Първоначално изпратено от Мачу Пикчър
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеПрочее, един практико-приложен теоретичен въпрос към Пешето:
Както знаем, кулоновите сили, са пропорционални на произведението на двата действащи заряда (ядро ѝ електрон). Да речем, имаме водород. Посоката на движение на електрона по орбитата, е фиксирана. Във всеки един отрязък от време, клонящ към нулата, имаме насочено движение на заряд по права.
Та, имаме ли електрически ток вътре в рамките на атомната орбита и, ако да или не, защо? И кои природни закони, в случая, са или не са в сила?
- Предварително благодаря за отговора, ако е по същество.
Ако отрязъка време на движение на електрона клони към нула, то и отрязъка разстояние, изминат от него, клони към нула. А тъй като скороста е разстояние делено на време, получаваме деление на нули, т.е. 0/0, което деление се приема, че дава неопределена стойност, и така тока създаван от движението на електрона също е неопределен, от минус безкрайност до плюс безкрайност, което избереш, включително и нула.
Коментар
-
Прочее, един практико-приложен теоретичен въпрос към Пешето:
Както знаем, кулоновите сили, са пропорционални на произведението на двата действащи заряда (ядро ѝ електрон). Да речем, имаме водород. Посоката на движение на електрона по орбитата, е фиксирана. Във всеки един отрязък от време, клонящ към нулата, имаме насочено движение на заряд по права.
Та, имаме ли електрически ток вътре в рамките на атомната орбита и, ако да или не, защо? И кои природни закони, в случая, са или не са в сила?
- Предварително благодаря за отговора, ако е по същество.
Коментар
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
Значи си разбрал най после че само идиоти си купуват електрокарчета
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Гледам го и ми стана мъчно за човека...
От друга страна казва че обича мощност и скорост... Е, най слабата тесла ще го отвее моментално с това прогнило джипче дето се е снимал с него... Може би не е виждал още и не знае...
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Тая карикатура е олицетворение на идиотите ))
Коментар
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
Слушай внимателно кво ти говори пича.Боли ма за Тесла.Не ме интересуват.
https://www.youtube.com/watch?v=jVU4rYi6CM0
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
Слушай внимателно кво ти говори пича.Боли ма за Тесла.Не ме интересуват.
https://www.youtube.com/watch?v=jVU4rYi6CM0
От друга страна казва че обича мощност и скорост... Е, най слабата тесла ще го отвее моментално с това прогнило джипче дето се е снимал с него... Може би не е виждал още и не знае...
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Критиците на Тесла нещо се умълчаха напоследък.
Строят завод в Германия, ще отварят нов в Тексас. Безимения нещо се пенеше че ще фалират всеки момент.
С това темпо на растеж колко години ще са нужни за да минат 5 милиона/година
https://www.youtube.com/watch?v=jVU4rYi6CM0
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеАйде излезе рипорта за първото тримесечие на Тесла, пак биха очакванията и акциите току що прехвърлиха 1200 долара за брой.
Мъск официално поздрави всички че успяха доставят над 90 000 коли в разгара на криза и пандемия въпреки затворените заводи.
Строят завод в Германия, ще отварят нов в Тексас. Безимения нещо се пенеше че ще фалират всеки момент.
С това темпо на растеж колко години ще са нужни за да минат 5 милиона/година
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеJ.D. Power публикува редовното си годишно изследване на качеството на новите автомобили и новините за Tesla са ужасни: компанията се нарежда последна сред 32 автомобилни марки, участвали в изследването, пише CNN, цитирана от money.bg.
Изследването, което се провежда за 34-та поредна година в САЩ, измерва качеството на автомобилите в първите 90 дни от живота им. От него става ясно, че моделите на Tesla "страдат" от 250 проблема на 100 автомобила - значително повече от средните за индустрията 166 проблема, според J.D. Power.
Това е първият път, в който Tesla влиза в изследването. От J.D. Power подчертават, че последното място за компанията не е официално, тъй като тя не покрива всички критерии на изследването.
Например, компанията на Илън Мъск не е разрешила проучвания във всички 15 щата, в които изследването се провежда.
Tesla отказва коментар.
Dodge и Kia се нареждат сред тези с най-малко проблеми - 136 на 100 автомобила. На дъното, освен Tesla, са Volvo (210 проблема), Audi (225 проблема) и Land Rover (228).
Проблемите на Tesla при качеството на автомобилите не са отскоро, а през 2019 г. Consumer Reports призова да не бъдат купувани Model S заради проблеми с надеждността.
Проблемите при Теслите в ранните екземпляри на новите модели са основно в боята и фугите, които ги оправят гаранционно. Всичко друго е светлинни години пред немските марки (VW вече година не могат да се оправят със софтуера на новите електрички ID за да ги пуснат на пазара)
Да не говорим, че най-удовлетворените собственици на автомобили са тези на Тесла (1во място за 2020та според Consumer Report).
“The vehicles perform phenomenally,” Jake Fisher, senior director of automotive testing, said of Teslas in a phone interview. “People just love these vehicles.”
Tesla J.D. Power Initial Quality Scores LowLast edited by ED; 30.06.2020, 00:10.
Коментар
-
J.D. Power публикува редовното си годишно изследване на качеството на новите автомобили и новините за Tesla са ужасни: компанията се нарежда последна сред 32 автомобилни марки, участвали в изследването, пише CNN, цитирана от money.bg.
Изследването, което се провежда за 34-та поредна година в САЩ, измерва качеството на автомобилите в първите 90 дни от живота им. От него става ясно, че моделите на Tesla "страдат" от 250 проблема на 100 автомобила - значително повече от средните за индустрията 166 проблема, според J.D. Power.
Това е първият път, в който Tesla влиза в изследването. От J.D. Power подчертават, че последното място за компанията не е официално, тъй като тя не покрива всички критерии на изследването.
Например, компанията на Илън Мъск не е разрешила проучвания във всички 15 щата, в които изследването се провежда.
Tesla отказва коментар.
Dodge и Kia се нареждат сред тези с най-малко проблеми - 136 на 100 автомобила. На дъното, освен Tesla, са Volvo (210 проблема), Audi (225 проблема) и Land Rover (228).
Проблемите на Tesla при качеството на автомобилите не са отскоро, а през 2019 г. Consumer Reports призова да не бъдат купувани Model S заради проблеми с надеждността.
Коментар
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнениеА ти не си спирал да ми бибиткаш.
Коментар
Коментар