IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Аз пак да попитам:
    -Защо си нервен, безименен? Не е ли по-честно и редно, вместо да бръмчиш, да дадеш по-приемлива алернатива на всичко, което „критикуваш”? Убеден съм, СЕГА е времето да го сториш и светът ще ти благодари. Другото е борба с прогреса, causa perduta.
    Last edited by Pyramid; 31.12.2019, 22:54.

    Коментар


    • безимeн - преди години бях писал че разумната цена на петрола е 600 дол. за барел, тогава още го нямаше този нов метод за сондиране и изцеждане на още петрол.Сега ситуацията е обърната огледално и цената от 60 долара е просто смешна защото този ресурс е изчерпваем и като се изпомпи, изгори ще стане невъзможно да се произвеждат редица материали продукт на хим.промишленост и това силно ще се отрази и на икономиката и на стандарта на тези хора които ще живеят в тези не чак толкова далечни времена. Затова идеята за транспорт и транспортни средства да се използва енергия която не е получена чрез изгаряне на петрол никак не е лоша. Друг е въпроса до колко това е осъществимо независимо от това че е рационално, така че за в момента ирационалното изгаряне на петрол остава и няма технология която да го възпре. Ако потледнем от отправна точка която е по отдалечена така че в ъгъла на видимост да попадне цялата планета - ако не горим петрол за кого сме се загрижили - за 3 милиарда индийци и катайци и пакистанци и за милиард и половина араби. Белите са малцинство чиито права в бъдеще въобще не са гарантирани като се има впредвид културата на въпросните народи.

      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        безимeн голям противник си на тези Тесли и може би си прав....

        Не съм противник, а за това, че съм прав /да разсъждавам ТАКА/ - да, прав съм!

        Как "ТАКА" разсъждавам и в какво точно съм прав? Ще опитам да бъда кратък...


        Например: експерти в Morgan Stanley казваТ, че акцията на Тесла ще започне да губи стойността си, тъй като Тесла постепенно почва се възприема като традиционен автопроизводител, а губи ореола си на "технологична" компания...

        Какво показва горното изречение? Някои ще скочат и ще кажат по повод РАЗКАЗАНОТО от мен, което съм прочел някъде, че аз съм противник на Тесла...

        Ако помислим и разсъдим безпристрастно - аз нямам никакви претенции за авторство върху казаното. Значи, неприязънта на феновете на Мъск трябва да бъде насочена към авторите на материалите, с които те не са съгласни. В случая инфото е на анализатори на пазарите от Morgan Stanley.
        Само трябва да кажем, че ТОВА НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ТЪРГОВИЯ С ЦЕННИ КНИЖА - и сме ОК!

        .................................................. ...........

        Какво излиза от горните разсъждения? Ами, ЧАСТ от хората се дразнят от това, че не всички споделят тяхното мнение. Някои четат само положителни отзиви и реклама, с която се облъчва пазара, като доста от тях и нямат познанията по същество, а рекламата разчита, именно на това, че същите защитници на някаква теза са /доста често/ - несведущи в определена област... Казва им се: вие сте млади, ние сме бъдещето, защото сме млади като вас, вие живеете в социалните мрежи, където живеем и ние, вие нямате пари, но вижте какво правим ние и правете като нас, за да станете милиардери... Ще спра до тук...

        .................................................. .........

        Кое е странното? Едни поставят акцента върху положителните графики, а други изваждат отрицателното, което първите пропускат, защото те виждат само красивите букети на зарята и чуват единствено тържествените фанфари.

        Реалността е много по-различна. И мизерна! Отнема човешки животИ!

        .................................................. ......

        След казаното горе - ясно е, че истината има ДВЕ ЛИЦА. Нека тия две лица са равнопоставени в пространството, за да може, ако нямаме познанията - що-годе да разсъждаваме трезво, преценявайки ситуацията.

        Освен това, не бива да се страхуваме от информацията /независимо, че я класифицираме като положителна или отрицателна..., все пак ВСЕКИ ИМА ВЪЗМОЖНОСТТА САМ ДА ВЗЕМА РЕШЕНИЯТА СИ, след като претегли в съзнанието си всички мнения!/

        Нали нетът НИ ОТВОРИ ОЧИТЕ ЗА СВЕТА!

        Коментар


        • безимeн голям противник си на тези Тесли и може би си прав. В момента все още няма изгледи за водородни коли, тези клетки са скъпи и нямат по дълъг живот от батерии. Причина за това са мембраните които се наричат протонообменни но не е доказано че през тях минават протони и са плътни като материал който е полимер който пък се мокри. Потапяш го във вода и след като го извадиш му замерваш теглото и то е увеличено..т.е. сигурно има много финни пори и ограничен експлоатационен - функционален живот. Между другото състава на полимера е тайна на Дюпон и не може да се открие със спектрограф . Това ще рече че тайната е в производството му а не в състава.
          Last edited by supertrader; 26.12.2019, 22:50.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

            Пак се правиш на неразбралА /пирамида - ж.р./!

            Не съм го казал преди месец или повече. На тая, същата страница е мнението ми - ОТ ДНЕС.

            Една жена до сега би го прочела и не би се излагала като теб. Не съм убеден, че си по-различна от останалите дами във форума...

            Отново ти пускам част от написаното от мен - ДНЕС, ОКОЛО ОБЯД: Дано успееш да го прочетеш.
            Много нервен си нещо, що тъй?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              Тесла, Епъл, Майкрософт... са съучастници в смъртта на деца,
              Това някаква пародия или парафраза на вица за онези дето бесели негрите ли е?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Да повторим, ако не си чувАл: Проблемът със съхранението и производството на водорода е даже още по-сложен от този с тока. Защо? - Чети физика, химия, св-ва на водорода, източници и т.н. После, за него, да му сториш инфраструктура, още едно се Усилие иска (и то, не евтино) а, за електриката, все някаква инфраструктура, има и сега.
                ​​​​​​Иначе, и аз харесвам горивните клетки. И мисълта за 1000 км с едно зареждане, бива. Ама да държиш буквално бомба де в гараж, де на улицата... Отделно, че почти няма начин и в стоманени бутилки да го скриеш - най-мъъъничкият атом, о ттам, дикектно през стените на съда, сава фира. И то -СЕРИОЗНА.
                А китайците -ами радвам се за тях:
                Вместо да се паентят като някакви безименни, учат, дерзаят, и работят хората, с пот на чело, 24/7. Стабилна страна са. Заслужават си успехите.
                Ма ти и от водород ли разбираш???Да нямаш някое изобретение и там?Ха ха ха

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Да повторим, ако не си чувАл: Проблемът със съхранението и производството на водорода е даже още по-сложен от този с тока. Защо? - Чети физика, химия, св-ва на водорода, източници и т.н. После, за него, да му сториш инфраструктура, още едно се Усилие иска (и то, не евтино) а, за електриката, все някаква инфраструктура, има и сега.
                  ....
                  Пак се правиш на неразбралА /пирамида - ж.р./!

                  Не съм го казал преди месец или повече. На тая, същата страница е мнението ми - ОТ ДНЕС.

                  Една жена до сега би го прочела и не би се излагала като теб. Не съм убеден, че си по-различна от останалите дами във форума...

                  Отново ти пускам част от написаното от мен - ДНЕС, ОКОЛО ОБЯД: Дано успееш да го прочетеш.




                  Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                  Без да твърдя, че това е бъдещето, то съм сигурен, че това направено от китайци превозно средство - е С ПЪТИ по-икономично, по-екологично, а и ВЕРОЯТНО - съизмеримо по цена с Тесла, ако не - дори и по-евтино!

                  Въпрос: Това ли е превозното средство на бъдещето, след електромобилите?

                  Аз мисля, че не е така. Защо? Защото сигурността на хората, които дават парите си за превозни средства ТРЯБВА ДА БЪДЕ НА ПЪРВО МЯСТО!

                  Все пак давам ГОЛЯМО ПРЕДИМСТВО на това превозно средство, пред всяка Тесла!


                  Много, след като прочетат материала долу - ще се съгласят с мен, че Мъск има сериозна причина, за да бърза, БЕЗ ДА ПРАВИ ИЗПИТАНИЯТА, задължителни за Европа!

                  .................................................. .................

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                    Тоя отново се отплесна встрани от темата. Кое е същността, ли?

                    Да повторим: От КИТАЙСКАТА компания посочват, че са кръстили колата на британския физик и изобретател Уилям Робърт Гроув. Главната особеност на автомобила е огромният му пробег с едно зареждане - 1000 км. Балоните с водород се пълнят само за няколко минути, като Grove е напълно чист - от ауспусите му излиза водна пара.
                    Да повторим, ако не си чувАл: Проблемът със съхранението и производството на водорода е даже още по-сложен от този с тока. Защо? - Чети физика, химия, св-ва на водорода, източници и т.н. После, за него, да му сториш инфраструктура, още едно се Усилие иска (и то, не евтино) а, за електриката, все някаква инфраструктура, има и сега.
                    ​​​​​​Иначе, и аз харесвам горивните клетки. И мисълта за 1000 км с едно зареждане, бива. Ама да държиш буквално бомба де в гараж, де на улицата... Отделно, че почти няма начин и в стоманени бутилки да го скриеш - най-мъъъничкият атом, о ттам, дикектно през стените на съда, сава фира. И то -СЕРИОЗНА.
                    А китайците -ами радвам се за тях:
                    Вместо да се паентят като някакви безименни, учат, дерзаят, и работят хората, с пот на чело, 24/7. Стабилна страна са. Заслужават си успехите.

                    Коментар


                    • И още един сериозен проблем на Тесла...

                      Едни от най-големите технологични компании са обвинени за смъртта на деца от Конго. Според първото по рода си дело: Тесла, Епъл, Майкрософт... са съучастници в смъртта на деца, които работят в мина за кобалт /предаде БТВ/...

                      Металът се използва за направата на литиеви батерии, като повече от половината кобалт в световен мащаб се добива именно в Република Конго...

                      Това е първото дело, в което технологични гиганти са обвинени заедно за източника на кобалт, който използват в производството си...

                      Някои от децата са получавали заплащане от 1.5 *$ /един и половина долара/ на ден, работейки шест дни в седмицата...

                      Можем да си представим как би скочила акцията на Тесла, ако Мъск намали още тази „надница”... Точно така Мъск постъпва с работниците /СИ/, а за постоянната подмяна на мениджмънта сме говорили достатъчно...

                      https://www.24chasa.bg/novini/article/7985007

                      Коментар


                      • Тоя отново се отплесна встрани от темата. Кое е същността, ли?

                        Да повторим: От КИТАЙСКАТА компания посочват, че са кръстили колата на британския физик и изобретател Уилям Робърт Гроув. Главната особеност на автомобила е огромният му пробег с едно зареждане - 1000 км. Балоните с водород се пълнят само за няколко минути, като Grove е напълно чист - от ауспусите му излиза водна пара.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                          Това показват цифрите / да дадем възможност и на ЕД да излезе най-после от неловкото мълчание и да ни пусне някой "факт" във вид на ... графика за: светлото бъдеще на литиево-йонната батерия на Мъск... ))

                          И да му припомним, че китайците - НЕ идват, а те СА ТУК и не стоят със скръстени ръце....
                          Некакси не схващам какво неловко мълчание те гони, ама нейсе.

                          За батериите целта на Тесла е да достигнат 1ТВ годишен капацитет и милион мили пробег на батерията. Сметай както искаш. Няма кой да ги доближи следващите 10-20 години.

                          Само да те светна че най-големия производител на електромобили не е китайски. Познай кой е

                          Коментар


                          • Така и не става ясно, какво точно ми опонираш с това:

                            "Сега, ако не си разбрал,
                            1.Основно, частни са инвеститорите на Тесла..."

                            Да съм спорил някога на тема: какви са основно инвеститорите на Мъск? НЕ СЪМ СПОРИЛ!

                            Тъй като ти си написалА изречението като най-важна точка - Първа! - не става ясно какво точно опровергаваш?

                            ... или ти просто така си говориш - лаф да става?

                            .................................................. ..............

                            Нека оставим празните приказки. Можем да се концентрираме върху един от фактите /в следващ пост/, който има принос в продажбите на Тесла, ако и те ДА НАМАЛЯВАТ... Това показват цифрите / да дадем възможност и на ЕД да излезе най-после от неловкото мълчание и да ни пусне някой "факт" във вид на ... графика за: светлото бъдеще на литиево-йонната батерия на Мъск... ))

                            И да му припомним, че китайците - НЕ идват, а те СА ТУК и не стоят със скръстени ръце....

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                              Може би и самата ти /пирамида - ж.р./ - не си ДОразбралА:

                              Повечето банки, които финансират Мъск - са именно ЧАСТНИ БАНКИ.

                              Частни инвеститори покриват условията на Надзора за набиране на капитал и откриване на ЧАСТНА БАНКА.

                              Тези ЧАСТНИ БАНКИ, които привличат като вложители И много физически и юридически лица - са не по-малко участници в една евентуално завихрила се криза, която е повсеместна /в световен мащаб/ - и при нея няма такова нещо, като - ама - видиш ли "ние не сме в криза, защото те - ония - били "частни инвеститори" - което твърдиш самАТА ти...
                              Пак неразбрал. Е, Бог дал - Бог взел, що да стори човек. НИКОГА не съм твърдяЛ подобно нещо. Измисляш си и опитваш да ми приписваш свои си мисли.

                              Коментар


                              • Може би и самата ти /пирамида - ж.р./ - не си ДОразбралА:

                                Повечето банки, които финансират Мъск - са именно ЧАСТНИ БАНКИ.

                                Частни инвеститори покриват условията на Надзора за набиране на капитал и откриване на ЧАСТНА БАНКА.

                                Тези ЧАСТНИ БАНКИ, които привличат като вложители И много физически и юридически лица - са не по-малко участници в една евентуално завихрила се криза, която е повсеместна /в световен мащаб/ - и при нея няма такова нещо, като - ама - видиш ли "ние не сме в криза, защото те - ония - били "частни инвеститори" - което твърдиш самАТА ти...

                                Коментар

                                Working...
                                X