IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • analog - концепцията им изглежда много по смислена за електромобили, точно за приложенията които според мен са добри за електромобили и да са модулни. Освен това казват че задвижването е с 50 процента по икономично за енергия, а това означава и два пъти по малка батерия.
    Last edited by supertrader; 12.02.2020, 19:57.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Кисимов Разгледай мнение
      В России запатентован новый электромобиль Zetta
      Много ми е интересно какво именно е патентовано и къде. Цветът, името, "вградения акумулатор", петолъчката?

      Коментар


      • В России запатентован новый электромобиль Zetta
        В базе Федерального института промышленной собственности были размещены патентные изображения автомобиля Zetta – первого российского электромобиля. Производство компактных трехдверных электрокаров Zetta должно начаться уже в 1-м квартале 2020 года. Как сообщалось ранее, машина будет представлять собой городской трехдверный хэтчбек, визуально напоминающий популярную модель — Smart ForTwo.

        Согласно заявленным техническим характеристикам – транспортное средство сможет развивать скорость до 120 км/ч. В основе машины лежит рама, которая обшита легкими панелями из прочных композитных материалов. В базовой комплектации автомобиль будет переднеприводным, а встроенный аккумулятор позволит преодолеть на одном заряде 200 км.

        Одна из особенностей автомобиля – использование преимущественно отечественных компонентов. Единственной импортируемой деталью станет батарея – их производитель закупает в Китае.

        Согласно предварительным данным, за базовую версию придется заплатить порядка 450 тыс. рублей. Модели в более богатых комплектациях могут получить не только аккумулятор большей емкости, но и полный привод. https://nvdaily.ru/info/181130.html

        Коментар


        • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

          Пишеш за бързото зареждане, а то рядко се практикува при коли имащи пробег над 300км.

          Но дори и с него, ток->движение средностатистически е над 71%
          никакъв шанс няма бутален двигател да стигне такива нива на кпд гориво->движение
          а цената на ДВГ с КПД над 28% расте по експонента, (сравнете ценатата на някоя от ефективните Скании, с масовите им конкуренти)

          Метанът(ниската му цена) е това което ще задържи ДВГ в играта още дълго време,
          както и липсата на достатъчно батерии (техния цикъл рециклиране още не се е завъртял)
          Ще се, ще се. И цикълът за рециклиране, ще се завърти. Тъкмо, ще се натрупа и ресурс.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнение
            satz, не забравяй обаче, че КПД на ток -> зарядно -> нагряване на батерията при зареждане -> заредена енергия в батерията.... е около 75%
            Пишеш за бързото зареждане, а то рядко се практикува при коли имащи пробег над 300км.

            Но дори и с него, ток->движение средностатистически е над 71%
            никакъв шанс няма бутален двигател да стигне такива нива на кпд гориво->движение
            а цената на ДВГ с КПД над 28% расте по експонента, (сравнете ценатата на някоя от ефективните Скании, с масовите им конкуренти)

            Метанът(ниската му цена) е това което ще задържи ДВГ в играта още дълго време,
            както и липсата на достатъчно батерии (техния цикъл рециклиране още не се е завъртял)

            Коментар


            • d333 , може и 95% и зависи пак от режима при бързо зареждане и разреждане загряват а отделената топлина е енергия която няма да се превърне в механична и съответно е загуба и електромоторите загряват - те пък са с голяма мощност но за кратко време, а в режим на постоянно натоварване и породължително мощността която развиват е значително по малка.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • satz, не забравяй обаче, че КПД на ток -> зарядно -> нагряване на батерията при зареждане -> заредена енергия в батерията.... е около 75%

                Коментар


                • satz при стационарна работа в оптимален режим двг на метан плюс малко количество водород може да направи кпд 60 процента, ако се оптимизира газоразпределението, компресията като на дизел и съответно прецизно подаване и на горивото. Няма нищо общо с двг с непостоянен режим на работа и натоварване. Дори охладителната система на такъв двг е силно разтоварена и ще има проблем зимата с отоплението..

                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                    Ейй, безименен, Велико МрънкАло си. Признахме те. Я кажи, по-добре, как са акциите на Тесла.

                    КОЙ задава въпроса? Ти да не си се чалнал - с подобен въпрос?

                    Ще ти отговоря: АКО си успял да излъжеш двама човека и си им продал от чуждите тръбички - ще може да си купиш ЕДНА акция, но ако почакаш - не се знае...

                    Това не е препоръка, разбира се: сигурен съм, че не си продал и една от "твоите" /откраднати/ тръбички... ))

                    .................................................. ...

                    Ако схващаш за какво става въпрос, долу съм ти обяснил нещата нагледно, но това също НЕ Е препоръка!

                    Хайде, оставай със здраве - и повече консултациите по непонятни за теб въпроси - само срещу заплащане! /поне 10 продадени тръбички!/ ))








                    Коментар


                    • Ейй, безименен, Велико МрънкАло си. Признахме те. Я кажи, по-добре, как са акциите на Тесла.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        ...Постоянния режим на работа на двг е най икономичен и най екологичен съответно, ..
                        Кпд гориво -> движение на най-ефективните ДВГ
                        е поне на половина по-зле от Ток->ел.двигател->движение

                        Най-ефективните ДВГ по някои Скании, и по доста кораби е ~50%
                        Най-смотаните ел.двигатели (сглобени в гараж) са с КПД поне 88%, средностатистическия добър ел.двигател е с КПД над 95%

                        средностатистическия ДВГ е с КПД гориво->движение <28%...
                        Last edited by satz; 11.02.2020, 22:29.

                        Коментар


                        • nachev , от електиромибилите ще остане само ел.трансмисия за бъдещите автомобили с двг. Освен батерии има и кондензатори и те могат да служат за енергиен буфер и автомобил с двт с мощност 30 киловата да ускорява като днешните с 200 киловата. Постоянния режим на работа на двг е най икономичен и най екологичен съответно, но цената на тези автомобили няма да е никак ниска и пак е по добре от навързани последователно 100 бр батерийки от която една като се предаде не работят 100.

                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Чудно ми е като чета някои тук...

                            Какво ровене пада, за да се опровергаят качествата на съвременните автомобили, с които ЧОВЕЧЕСТВОТО задоволява своята необходимост от придвижване. Да: еволюцията отрича каруцата и електродвигателя, поставен на задната ѝ ос. Над столетие продължава да се усъвършенства превозното средство - с топлинен двигател, което има всички параметри, които задоволяват и самите критици и отричащи уникалността на автомобила.

                            Критикуват автомобила, но сутрин се качват именно на този - същият автомобил! ))

                            Постоянно се чудя, кое би било интересно за нас и как да го представя нагледно, за да се противопоставя на лъжата в "рекламата"...

                            Няколко пъти опитвам да сравня продажбите на трите ГИГАНТА в продажбите на съвременни превозни средства. Точният мащаб не дава възможност да сравним смешните продажби на електрички /1 - 1.5 милиона в световен мащаб/, сравнено с над 10 милиона продажби на ВСЯКА от водещите марки.

                            Но ТУК се говори как Тесла - "цъфти", въпреки мижавите си продажби, които нямат база за сравнение с МИЛИОНИ продадени от Фолксваген, Тойота, Рено-Нисан...

                            ...............................................

                            Обещавам да направя сравнение и с луксозните марки возила, които отново НАДХВЪРЛЯТ В ПЪТИ продажбите на Тесла!

                            ...............................................

                            Тая вечер ще обърна вниманието ви към една УЖ непретенциозна марка - от северната ни съседка... Става дума за Дачия. Пускам графиката на продажбите за миналата година. Дачия работят тихо, без много шум, но работят!

                            За сметка на това, Мъск - няма време от приказки, самохвалебствия и обещания в стил "ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ!" И това продължава десетилетие!

                            Я да видим какво показват продажбите за 2019 г... ))


                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                              Не видях другата гледна точка. Но пък виждам коментар относно автора:

                              "Там е работата, че НЕ СА "ГЕРМАНЦИТЕ"

                              Въпросната повръщня е ХЕБРИДБА РУСКА ПРОПАГАДНА

                              съчинена от СЪВЕТСКИЯ ГРАЖДАНИН

                              НИКИТА Александрович ЖОЛКВЕР - син на СЪВЕТСКИ НОМЕНКЛСТУРЧИЦИ

                              завършил "журналистика" в СССР през 1981г.

                              Това че НЯКОЙ Е ПЛАТИЛ въпросното нещо да се публикува в Дойче Веле

                              е друг въпрос...."

                              На такива статии сме се нагледали. Странно само как все пропускат в сметките да сложат емисиите при производство на ДВГ коли, все едно те падат от небето, при преработка и транспорт на петрола, на маслата, консумативите и т.н. Тяхната "гледна точка" винаги смята всички емисии около производството, експлоатацията и ел. енергията на електричките и единствено емисиите от изгарянето на бензина/дизела при ДВГ колите. Доста плоско.
                              Впечатлението ми е че начев се опитва да показва по-балансирана позиция с "лек" уклон към статуквото показвайки не толкова нови и не толкова достоверни статии срещу електричките.

                              Работата е там че много пари са заложени на масата, като почнеш от петрола, производството на енергия, автомобилостроене и пр. Та тези заинтересовани страни (с приходи за трилиони годишно) трябва да се сети непредубедения наблюдател полагат доста усилия и финансови ресурси за манипулуране на общественото мнение.

                              Истината е че го правят изключително успешно от десетилетия, но за разлика от преди, сега е много по-трудно да ограничиш разпространението на информация, която не е канализирана в мас медиите.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение

                                Ти си се превърнал в политически полицай, обладан от някаква нечиста сила.
                                Не разговаряш, а крещиш!
                                Загрижен съм за теб!
                                Не може в момента на изтъкване на аргументи против харесвана от теб идея, да ти пада пелена пред очите и да изключваш тока. Това е болно!
                                Биографията на родителите не е срамно петно за поколението.
                                Дори не бях забелязал предполагаема руска връзка. Оказа се, че този от 3-годишен живее в Германия, има германско гражданство и дори няма да изключа хипотезата, че е по-правоверен либерал и от най-бесните соросоиди. Апропо, у нас децата н а номенклатурана са най-пострадалите от режима и най-яростни привърженици на криминалните лицемери.

                                Не си видял пасажите, които пряко или индиректно обслужват харесваната от теб идея. Моля, заповядайте:

                                Коментарът не е мой, затова съм го оградил в кавички. А моя коментар е веднага след това и задавам въпроси относно множество сметки за емисии при ДВГ колите, удобно пропуснати при съпоставката. В тези абзаци които си извадил няма отговор на нито един от тези въпроси.

                                Коментар

                                Working...
                                X