IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
    Според уикипедия е около половин тон. Това вероятно обаче става дума за старата с 2170 клетките, новите може да са по леки.
    Българското правителство оцапа едно от най-иновативните ни дружества вместо да му помогне! Вижте какво се случва в Европа
    https://emerging-europe.com/business...tric-car-push/
    IM d best

    Коментар


    • Според уикипедия е около половин тон. Това вероятно обаче става дума за старата с 2170 клетките, новите може да са по леки.

      Коментар


      • Тякой ще сподели ли колко тежи батерията на Тесла?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
          Не знам къде ще отиде цената с 57% по ниска цена на батерията- говоря ти за цената сега- модел 3 42000 евро в германия. Не знам с каква батерия е
          За другите неща- данъци такси и мита си остава същото
          Чакай, в САЩ Тесла 3 е $35к (29.730евро), как така в Европа става 42к евро ??
          Мито 30%, такси, мита ли ....баси, ами завода във Брандербург (другата година ще е завършен) тогава е жизнено важен.
          Той ще прави в началото кросовери Тесла Y, в началото макс 250к на година, които пак няма да са евтини, поне 50к.
          Следващите години производството ще се увеличава.
          Ще видим, ама без евтина батерия не може засега да промени много играта.
          Дефакто, завода му за батерии трябва да достигне поне 2 мил батерии на година, за да му задоволи производството ....
          Епъл, за телефона и таблета, за 15 год не можа да направи батерия дето да държи два дена.
          Батерията на Тesla S e 450 kg (!!!) и ползва 63 кг литий и 54 кг графит.
          Last edited by hazard; 07.10.2020, 21:21.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

            Не че искам да се заяждам, но пак не си в час- след всички глупости които си написал цената да падне най много с 1000 евро. Ако имаш да дадеш 40000 мислиш чче ще те спрат още 2000. Кеф цена няма

            Колите излизат без данък от говедария- идвайки в германия им се начисляват разни данъци. Кораба не идва за месеци, а за 10 дни. Въобще карма- карашик е в главата ти

            А бе дейви- ти на колко години си?? Няма нищо подвеждащо във въпроса. И с какво се занимаваш, какво е образованието ти?
            Най-големият проблем на ограничените в мисленето хора е че не го осъзнават (но иначе са със самочувствие).

            От батерията 3 до 4 000 $
            От мита и акцизи – да кажем 15% ~ 5000 $

            Кораба не е важно за колко време идва, а каква е логистиката до и след него. По цялата верига имаш транспорт и прехвърляне на продукция (и свързани с това щети и разходи от транспорта).

            Не всичко ще влезе в джоба на потребителя, но и половината да влязат под формата на по-ниска цена увеличават потенциалните купувачи експоненциално. Капиш?

            Ако говориш по-малко, а мислиш и слушаш повече няма да навреди.
            Last edited by ED; 07.10.2020, 22:51.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              От натоварването на кораба до пристанището ориентировъчно от щатите до европасе плава около 10 дни- вече зависи от коя точка се товари и до коя точка се разтоварва. Това е прехода, другите неща са си ............ други неща, може да няма място на пристанището, да се оформят документи, да не са платени парите за стоката. Това добавя дни също. какво се пише по форумите не е меродавно. И ти пишеш че си на 7години, но никой не ти вярва

              може да лъжа, но може и да не лъжа- ти как разбра кое от двете е- боб ли хвърля или куршум ля
              Сега почваш да изпадаш в подробности да се защитиш. Че бил плавал само 10 дни пък другото било чакане по други поводи като пак удобно игнорираш че аз ти говоря за общото забавяне е важно за хората. Това дали е в кораба над вода или дреме на пристанището е едно и също - транспортно забавяне.

              Колкото до годините ми, ти няма как да провериш дали съм на 7 или не и съответно няма как да знаеш дали лъжа. В смисъл ти няма. Повечето обикновенни хора са разбрали какво имам в предвид като го написах понеже е очевидно. Докато тебе няколко пъти те хващаме в лъжа, последната например че се чакало 10 дни ... а то се оказа повече.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                Като си плавал по морета виж пак ти казвам из нета има форуми и хората си общуват има и документи, Теслата се чака като първородно дете. Всички казват че 2-3 седмици се бави само кораба. После кисне по пристанища. Аз не съм плавал, ама тия неща се проверяват лесно, има си и тракер на кораба който преди следях ама вече не се занимавам. Редовно се чака по месец. Ти може и да лъжеш (няма да ти е за първи път).
                От натоварването на кораба до пристанището ориентировъчно от щатите до европасе плава около 10 дни- вече зависи от коя точка се товари и до коя точка се разтоварва. Това е прехода, другите неща са си ............ други неща, може да няма място на пристанището, да се оформят документи, да не са платени парите за стоката. Това добавя дни също. какво се пише по форумите не е меродавно. И ти пишеш че си на 7години, но никой не ти вярва

                може да лъжа, но може и да не лъжа- ти как разбра кое от двете е- боб ли хвърля или куршум ля

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Аз съм на 55г, след няколко месеца на 56г. Плавал съм по моррета и океани около 15 години и знам по добре от теб за колко време се пресича атлантика.

                  Не знам къде ще отиде цената с 57% по ниска цена на батерията- говоря ти за цената сега- модел 3 42000 евро в германия. Не знам с каква батерия е

                  За другите неща- данъци такси и мита си остава същото

                  Така като чета си на не повече от 25- софийски хюм
                  Като си плавал по морета виж пак ти казвам из нета има форуми и хората си общуват има и документи, Теслата се чака като първородно дете. Всички казват че 2-3 седмици се бави само кораба. После кисне по пристанища. Аз не съм плавал, ама тия неща се проверяват лесно, има си и тракер на кораба който преди следях ама вече не се занимавам. Редовно се чака по месец. Ти може и да лъжеш (няма да ти е за първи път).

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                    Всъщност тази информация я има в картите на навигационната система, но те невинаги са актуални. Върви да караш някъде из родопските села, и ще видик как според навигацията караш напряко през полето и през баирите. Тоест Tesla-та би се объркала в такава ситуация. Да, тя вижда контурите на пътя, но не е в състояние да направи един цялостен анализ на околната обстановка така, както би го направил един човешки мозък...

                    С какво според мене не може да се справи Tesla-та:
                    1. Когато поради ремонтни дейности има някаква временна отбивка например 100-200 метра по някакъв черен път времянка
                    2. Когато на един стълб (кол) има 10-15 знака и табели с какви ли не надписи, включително и с реклами. Днес видях един такъв, та се сетих.
                    3. Когато на сложно кръстовище пред погледа на водача има 7-8 различни светофара горе, долу, встрани, включително и трамвайни или ЖП и човек бая трябва да се замисли кой точно да гледа
                    4. Когато кръстовището е със знаци, при които главния път не е отпред, а отстрани. Тогава човек се ориентира дори и по гърба на знаците по различните платна от трите страни.
                    5. Когато знака е нарисуван от графити или с налепени лепенки по него. Днес видях един такъв стоп и се зачудих дали Теслата ще го разпознае
                    6. Когато знака е на някоя ремонтна бригада, като например е нарисуван на ръка върху шперплатова плоскост
                    7. Когато има регулировчик
                    8. Когато има противоречие между знаци, маркировка и регулировчик. Например при ремонт на пътя това е често срещана ситуация
                    9. В тази ситуация понякога има светофар, сложен на ниска стойка на земята. Теслата ще знае ли, че този светофар е по-важен от всички други знаци, светофари, маркировки и табели именно защото до него има надраскана с криви букви и с правописни грешки табела "пътя е в ремонт".
                    Споко има време за всичко. А за това което ми излиза на таблото- тое в германия, в бг как е не знам. Карта няма инсталирана на колата

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                      Как ги измисляш тия глупости бе човек? Ти можеш ли да четеш или нарочно игнорираш половината? 50+% по евтина батерия дали ще се събере в 1000 евро барабар с другите неща дето съм ти изброил? Тоест батерията сега е под 2000 евро ли? Хахаха мале мале какви хора има...

                      Освен това кораба идва МИНИМУМ за 2-3 седмици при добро време. Я прочети из нета хорат по колко време си чакат колите. Ти явно си трол или просто си толкова глупав че наистина си вярваш на глупостите които пишеш.

                      Ти учил ли си математика в живота си да те питам? Разбирам че с икономиката си кръгла нула, ама поне смятане нещо???

                      Сега видях че ме питаш на колко години съм. На 7 съм, сега на 15 септември почнах първи клас. Теб като те гледам си поне на 45 ако съдим по снимката ти.
                      Аз съм на 55г, след няколко месеца на 56г. Плавал съм по моррета и океани около 15 години и знам по добре от теб за колко време се пресича атлантика.

                      Не знам къде ще отиде цената с 57% по ниска цена на батерията- говоря ти за цената сега- модел 3 42000 евро в германия. Не знам с каква батерия е

                      За другите неща- данъци такси и мита си остава същото

                      Така като чета си на не повече от 25- софийски хюм

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        Нищо не пречи да се предва инфото от сателит- всъщност не знам как го правят точно, но съм забелязал че на колата ми- на таблото винаги свети с каква скорост трябва да карам и когато мина покрай някой знак с промяна на скоростта, тази на таблото също се променя. Мисля че е сателит, но е напълно възможно и да е нещо друго- по друг начин да го правят
                        Всъщност тази информация я има в картите на навигационната система, но те невинаги са актуални. Върви да караш някъде из родопските села, и ще видик как според навигацията караш напряко през полето и през баирите. Тоест Tesla-та би се объркала в такава ситуация. Да, тя вижда контурите на пътя, но не е в състояние да направи един цялостен анализ на околната обстановка така, както би го направил един човешки мозък...

                        С какво според мене не може да се справи Tesla-та:
                        1. Когато поради ремонтни дейности има някаква временна отбивка например 100-200 метра по някакъв черен път времянка
                        2. Когато на един стълб (кол) има 10-15 знака и табели с какви ли не надписи, включително и с реклами. Днес видях един такъв, та се сетих.
                        3. Когато на сложно кръстовище пред погледа на водача има 7-8 различни светофара горе, долу, встрани, включително и трамвайни или ЖП и човек бая трябва да се замисли кой точно да гледа
                        4. Когато кръстовището е със знаци, при които главния път не е отпред, а отстрани. Тогава човек се ориентира дори и по гърба на знаците по различните платна от трите страни.
                        5. Когато знака е нарисуван от графити или с налепени лепенки по него. Днес видях един такъв стоп и се зачудих дали Теслата ще го разпознае
                        6. Когато знака е на някоя ремонтна бригада, като например е нарисуван на ръка върху шперплатова плоскост
                        7. Когато има регулировчик
                        8. Когато има противоречие между знаци, маркировка и регулировчик. Например при ремонт на пътя това е често срещана ситуация
                        9. В тази ситуация понякога има светофар, сложен на ниска стойка на земята. Теслата ще знае ли, че този светофар е по-важен от всички други знаци, светофари, маркировки и табели именно защото до него има надраскана с криви букви и с правописни грешки табела "пътя е в ремонт".
                        10. Когато на табелите има надписи на чужди езици или когато има часове на валидност на знака
                        11. Когато на пътя има ПТП и някакъв човек маха с ръка, за да покаже от ляво ли трябва да се мине или от дясно, или да се спре временно, или да се върне назад. Това не е регулировчик, а обикновен човек, правещ разбираеми за всички хора, но не и за Теслата махания с ръце
                        12. Когато те спре катаджия или служител на ремонтната дейност, и започне да обяснява откъде и през кои села и отбивки трябва да се заобиколи, защото там няма да има пътни знаци. Това ми се е случвало при едно ПТП.
                        Last edited by Mateev; 07.10.2020, 14:01.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                          Не че искам да се заяждам, но пак не си в час- след всички глупости които си написал цената да падне най много с 1000 евро. Ако имаш да дадеш 40000 мислиш чче ще те спрат още 2000. Кеф цена няма

                          Колите излизат без данък от говедария- идвайки в германия им се начисляват разни данъци. Кораба не идва за месеци, а за 10 дни. Въобще карма- карашик е в главата ти

                          А бе дейви- ти на колко години си?? Няма нищо подвеждащо във въпроса. И с какво се занимаваш, какво е образованието ти?
                          Как ги измисляш тия глупости бе човек? Ти можеш ли да четеш или нарочно игнорираш половината? 50+% по евтина батерия в новия завод, дали ще се събере в 1000 евро барабар с другите неща дето съм ти изброил? Тоест батерията сега е под 2000 евро ли? Хахаха мале мале какви хора има... А до скоро имаше спор че била много скъпа сега излезе че е без пари направо...

                          Освен това кораба идва МИНИМУМ за 2-3 седмици при добро време. Я прочети из чуждите форуми хората по колко време си чакат колите по време на преноса на кораба (иначе чакат и повече нали). Ти явно си трол или просто си толкова глупав че наистина да си вярваш на глупостите които пишеш.

                          Ти учил ли си математика в живота си да те питам? Разбирам че с икономиката си кръгла нула, ама поне смятане нещо???

                          Сега видях че ме питаш на колко години съм. На 7 съм, сега на 15 септември почнах първи клас. Теб като те гледам си поне на 45 ако съдим по снимката ти.
                          Last edited by DaveBG; 07.10.2020, 13:44.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                            Кака да няма проблем, проблема е че в момента в Европа който иска Тесла трябва да чака месеци да дойде кораба от САЩ, да плати митото на Тръмп и разходите по транспорта и вноса заедно с технотест или каквото там се прави още това са неща добавени в цената. И после да се надява че ще довтаса читава колата след месеци транспорти по автовози и кораби. Така че тия статистики са в условия на силен недостиг и стагнация. Това е проблема.
                            Смисъла на моя пост е че като отвори завода в Германия и почнат да излизат на себестойнст и с новите 57% по евтини батерии статистиката ще отвее всичко. Най-продавания автомобил ще е Тесла.
                            Не че искам да се заяждам, но пак не си в час- след всички глупости които си написал цената да падне най много с 1000 евро. Ако имаш да дадеш 40000 мислиш чче ще те спрат още 2000. Кеф цена няма

                            Колите излизат без данък от говедария- идвайки в германия им се начисляват разни данъци. Кораба не идва за месеци, а за 10 дни. Въобще карма- карашик е в главата ти

                            А бе дейви- ти на колко години си?? Няма нищо подвеждащо във въпроса. И с какво се занимаваш, какво е образованието ти?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              Последното е най-лесно за разпознаване и го правят. Вече за другите аспекти - интерпретация на информацията, правила, качество на настилката и т.н. не знам какъв е напредъка, но човека е изобретил толкова сложни неща, че нямам съмнение че ще успеят да решат и този проблем.
                              Отговорът е прост - big data. И в момента всяка Тесла, независимо дали е в автономен режим или не, качва данни за всяко място откъдето минава. Вече има натрупани бая данни, милиони тесли минават откъде ли не и реално вече има доста точни данни къде как се кара, какво има и т.н. Това е един от най-големите активи на Тесла в момента, Уеймо на Гугъл събират такива данни със собствени автомобили които обикалят за тестване на автономния софтуер, но не могат да постигнат такива мащаби.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                                Кака да няма проблем, проблема е че в момента в Европа който иска Тесла трябва да чака месеци да дойде кораба от САЩ, да плати митото на Тръмп и разходите по транспорта и да се надява че ще довтаса читава колата. Тия статистики са в условия на силен недостиг и стагнация. Това е проблема.
                                Смисъла на моя пост е че като отвори завода в Германия и почнат да излизат на себестойнст и с новите 57% по евтини батерии статистиката ще отвее всичко. Най-продавания автомобил ще е Тесла.
                                Има и един друг момент: Едва ли някой ще стои със скръстени ръце (до ѝ) тогава.

                                Коментар

                                Working...
                                X