Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Глупостите са твои. Клиповете ти са поръчкови.
Ако казваш, че има нещо пропуснато (но ти не го казваш!), мога да добавя нещо, МНОГО съществено.
Можеш да ни кажеш колко са ОЩЕ въглеродните емисии при рециклирането на батерията!
Защо ти ще ни кажеш, ли? И това ли не знаеш?
Нали преди 10-на години МъскИ имаше едни "планове"? Кой от многото ли? Този - за рециклиране на батериите! В Белгия беше, май?
Та, колко ОЩЕ CO2 да добавим към ония числа, които посочват хората, работещи в областта?
(и махни тоя кривоглед пингвин, че не мога да се концентрирам..., то и твоите "отговори" все едно, че пингвина ти ги е писал...)
На тебе ли да вярваме като даже не си дал линк към нещата които лъжеш за пореден път? Ти си изръсил най много неверни неща в този форум, в това едвали някой се съмнява вече.
Аз съм ти го написал, както и да ги смяташ нещата ЕВтата замърсяват много много по малко, всичко е обяснено нагледно. Гледай първо филмчето и тогава кажи конкретно кое не е вярно да го дискутираме.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Глупости на търкалета, много пъти го обяснявахме и няма такова нещо. Даже съм ти дал клип където е обяснено така че всеки да го разбере.
Глупостите са твои. Клиповете ти са поръчкови.
Ако казваш, че има нещо пропуснато (но ти не го казваш!), мога да добавя нещо, МНОГО съществено.
Можеш да ни кажеш колко са ОЩЕ въглеродните емисии при рециклирането на батерията!
Защо ти ще ни кажеш, ли? И това ли не знаеш?
Нали преди 10-на години МъскИ имаше едни "планове"? Кой от многото ли? Този - за рециклиране на батериите! В Белгия беше, май?
Та, колко ОЩЕ CO2 да добавим към ония числа, които посочват хората, работещи в областта?
(и махни тоя кривоглед пингвин, че не мога да се концентрирам..., то и твоите "отговори" все едно, че пингвина ти ги е писал...)
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Ти коментирай фактите и чети, ве, човек!
Добиването и обработката на литий, кобалт и манган, влагани в батериите на електромобилите, е изключително енергоемко. Авторите на изследването /други автори!/ са установили, че при производството на една-единствена батерия, чийто живот е най-много 10 години, се отделят между 11 и 15 тона въглероден двуокис. Ако Теслата изминава по 15 000 километра годишно, това означава, че на километър тя ще изпуска по 73 до 98 грама CO2. Ако отчетем и факта, че електричеството, което потребява тази кола, се произвежда основно от централи на въглища, тогава изхвърляните в атмосферата отровни вещества скачат на 156 до 181 грама на километър пробег, посочват изследователите от ИФО. При дизеловия Мерцедес този показател е 112 грама на километър.
Това е само за една батерия...
Коментар
-
Аве, Дейви - този пингвин откъде го намери, ве? Много е разноглед! Ако целта ти е да предизвикваш смях, още преди да сме ти прочели постовете - става...
Направи го да гледа напред и нагоре, оптимистично..., в бъдещето! Все пак говорим за бъдещето на чистата ни планета, посредством електромобилите!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Брътвежи. Нема такова животно, и туй то.
Ти коментирай фактите и чети, ве, човек!
Добиването и обработката на литий, кобалт и манган, влагани в батериите на електромобилите, е изключително енергоемко. Авторите на изследването /други автори!/ са установили, че при производството на една-единствена батерия, чийто живот е най-много 10 години, се отделят между 11 и 15 тона въглероден двуокис. Ако Теслата изминава по 15 000 километра годишно, това означава, че на километър тя ще изпуска по 73 до 98 грама CO2. Ако отчетем и факта, че електричеството, което потребява тази кола, се произвежда основно от централи на въглища, тогава изхвърляните в атмосферата отровни вещества скачат на 156 до 181 грама на километър пробег, посочват изследователите от ИФО. При дизеловия Мерцедес този показател е 112 грама на километър.
Това е само за една батерия...
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеОще преди 2-3 години, експертите от шведското Министерство на транспорта и Стокхолмския Институт за околната среда (IVL) изчислиха, че производството само на една зарядна батерия за електромобила Tesla S изхвърля в атмосферата забележителните 17 тона CO2!
Това прави този "автомобил на бъдещето" не по-малко замърсяващ околната среда, отколкото един модерен бензинов или дизелов автомобил след пробег от 200 хиляди километра! Казано по друг начин: още преди да е изминал и един километър, този екоавтомобил /Тесла/ вече е нанесъл на природата същите щети, каквито ѝ причиняват колите с двигатели с вътрешно горене, но след дълъг пробег и много години експлоатация.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Още преди 2-3 години, експертите от шведското Министерство на транспорта и Стокхолмския Институт за околната среда (IVL) изчислиха, че производството само на една зарядна батерия за електромобила Tesla S изхвърля в атмосферата забележителните 17 тона CO2!
Това прави този "автомобил на бъдещето" не по-малко замърсяващ околната среда, отколкото един модерен бензинов или дизелов автомобил след пробег от 200 хиляди километра! Казано по друг начин: още преди да е изминал и един километър, този екоавтомобил /Тесла/ вече е нанесъл на природата същите щети, каквито ѝ причиняват колите с двигатели с вътрешно горене, но след дълъг пробег и много години експлоатация.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеИ замърсяването, още не е престанало да се случва. Просто, се е преместило другаде.
https://www.youtube.com/watch?v=wHX96Qf7X4w
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
А дано, аз съм за всички електрически коли защото не замърсяват. На мен лично ми все тая дали около мен карат Тесли или китайски.
Въпроса е друг. Ти лично би ли си взел в момента друго ЕВ като знаеш че батерията ще издържи само няколко години? Това нали ако изобщо си разбрал това което се пише в темата вече година нали.
Има и друго, в момента всички се прескачат през глава да пуснат някакво EV. Буквално използват каросерии и части от ДВГ и скалъпват каквото могат. Слагат ел двигател и някаква батерия от който им я продаде. Ето даже ти казваш че някои си е произвел повече бройки. Евала. Само че, в момента Тесла имат линия от всички нужни коли, приключен дизайни и изтествани, само разрастват производството. В момента в който някой каже ЕВРИКА - ето по добра кола от Тесла, вторите вече ще имат пълен автопилот и другите са пак на кота нула. Никой в момента не се интересува дори от автопилот, а то това е важното. Тесла не е автомобилна компания, но това е друга тема която ще засегнем по натам
Иначе да, Тесла са софтуерна компания от Долината, облечена в овча кожа, освен това са и енергийна компания, но там тепърва ще гледаме шоуто.
Впрочем още преди 4-5 години един приятел от Вистеон Кьолн му предлагаха да иде в Ауди, имат нов софтуерен център специално за пълен автопилот.
Като гледам още доникъде не са стигнали, най-важното им липсва на всичките - данни в реално време, които всяка движеща се Тесла в момента качва към облака.Last edited by BobyB; 21.02.2021, 16:08.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Николайко Перник Разгледай мнение
Как така?
Откъде взимат енергия? От Бил Гейтс, или от оная Грета Тунберг (май я вкараха вече в психиатрично отделение), или от зелените талибанки АОК и вицепрезидентката на САЩ ли?
Или от електроцентрали?
И нещо което не е споменато тук, но по принцип нефтените кладенци и рафинери ползват много повече ток от колкото EV тата биха ползвали изобщо.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
А дано, аз съм за всички електрически коли защото не замърсяват. На мен лично ми все тая дали около мен карат Тесли или китайски.
Въпроса е друг. Ти лично би ли си взел в момента друго ЕВ като знаеш че батерията ще издържи само няколко години? Това нали ако изобщо си разбрал това което се пише в темата вече година нали.
Има и друго, в момента всички се прескачат през глава да пуснат някакво EV. Буквално използват каросерии и части от ДВГ и скалъпват каквото могат. Слагат ел двигател и някаква батерия от който им я продаде. Ето даже ти казваш че някои си е произвел повече бройки. Евала. Само че, в момента Тесла имат линия от всички нужни коли, приключен дизайни и изтествани, само разрастват производството. В момента в който някой каже ЕВРИКА - ето по добра кола от Тесла, вторите вече ще имат пълен автопилот и другите са пак на кота нула. Никой в момента не се интересува дори от автопилот, а то това е важното. Тесла не е автомобилна компания, но това е друга тема която ще засегнем по натам
...Ама това, е друга тема.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
А дано, аз съм за всички електрически коли защото не замърсяват.
Откъде взимат енергия? От Бил Гейтс, или от оная Грета Тунберг (май я вкараха вече в психиатрично отделение), или от зелените талибанки АОК и вицепрезидентката на САЩ ли?
Или от електроцентрали?
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Напротив, китайците са много, преди Тесла!
Китайците всяка година правят над 2 милиона ДОСТЪПНИ и от ВИСОКИЯТ сегмент - електрички.
А дано, аз съм за всички електрически коли защото не замърсяват. На мен лично ми все тая дали около мен карат Тесли или китайски.
Въпроса е друг. Ти лично би ли си взел в момента друго ЕВ като знаеш че батерията ще издържи само няколко години? Това нали ако изобщо си разбрал това което се пише в темата вече година нали.
Има и друго, в момента всички се прескачат през глава да пуснат някакво EV. Буквално използват каросерии и части от ДВГ и скалъпват каквото могат. Слагат ел двигател и някаква батерия от който им я продаде. Ето даже ти казваш че някои си е произвел повече бройки. Евала. Само че, в момента Тесла имат линия от всички нужни коли, приключен дизайни и изтествани, само разрастват производството. В момента в който някой каже ЕВРИКА - ето по добра кола от Тесла, вторите вече ще имат пълен автопилот и другите са пак на кота нула. Никой в момента не се интересува дори от автопилот, а то това е важното. Тесла не е автомобилна компания, но това е друга тема която ще засегнем по натам
Коментар
Коментар