Koйто живее в бяла държава дето има субсидия е друго, цената става поносима, даже и Дачията изглежда добре отвън.
За 10к евро за градска кола е перфектно.

18/10/2020
Първоначалните цени на най-достъпния електрически автомобил в Европа най-накрая започват да се появяват и първите 100 бройки в Унгария вече са предварително поръчани с цена 6.490.000 HUF (17.812 евро). Тази цена е преди всяка държавна субсидия и включва ДДС от 27%. След субсидиране цената пада до по-разумни 3.990.000 HUF (10.951 евро).
Акценти
Дължина: 3.734 мм
Междуосие: 2.423 мм
Широчина: 1.622 мм
Височина: 1,516 мм
Пътен просвет: 150 мм
Джанти: 14 инча
Радиус на завой: 4,8 m
Мотор: 33 kW (еквивалентно на 44 к.с.) и 125 N.m въртящ момент, ограничен до 23 kW в режим ECO
Максимална скорост: 125 км / ч, ограничена до 100 км / ч в режим ECO
Зареждане: AC до 6,6 kW, DC до 30 kW (по избор)
Батерия: 27,4 kWh (използваема 26,8 kWh) WLTP комбиниран обхват: 225 км (140 мили)
Обхват на WLTP: 295 км (183 мили) Консумация на WLTP: 14 kWh / 100 км
Места: 4
Гаранция на автомобила: 3 години или 100.000 км (62.140 мили)
Гаранция на батерията: 8 години или 120 000 км (74 600 мили)
Така или иначе Dacia Spring Electric ще се произвежда в Китай и ще се изнася за Европа, но все още не знаем какъв е планираният производствен капацитет. Като се има предвид обаче, че Renault ZOE изглежда е електрическият автомобил с най-ниско време за изчакване в Европа, очаквам прилично време за изчакване за първата електрическа кола на Dacia.
За 10к евро за градска кола е перфектно.

18/10/2020
Първоначалните цени на най-достъпния електрически автомобил в Европа най-накрая започват да се появяват и първите 100 бройки в Унгария вече са предварително поръчани с цена 6.490.000 HUF (17.812 евро). Тази цена е преди всяка държавна субсидия и включва ДДС от 27%. След субсидиране цената пада до по-разумни 3.990.000 HUF (10.951 евро).
Акценти
Дължина: 3.734 мм
Междуосие: 2.423 мм
Широчина: 1.622 мм
Височина: 1,516 мм
Пътен просвет: 150 мм
Джанти: 14 инча
Радиус на завой: 4,8 m
Мотор: 33 kW (еквивалентно на 44 к.с.) и 125 N.m въртящ момент, ограничен до 23 kW в режим ECO
Максимална скорост: 125 км / ч, ограничена до 100 км / ч в режим ECO
Зареждане: AC до 6,6 kW, DC до 30 kW (по избор)
Батерия: 27,4 kWh (използваема 26,8 kWh) WLTP комбиниран обхват: 225 км (140 мили)
Обхват на WLTP: 295 км (183 мили) Консумация на WLTP: 14 kWh / 100 км
Места: 4
Гаранция на автомобила: 3 години или 100.000 км (62.140 мили)
Гаранция на батерията: 8 години или 120 000 км (74 600 мили)
Така или иначе Dacia Spring Electric ще се произвежда в Китай и ще се изнася за Европа, но все още не знаем какъв е планираният производствен капацитет. Като се има предвид обаче, че Renault ZOE изглежда е електрическият автомобил с най-ниско време за изчакване в Европа, очаквам прилично време за изчакване за първата електрическа кола на Dacia.
Коментар