Шофьорите, които се ОТКАЖАТ от автомобилите си, ще получат 3 000 британски лири „ваучер“, които да похарчат за обществен транспорт, велосипеди, електрически скутери и таксита по новия зелен план във УК.
Това е част от макро плана до 2030 год - Нищо няма да притежаваш и ще си щастлив.
Производството на Ягуар преминава изцяло на електрически коли от 2025 год.
Въпрос за един милион, ако цените на комфортния най-евтин Ягуар и Тесла 3 са със близки параметри, кого ли ще изберат хората ?
Ягуар е продал 510к коли за 2019.Last edited by распутин; 20.02.2021, 23:02.
Коментар
-
Пирамиде, чудесно хрумване за компресора. Но като КПД, КОП... това колко е ефективно?
За лятото остава проблема обаче с охлаждането... Там какво става - още една система с фреон за охлаждане ли?... Много ще се оскъпи автомобила. Или друг вариант с твоя компресор, но работещ наобратно - компресира отвън, сваля налягането вътре за да охлажда. Ок... но защо всички автомобилни производители използват системи с фреон, а не с въздушен компресор?.... Сигурно няма достаъчна ефективност... или нещо друго, не знам...
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Ооо, дъртьо, ти и от ирония не разбираш май, както и от техника! Дръж се за тръбичката, може пък да станеш втори Мъск...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеАз ли съм си купил ? Я пак? Много си зле, старче.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Щото не ям само кисело зеле като тебе, затова пърденето оставяме на теб. Иначе за едно нещо позна (макар и случайно), Тесла става новия трабант но по популярност.
Напротив, китайците са много, преди Тесла!
Китайците всяка година правят над 2 милиона ДОСТЪПНИ и от ВИСОКИЯТ сегмент - електрички.
Мъск не може и половин милион да направи в края на годината и веднага почва да ги изтегля за дефекти...
МъскИ ще стане популярен, но не с електричките, а в областта на койните! Дано излезе от далаверата пак усмихнат...
Last edited by безимeн; 20.02.2021, 20:02.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеДа - можеш да ми припомниш как ти си накупи на 200 $, нали!
Постфактум да коментираш - го можеш най-добре, нали.
Никога НЕ "предричам", но твоето манипулиране на всяка аудитория е безпрецедентно.
..................
Това, какво му е "било предложено" на Мъск - е повече от неговата стратегия и го слушаме от няколко години.
Няма да предизвика революция! А, да видиш!
Но Мъски ЩЕ продължи да стриже овчиците...(вкл. и тия, в твое лице)...
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Като типичен теслар, що направо не ги икономисаш 15 - 20 вата и да си пърдиш че да се топлиш? Навремето имаше една гавра с Трабант, че собственика му не настива щото все кара с кожуха - е те сега тислътъ е новия Трабант като гледамLast edited by DaveBG; 20.02.2021, 19:55.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеГледам че пак на дълго и на широко се обсъжда как да се топлим с електрическа кола зимата. Аз правя 2 неща в Теслата и нямам проблеми:
1. Вместо парното, пускаш подгрева на седалките. Даже на 3 бекона "~~~", всяка седалка консумира 15-20 вата. Даже и 4 човека да сте в колата 60-80в може максимално да кунсумира и рейнджа не мърда изобщо. Много икономично и дори в големите студове е доста по добро и бързо решение от това да чакаш да се затопли цялия въздух и всичко покрай него нали.
2. Сутрин като станеш , отваряш апа и пускаш прихиита още от леглото. Докато си намери дрехите и закуси човек, колата е баня. Слизаш, изключваш от контакта и тръгваш с максимален рейндж все едно е лято.
В нашите "зими" обаче дори тия неща не ми се налагат почти никога да ги правя. Така че ядове няма.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Сега, Скъпоценни, да напомняме ли, как ти предричаше срив и под $200 ?
- МАЙСТОР е Илънчо, дума да няма. И -тук си прав - няма нужда от конкуренция.
А, преди около час, му бе предложена, на вниманието, батерията на вашия тук, опонент.
Кажете, дружина, " Да бъде!" (Звучи като "Амин!")
Да - можеш да ми припомниш как ти си накупи на 200 $, нали!
Постфактум да коментираш - го можеш най-добре, нали.
Никога НЕ "предричам", но твоето манипулиране на всяка аудитория е безпрецедентно.
..................
Това, какво му е "било предложено" на Мъск - е повече от неговата стратегия и го слушаме от няколко години.
Няма да предизвика революция! А, да видиш!
Но Мъски ЩЕ продължи да стриже овчиците...(вкл. и тия, в твое лице)...
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеГледам че пак на дълго и на широко се обсъжда как да се топлим с електрическа кола зимата. Аз правя 2 неща в Теслата и нямам проблеми:
1. Вместо парното, пускаш подгрева на седалките. Даже на 3 бекона "~~~", всяка седалка консумира 15-20 вата. Даже и 4 човека да сте в колата 60-80в може максимално да кунсумира и рейнджа не мърда изобщо. Много икономично и дори в големите студове е доста по добро и бързо решение от това да чакаш да се затопли цялия въздух и всичко покрай него нали.
2. Сутрин като станеш , отваряш апа и пускаш прихиита още от леглото. Докато си намери дрехите и закуси човек, колата е баня. Слизаш, изключваш от контакта и тръгваш с максимален рейндж все едно е лято.
В нашите "зими" обаче дори тия неща не ми се налагат почти никога да ги правя. Така че ядове няма.
Това, за двете пресечки до магазинчето - ли го планираш?
Е, да,. ама в Квебек имат различни проблеми и 15-20 W на седалка не могат да ги стоплят...
Добре е, че в Норвегия си пазят 4-те МИЛИОНА нови дизелчета, а Тесличките им са само за 2-3 месеца през лятото! Гъзарчета..., ама знаят кога да припалят дизела!
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Мислил съм доста в тая посока. Наистина жестоко манипулира и стриже здраво.
Например, по време на кеширането за 5 милиарда. Продажби в такива размери би трябвало да сринат всяка акция, но "овцете" през това време купуваха... (поддържаха нивото и то - на какви цени!)...
Нали и тук имаше един, който каза, че до края на януари акцията ще надхвърли 1000 $... То пА едно нарастване - от 800 до 1000...
Не уточни само през коя година ще е този януари, но това са подробности...
И, все пак МъскИ продължи да "инвестира" паричките на същите, но вече - не и в основната дейност... Регулировките в страните не му харесват! И в Китай се залага на безопасността на купувачите! Изненада! (все пак това не е играчка от деЦкия магазин!)
И в Германия лошо го режат! А и конкуренцията разбра откъде духа вятърът : на кого са му излишни преференциалните условия? Бързо преструктуриране, фокус-мокус и - клиентите да ги мислят батериите - щом купуват, защо да не се задоволява търсенето? А и се печели, дори ако цените не са тия, които МъскИ предлага за компрометиращо се качество...
Та, на Мъск за какво му е да се конкурира? Да си държи на койните - и да се кръсти, че там - ако и да е милиардер - за нула време може да се окаже... милионерЧЕ... Горе, вятърът на промяната е ураганен и отвява всичко за миг!
- МАЙСТОР е Илънчо, дума да няма. И -тук си прав - няма нужда от конкуренция.
А, преди около час, му бе предложена, на вниманието, батерията на вашия тук, опонент.
Кажете, дружина, " Да бъде!" (Звучи като "Амин!")
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Е сега, при осребряване се дължат и данъци и т.н. стига го мисли.
Мъски използва популярността си да манипулира овцете и да ги дои А те му се радват хахахаха!
Мислил съм доста в тая посока. Наистина жестоко манипулира и стриже здраво.
Например, по време на кеширането за 5 милиарда. Продажби в такива размери би трябвало да сринат всяка акция, но "овцете" през това време купуваха... (поддържаха нивото и то - на какви цени!)...
Нали и тук имаше един, който каза, че до края на януари акцията ще надхвърли 1000 $... То пА едно нарастване - от 800 до 1000...
Не уточни само през коя година ще е този януари, но това са подробности...
И, все пак МъскИ продължи да "инвестира" паричките на същите, но вече - не и в основната дейност... Регулировките в страните не му харесват! И в Китай се залага на безопасността на купувачите! Изненада! (все пак това не е играчка от деЦкия магазин!)
И в Германия лошо го режат! А и конкуренцията разбра откъде духа вятърът : на кого са му излишни преференциалните условия? Бързо преструктуриране, фокус-мокус и - клиентите да ги мислят батериите - щом купуват, защо да не се задоволява търсенето? А и се печели, дори ако цените не са тия, които МъскИ предлага за компрометиращо се качество...
Та, на Мъск за какво му е да се конкурира? Да си държи на койните - и да се кръсти, че там - ако и да е милиардер - за нула време може да се окаже... милионерЧЕ... Горе, вятърът на промяната е ураганен и отвява всичко за миг!
Коментар
Коментар