Мен не ми е ясно защо кликата на зелените толкова са обсебени със забраняването на ДВГ въобще, като много по-бързо биха постигнали търсения от тях ефект – разбира се частично, но пък бързо – със забраната да се карат тези ненужно мощни ЛПС, особено из градовете? Прочее, такава беше идеята в началото на движението на зелените, но сега, види се, са я забравили в пропагандното си пъчене пред наплашените от тях овчици (наплашени пак от тях, от Зелената мафия) в събиране на електорален вот... Политика... а политиката е големи пари, ха!
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Не видях другата гледна точка. Но пък виждам коментар относно автора:
"Там е работата, че НЕ СА "ГЕРМАНЦИТЕ"
Въпросната повръщня е ХЕБРИДБА РУСКА ПРОПАГАДНА
съчинена от СЪВЕТСКИЯ ГРАЖДАНИН
НИКИТА Александрович ЖОЛКВЕР - син на СЪВЕТСКИ НОМЕНКЛСТУРЧИЦИ
завършил "журналистика" в СССР през 1981г.
Това че НЯКОЙ Е ПЛАТИЛ въпросното нещо да се публикува в Дойче Веле
е друг въпрос...."
На такива статии сме се нагледали. Странно само как все пропускат в сметките да сложат емисиите при производство на ДВГ коли, все едно те падат от небето, при преработка и транспорт на петрола, на маслата, консумативите и т.н. Тяхната "гледна точка" винаги смята всички емисии около производството, експлоатацията и ел. енергията на електричките и единствено емисиите от изгарянето на бензина/дизела при ДВГ колите. Доста плоско.
Не разговаряш, а крещиш!
Загрижен съм за теб!
Не може в момента на изтъкване на аргументи против харесвана от теб идея, да ти пада пелена пред очите и да изключваш тока. Това е болно!
Биографията на родителите не е срамно петно за поколението.
Дори не бях забелязал предполагаема руска връзка. Оказа се, че този от 3-годишен живее в Германия, има германско гражданство и дори няма да изключа хипотезата, че е по-правоверен либерал и от най-бесните соросоиди. Апропо, у нас децата н а номенклатурана са най-пострадалите от режима и най-яростни привърженици на криминалните лицемери.
Не си видял пасажите, които пряко или индиректно обслужват харесваната от теб идея. Моля, заповядайте:
През 2019 година данните за продажбите на този вид автомобили дори накараха министъра на околната среда Свеня Шулце да се обърне към сънародниците си с призив да се ориентират към "по-икономични коли, които не харчат толкова гориво", а още по-добре, ако може да се откажат напълно от автомобила.
През 2020 година се очаква пазарният им дял да достигне 34%, казва пред "Дойче веле" професор Фердинанд Дуденхьофер от Университета Дуисбург-Есен, който е след водещите автомобилни експерти в Германия.
Такова изследване е проведено от експерти на престижния германски институт ИФО, които са сравнили общия обем на парниковите газове, произвеждани през целия "живот" на един дизелов "Мерцедес" С 220d и на една електрическа "Тесла" модел 3.
ADAC: карайте автомобили на газ!
От германското Министерство на транспорта и от Федералната служба за околна среда възразиха срещу изследването на ИФО, защото били сравнявани два автомобила с различна мощност.
Аника Регет от изследователския център на енергийната компания FfE обаче обръща внимание на факта, че електромоторът изразходва значително по-малко енергия на километър пробег. Оттук тя прави извода, че "електрическите автомобили са по-екологични от бензиновите - още след 50 000 километра".
При ADAC и ИФО данните изглеждат по-различни, защото те отчитат структурата на германския енергиен баланс и това, че дори и през 2030 година около 35% от електроенергията ще бъде от въглища. Наскоро германското правителство прие план за спиране на електроцентралите на въглища - поетапно до 2038 година.
Министерството - твърдо зад електромобилите
С времето производството и експлоатацията на електромобили ще става все по-екологично, защото ролята на възобновяемите източници - вятър, слънце, вода и биомаса - също ще нараства, казват от германското министерство на околната среда. На неговия сайт е поместена информация, според която и в момента електрическите автомобили са с 16% по-чисти от дизеловите и с 27% по-чисти от бензиновите.
Според оценката на експертите на министерството средният обем на изхвърляните емисии въглероден диоксид през целия живот на един автомобил с бензинов двигател е 168 грама на километър, при дизеловите - 148 грама, а при електрическите - 101 грама на километър пробег.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение.. - син на СЪВЕТСКИ НОМЕНКЛСТУРЧИЦИ
завършил "журналистика" в СССР през 1981г.
Това че НЯКОЙ Е ПЛАТИЛ въпросното нещо да се публикува в Дойче Веле
е друг въпрос...."...
точно показва как се променят пазарите.
Падат продажбите на горива на шел/лукойл и т.н. - вдигат се продажбите на медиите
Коментар
-
Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнение
Но ми се струва, че за полицейски нужди, особено в Щатите, електричките са непрактични.
Поради невъзможността да се краде бензин на други места са още по-непрактични
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Така ли? И защо е нужно да има такива смени. ДВГ патрулките 24 часа в денонощието ли са на улицата? Какво пречи на електричките да се зареждат нощем в гаража?Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнение
Забележката ти е вярна, сигурно се е случвало неведнъж някоя полицейска ДВГ-кола по недоглеждане да е останала без бензин по време на екшън.
Но ми се струва, че за полицейски нужди, особено в Щатите, електричките са непрактични. Ще трябва да увеличат парка си поне тройно – една трета на екшън, една трета очакващи в пълна бойна готовност в гаража и една трета на зареждане. Когато тези на екшъна увехнат, с въртолет на место ще се докарват от гаража свежозаредени за продължаване на преследването.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнениеНавсякъде по света темата е обременена с политика и интереси. Присъствието на тези двете гарантира, че смисълът и истината биват опаковани в розова или друга, но непрозрачна материя.
В момента масово предлагат хибриди, които чрез някакви осреднени стойности вече покриват новите изисквания за емисии. Елзадвижването го смятат с нула емисии.
Кого лъжат с това?!
Каква е истината за електромобилите
Представени са и двете гледни точки.
"Там е работата, че НЕ СА "ГЕРМАНЦИТЕ"
Въпросната повръщня е ХЕБРИДБА РУСКА ПРОПАГАДНА
съчинена от СЪВЕТСКИЯ ГРАЖДАНИН
НИКИТА Александрович ЖОЛКВЕР - син на СЪВЕТСКИ НОМЕНКЛСТУРЧИЦИ
завършил "журналистика" в СССР през 1981г.
Това че НЯКОЙ Е ПЛАТИЛ въпросното нещо да се публикува в Дойче Веле
е друг въпрос...."
На такива статии сме се нагледали. Странно само как все пропускат в сметките да сложат емисиите при производство на ДВГ коли, все едно те падат от небето, при преработка и транспорт на петрола, на маслата, консумативите и т.н. Тяхната "гледна точка" винаги смята всички емисии около производството, експлоатацията и ел. енергията на електричките и единствено емисиите от изгарянето на бензина/дизела при ДВГ колите. Доста плоско.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
По какво щеше тая история да е различна ако ставаше дума за кола с двг и празен резервоар?
Но ми се струва, че за полицейски нужди, особено в Щатите, електричките са непрактични. Ще трябва да увеличат парка си поне тройно – една трета на екшън, една трета очакващи в пълна бойна готовност в гаража и една трета на зареждане. Когато тези на екшъна увехнат, с въртолет на место ще се докарват от гаража свежозаредени за продължаване на преследването.Last edited by 78-10; 11.02.2020, 12:31.
Коментар
-
Навсякъде по света темата е обременена с политика и интереси. Присъствието на тези двете гарантира, че смисълът и истината биват опаковани в розова или друга, но непрозрачна материя.
В момента масово предлагат хибриди, които чрез някакви осреднени стойности вече покриват новите изисквания за емисии. Елзадвижването го смятат с нула емисии.
Кого лъжат с това?!
Каква е истината за електромобилите
Представени са и двете гледни точки.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Тая глава трябва и за мислене да я ползваш от време на време. Държава след държава, компания след компания обявяват края на ДВГ ерата обаче ти НЕ та НЕ - ще векуват
Айде поредните, които слагат края на ДВГ - кмета на Ню Йорк сменя превозните средства на общината с електрически: New York City Fleet to Go Electric
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Може да и врътнеш едно кръгче на германските магистрали като позабогатееш малко
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеМного жестоко звучи това спрямо феновете на електричките: "Хората с малко повече акъл предпочитат сигурното" /цитат от защитник на Мъск и електричките му/.
На всеки 100 - които са с малко повече акъл, предпочитащи сигурното, които си купуват автомобил - САМО ЕДИН не е разбрал кое е сигурното. Тоя ЕДИН си купува електричка.
Справка: 90 милиона автомобили се разграбват всяка година, както се купуват ОЩЕ самолети и кораби /с топлинни двигатели/. Хората с малко повече акъл купуват и ПОЛЗВАТ топлинни двигатели в съотношение 100 : 1.
.................................................. ....
Само 1 /един/ от 300 си пада "експериментатор" и вярва в "светлото бъдеще" на Мъск, ИЛИ има пари, за които не държи сметка. На този 1 от 300 - си струва да му бъдат прибрани паричките от Мъск.
Да не забравяме, че цените на Мъск надхвърлят в ПЪТИ цените на електричките, които се продават на най-големият им пазар - Китайският, където Мъск се хвали, че правел 100 бройки на седмица!?!?!? Смех!))
Айде поредните, които слагат края на ДВГ - кмета на Ню Йорк сменя превозните средства на общината с електрически: New York City Fleet to Go Electric
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Няма и да видиш станции. Никой не е толкова луд да инвестира в тази технология (освен тойота). А само за сравнение от 3 станции в Норвегия, една е гръмнала. Статистиката сам ще си я направиш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Лошото е че съм в центъра на германия и около мен - на 100км няма водород. Май е по добре да не започваме този спор за взривяването че няма да ти стане хич добре- ако погледнем колко тесли са се самозапалили и колко са се самовзривили от водород- най-вероятно ще ме водиш с доста бройки. Онзи ден гледах разни клипчета и се оказа че бутилките на мурая са най здравото нещо в колата и преди те да се взривят всички други пътници ще са умрели
Коментар
Коментар