If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Да повторя: За нееднаквост, факторите са много и, която подредба / на елементите / елиминира или тушира повече от тях, без да усили останалите, тя ще доведе до по-дълговременно, еднакви елементи. А, колкото по-еднакви са елементите, толкова батерията е по-трайна. В случая, модулът.
Може пък Матеев да усети, че има разлика между въпрос за пари и въпрос за МНОГО. ПАРИ....
Имам усещането, че горнооряховчани са гоУемата работа и въртят форума на пръста си от време оно...и ще изпързалат и самият Матеев (добре е, че Матеев го измъкна от тинята и го научи да чете...)
Може пък Матеев да усети, че има разлика между въпрос за пари и въпрос за МНОГО. ПАРИ....
Имам усещането, че горнооряховчани са гоУемата работа и въртят форума на пръста си от време оно...и ще изпързалат и самият Матеев (добре е, че Матеев го измъкна от тинята и го научи да чете...)
Сигурен съм че резултатът ще е като от филмчето...
Както винаги.
Last edited by RUBLA; 16.03.2021, 20:33.
Причина: Спазвайте добрия тон!
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Обади ми се Мъск. Каза че е гледал онова филмче,
Каза че много се е смял и че той шти се обади.
Може пък Матеев да усети, че има разлика между въпрос за пари и въпрос за МНОГО. ПАРИ....
Имам усещането, че горнооряховчани са гоУемата работа и въртят форума на пръста си от време оно...и ще изпързалат и самият Матеев (добре е, че Матеев го измъкна от тинята и го научи да чете...)
Да разгледаме причините за нееднаквост на елементите. в акумулаторите:
1.Нееднаквост в геометрията на полюсите.
2.Нееднаквост в разтстоянията между тях.
3.Нееднаквост в електролитите (състав, концентрация, ниво, постъпили при производството или след него, замърсявания и т.н.)
4.Йонизиращи лъчения (различна експозиция, различна мощност на дозата с различни частици, честоти и т.н.)
5.Разлики при зряд/разрядните цикли,
6.Осъществени нееднакви утечки, последвани от еднакъв заряд (или обратното, еднакви утечки но, нееднакво зареждане) и т.н.
7.Различия в сепараторите
8.Различия в химическия състав на електродите на по дължина/ширина или и двете,
9.Различия в РАЗРЯДНИТЕ ВЕРИГИ, водещи до разлики при зареждането,
10.Различия ПРИ ТЕМПЕРАТУРИТЕ на работа, заряд, съхранение
11.Различия в настройките на машините и други параметри на технологията ПРИ САМОТО ИМ ПРОИЗВОДСТВО
И т.н.и т.п.
Така...
Всичко това, + още ред *дреболии", като напр.далинопееаторът на машините се е наспал или е препил предната вечер, Е ОТ ЗНАЧЕНИЕ. (Мога да продължа още).
А аз съм склонен да твърдя, че всички имаме някаква идея от батериите, просто, мнозинството, не се много-много замисля кое, откъде и как и просто експлоатира, приемайки предотвратимите слабости за "норма". Точно затуй, пространство за развитие има и батериите, не са обречени на вечно изоставане.
Обади ми се Мъск. Каза че е гледал онова филмче,
Каза че много се е смял и че той шти се обади.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Моят скромен личен опит с литиевите батерии не е защото съм инженер, а защото съм моделист. През ръцете ми са минали наколко стотин парчета, и много добре знам какви проблеми създават в процеса на експлоатация. Знам всички плюсове и всички минуси просто защото всичко това е минало през ръцете ми много пъти (много цикли). Дори и в момента имам един хладилник, пълен с литиеви батерии, които отлежават за по-добри дни.
А какво ти е мнението за възможността, такива елементи, евентуално, да се върнат към живот?
Виж сега, нито ти, нито аз разбираме нещо от батерии, нищо че съм, а вероятно и ти, инженер. Елън Мъск не е просто предприемач, той е невероятен инженер и гений, който определено разбира от техника и което е по-важно знае как да привлече най-добрите. Ако искаш странично мнение, можеш да гледаш филмчетата на Санди Мънро, признат експерт в автомобилостроенето, в които разкоства различните Тесли и дава подробен анализ и заключения.
Моят скромен личен опит с литиевите батерии не е защото съм инженер, а защото съм моделист. През ръцете ми са минали наколко стотин парчета, и много добре знам какви проблеми създават в процеса на експлоатация. Знам всички плюсове и всички минуси просто защото всичко това е минало през ръцете ми много пъти (много цикли). Дори и в момента имам един хладилник, пълен с литиеви батерии, които отлежават за по-добри дни.
Виж сега, нито ти, нито аз разбираме нещо от батерии, нищо че съм, а вероятно и ти, инженер. Елън Мъск не е просто предприемач, той е невероятен инженер и гений, който определено разбира от техника и което е по-важно знае как да привлече най-добрите. Ако искаш странично мнение, можеш да гледаш филмчетата на Санди Мънро, признат експерт в автомобилостроенето, в които разкоства различните Тесли и дава подробен анализ и заключения.
А аз съм склонен да твърдя, че всички имаме някаква идея от батериите, просто, мнозинството, не се много-много замисля кое, откъде и как и просто експлоатира, приемайки предотвратимите слабости за "норма". Точно затуй, пространство за развитие има и батериите, не са обречени на вечно изоставане.
Да, това го знам, и това винаги се прави, но тази еднаквост на началните параметри съвсем не означава, че ще се запази в процеса на експлоатация. Така че недей да лежиш на тази кълка.
Точно обратното - тази уж еднаквост много бързо се разваля само след няколко цикъла, и това дори съм го виждал многократно в стотиците батерии, които съм ползвал покрай моделизма.
Другата проблемна точка на навитите Li-Ion батерийки е навиването и следствието от тях, пропитката с електролит: Едното, създава напрежения (механични) в електродите, сепаратора и разлики в отстоянията а другото - разброс на параметрите след няколкото споменати цикъла и горещи точки на улеснен растеж на дендрити, следствие от което, може да са последващ ускорен саморазряд до КС. Колкото повече намотки, толкова повече проблеми по тази линия. Да му мислят 4680-батериите. Влошеното охлаждане на ядрото на батерията, до какво води, сигурно, се сещате.
Ами аз вече предположих, че всяка една батерийка има вградена електроника вътре в себе си, но нямам никакви доказателства. Нямам и никаква идея как може да се направи по друг начин, освен външни кабелчета или вътрешна електроника.
Виж сега, нито ти, нито аз разбираме нещо от батерии, нищо че съм, а вероятно и ти, инженер. Елън Мъск не е просто предприемач, той е невероятен инженер и гений, който определено разбира от техника и което е по-важно знае как да привлече най-добрите. Ако искаш странично мнение, можеш да гледаш филмчетата на Санди Мънро, признат експерт в автомобилостроенето, в които разкоства различните Тесли и дава подробен анализ и заключения.
Коментар