IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
    CEOто на най-голямата компания в света ти разправя, че Тесла им разказва играта, ама ти "по-гоУемо от искаро нЕма"
    дали бъдещето ще е тотален контрол над стадото?
    За част със сигурност. А за другите?
    А ако стадото не иска да работи за шепа ориз както е сега в Китай, че и то е дооооста по разглезено сега
    Last edited by X_Y; 30.04.2020, 08:29.
    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

      Не знаех че си наивник на средна възраст, хахаха. Той и бойко разправя много работи, ама всичко е вярвайте ми. Като стане въпрос за доказателства- не сте ме разбрали. И тук същата работа- както искаш, вярвай в светлото бъдеще, иде зад ъгъла
      CEOто на най-голямата компания в света ти разправя, че Тесла им разказва играта, ама ти "по-гоУемо от искаро нЕма"
      Last edited by X_Y; 30.04.2020, 08:28.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

        Двойно на бачкерите и готово викаш? Баси колко било просто.
        То и на тебе дето се радваш на няма и 20 евро на час, да ти дадем 100 евро на час и да почнеш да програмираш като гуру, колко му е?
        Никой не говори за мен или теб. Говоря за хората които разбират от дадена работа, независимо каква е

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          A сиктир от тук. Как е възможно компания която продава 10 милиона коли да не може да направи това което може да направи компания на която заветната цел е 1 милион коли. Дават двойно на бачкерите от и получават всичко.

          Еди осъзнай се какво пускаш
          Двойно на бачкерите и готово викаш? Баси колко било просто.
          То и на тебе дето се радваш на няма и 20 евро на час, да ти дадем 100 евро на час и да почнеш да програмираш като гуру, колко му е?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Понеже си в немско - да четеш от оригинала - EXKLUSIV – Herbert Diess spricht intern Klartext:
            Volkswagen schmiedet Aufholplan zu Tesla
            .


            Това което казва не е тайна за хората в бранша. Само баламурниците още не са го осъзнали
            Не знаех че си наивник на средна възраст, хахаха. Той и бойко разправя много работи, ама всичко е вярвайте ми. Като стане въпрос за доказателства- не сте ме разбрали. И тук същата работа- както искаш, вярвай в светлото бъдеще, иде зад ъгъла

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              A сиктир от тук. Как е възможно компания която продава 10 милиона коли да не може да направи това което може да направи компания на която заветната цел е 1 милион коли. Дават двойно на бачкерите от и получават всичко.

              Еди осъзнай се какво пускаш
              Понеже си в немско - да четеш от оригинала - EXKLUSIV – Herbert Diess spricht intern Klartext:
              Volkswagen schmiedet Aufholplan zu Tesla
              .


              Това което казва не е тайна за хората в бранша. Само баламурниците още не са го осъзнали

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                [

                Той допълни, че в момента американската компания действа като една невронна мрежа, която непрекъснато събира данни и веднъж на всеки 2 седмици подобрява програмното оборудване на автомобилите си, като съответно ги прави по-умни. А това не е по силите на нито една друга автомобилна компания.
                A сиктир от тук. Как е възможно компания която продава 10 милиона коли да не може да направи това което може да направи компания на която заветната цел е 1 милион коли. Дават двойно на бачкерите от и получават всичко.

                Еди осъзнай се какво пускаш

                Коментар


                • Шефът на Volkwagen Group – Херберт Дийс, отново посочи Tesla като най-големия конкурент на концерна, съобщава германското издание Automobilewoche.

                  И причината не е, че компанията на Илон Мъск прави някакви потресаващи автомобили – както казва Дийс „воланът, педалите и колелата не са най-важното.

                  Шефът на Volkswagen е повече притеснен от факта, че Tesla е лидер в програмното оборудване и дори е готова да пусне напълно автономни автомобили.

                  „Признавам, че успехите им ни причиняват силно главоболие. В момента Tesla превъзхожда в някои области – като автономните автомобили, например, не само Volkswagen, но и всеки друг производител“, обяснява Дийс.

                  Той допълни, че в момента американската компания действа като една невронна мрежа, която непрекъснато събира данни и веднъж на всеки 2 седмици подобрява програмното оборудване на автомобилите си, като съответно ги прави по-умни. А това не е по силите на нито една друга автомобилна компания.

                  Коментар


                  • В България сме далеч от масовата им употреба, твърде скъпи са за джоба и стандарта ни.

                    Коментар


                    • Как се представят китайските клонинги на Тесла


                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Благодаря. Обаче ... би ли споделил, ако имаш данни, каква е СЕБЕСТОЙНОСТТА И КАКВА - НОРМАТА НА ПЕЧАЛБА на "Тесла"?
                        Варира около 20% за автомобилопроизводството, като последните 2 години спада, т.к делът на по-евтините модели (М3) измести по-скъпите X & S.

                        Click image for larger version

Name:	Gross Profit margin.jpg
Views:	1
Size:	19.9 КБ
ID:	3585260

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          И аз за нормата на печалба говоря. А нея я има само при Тесла, що се касае до EV. Всички останали производители (може би с изключение на Порше) продават на загуба определена бройка, за да покриват регулаторните изисквания в Китай, Европа и някои щати в САЩ.

                          Относно темата - продукта не коментирам, но ако мога да препоръчам нещо то е да си оправите маркетинга. Форуми, чатове и прочие платформи са последното място, където ще намерите “инвестотори”. Събирането на капитал за инвестицията е трудна дейсност и тук е последното място, на което да търсите подкрепа.

                          Отделен е въпроса, че влизането в полемики не помага на каузата Ви.

                          Иначе ви пожелавам успех.
                          Благодаря. Обаче ... би ли споделил, ако имаш данни, каква е СЕБЕСТОЙНОСТТА И КАКВА - НОРМАТА НА ПЕЧАЛБА на "Тесла"?
                          Last edited by Pyramid; 20.04.2020, 23:57.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Говоря като норма на печалбата, Еди. Това, с което, Китай стана световен икономически лидер.
                            Прочее, интересно ми е, как би коментирал тази тема тук но, проследявайки я от самото начало.
                            Благдаря.
                            https://forum.investor.bg/forum/%D0%...D%D0%B0-irr-30
                            И аз за нормата на печалба говоря. А нея я има само при Тесла, що се касае до EV. Всички останали производители (може би с изключение на Порше) продават на загуба определена бройка, за да покриват регулаторните изисквания в Китай, Европа и някои щати в САЩ.

                            Относно темата - продукта не коментирам, но ако мога да препоръчам нещо то е да си оправите маркетинга. Форуми, чатове и прочие платформи са последното място, където ще намерите “инвестотори”. Събирането на капитал за инвестицията е трудна дейсност и тук е последното място, на което да търсите подкрепа.

                            Отделен е въпроса, че влизането в полемики не помага на каузата Ви.

                            Иначе ви пожелавам успех.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              Не знам защо мислиш че цената на EV е “надута”. Единственият авто производител, който продава своите EV-та на печалба е Тесла, а те не са от най-евтините както знаем. Причината е в батерията, но и тенденцията е ясна. За последните 10 години цената е паднала с 85-90%. В следващите 3-5 години спада в цената на батериите трябва да изравни произвоидствената цена на EV спрямо ДВГ. Хората постоянно се вкарват в теории на конспирацията.

                              Ей това също добре описва ситуацията
                              [ATTACH=CONFIG]n3584286[/ATTACH]
                              Говоря като норма на печалбата, Еди. Това, с което, Китай стана световен икономически лидер.
                              Прочее, интересно ми е, как би коментирал тази тема тук но, проследявайки я от самото начало.
                              Благдаря.
                              https://forum.investor.bg/forum/%D0%...D%D0%B0-irr-30

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                ...
                                -Кажѝ им. Електричките идат, а и сривът на петрола е до време. Като чета едни други работи, като тази, цената пак ще скочи, ама плебсът ще се охълца дотогава... и тази на електричките, ще се срине. Защо? Ами, те и сега, са напомпани...
                                Не знам защо мислиш че цената на EV е “надута”. Единственият авто производител, който продава своите EV-та на печалба е Тесла, а те не са от най-евтините както знаем. Причината е в батерията, но и тенденцията е ясна. За последните 10 години цената е паднала с 85-90%. В следващите 3-5 години спада в цената на батериите трябва да изравни произвоидствената цена на EV спрямо ДВГ. Хората постоянно се вкарват в теории на конспирацията.

                                Ей това също добре описва ситуацията
                                Click image for larger version

Name:	TESLA DINO.jpg
Views:	1
Size:	67.2 КБ
ID:	3584286

                                Last edited by ED; 19.04.2020, 19:18.

                                Коментар

                                Working...
                                X