IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
    Американския влогър Бен Салинс, собственик на Tesla Model 3, който снима различни ревюта за електрическата си кола, проведе любопитен тест. Той постави автомобила, купен преди 1 година, на изпитание - колко километра може да измине с напълно разредена батерия.

    Теста си Салинс нарича "Колко километра ще може да измине Tesla Model 3 с разредена батерия". За първи път той прави подобно изпитание преди година, когато Теслата е съвсем нова - веднага, след като я купува. Електрическият автомобил на влогъра е оборудван с батерия с капацитет от 75 кВтч, а по време на първия тест, когато колата е нова, той успява да измине 452 км с едно зареждане.

    Сега Салинс изпробва колата по същия маршрут, но метеорологичните условия са малко по-различни. Температурата на въздуха е малко по-ниска поради силния вятър със скорост от 11-13 м/сек, което също така нарушава аеродинамичните възможности на електрическия автомобил. Освен това за годината експлоатация действителният капацитет на батерията намалява от 75 на 71 кВтч.

    Тестът показва, че пробегът на автомобила след пълното му зареждане до пълното разреждане на батерията вече е 394 км. При това автоматиката съобщава, че батерията е "празна" още на 372-ия километър от пътуването. Това кара Бен да се отправи към първата зарядна станция и да я обикаля в кръг, като успява да измине още 22 км, преди автомобилът да спре напълно.

    Сравнението на резултатите от двата теста показва, че за година експлоатация Tesla Model 3 намалява пробега си с 58 км (или близо 13%). Деградацията на батерията на Тесла през първата година от експлоатацията е очевидна...
    Същия Бен Сълинс, който дава тази статистика ли? https://www.youtube.com/watch?v=rVOBVMpI0XI

    200 хил. мили с 90+ % капацитет:

    Click image for larger version

Name:	Tesla 1.jpg
Views:	1
Size:	30.7 КБ
ID:	3526616








    А блумбърг дават тази статистика: https://www.bloomberg.com/graphics/2...ery.html#intro

    Click image for larger version

Name:	Tesla 2.jpg
Views:	1
Size:	59.0 КБ
ID:	3526617



    Живота на един автомобил е да кажем 20 год. Х 15 000 км/година = 300 000 км. Според статистиката на собствениците (и Бен Сълинс) капацитета ще е над 90%.

    Коментар


    • [QUOTE=ED;n3526482]
      Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

      Калитко, линк не ти трябва, а акъл.

      Безименния рови нета за компромати, а междувременно теслата кърти нови рекорди
      [ATTACH=CONFIG]n3526483[/ATTACH]

      И причината е страхотния продукт, който се продава като топъл хляб:
      https://youtu.be/F9ke9NC8oVw
      ЕД ти купи ли си го тоз "страхотен" продукт?
      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
        Сравнението на резултатите от двата теста показва, че за година експлоатация Tesla Model 3 намалява пробега си с 58 км (или близо 13%). Деградацията на батерията на Тесла през първата година от експлоатацията е очевидна...
        Според тази страница
        https://batteryuniversity.com/index....ased_batteries
        това, общо взето, е поведението на литиево-йонните батерии.


        https://batteryuniversity.com/_img/c...ycles-web2.jpg

        Виж най-долната, черната линия на най-интензивно използване на батерията (зареждащи цикли 25-100%). За първите 500 цикъла капацитетът на батерията спада с 15%.
        Last edited by 78-10; 20.12.2019, 11:34.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
          Американския влогър Бен Салинс, собственик на Tesla Model 3, който снима различни ревюта за електрическата си кола, проведе любопитен тест. Той постави автомобила, купен преди 1 година, на изпитание - колко километра може да измине с напълно разредена батерия.

          Теста си Салинс нарича "Колко километра ще може да измине Tesla Model 3 с разредена батерия". За първи път той прави подобно изпитание преди година, когато Теслата е съвсем нова - веднага, след като я купува. Електрическият автомобил на влогъра е оборудван с батерия с капацитет от 75 кВтч, а по време на първия тест, когато колата е нова, той успява да измине 452 км с едно зареждане.

          Сега Салинс изпробва колата по същия маршрут, но метеорологичните условия са малко по-различни. Температурата на въздуха е малко по-ниска поради силния вятър със скорост от 11-13 м/сек, което също така нарушава аеродинамичните възможности на електрическия автомобил. Освен това за годината експлоатация действителният капацитет на батерията намалява от 75 на 71 кВтч.

          Тестът показва, че пробегът на автомобила след пълното му зареждане до пълното разреждане на батерията вече е 394 км. При това автоматиката съобщава, че батерията е "празна" още на 372-ия километър от пътуването. Това кара Бен да се отправи към първата зарядна станция и да я обикаля в кръг, като успява да измине още 22 км, преди автомобилът да спре напълно.

          Сравнението на резултатите от двата теста показва, че за година експлоатация Tesla Model 3 намалява пробега си с 58 км (или близо 13%). Деградацията на батерията на Тесла през първата година от експлоатацията е очевидна...
          Че то има ли нещо вечно ?

          Коментар


          • Американския влогър Бен Салинс, собственик на Tesla Model 3, който снима различни ревюта за електрическата си кола, проведе любопитен тест. Той постави автомобила, купен преди 1 година, на изпитание - колко километра може да измине с напълно разредена батерия.

            Теста си Салинс нарича "Колко километра ще може да измине Tesla Model 3 с разредена батерия". За първи път той прави подобно изпитание преди година, когато Теслата е съвсем нова - веднага, след като я купува. Електрическият автомобил на влогъра е оборудван с батерия с капацитет от 75 кВтч, а по време на първия тест, когато колата е нова, той успява да измине 452 км с едно зареждане.

            Сега Салинс изпробва колата по същия маршрут, но метеорологичните условия са малко по-различни. Температурата на въздуха е малко по-ниска поради силния вятър със скорост от 11-13 м/сек, което също така нарушава аеродинамичните възможности на електрическия автомобил. Освен това за годината експлоатация действителният капацитет на батерията намалява от 75 на 71 кВтч.

            Тестът показва, че пробегът на автомобила след пълното му зареждане до пълното разреждане на батерията вече е 394 км. При това автоматиката съобщава, че батерията е "празна" още на 372-ия километър от пътуването. Това кара Бен да се отправи към първата зарядна станция и да я обикаля в кръг, като успява да измине още 22 км, преди автомобилът да спре напълно.

            Сравнението на резултатите от двата теста показва, че за година експлоатация Tesla Model 3 намалява пробега си с 58 км (или близо 13%). Деградацията на батерията на Тесла през първата година от експлоатацията е очевидна...

            Коментар


            • [QUOTE=v_tin;n3526104]
              Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Линк братчед, линк, не твоите глупости. Да приема ли че всяка кола е електрическа и ти си ходил на марс?

              Бас слагам че си гербаджия- представяш мечтаното за действителност
              Калитко, линк не ти трябва, а акъл.

              Безименния рови нета за компромати, а междувременно теслата кърти нови рекорди
              Click image for larger version

Name:	IMG_20191219_200120.jpg
Views:	1
Size:	33.9 КБ
ID:	3526483


              И причината е страхотния продукт, който се продава като топъл хляб:
              https://youtu.be/F9ke9NC8oVw

              Коментар


              • безимeн , така е този Мъск голям мошеник и продава счупени коли на хората . Истината е в петрола и после в превозните средства с жива сила най вече.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Националната администрация за безопасност на движението по пътищата в САЩ гледа заявлението за изтегляне на 2000 електромобила на Tesla.

                  Според Reuters, става дума за модел S и модел X от периода, между 2012-2019 години. През май софтуерът за зареждане на батерията на тези електромобили беше актуализиран. Сега Тесла получава много оплаквания за неизправност на батерията.

                  Предполага се, че в електромобилите на Тесла е открит дефект, който предизвиква пожара на акумулатора.

                  Искът е подаден на 17 септември от кантората на калифорнийския адвокат Едуард Чен. Сега Националната администрация за безопасност на движението по пътищата в САЩ започна да го разглежда по същество.

                  Авторът на делото твърди, че електрическите превозни средства с дефекта са "много повече от 2000". Освен това, според Chen, компанията Е ЗНАЕЛА, че батериите са дефектни. Новото приложение, инсталирано на електрически автомобили, ще намали времето, необходимо за експлоатация на автомобила преди презареждане...

                  ..............................................


                  За съжаление, бъдещето не е така розово.

                  Коментар


                  • https://dariknews.bg/regioni/sofiia/...snimki-2203151

                    Да не би да е някой от абдалите на форума

                    Коментар


                    • [QUOTE=ED;n3526074]
                      Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      Айде като за децата:
                      Revenue 2009 - ...
                      Revenue 2018 - ...

                      Growth rate = ?

                      Отчетите са публични.
                      Линк братчед, линк, не твоите глупости. Да приема ли че всяка кола е електрическа и ти си ходил на марс?

                      Бас слагам че си гербаджия- представяш мечтаното за действителност

                      Коментар


                      • [QUOTE=v_tin;n3525972]
                        Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        Доказателства дава този който представя теорията- в случая вашата групичка. Ако сега не представиш доказателства, утре спокойно може да кажеш че абсолютно всички коли и камиони и кораби и самолети са електрически и пак да ме пратиш да си търся информацията. И ако не мога да намеря такава информация то ще изляза некадърник.

                        Преди 15 години имаше един който викаше вервайте ми - докато не го попитаха колко е часът. Има негови бисери в нета- намери ги да се осмееш- вярвай ми

                        Та доказателствата са...........?
                        Айде като за децата:
                        Revenue 2009 - ...
                        Revenue 2018 - ...

                        Growth rate = ?

                        Отчетите са публични.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          „Бля бля бля” но, да обориш -нъцки. Нали така, Трагичен?
                          Да си дойдем на думата. Фактът остава.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                            Така е когато те управляват медиите и не ползваш собствената си глава.
                            За всички се отнася, не мислиш ли?
                            Last edited by Pyramid; 20.12.2019, 19:00.

                            Коментар


                            • [QUOTE=ED;n3525830]
                              Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              Ако не можеш да се оправиш с гугъл и отчетите няма за какво да спорим
                              Информацията публична, на няколко клика разстояние
                              Доказателства дава този който представя теорията- в случая вашата групичка. Ако сега не представиш доказателства, утре спокойно може да кажеш че абсолютно всички коли и камиони и кораби и самолети са електрически и пак да ме пратиш да си търся информацията. И ако не мога да намеря такава информация то ще изляза некадърник.

                              Преди 15 години имаше един който викаше вервайте ми - докато не го попитаха колко е часът. Има негови бисери в нета- намери ги да се осмееш- вярвай ми

                              Та доказателствата са...........?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                                Националният комитет за безопасност на превозите в САЩ (NHTSB) завърши разследване на катастрофа с Tesla Model 3, при която водачът е загинал. Инцидентът се е случил във Флорида, но едва сега се съобщават подробности за него.

                                Следователите са стигнали до извода, че в момента на аварията електромобилът е бил с включен автопилот. Катастрофата става на магистрала в близост до град Делрей Бийч (Флорида) при пресичането на второкласен път. Когато Tesla-ата приближава кръстовището, в него навлиза камион с голямо ремарке. Товарната машина намалява скоростта и блокира движението по магистралата, но електромобилът, в който се намира Джереми Бенер, не спира и не намалява скоростта, а директно се блъска в прицепа на камиона.

                                Водачът загива на място, а следователите от NHTSB установяват, че той е включил системата за автопилот 10 секунди преди сблъсъка. Две секунди по-късно Бенер маха ръцете си от волана, като в този момент колата му се движи със 110 км/ч. В резултат на сблъсъка Model 3 е с буквално отрязан покрив, като се движи още половин километър, преди да спре.




                                Инцидентът е подобен на друга катастрофа във Флорида с участието на автомобил на Tesla - Model S, движещ се на автопилот се блъсна в камион, който завива на кръстовище. Нито автопилотът, нито шофьорът виждат бялата част от товарната машина и електромобилът дори не намалява скоростта си.

                                Така, до момента установените катастрофи с модели на Tesla, при които автопилотът не е успял да реагира и водачът на електромобила е загинал - са общо 4.
                                Така е когато те управляват медиите и не ползваш собствената си глава.

                                Коментар

                                Working...
                                X