IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнение
    И бензиновите и електричките с батерии горят. Проблема е, че вторите почти не се гасят.
    Представете си подземен паркинг на гомям МОЛ с няколко хиляди коли и всичките да се електрички на батерии.
    Една да се запали и както е невъзможно да се изгаси нито с подръчни средства, нито бързо... След 1 час този паркинг не мога да си го представя в какво ще се превърне.
    А някои искат там да ги зареждат. Бая подкупи трябва да плащат на пожарната
    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

    Коментар


    • И бензиновите и електричките с батерии горят. Проблема е, че вторите почти не се гасят.
      Представете си подземен паркинг на гомям МОЛ с няколко хиляди коли и всичките да се електрички на батерии.
      Една да се запали и както е невъзможно да се изгаси нито с подръчни средства, нито бързо... След 1 час този паркинг не мога да си го представя в какво ще се превърне.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
        Еди, горят ектричките. Ох, как горят! И кой има време да избяга, а кой-не. Т.е.проблемът съществува и да си завира човек глава я пясъка, не върви. Сигурен съм, обаче, в светлото им бъдещени втова, че то идва пи-бързо, отколкото пеят безименния и още няколко електрофоби.
        Не виждам някой да твърди че не горят. НО 10тина пъти (не процента) по-рядко от кола с ДВГ. Както цветисто Матеев е описал инцидента със запален автомобил с ДВГ хората са изгоряли за минути, докато при елетричките поне има шанс за изваждане на пострадалите преди да се разгори батерията.

        Технологията при батериите тепърва предстои да се развива и подобрява, което ще ги прави с все по-голям капацитет, безопасни и евтини. Ако сега имаме 10 пъти по-малко инциденти с горящи електромобили, не разбирам защо изобщо се поставя под съмнение предимството им.
        Last edited by ED; 27.05.2020, 17:18.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

          А колко са куриерите навити да пренесат туби с бензин?
          Куриери?
          Можеш спокойно да си разкарваш туба с бензин в колата, даже и да е пластмасова, стига да не изпуска отнякъде. А ако е метална, нацистката конструкция, нямаш проблеми, проверено във втората световна война.

          Много ви стана страх бе, отказвате се да живеете от страх от живота.

          Направи си опит, експеримент. Разлей два три литра бензин на земята и хвърли горящ фас в локвата. След това го пробвай с пълна туба бензин, мушкайки горящия фас в гърлото.
          След това, ако искаш и можеш, направи като мен да хвърлиш фаса в гърлото на резервоар с десетки тонове бензол под краката.
          Гасне, защото химията е такава.

          Не пробвай със запалена клечка кибрит, обаче. Ще се запали огън, макар и да не се взриви.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

            А колко са куриерите навити да пренесат туби с бензин?
            Добър въпрос, но той само доказва колко е опасно да се пренасят големи количества енергия, натъпкани в малък обем. С развитието на технологиите този проблем ще става все по-сериозен, а опасноста от злоупотреба - все по-голяма. Имам предвид терористите, болните мозъци на които нямат граница в измислянето на все-по убийствени оръжия.

            Устройствата за свободна енергия би трябвало да разрешат този проблем, ако въобще някога се появят такива. Тези устройства би трябвало да са безопасни, защото те няма да съхраняват енергия, а ще я добиват на място, и то само при нужда.

            Иначе така, както е тръгнало, в един момент всеки един терорист ще има в ръцете си енергия, достатъчна за унищожаването на цял град, или дори повече.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

              Аз понеже съм моделист, и през ръцете ми са минали поне 200 Li-Po акумулатори. Ами трябва да ви кажа, че досега са се самозапалили поне 5-6 от тях, най-вече по време на краш, но имаше и по време на заряд. Вярно е, че Li-Po батериите с меки клетки са по-незащитени, но дори и така процента е доста висок.

              Има и още нещо - не знам дали знаете, но всички куриери по света вече изрично отказват да транспортират колетни пратки, в които има литиеви акумулатори. Явно е имало запалване на борда на някой от куриерските самолети, и затова всички вече са наплашени. Единици са куриерите, които са съгласни да транспортират Li-Po, и то само по наземен транспорт.
              А колко са куриерите навити да пренесат туби с бензин?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                Има и още нещо - не знам дали знаете, но всички куриери по света вече изрично отказват да транспортират колетни пратки, в които има литиеви акумулатори. Явно е имало запалване и на борда на някой от куриерските самолети, и затова всички вече са наплашени. Единици са куриерите, които са съгласни да транспортират Li-Po, и то само по наземен транспорт.
                По дискавърните канали, серията за самолетни катастрофи, си имаше едно точно за катастрофа на товарен самолет от самозапалване на товар от малки литиеви батерии. Една от хилядите дала огън.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  Еди, горят ектричките. Ох, как горят! И кой има време да избяга, а кой-не. Т.е.проблемът съществува и да си завира човек глава я пясъка, не върви. Сигурен съм, обаче, в светлото им бъдещени втова, че то идва пи-бързо, отколкото пеят безименния и още няколко електрофоби.
                  Аз понеже съм моделист, и през ръцете ми са минали поне 200 Li-Po акумулатори. Ами трябва да ви кажа, че досега са се самозапалили поне 5-6 от тях, най-вече по време на краш, но имаше и по време на заряд. Вярно е, че Li-Po батериите с меки клетки са по-незащитени, но дори и така процента е доста висок.

                  Има и още нещо - не знам дали знаете, но всички куриери по света вече изрично отказват да транспортират колетни пратки, в които има литиеви акумулатори. Явно е имало запалване на борда на някой от куриерските самолети, и затова всички вече са наплашени. Единици са куриерите, които са съгласни да транспортират Li-Po, и то само по наземен транспорт.
                  Last edited by Mateev; 27.05.2020, 12:12.

                  Коментар


                  • Еди, горят ектричките. Ох, как горят! И кой има време да избяга, а кой-не. Т.е.проблемът съществува и да си завира човек глава я пясъка, не върви. Сигурен съм, обаче, в светлото им бъдещени втова, че то идва пи-бързо, отколкото пеят безименния и още няколко електрофоби.

                    Коментар


                    • Are electric cars more likely to catch fire?

                      Малко остаряла статия от 2018год. Към днешна дата броят на Тесла автомобилите е над 3 пъти по-голям и статистиката вероятно ще е по-добра, но все пак е отправна точка.

                      Интересно е как хората си формират мнението от медиите, които от своя страна целят не обективност, а хващане на вниманието с възможно най-атрактивни заглавия. За никой не е тайна, че Тесла е магнит за вниманието. Ако се съчетае „жълта“ и негативна новина – воалла.

                      От статията:
                      A battery powered vehicle having a fire incident is newsworthy. A gasoline powered vehicle having a fire is newsworthy only if it stops traffic," said Steven Risser, senior research leader at Battelle, a nonprofit research and development firm, and one of the leading experts on the risk of fires in electric vehicles
                      Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla. It says the best comparison is fires per 1 billion miles driven. It says the 300,000 Teslas on the road have been driven a total of 7.5 billion miles, and about 40 fires have been reported. That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars

                      How else is a lithium ion battery fire different from a gasoline fire?
                      The biggest difference is the time it takes to ignite. Gasoline fires start almost immediately when gasoline comes in contact with a spark or flame, and spreads rapidly. Battery fires typically take some time to achieve the heat necessary to start the fire


                      От една страна запалените ДВГ коли са в пъти повече от тези с батерии при сравнимо изминато разстояние, от друга запалването на кола с батерия отнема време след инцидента, за което пътниците могат да се спасят на безопасно разстояние.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от sando1 Разгледай мнение

                        Каква точно е мерната единица на това твърдение? Щото ако са в абсолютни стойностти не е критерий, защото и колите на двг са десетки пъти повече от ел. колите.
                        Брой инциденти за изминато разстояние
                        Last edited by ED; 27.05.2020, 09:23.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от sando1 Разгледай мнение

                          Каква точно е мерната единица на това твърдение? Щото ако са в абсолютни стойностти не е критерий, защото и колите на двг са десетки пъти повече от ел. колите.
                          Бидейки прецизни да уточним, че и стотиците са десетки, само че, много а също, и хичядите, и мимионите, само че, много-много-много десетки и т.н. Затова, би трябвало да се излиза от относителния брой МПС- та от единия и другия вид но, който иска, да търси. Не ми е интересно, и няма да се занимавам. По-скоро, имах и споделих ред решения за изхвърляне на заюалили се елементи в пострадали батерии, което е нещо като вариант. Без да е окончателен изход, разбира се.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Не знам откъде Ви хрумват такива небивалици. Ако се интересувате от сигурността можете да проверите статистиките с няколко клика.

                            Тестовете и статистиката показват точно обратното. Електрическите са много по-сигурни от тези с ДВГ!

                            Достатъчно е да се видят резултатите на всички рейтингови агенции (които блъскат на воля).
                            https://www.slashgear.com/watch-the-...tars-03582656/

                            Автомобилът по-долу е разполовен на две от някакъв джигит със спортна кола, но това не води до запалване на батерията, както се опитвате да втълпите. Запалванията са рядкост и те са в пъти по-малко от тези на ДВГ автомобили. Разликата е в 10ки пъти по-малко инциденти със запалени електрически спрямо ДВГ автомобили.

                            [ATTACH=CONFIG]n3604300[/ATTACH]
                            На показаната от тебе снимка се вижда, че батерията не е повредена. В интернет обаче има много клипове със запалени Тесли. Има дори и такива, които си стоят на паркинг и се самозапалват.

                            https://automedia.investor.bg/a/2-no...-parking-video
                            https://fakti.bg/avto/391476-tesla-o...jara-v-shanhai
                            https://hicomm.bg/novini/tri-zapalen...-za-mesec.html

                            Тоест имаме факти както и за оцелели, така и за запалили се Тесли. Къде обаче е истината може да каже само една точна статистика, каквато аз досега не съм виждал. В интерес на истината не съм и търсил, така че ако някой публикува нещо подобно, ще съм благодарен.

                            Ето и една кофти новина - Tesla уби шофьора си, като блокира вратите след катастрофа
                            https://automedia.investor.bg/a/2-no...tastrofa-video
                            Last edited by Mateev; 26.05.2020, 19:54.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              Разликата е в 10ки пъти по-малко инциденти със запалени електрически спрямо ДВГ автомобили.

                              [ATTACH=CONFIG]n3604300[/ATTACH]
                              Каква точно е мерната единица на това твърдение? Щото ако са в абсолютни стойностти не е критерий, защото и колите на двг са десетки пъти повече от ел. колите.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                                Това ли видя?



                                Щото ако е това, нарича се TR-3B. Американски е, има антигравитационен двигател, който се захранва с генератор на свободна енергия. Уж се пази в тайна, но тайната е публична. Руснаците също са в течение и имат аналогичен (почти същия) модел. Явно си сътрудничат с американците.

                                TR-3B развива огромна скорост, защото генератора за свободна енергия създава някакво вакумно поле около триъгълника, в резултат на което има нулево триене в атмосферата. Това му позволява огромни скорости във въздуха (някъде 8-9 пъти скороста на звука). Лети бързо и под водата, както и в космоса. Ускорението му също е впечатляващо - сигурно над 1000 G, но хората не се размазват вътре, защото са защитени от антигравитационно поле.

                                Тези триъгълници ги има във всякакви модификации и размери - от 27 до 600 метра. Независимо от огромните размери, винаги има впечатляващо ускорение и развива огромни скорости. Също така се движи безшумно, както и може да зависва в една точка часове наред.

                                В интернет има хиляди клипове със засечени и снимани TR-3B в различни точки от света. Има и снимки с TR-3B, кацнали на американски самолетоносачи или съпровождащи американски изстребители. Има и клипове с TR-3B в Авганистан или в Багдад. Модела е на въоръжение поне от 20-25 години. Явно американците въобще не се стараят да се крият, но въпреки това отричат за този модел. TR-3B много пъти е наблюдаван и над Русия. Или руснаците имат подобен модел, или Американците имат договор с Руснаците за съвместно ползване и най-вече руснаците да не го нападат и свалят с ракети. Факт е, че лети над Руска територия необезпокояван от никого.

                                Това е една от световните конспирации, която има много висока вероятност да се окаже самата истина, колкото и да е невероятна най-вече заради антигравитацията и свободната енергия.
                                Много тъмно беше, никакви граници на корпус на обекта, никакви залени човечета, никакви отвличания или контакти от Третия вид. Даже, ще взема да им се обидя, що не се показаха, 'баси.

                                BTW, Матеев, повтарям, беше 1991 ва.
                                Last edited by Pyramid; 26.05.2020, 19:25.

                                Коментар

                                Working...
                                X