Гледам че пак на дълго и на широко се обсъжда как да се топлим с електрическа кола зимата. Аз правя 2 неща в Теслата и нямам проблеми:
1. Вместо парното, пускаш подгрева на седалките. Даже на 3 бекона "~~~", всяка седалка консумира 15-20 вата. Даже и 4 човека да сте в колата 60-80в може максимално да кунсумира и рейнджа не мърда изобщо. Много икономично и дори в големите студове е доста по добро и бързо решение от това да чакаш да се затопли цялия въздух и всичко покрай него нали.
2. Сутрин като станеш , отваряш апа и пускаш прихиита още от леглото. Докато си намери дрехите и закуси човек, колата е баня. Слизаш, изключваш от контакта и тръгваш с максимален рейндж все едно е лято.
В нашите "зими" обаче дори тия неща не ми се налагат почти никога да ги правя. Така че ядове няма.
1. Вместо парното, пускаш подгрева на седалките. Даже на 3 бекона "~~~", всяка седалка консумира 15-20 вата. Даже и 4 човека да сте в колата 60-80в може максимално да кунсумира и рейнджа не мърда изобщо. Много икономично и дори в големите студове е доста по добро и бързо решение от това да чакаш да се затопли цялия въздух и всичко покрай него нали.
2. Сутрин като станеш , отваряш апа и пускаш прихиита още от леглото. Докато си намери дрехите и закуси човек, колата е баня. Слизаш, изключваш от контакта и тръгваш с максимален рейндж все едно е лято.
В нашите "зими" обаче дори тия неща не ми се налагат почти никога да ги правя. Така че ядове няма.
Коментар