IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Гледах това и ми домъчня:Бай Илън хич даже не е снижил пожароопасността, нито е дал намек за увеличаване както технологичността, така и гъвкавостта на батериите. С ТОЗИ дизайн, остават най-скъпият и най-критичен елемент в електрокарите а неговата змяна, поддръжка и рециклиране, остават бомба със закъснител с още маса заложени проблеми, като напр. неравномерно разпределяне товарния ток м/у елементите и (чувствителна) непоносимост към отказ на отделни елементи.
    Съжалявам, Пич. (Sorry, Dude)
    ...
    И съм готов да помогна, при желание от страна на теслАта. Само попитай.
    (just call me.)
    Last edited by Pyramid; 11.10.2020, 20:07.

    Коментар


    • Спрете се бе.
      Last edited by X_Y; 11.10.2020, 11:15.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

        Либерастите не се спряхте да делите хората. Сега и природата ли разделихте. На колко природи. На 52. Нали толкова пола охарактеризирахте.
        Природата е една, но има такава със и без интелигентен живот обаче както обясних вече. Почва да става все по ясно към коя природа можем да те причислим.

        Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
        Идеята за ел транспорт си е начин за тотален контрол на населението. Зарибявката върви. Бърз старт имали, щели били да поевтиняват, безплатни контакти, безплатно паркиране, стимули. Данъци ли? Няма ве. И после пълен дистанционен контрол на придвижването. А пък ток я има, я няма.
        На тези ти притеснения е отговаряно много пъти, на много места дори в тази тема тук. Прочети първо някои неща и неоснователните ти притеснения ще намалеят значително. Все се появява някой като теб и почва темата отначало и чака всичко да му се смели наново.
        Специално за тока, намираме се в последните години на държавните "енергота". В бъдещето всеки сам ще си произвежда електроенергия от собствени соларни панели или ветро генератори, както вече в много държави се прави масово.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

          Зависи коя природа визираш, тази която не включва живи същества (или поне не интелигентни такива) ще оцелее. Изобщо не и дреме дори, да. Така като ти чета коментара се чудя ти от коя природа си?
          Либерастите не се спряхте да делите хората. Сега и природата ли разделихте. На колко природи. На 52. Нали толкова пола охарактеризирахте.
          Last edited by vikhunter; 09.10.2020, 23:58.

          Коментар


          • Идеята за ел транспорт си е начин за тотален контрол на населението. Зарибявката върви. Бърз старт имали, щели били да поевтиняват, безплатни контакти, безплатно паркиране, стимули. Данъци ли? Няма ве. И после пълен дистанционен контрол на придвижването. А пък ток я има, я няма.
            Last edited by vikhunter; 10.10.2020, 04:47.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

              Трябва да го знаеш, че няма по-полезно за природата от въглеродния диоксид, азотните окиси, серните окиси и всичкокоето се отделя при дишане, горене, изригване на вулкани и пръдни на австралийски крави. Това, че са вредни е една огромна либерастка лъжа.
              Зависи коя природа визираш, тази която не включва живи същества (или поне не интелигентни такива) ще оцелее. Изобщо не и дреме дори, да. Така като ти чета коментара се чудя ти от коя природа си?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                Да караш ракогенератор е като да дърпаш естествения подбор за опашката. Та може и да не дочакаш Грета. Природата ще се защити "сама".
                Трябва да го знаеш, че няма по-полезно за природата от въглеродния диоксид, азотните окиси, серните окиси и всичкокоето се отделя при дишане, горене, изригване на вулкани и пръдни на австралийски крави. Това, че са вредни е една огромна либерастка лъжа.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

                  Дреме ми на юрдека , случайно видях тва и го постнах....щото нема в момента кво да правя .... дреме ми за електричките ..... кат ги направят по 2 - 3000 евра ше си купя от гъзария такава да ходя с нея на лозето

                  Някой ден кат забранят с закон след 20 години ДВГ и под страх да влезеш в пандиза ако караш такава, тогава ако още съм жив ще си купя електрокарче Дотогава ще си джитгаме с бензинките и ще замърсяваме околната среда с изгорели газове, да дойде оная пикла Грета да ми направи забележка.... връчвам й лопатата да прекопае двора и търмъка да го изтърмъче .....
                  Да караш ракогенератор е като да дърпаш естествения подбор за опашката. Та може и да не дочакаш Грета. Природата ще се защити "сама".

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

                    Дреме ми на юрдека , случайно видях тва и го постнах....щото нема в момента кво да правя .... дреме ми за електричките ..... кат ги направят по 2 - 3000 евра ше си купя от гъзария такава да ходя с нея на лозето

                    Някой ден кат забранят с закон след 20 години ДВГ и под страх да влезеш в пандиза ако караш такава, тогава ако още съм жив ще си купя електрокарче Дотогава ще си джитгаме с бензинките и ще замърсяваме околната среда с изгорели газове, да дойде оная пикла Грета да ми направи забележка.... връчвам й лопатата да прекопае двора и търмъка да го изтърмъче .....
                    Ба, че що не ѝ връчим друго...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Гледахме ги тези данни. Има некоректни внушения.
                      1.Животът на автомобилите е доста над въпросните 150 К км.
                      2.Дори в тях вътре, СО2-отпечатъкът на електричката беше с ок.24 Т/ машина по-нисък.
                      3.Когато се използва батерия по системата на вашия скромен слуга, ѝ поддръжка, ѝ производство, и логистика на нови бат.за всички типове таратайки, се омаква да поевтинеят поне наполовина,
                      Така че, СПОКО: Утрото е по-мъдро от вечерта.
                      Дреме ми на юрдека , случайно видях тва и го постнах....щото нема в момента кво да правя .... дреме ми за електричките ..... кат ги направят по 2 - 3000 евра ше си купя от гъзария такава да ходя с нея на лозето

                      Някой ден кат забранят с закон след 20 години ДВГ и под страх да влезеш в пандиза ако караш такава, тогава ако още съм жив ще си купя електрокарче Дотогава ще си джитгаме с бензинките и ще замърсяваме околната среда с изгорели газове, да дойде оная пикла Грета да ми направи забележка.... връчвам й лопатата да прекопае двора и търмъка да го изтърмъче .....

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
                        И за кво ручахме жабетата сурови ...

                        ===========================================

                        Спорните предимства на електромобилите


                        Електромобилите ще имат дял от 10-15% до 2030 година, въпреки масовото им производство днес, смята доц. Пламен Паунов

                        Амбициите на ЕС са през 2050 г. индустрията да бъде с нулев въглероден отпечатък и това е предизвикателство за бизнеса. За изпълнението на тези цели част от конвенционалните производства на енергия ще бъде заменена от възобновяеми източници, но при тях е характерно неравномерното производство.

                        Затова и компаниите продължават да търсят нови технологии и алтернативи.

                        Оказва се, че електромобилите може и да не са отговорът на увеличените екологични изисквания за автомобилния транспорт.
                        Проучвания показват, че ползите от тях могат да се видят едва при пробег от над 150 хил. километра. Дотогава емисиите въглероден диоксид (CO2) за целия жизнен цикъл на автомобила - от производството до рециклирането, са по-високи, отколкото при конвенционален дизелов двигател, заради неговия по-висок коефициент на полезно действие.

                        https://www.investor.bg/bloomberg-tv...bilite-313536/
                        Гледахме ги тези данни. Има некоректни внушения.
                        1.Животът на автомобилите е доста над въпросните 150 К км.
                        2.Дори в тях вътре, СО2-отпечатъкът на електричката беше с ок.24 Т/ машина по-нисък.
                        3.Когато се използва батерия по системата на вашия скромен слуга, ѝ поддръжка, ѝ производство, и логистика на нови бат.за всички типове таратайки, се омаква да поевтинеят поне наполовина,
                        Така че, СПОКО: Утрото е по-мъдро от вечерта.

                        Коментар


                        • И за кво ручахме жабетата сурови ...

                          ===========================================

                          Спорните предимства на електромобилите


                          Електромобилите ще имат дял от 10-15% до 2030 година, въпреки масовото им производство днес, смята доц. Пламен Паунов

                          Амбициите на ЕС са през 2050 г. индустрията да бъде с нулев въглероден отпечатък и това е предизвикателство за бизнеса. За изпълнението на тези цели част от конвенционалните производства на енергия ще бъде заменена от възобновяеми източници, но при тях е характерно неравномерното производство.

                          Затова и компаниите продължават да търсят нови технологии и алтернативи.

                          Оказва се, че електромобилите може и да не са отговорът на увеличените екологични изисквания за автомобилния транспорт.
                          Проучвания показват, че ползите от тях могат да се видят едва при пробег от над 150 хил. километра. Дотогава емисиите въглероден диоксид (CO2) за целия жизнен цикъл на автомобила - от производството до рециклирането, са по-високи, отколкото при конвенционален дизелов двигател, заради неговия по-висок коефициент на полезно действие.



                          https://www.investor.bg/bloomberg-tv...bilite-313536/

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            не съм пазарувал нищо. И дай числа
                            По-коректна стойност няма кой да даде (дори да е в борда на Тесла). Подозирам че ще почнат с предлагане на модел Y с цени от 39 000 до 50 000 евро (за пърформънс) в зависимост от модификацията. Постепенно с увеличаване капацитета на производството и постигане икономия от мащаба с внедряване на новите батерии ще стигнат до 35 – 45 000 евро за модела до 2023.
                            За модел 3 свали надолу с 3-4 хил евро.
                            С еко стимулите сваляш още колкото дават

                            Коментар


                            • Нямам данни за танзания.

                              Иначе ако някой иска да си купува Тесла ето ви моя рефър линк, ако го ползвате печелите 1000 мили безплатно зареждане което си е 1600 километра.
                              Може да си вземете и отстъпка за соларни панели също:

                              http://www.tesla.com/referral/georgi87429

                              Коментар


                              • [QUOTE=DaveBG;n3660658]След като наскоро пуснах как стоят нещата в Германия редно е да се пусне и за USA:

                                [I/QUOTE]

                                Аз съм любопитен как стоят нещата в танзания, в лесото и в брега на слоновата кост. Кой го интересува как стояли нещата в говедария или на майна си райна. Като искаш кола отиваш и си купуваш която те кефи- ток, дизел, газ- избор има. Ето на и акциите потънаха, с твоите какво стана

                                Коментар

                                Working...
                                X