Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Още преди 2-3 години, експертите от шведското Министерство на транспорта и Стокхолмския Институт за околната среда (IVL) изчислиха, че производството само на една зарядна батерия за електромобила Tesla S изхвърля в атмосферата забележителните 17 тона CO2!
Това прави този "автомобил на бъдещето" не по-малко замърсяващ околната среда, отколкото един модерен бензинов или дизелов автомобил след пробег от 200 хиляди километра! Казано по друг начин: още преди да е изминал и един километър, този екоавтомобил /Тесла/ вече е нанесъл на природата същите щети, каквито ѝ причиняват колите с двигатели с вътрешно горене, но след дълъг пробег и много години експлоатация.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеИ замърсяването, още не е престанало да се случва. Просто, се е преместило другаде.
https://www.youtube.com/watch?v=wHX96Qf7X4w
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
А дано, аз съм за всички електрически коли защото не замърсяват. На мен лично ми все тая дали около мен карат Тесли или китайски.
Въпроса е друг. Ти лично би ли си взел в момента друго ЕВ като знаеш че батерията ще издържи само няколко години? Това нали ако изобщо си разбрал това което се пише в темата вече година нали.
Има и друго, в момента всички се прескачат през глава да пуснат някакво EV. Буквално използват каросерии и части от ДВГ и скалъпват каквото могат. Слагат ел двигател и някаква батерия от който им я продаде. Ето даже ти казваш че някои си е произвел повече бройки. Евала. Само че, в момента Тесла имат линия от всички нужни коли, приключен дизайни и изтествани, само разрастват производството. В момента в който някой каже ЕВРИКА - ето по добра кола от Тесла, вторите вече ще имат пълен автопилот и другите са пак на кота нула. Никой в момента не се интересува дори от автопилот, а то това е важното. Тесла не е автомобилна компания, но това е друга тема която ще засегнем по натам
Иначе да, Тесла са софтуерна компания от Долината, облечена в овча кожа, освен това са и енергийна компания, но там тепърва ще гледаме шоуто.
Впрочем още преди 4-5 години един приятел от Вистеон Кьолн му предлагаха да иде в Ауди, имат нов софтуерен център специално за пълен автопилот.
Като гледам още доникъде не са стигнали, най-важното им липсва на всичките - данни в реално време, които всяка движеща се Тесла в момента качва към облака.Last edited by BobyB; 21.02.2021, 16:08.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Николайко Перник Разгледай мнение
Как така?
Откъде взимат енергия? От Бил Гейтс, или от оная Грета Тунберг (май я вкараха вече в психиатрично отделение), или от зелените талибанки АОК и вицепрезидентката на САЩ ли?
Или от електроцентрали?
И нещо което не е споменато тук, но по принцип нефтените кладенци и рафинери ползват много повече ток от колкото EV тата биха ползвали изобщо.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
А дано, аз съм за всички електрически коли защото не замърсяват. На мен лично ми все тая дали около мен карат Тесли или китайски.
Въпроса е друг. Ти лично би ли си взел в момента друго ЕВ като знаеш че батерията ще издържи само няколко години? Това нали ако изобщо си разбрал това което се пише в темата вече година нали.
Има и друго, в момента всички се прескачат през глава да пуснат някакво EV. Буквално използват каросерии и части от ДВГ и скалъпват каквото могат. Слагат ел двигател и някаква батерия от който им я продаде. Ето даже ти казваш че някои си е произвел повече бройки. Евала. Само че, в момента Тесла имат линия от всички нужни коли, приключен дизайни и изтествани, само разрастват производството. В момента в който някой каже ЕВРИКА - ето по добра кола от Тесла, вторите вече ще имат пълен автопилот и другите са пак на кота нула. Никой в момента не се интересува дори от автопилот, а то това е важното. Тесла не е автомобилна компания, но това е друга тема която ще засегнем по натам
...Ама това, е друга тема.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
А дано, аз съм за всички електрически коли защото не замърсяват.
Откъде взимат енергия? От Бил Гейтс, или от оная Грета Тунберг (май я вкараха вече в психиатрично отделение), или от зелените талибанки АОК и вицепрезидентката на САЩ ли?
Или от електроцентрали?
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Напротив, китайците са много, преди Тесла!
Китайците всяка година правят над 2 милиона ДОСТЪПНИ и от ВИСОКИЯТ сегмент - електрички.
А дано, аз съм за всички електрически коли защото не замърсяват. На мен лично ми все тая дали около мен карат Тесли или китайски.
Въпроса е друг. Ти лично би ли си взел в момента друго ЕВ като знаеш че батерията ще издържи само няколко години? Това нали ако изобщо си разбрал това което се пише в темата вече година нали.
Има и друго, в момента всички се прескачат през глава да пуснат някакво EV. Буквално използват каросерии и части от ДВГ и скалъпват каквото могат. Слагат ел двигател и някаква батерия от който им я продаде. Ето даже ти казваш че някои си е произвел повече бройки. Евала. Само че, в момента Тесла имат линия от всички нужни коли, приключен дизайни и изтествани, само разрастват производството. В момента в който някой каже ЕВРИКА - ето по добра кола от Тесла, вторите вече ще имат пълен автопилот и другите са пак на кота нула. Никой в момента не се интересува дори от автопилот, а то това е важното. Тесла не е автомобилна компания, но това е друга тема която ще засегнем по натам
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ти уцели десятката. Главният проблем на компресора е, че няма равностойно охлаждане. Ама нали имаме мозъци, за какво са ни дадени?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ти уцели десятката. Главният проблем на компресора е, че няма равностойно охлаждане. Ама нали имаме мозъци, за какво са ни дадени?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнениеПирамиде, чудесно хрумване за компресора. Но като КПД, КОП... това колко е ефективно?
За лятото остава проблема обаче с охлаждането... Там какво става - още една система с фреон за охлаждане ли?... Много ще се оскъпи автомобила. Или друг вариант с твоя компресор, но работещ наобратно - компресира отвън, сваля налягането вътре за да охлажда. Ок... но защо всички автомобилни производители използват системи с фреон, а не с въздушен компресор?.... Сигурно няма достаъчна ефективност... или нещо друго, не знам...
Коментар
-
Шофьорите, които се ОТКАЖАТ от автомобилите си, ще получат 3 000 британски лири „ваучер“, които да похарчат за обществен транспорт, велосипеди, електрически скутери и таксита по новия зелен план във УК.
Това е част от макро плана до 2030 год - Нищо няма да притежаваш и ще си щастлив.
Производството на Ягуар преминава изцяло на електрически коли от 2025 год.
Въпрос за един милион, ако цените на комфортния най-евтин Ягуар и Тесла 3 са със близки параметри, кого ли ще изберат хората ?
Ягуар е продал 510к коли за 2019.Last edited by распутин; 20.02.2021, 23:02.
Коментар
-
Пирамиде, чудесно хрумване за компресора. Но като КПД, КОП... това колко е ефективно?
За лятото остава проблема обаче с охлаждането... Там какво става - още една система с фреон за охлаждане ли?... Много ще се оскъпи автомобила. Или друг вариант с твоя компресор, но работещ наобратно - компресира отвън, сваля налягането вътре за да охлажда. Ок... но защо всички автомобилни производители използват системи с фреон, а не с въздушен компресор?.... Сигурно няма достаъчна ефективност... или нещо друго, не знам...
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Ооо, дъртьо, ти и от ирония не разбираш май, както и от техника! Дръж се за тръбичката, може пък да станеш втори Мъск...
- 1 like
Коментар
Коментар