Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
"GM is building toward an all-electric future because we believe climate change is real," GM CEO Mary Barra said during a presentation for media and investors.
She said the company would be investing more than $3 billion annually in electric vehicle research and development between 2020 and 2025.
"We want to put everyone in an EV, and we have what it takes to do it," Barra said.
cnn
Традиционните авто производители се надпреварват да обясняват че с ДВГ играта приключва. Въпросът е не дали, а кога!Last edited by ED; 05.03.2020, 17:59.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение80 % - спад в
Ти - да не си последовател на Мъск - с цигарката с марихуана?
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение80 % - спад в Китай - не ти ли се струват прекалено много?
Можем да си "стиснем ръка" - на едни 8 %!
Ти - да не си последовател на Мъск - с цигарката с марихуана? Е, няма да станеш телевизионна звезда!
.................................................. ........
Значи - вече говорихме за това: 25 - 26 МИЛИОНА продажби в Китай - никак не са малко /да не давам пак графиката, защото Тесла си е едно петънце, сравнена с подобни продажби!))
Коментар
-
80 % - спад в Китай - не ти ли се струват прекалено много?
Можем да си "стиснем ръка" - на едни 8 %!
Ти - да не си последовател на Мъск - с цигарката с марихуана? Е, няма да станеш телевизионна звезда!
.................................................. ........
Значи - вече говорихме за това: 25 - 26 МИЛИОНА продажби в Китай - никак не са малко /да не давам пак графиката, защото Тесла си е едно петънце, сравнена с подобни продажби!))
Коментар
-
Многото фанфари и обещания на Мъск в стил "ЩЕ!" - не ни дават възможност да се концентрираме върху истината, която е?...
Не, че ще кажа нещо ново, но: реално Tesla отчита счетоводна загуба за 2019 г.
На строга счетоводна основа компанията отчете още една загуба за 2019 г.
........................................
Моля да не се тълкуват подобни реалистични оценки - като изявления от моя страна, че Тесла нямало да я бъде. Тесла ще си съществува в бъдеще, но големите автопроизводители винаги могат да пренастроят производствената си гама, а оттам - и продажбите - не повече от РЕАЛНОТО ТЪРСЕНЕ.
Например... Ами - такова - видях днес... Красота!
Добре де - да не правим реклама, ама една батерия на Тесла /новичка/ - е $ 45 000 /скъпа някак!/
А това електромобилче - BMW i3s - е по-евтино САМО от една батерия на Тесла?... /абе - наркоманията не прощава..., Мъск няма реална преценка за нещата..., но пак да кажа: Мъск няма да изчезне! ЩЕ се бори! Но ЩЕ "побеждава" слабо, с още повече загуби... и все финансиране ще търси отвън... и ще го получава, защото разчита на ... балъчетата..., да де - и на подкупните управляващи..., но не и в страните с икономически проблеми - а това е ОСНОВЕН НЕГОВ ПРОБЛЕМ! /
... и BMW i3s - ти казват всичко /много важен подход на СЕРИОЗНИТЕ ПАЗАРНИ ИГРАЧИ!/: колко минаваш с едно зареждане - градско, магистрала, студено, топло... Това - разбира се - ти го казват и гарантират при BMW i3s, но при Тесла - като разтегнат едни локуми, едни милиони километри, които не се случват...)) Тесла изминаваЛИ милионите - независимо от температурите..., да де - хората - трева пасат...
)) /а тия, които я пушат - те са върхът!/
))
Коментар
-
В ранни зори - в тая тема се задават най-"затапващите" въпроси... По темата, разбира се! Цяла нощ "затапващият" ги е творил... /за въпросите говоря/...
Тъй като модераторите са оставили такъв въпрос, редно е да взема отношение - именно в качеството си на дървен философ /специална степен, която раздават в Горнооряховския район/...))
..................................................
Не мисля, че човек има всички компетенции на тоя свят. С тая уговорка - никога не са представлявали за мен интерес въпросите на ВН /за хората, които не са се занимавали с терминологията - "ВН" - е съкращение от "високо напрежение", но защо се изписва от някои с главни букви - не бих могъл да отговоря..., нещо подобно - аналогично се разискваше, когато се написа "ДВГ" - с главни букви - и отново се повдигна въпроса..., така изписват някои съкращения някои от авторите - с главни букви.../
.................................................. .
"...иди и се научи какви са загубите при пренос на ВН.... колко са, все пак. И изобщо, и „на 100 км”.
Очевидно - това е за някои хора най-сложният въпрос на света. Въпрос, както се казва - "за 100 000" /правя аналогия с една тв-игра/
1. Не е ясно, защо, именно това трябва "да се науча"?
2. Даваме ли си сметка, че хората, които задават въпроси, чрез самата формулировка на въпроса си - показват в много от случаите - именно КРЕЩЯЩАТА си некомпетентност!
..................................................
Хайде да карам с малко повече думички...
Въпросът: "...иди и се научи какви са загубите при пренос на ВН.... колко са, все пак. И изобщо, и „на 100 км”... , лично аз свързвам със следната ситуация: студент, който се явява на изпит - предстои да бъде скъсан от професора, но последният /изпитващият/ е ДОБРОНАМЕРЕН - и задава един последен въпрос на студента, който - съвсем очевидно не е присъствал на нито една лекция - и изобщо не знае за какво се говори в науката, по която се явява на изпит...
Та, професорът задава подобен въпрос, който е ДОСТАТЪЧНО елементарен, с което и ще разбере разсъжденията на студента, както и - дали същият има що-годе познания, за да може да пише тройката си /като си "затвори очите"/ - за незнанието на основните въпроси, които са били с достатъчна конкретика...
.................................................. .
Тъй като в Горна Оряховица и в Лясковец - точно професори в областта липсват, то човекът, който ми задава подобен въпрос /върху който е мислил цяла нощ/ - вероятно е този студент, комуто преди време е зададен същият въпрос, за да може да му се постави една тройка /по милост/... Значи, поставен в този му вид - въпросът изисква правилните разсъждения и /доуточняващи/ въпроси, за да може професорът да разбере, дали студентът знае основното...
.................................................. ...
Горе вече казах, че от неправилно формулиран въпрос - се съди за липсата на компетенции у задаващият въпроса. Дали някой подценява публиката - това е негов проблем.
Какво означава това, че въпросът е неправилно формулиран? "Колко са все пак загубите от пренос на ВН?"
Очевидно е, че човекът, задал въпроса - търси някаквИ стойностИ.
Някой вижда ли коректно зададен въпрос? Аз не виждам такъв!
Задалият въпроса НЕ Е НАЯСНО от какво зависят загубите на преноса на високото напрежение! Нали съм прав!
Някой вижда ли в горният въпрос да се говори, напр. за: материал, от който е изработен проводника на ел. ток /който се пренасяЛ/?..., а някой да вижда някаква стойност на сечението /диаметъра/ на проводника на ел. ток /който се пренасяЛ/?...
Е, "колко са все пак въпросните загуби?" /пита горнооряховецът/...))
Такива въпроси могат да се задават само /и единствено/ в Горнооряховската академия...))
.................................................. .....
Моят въпрос е - скъса ли те професорът, или успя да се закачиш за тройката /с подходящите разяснения... или - с няколко двадесетолевки - и все още търсиш отговор на болният ТИ въпрос: "Колко са все пак загубите от пренос на ВН?" /?))
Колко мъка има по този свят, Боже!!!))
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
За да пестим времето и усилията на модераторите, когато задаваш въпрос, може да изброяваш никовете, от които НЕ би искал да получаваш отговор.
Още по-лесно е, ако комуникираш на лични с конкретни хора, от които търсиш отговор.
...
Ты, Зин' на грубость нарываешься...
- Не си в темата, дървен философе. Тесла - и не само нея - ще ги бъде а ти -ти иди и се научи какви са загубите при пренос на ВН. Може да питаш и мнимия „инж.Пеше” , дето тогава мълча като...партизанин на разпит, колко са, все пак. И изобщо, и „на 100 км”. Може пък, да ти обясни...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
А колко волта е напрежението на един елемент?
За да пестим времето и усилията на модераторите, когато задаваш въпрос, може да изброяваш никовете, от които НЕ би искал да получаваш отговор.
Още по-лесно е, ако комуникираш на лични с конкретни хора, от които търсиш отговор.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - електрически са тези автомобили с клетки, но това което може би ще се наложи е безстепенната електрическа трансмисия. Има някакви индивидуални и присъщи само за нея качества - може би надеждна повече, възможност да се буферира енергия която да се превърне в мощност в точно определен момент и да осигури ускорение с което да превъзхожда другите варианти. Обаче е сложна система и чак да се наложи не знам може ли да се случи лесно, а може да има и нещо по добро..да бъде създадено. Тези метанови клетки и те капризни се оказват и също като батериите навързани последователно една излязла от строя прекъсва веригата.
Коментар
-
Pyramid - електрически са тези автомобили с клетки, но това което може би ще се наложи е безстепенната електрическа трансмисия. Има някакви индивидуални и присъщи само за нея качества - може би надеждна повече, възможност да се буферира енергия която да се превърне в мощност в точно определен момент и да осигури ускорение с което да превъзхожда другите варианти. Обаче е сложна система и чак да се наложи не знам може ли да се случи лесно, а може да има и нещо по добро..да бъде създадено. Тези метанови клетки и те капризни се оказват и също като батериите навързани последователно една излязла от строя прекъсва веригата.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Ще ти отговоря кратко: има класни стаи, а по-късно и аудитории, където можеш да учиш и да задаваш въпроси.
"Питах вече!" - със заповеден тон - само към майка си. Толкова!
......................................
ТУК, ако искаш да научиш нещо - трябва да си ДОБРОНАМЕРЕН: "Колеги, може ли някой да ме консултира, защото знанията ми са оскъдни, МОЛЯ..." и т.н. - все в тоя стил.
Айде - продължавай натам.Last edited by Pyramid; 03.03.2020, 00:22.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеПитах вече, не помня някой отговори ли:
-Добре, автомобилите с горивни елементи на метан, примерно, и ел.двигател, са или не са електромобили?
Ще ти отговоря кратко: има класни стаи, а по-късно и аудитории, където можеш да учиш и да задаваш въпроси.
"Питах вече!" - със заповеден тон - само към майка си. Толкова!
......................................
ТУК, ако искаш да научиш нещо - трябва да си ДОБРОНАМЕРЕН: "Колеги, може ли някой да ме консултира, защото знанията ми са оскъдни, МОЛЯ..." и т.н. - все в тоя стил.
Айде - продължавай натам.
Коментар
Коментар