Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Двамцата тинковци (кретин и Втин) са с адженда да громят прогреса. Няма аргументи които да вАжат за тях. Без значение, че всички се отказват от ДВГ, че до ден днешен няма нито един конкурентен автомобил на Тесла от традиционните производители.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Дай пример за по-дълга гаранция и кажи каква е технологията за гарантиране че ще издържи повече от батерия която е специално разработена за тая цел. Ти се набутваш всеки ден в бензиностанции и сервизи, нас не ни мисли глупи
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
теслата има дял 2% и расте с 23%. Другите имат 98% и растат с 320% тази година. !?!?!?
Само на електрички и хибриди. Останалите са ДВГ които са 3/4 от пазара
Да кажем че се забави на 40%. За колко време ще стигнат 10 милиона годишно (жокер – в това десетилетие ще е)?
Я дай обяснение как при спадащи продажби се качва пазарния дял на ДРУГИТЕ, че нещо не се сещам?
[/QUOTE]
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Крети, не знам в твоята глава какви бръмбари има ама конкуренция може да има между лииф и i3. Тесла е в друга лига и няма нито един автомобил електрически или двг, който да се доближава. Критерии много, но ако ползваш общоприетите - цена, приложимост, сигурност, рейндж, техника, задвижване, динамика ... отговора е ясен и той се вижда от новите продажби. На Тесла растат за разлика от всички други производители на ДВГ.
Само на електрички и хибриди. Останалите са ДВГ които са 3/4 от пазараНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Викаш, да си я карат на хартия или как
Баш тесларската батерия визирам, глупи. Щото останалите имат навика да дават доста по-дълга гаранция за техните например. Китайска играчка на батерийки с 5 букви за набутване - тесла
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
По модели бре, смехурко Тесларите имат един единствен масов модел и това е Тесла 3, само че БМВ и3 излиза на пазара много преди нея и се конкурира с Модел S. Инак 3-ката чак тая година догони криво-ляво като продажби Нисан Лийф, дето е вече поредна генерация и е много по-качествен от нея
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеЕвропейския модел 3 ще получи 82KW батерия! Хората с поръчките които си получили вече документите забелязват увеличения капацитет в документацията.
PS: Гледам че надолу трола с няколко ника тука пак е изсипал небрежно че батериите се сменяли на 7-8г без да визира на коя кола , та за да не стане грешка на Тесла батериите от ново поколение издържат милиони мили (справка https://electrek.co/2020/10/18/tesla...million-miles/ ). Като досега няма батерия умраяла от деградиране, има повредени от дефекти или механично, но от деградиране умрели батерии все още няма дори от първите произведени от 2012 (в софия има такива коли дори които се карат).
Баш тесларската батерия визирам, глупи. Щото останалите имат навика да дават доста по-дълга гаранция за техните например. Китайска играчка на батерийки с 5 букви за набутване - тесла
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Я пак?
Сега сложи продажбите на Тесла и кажи по какво се мери?
Коментар
-
Европейския модел 3 ще получи 82KW батерия! Хората с поръчките които си получили вече документите забелязват увеличения капацитет в документацията.
PS: Гледам че надолу трола с няколко ника тука пак е изсипал небрежно че батериите се сменяли на 7-8г без да визира на коя кола , та за да не стане грешка на Тесла батериите от ново поколение издържат милиони мили (справка https://electrek.co/2020/10/18/tesla...million-miles/ ). Като досега няма батерия умраяла от деградиране, има повредени от дефекти или механично, но от деградиране умрели батерии все още няма дори от първите произведени от 2012 (в софия има такива коли дори които се карат).
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Това е супер-глупава кола, изработека в час по трудово (имаме служебна). Но не и пречи да се мери с теслата по продажби
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_i3...%2C722%20units.
Сега сложи продажбите на Тесла и кажи по какво се мери?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеТова го правят БМВ от няколко години с i3, но няма да преживее повече от още 3-5 години.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Това го правят БМВ от няколко години с i3, но няма да преживее повече от още 3-5 години.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_i3...%2C722%20units.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
S&P се чудят сега как да отиграят влизането щото ще си такова майката от волатилностт.
Как пък не се научихте да не залагате срещу Е.М.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Ами различните хора имат различни дадености, и който ги има (къща или гараж) - ще си купи електричка. Който ги няма - ще продължи да ползва ДВГ. Следователно и двете системи автомобили още дълго време ще съществуват паралелно, и нито една от тях няма да измести другата. Това е повече от очевидно, и аз не знам защо продължавате да спорите.
На мене лично най-переспективна ми се вижда една хибридна кола, която всъщност е електрическа с голям 100 kWh акумулатор, но в един от двата багажника да има монтиран ДВГ генератор с малка мощност (напр. 20-25 kW), който да не участва пряко в трансмисията, а да се използва само за зареждане на акумулатора, ако се наложи. Така ще се реши проблемът с дългите преходи, както и с носенето в случай на нужда на туби с гориво в другия багажник.
Коментар
Коментар