IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Мен не ми е ясно защо кликата на зелените толкова са обсебени със забраняването на ДВГ въобще, като много по-бързо биха постигнали търсения от тях ефект – разбира се частично, но пък бързо – със забраната да се карат тези ненужно мощни ЛПС, особено из градовете? Прочее, такава беше идеята в началото на движението на зелените, но сега, види се, са я забравили в пропагандното си пъчене пред наплашените от тях овчици (наплашени пак от тях, от Зелената мафия) в събиране на електорален вот... Политика... а политиката е големи пари, ха!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

      Не видях другата гледна точка. Но пък виждам коментар относно автора:

      "Там е работата, че НЕ СА "ГЕРМАНЦИТЕ"

      Въпросната повръщня е ХЕБРИДБА РУСКА ПРОПАГАДНА

      съчинена от СЪВЕТСКИЯ ГРАЖДАНИН

      НИКИТА Александрович ЖОЛКВЕР - син на СЪВЕТСКИ НОМЕНКЛСТУРЧИЦИ

      завършил "журналистика" в СССР през 1981г.

      Това че НЯКОЙ Е ПЛАТИЛ въпросното нещо да се публикува в Дойче Веле

      е друг въпрос...."

      На такива статии сме се нагледали. Странно само как все пропускат в сметките да сложат емисиите при производство на ДВГ коли, все едно те падат от небето, при преработка и транспорт на петрола, на маслата, консумативите и т.н. Тяхната "гледна точка" винаги смята всички емисии около производството, експлоатацията и ел. енергията на електричките и единствено емисиите от изгарянето на бензина/дизела при ДВГ колите. Доста плоско.
      Ти си се превърнал в политически полицай, обладан от някаква нечиста сила.
      Не разговаряш, а крещиш!
      Загрижен съм за теб!
      Не може в момента на изтъкване на аргументи против харесвана от теб идея, да ти пада пелена пред очите и да изключваш тока. Това е болно!
      Биографията на родителите не е срамно петно за поколението.
      Дори не бях забелязал предполагаема руска връзка. Оказа се, че този от 3-годишен живее в Германия, има германско гражданство и дори няма да изключа хипотезата, че е по-правоверен либерал и от най-бесните соросоиди. Апропо, у нас децата н а номенклатурана са най-пострадалите от режима и най-яростни привърженици на криминалните лицемери.

      Не си видял пасажите, които пряко или индиректно обслужват харесваната от теб идея. Моля, заповядайте:

      През 2019 година данните за продажбите на този вид автомобили дори накараха министъра на околната среда Свеня Шулце да се обърне към сънародниците си с призив да се ориентират към "по-икономични коли, които не харчат толкова гориво", а още по-добре, ако може да се откажат напълно от автомобила.







      През 2020 година се очаква пазарният им дял да достигне 34%, казва пред "Дойче веле" професор Фердинанд Дуденхьофер от Университета Дуисбург-Есен, който е след водещите автомобилни експерти в Германия.







      Такова изследване е проведено от експерти на престижния германски институт ИФО, които са сравнили общия обем на парниковите газове, произвеждани през целия "живот" на един дизелов "Мерцедес" С 220d и на една електрическа "Тесла" модел 3.


      ADAC: карайте автомобили на газ!



      От германското Министерство на транспорта и от Федералната служба за околна среда възразиха срещу изследването на ИФО, защото били сравнявани два автомобила с различна мощност.







      Аника Регет от изследователския център на енергийната компания FfE обаче обръща внимание на факта, че електромоторът изразходва значително по-малко енергия на километър пробег. Оттук тя прави извода, че "електрическите автомобили са по-екологични от бензиновите - още след 50 000 километра".







      При ADAC и ИФО данните изглеждат по-различни, защото те отчитат структурата на германския енергиен баланс и това, че дори и през 2030 година около 35% от електроенергията ще бъде от въглища. Наскоро германското правителство прие план за спиране на електроцентралите на въглища - поетапно до 2038 година.








      Министерството - твърдо зад електромобилите









      С времето производството и експлоатацията на електромобили ще става все по-екологично, защото ролята на възобновяемите източници - вятър, слънце, вода и биомаса - също ще нараства, казват от германското министерство на околната среда. На неговия сайт е поместена информация, според която и в момента електрическите автомобили са с 16% по-чисти от дизеловите и с 27% по-чисти от бензиновите.





      Според оценката на експертите на министерството средният обем на изхвърляните емисии въглероден диоксид през целия живот на един автомобил с бензинов двигател е 168 грама на километър, при дизеловите - 148 грама, а при електрическите - 101 грама на километър пробег.


      Коментар


      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
        .. - син на СЪВЕТСКИ НОМЕНКЛСТУРЧИЦИ

        завършил "журналистика" в СССР през 1981г.

        Това че НЯКОЙ Е ПЛАТИЛ въпросното нещо да се публикува в Дойче Веле

        е друг въпрос...."...
        Е как друг,
        точно показва как се променят пазарите.
        Падат продажбите на горива на шел/лукойл и т.н. - вдигат се продажбите на медиите

        Коментар


        • Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнение


          Но ми се струва, че за полицейски нужди, особено в Щатите, електричките са непрактични.

          Поради невъзможността да се краде бензин на други места са още по-непрактични

          Коментар


          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

            Така ли? И защо е нужно да има такива смени. ДВГ патрулките 24 часа в денонощието ли са на улицата? Какво пречи на електричките да се зареждат нощем в гаража?
            Те и престъпниците така - само от 9 до 5 работят, през останалото време спят, най-много да мислят как ще работят, ъъъ такова де коя банка ще оберат
            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

            Коментар


            • Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнение

              Забележката ти е вярна, сигурно се е случвало неведнъж някоя полицейска ДВГ-кола по недоглеждане да е останала без бензин по време на екшън.

              Но ми се струва, че за полицейски нужди, особено в Щатите, електричките са непрактични. Ще трябва да увеличат парка си поне тройно – една трета на екшън, една трета очакващи в пълна бойна готовност в гаража и една трета на зареждане. Когато тези на екшъна увехнат, с въртолет на место ще се докарват от гаража свежозаредени за продължаване на преследването.
              Така ли? И защо е нужно да има такива смени. ДВГ патрулките 24 часа в денонощието ли са на улицата? Какво пречи на електричките да се зареждат нощем в гаража?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
                Навсякъде по света темата е обременена с политика и интереси. Присъствието на тези двете гарантира, че смисълът и истината биват опаковани в розова или друга, но непрозрачна материя.

                В момента масово предлагат хибриди, които чрез някакви осреднени стойности вече покриват новите изисквания за емисии. Елзадвижването го смятат с нула емисии.
                Кого лъжат с това?!

                Каква е истината за електромобилите

                Представени са и двете гледни точки.
                Не видях другата гледна точка. Но пък виждам коментар относно автора:

                "Там е работата, че НЕ СА "ГЕРМАНЦИТЕ"

                Въпросната повръщня е ХЕБРИДБА РУСКА ПРОПАГАДНА

                съчинена от СЪВЕТСКИЯ ГРАЖДАНИН

                НИКИТА Александрович ЖОЛКВЕР - син на СЪВЕТСКИ НОМЕНКЛСТУРЧИЦИ

                завършил "журналистика" в СССР през 1981г.

                Това че НЯКОЙ Е ПЛАТИЛ въпросното нещо да се публикува в Дойче Веле

                е друг въпрос...."

                На такива статии сме се нагледали. Странно само как все пропускат в сметките да сложат емисиите при производство на ДВГ коли, все едно те падат от небето, при преработка и транспорт на петрола, на маслата, консумативите и т.н. Тяхната "гледна точка" винаги смята всички емисии около производството, експлоатацията и ел. енергията на електричките и единствено емисиите от изгарянето на бензина/дизела при ДВГ колите. Доста плоско.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение


                  По какво щеше тая история да е различна ако ставаше дума за кола с двг и празен резервоар?
                  Забележката ти е вярна, сигурно се е случвало неведнъж някоя полицейска ДВГ-кола по недоглеждане да е останала без бензин по време на екшън.

                  Но ми се струва, че за полицейски нужди, особено в Щатите, електричките са непрактични. Ще трябва да увеличат парка си поне тройно – една трета на екшън, една трета очакващи в пълна бойна готовност в гаража и една трета на зареждане. Когато тези на екшъна увехнат, с въртолет на место ще се докарват от гаража свежозаредени за продължаване на преследването.
                  Last edited by 78-10; 11.02.2020, 12:31.

                  Коментар


                  • Навсякъде по света темата е обременена с политика и интереси. Присъствието на тези двете гарантира, че смисълът и истината биват опаковани в розова или друга, но непрозрачна материя.

                    В момента масово предлагат хибриди, които чрез някакви осреднени стойности вече покриват новите изисквания за емисии. Елзадвижването го смятат с нула емисии.
                    Кого лъжат с това?!

                    Каква е истината за електромобилите

                    Представени са и двете гледни точки.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Тая глава трябва и за мислене да я ползваш от време на време. Държава след държава, компания след компания обявяват края на ДВГ ерата обаче ти НЕ та НЕ - ще векуват

                      Айде поредните, които слагат края на ДВГ - кмета на Ню Йорк сменя превозните средства на общината с електрически: New York City Fleet to Go Electric
                      Това го премести в темата за вицовете

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        Може да и врътнеш едно кръгче на германските магистрали като позабогатееш малко
                        Какви магистрали уааааааааааа ооооооооооооууууууууууу защо не гледаш

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                          Може да и врътнеш едно кръгче на германските магистрали като позабогатееш малко

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                            Много жестоко звучи това спрямо феновете на електричките: "Хората с малко повече акъл предпочитат сигурното" /цитат от защитник на Мъск и електричките му/.

                            На всеки 100 - които са с малко повече акъл, предпочитащи сигурното, които си купуват автомобил - САМО ЕДИН не е разбрал кое е сигурното. Тоя ЕДИН си купува електричка.

                            Справка: 90 милиона автомобили се разграбват всяка година, както се купуват ОЩЕ самолети и кораби /с топлинни двигатели/. Хората с малко повече акъл купуват и ПОЛЗВАТ топлинни двигатели в съотношение 100 : 1.

                            .................................................. ....

                            Само 1 /един/ от 300 си пада "експериментатор" и вярва в "светлото бъдеще" на Мъск, ИЛИ има пари, за които не държи сметка. На този 1 от 300 - си струва да му бъдат прибрани паричките от Мъск.

                            Да не забравяме, че цените на Мъск надхвърлят в ПЪТИ цените на електричките, които се продават на най-големият им пазар - Китайският, където Мъск се хвали, че правел 100 бройки на седмица!?!?!? Смех! ))
                            Тая глава трябва и за мислене да я ползваш от време на време. Държава след държава, компания след компания обявяват края на ДВГ ерата обаче ти НЕ та НЕ - ще векуват

                            Айде поредните, които слагат края на ДВГ - кмета на Ню Йорк сменя превозните средства на общината с електрически: New York City Fleet to Go Electric

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              Няма и да видиш станции. Никой не е толкова луд да инвестира в тази технология (освен тойота). А само за сравнение от 3 станции в Норвегия, една е гръмнала. Статистиката сам ще си я направиш.
                              https://blitz.bg/layfstayl/bil-geyts...ews725959.html-- наздраве

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                Лошото е че съм в центъра на германия и около мен - на 100км няма водород. Май е по добре да не започваме този спор за взривяването че няма да ти стане хич добре- ако погледнем колко тесли са се самозапалили и колко са се самовзривили от водород- най-вероятно ще ме водиш с доста бройки. Онзи ден гледах разни клипчета и се оказа че бутилките на мурая са най здравото нещо в колата и преди те да се взривят всички други пътници ще са умрели
                                Няма и да видиш станции. Никой не е толкова луд да инвестира в тази технология (освен тойота). А само за сравнение от 3 станции в Норвегия, една е гръмнала. Статистиката сам ще си я направиш.

                                Коментар

                                Working...
                                X