Първоначално изпратено от BobyB
Разгледай мнение
Ама без него света пак щеше да се развива, просто той иска да открадне парче от този бизнес, бензиновите и дизелите със Евро 6 покриват екологичните показатели.
Сега гледах, за Тesla S, ако искаш да е друг цвят, доплащаш $2.5к, a за автономноста $7к, как ще станеш масов с тези цени ?
Останалите EV по света се продават и без автономност, на хората не им трябва, хеле пък да доплащат такива суми за тази почти излишна екстра.
Ако колата се блъсне, ти си отговорен, не очаквай много богати хора или хора с деца да активират тая фунция, ако си доплатят за нея изобщо.
Можем само да гадаем защо инвестира във автономноста, защото ако се използва масово ще е хаос.
Другите автомобилни компании, предвидливо не се занимават с това.
Waymo е напред във автономноста, защото използва почти пълните карти на Google Maps и Street View.
При първото има разминаване със сантиметри, понеже GPS не са акуратни, затова на помощ идва второто.
Но дата компания не значи само картографираща компания, а компания, която има най-важното, анализиращ софтуер.
Waymo правят софтуера, използвайки и аналитичната мощ на Гугъл.
Това беше замислено, за да се предостави за автономни таксита в някакво бъдеще, просто пътищата им са различни със Тесла.
За сравнение, " UK Government to spend £10bn on Covid test-and-trace system"
Една апликация, която праща информация на софтуерна компания да анализира движението на хората, дали са тествани и т.н.
Скъп и труден процес, а при колите, трябва да се взимат и решения.
Коментар