IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
    По темата: Ако разни мними на хранилка от ЕРП-та, се изнервят от електромобилите, да взема и аз да си купя, па да изчаквам Пешето след работа, па да му бибиткам ли, или що? Според мен, много мило влияние се заформя.
    А ти не си спирал да ми бибиткаш.
    Last edited by X_Y; 28.06.2020, 19:06.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

      Безименния се подвизава в темата за бисерите. Пиши му там
      На бас че хвърля по едно око и чака компромати за Мъск за да се включи ударно.

      Коментар


      • По темата: Ако разни мними на хранилка от ЕРП-та, се изнервят от електромобилите, да взема и аз да си купя, па да изчаквам Пешето след работа, па да му бибиткам ли, или що? Според мен, много мило влияние се заформя.
        Last edited by Pyramid; 28.06.2020, 10:06.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
          Напоследък в пресата няма заглавия с нови запалвания и безимения никакъв го няма. Предполагам чака отчета с продажбите за 3то тримесечие на Тесла, за да ни осветли колко са го закъсали
          Безименния се подвизава в темата за бисерите. Пиши му там

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Crusible Разгледай мнение
            Model Y е страхотен (супер рейндж, трети ред седалки, мега динамика и приемлива за САЩ цена) и ще удари сериозно най-вече японците в САЩ, защото в СУВ категорията дръпнатите владеят пазара от самото му създаване.
            третия ред седалки може и да са разочарование, за който ги чака, но по всички останали показатели ще избият рибата. Европейските марки вече ядат дървото при седаните, сега наред са кросоувърите. А японците се ослушват с хибриди без да натискат в чисто елетрически автомобили и накрая ще са големите губещи за сметка на Китайците.

            Коментар


            • Напоследък в пресата няма заглавия с нови запалвания и безимения никакъв го няма. Предполагам чака отчета с продажбите за 3то тримесечие на Тесла, за да ни осветли колко са го закъсали

              Коментар


              • Model Y е страхотен (супер рейндж, трети ред седалки, мега динамика и приемлива за САЩ цена) и ще удари сериозно най-вече японците в САЩ, защото в СУВ категорията дръпнатите владеят пазара от самото му създаване.

                Коментар


                • Jay Leno’s Garage - Tesla Model Y

                  С Модел Y играта за традиционните производители загрубя. Тесла пуснаха кола за най-големия сегмент – КРОСОУВЪР. Ако традицията се запази и отново заемат 1во място в конкретния сегмент уволненията на CEO-та ще зачестят

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                    ...Ха кажете сега, българи, че не познавам.
                    Направо си ванга2,

                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • ...Ха кажете сега, българи, че не познавам.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от bvg Разгледай мнение

                        ако е дълъг милиони километри, капацитета му става значителен, (подобно на земята). т.е. може да си дърпа и вкарва токоносители които да не стигат дори до средата на проводника.
                        ...Пък и не виждам как теифазният може да помогне с обяснвние на казуса по Матеев, т.к. той (казусът) е твърде далеч от подготовката на енергийния „експерт”. Бих се радвал да видя разсъждения по темата но, по-скоро, ще скочи да псува...

                        Коментар


                        • За допълнителен интерес, нека проводникът е свръхпроводящ и (само за експеримента) НЕ Е в магнитно - възприемчива среда (капа =0), мю ер =1 .

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от bvg Разгледай мнение

                            ако е дълъг милиони километри, капацитета му става значителен, (подобно на земята). т.е. може да си дърпа и вкарва токоносители които да не стигат дори до средата на проводника.
                            Излиза, при голеееми дължини, ще имаме времева задръжка от подаване на напрежението, до протичането. Между двата края. Сега, да направим мислен експеримент по-нататък, да видим цялата прелест:
                            Да допуснем, било е кратък импулс (0,5 сек) напрежение (една батерия при нас - дъъълга жица, милион км - другият пилюс (на същата батерия). След импулса, разединяваме (откачаме батерията), и закачаме и двара края на същата жица, един с друг. Какво би трябавло да пилучим?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                              Точно това се шашкаме всички, и чакаме power_grid да помогне. То и други въпроси възникват - ако проводника е дълъг милиони километри, и подадем напрежение в двата края, какво се случва? Нима тръгват две вълни едновременно от двата края и се срещат в средата? Ами че тогава информирането на токоносителите да започнат да се движат ще става със скорост два пъти по-бързо от светлината.

                              Признавам си, че и на мене тука ми е мътно.
                              ако е дълъг милиони километри, капацитета му става значителен, (подобно на земята). т.е. може да си дърпа и вкарва токоносители които да не стигат дори до средата на проводника.

                              Коментар


                              • Капитализацията на Тесла е смазваща, но проблемът се състои в това, че още не са се неучили да правят надеждни коли.
                                Неочаквани победители в класацията за надеждност на J.D.Power

                                При Tesla са отчетени 250 проблема на 100 коли още за първите три месеца ползване и компанията въобще не включена в класацията, доколкото е изпаднала откъм неправилния край на подреждането, но за да и измият срама, измислили са там някакви ужкимски критерии, на които тя не отговаряла за участие.

                                Коментар

                                Working...
                                X