IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • АУ и маржин глупости плямпал дейв.
    НЯМА ФИРМА ДЕТО ДА ИМА ПО МАЛКО ОТ 10% грос маржин. ОБИКНОВЕНО Е над 15, че и 100 за спортни коли.
    Mercedes https://www.macrotrends.net/stocks/c...g/gross-margin
    Tesla - https://www.macrotrends.net/stocks/c...a/gross-margin
    VW - https://www.macrotrends.net/stocks/c...g/gross-margin
    Да виждате разлика?
    Last edited by bota156; 23.10.2020, 12:37.
    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

    Коментар


    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

      Човек вече не е 2012 че да пускаш такива тъпи лафове и да мислиш че някой ти вярва. Първата фаза на фабриката в Китай се построи за 10 месеца което е рекорд, в Германия строежа е в момента даван за пример за най-бърз строеж. Даже стана пословично че другите фирми като строят искат да имат "Тесла скорост".
      Междувременно имаме всеки път все повече и повече коли произведени което е рекрод от страна на това че в момента работи основно малкия завод във Фримонт ... На база на поточна линия, Тесла имат най-висока производителност от ВСИЧКИ автопроизводители. Размисли малко и по тая тема.
      Марджините на Тесла са над 20%, при другите залязващи авто производители е макс 5% и то ако някой се излъже вече да си вземе ракогенератор...
      Ами аз мисля гледам - и накрая все едно и също - "ще" И така 17 години. Да беше 2012, да му повярвам - ама е я 2021 за ъгъла наднича вече - и още сме на "ще".
      Апропо в Берлин вероятно ще ги изритат заради екологичния ефект, Германия не е Америка а още по-малко Китай.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

        То за тях не е ли на загуба - все е рекордно Нищо че от цялата работа не могат да излязат пълна година на печалба още, а големите пари им идват не от коли, а от продажба на квоти емисии хахахаха, като на Доган далаверата със студения резерв.

        От всичко дето го изписа става ясно само, че пак е драскал напушеняка в Туитър. Туй му е кофтито на Интернет, всякаква леш има достъп до него.
        Ако не знаеш, да те светна: Загубита на напушения, са оперативни. Гради мощности, реинвестира всичко, затуй. Веднъж да вдигне всички фабрики, и хем цени ще сваля, хем ще държи добри маржове. Днешните автогиганти, са построили халета, линии и т.н., когато, той прав под масата е ходил. Догонва.
        Last edited by Pyramid; 23.10.2020, 11:14.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

          Те тия строят от години и все построено няма - има да почакаш Тати каза че ша ти купи колело, ама друг път.
          Човек вече не е 2012 че да пускаш такива тъпи лафове и да мислиш че някой ти вярва. Първата фаза на фабриката в Китай се построи за 10 месеца което е рекорд, в Германия строежа е в момента даван за пример за най-бърз строеж. Даже стана пословично че другите фирми като строят искат да имат "Тесла скорост".
          Междувременно имаме всеки път все повече и повече коли произведени което е рекрод от страна на това че в момента работи основно малкия завод във Фримонт ... На база на поточна линия, Тесла имат най-висока производителност от ВСИЧКИ автопроизводители. Размисли малко и по тая тема.
          Марджините на Тесла са над 20%, при другите залязващи авто производители е макс 5% и то ако някой се излъже вече да си вземе ракогенератор...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Горски, имаш ли представа колко са големите пари или пак наизуст вестникарски опорки?

            Понеже си целия мозък не можеш го разбереш, но да те светна, че ГОЛЕМИТЕ ПАРИ са 5% от приходите. С или без тях е все тая, въпроса е че с тях си финансират растежа - само в момента строят 3 завода едновременно в Германия, САЩ и разширяване на Китайския.

            Акъл море, глава кофа
            Те тия строят от години и все построено няма - има да почакаш Тати каза че ша ти купи колело, ама друг път.
            Last edited by redcretin; 23.10.2020, 04:05.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

              То за тях не е ли на загуба - все е рекордно Нищо че от цялата работа не могат да излязат пълна година на печалба още, а големите пари им идват не от коли, а от продажба на квоти емисии хахахаха, като на Доган далаверата със студения резерв.

              От всичко дето го изписа става ясно само, че пак е драскал напушеняка в Туитър. Туй му е кофтито на Интернет, всякаква леш има достъп до него.
              Горски, имаш ли представа колко са големите пари или пак наизуст вестникарски опорки?

              Понеже си целия мозък не можеш го разбереш, но да те светна, че ГОЛЕМИТЕ ПАРИ са 5% от приходите. С или без тях е все тая, въпроса е че с тях си финансират растежа - само в момента строят 3 завода едновременно в Германия, САЩ и разширяване на Китайския.

              Акъл море, глава кофа

              Коментар


              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                И докато кучетата лаят , кервана си върви.

                Тесла обяви рекордни печалби през Q3, това въпреки че инвестират и строят 3 завода едновременно на 3 континента, разширяват ударно мрежата от зарядни станции и сервизни центрове и разработват нови батерии и наемат хора всеки ден . ЕВАЛА!
                Гледам отчета сега - https://www.sec.gov/Archives/edgar/d...a-ex991_57.htm

                Automotive gross margin – 27% (22 за миналата година). Такъв марж в авто индустрията имат 1-2 производителя само луксозния сегмент.
                Ръст на приходите – 39% в годината на ковид, спряни заводи в Китай и САЩ и срив на продажбите за цялата авто индустрия
                EPS growth – 73%

                А едва сега започват да увеличават продажбите на соларни покриви и системи за съхранение на енергия (Mega Packs)

                Коментар


                • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                  И докато кучетата лаят , кервана си върви.

                  Тесла обяви рекордни печалби през Q3, това въпреки че инвестират и строят 3 завода едновременно на 3 континента, разширяват ударно мрежата от зарядни станции и сервизни центрове и разработват нови батерии и наемат хора всеки ден . ЕВАЛА!
                  То за тях не е ли на загуба - все е рекордно Нищо че от цялата работа не могат да излязат пълна година на печалба още, а големите пари им идват не от коли, а от продажба на квоти емисии хахахаха, като на Доган далаверата със студения резерв.

                  От всичко дето го изписа става ясно само, че пак е драскал напушеняка в Туитър. Туй му е кофтито на Интернет, всякаква леш има достъп до него.

                  Коментар


                  • И докато кучетата лаят , кервана си върви.

                    Тесла обяви рекордни печалби през Q3, това въпреки че инвестират и строят 3 завода едновременно на 3 континента, разширяват ударно мрежата от зарядни станции и сервизни центрове и разработват нови батерии и наемат хора всеки ден . ЕВАЛА!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                      Няма как да ти го обясня - трябва да го пробваш, и сам да си прецениш. Има си вътрешно чувство за безопасност, което в общия случай не те лъже. Сам усещаш с колко да караш и как да изпреварваш, без да гледаш километража, оборотомера или други уреди. Колата е обезшумена и почти нищо не се чува, залепнала е стабилно на пътя дори и при скорости над 200, спира бързо, ускорява бързо, и всичко това става тихо. Послушна е, светкавично се подчинява на командите, и не създава грам прични за безпокойство.

                      Иначе да, и аз ще си купя Тесла, но засега не ми харесва външния вид. Прилича на сапунерка и е страшно непрестижна. Ще почакам да видя следващите модели. Крайно време е Мъск да направи престижна бизнес-лимузина, за да задоволи и този пазарен сегмент.
                      Това „вътрешно чувство” се развива особено а градусите, умножени по литри и, накрая - на работа в Енергото (или в Горското, съдейки по разлепените афиши). Лошото е, когато, едни такива, с „чувство”, преселват и невинен народ в Отвъдното. За нормалния, обикновен гражданин, неконтролираните (неовладени, ++) киловати, са първо, опасност и после, разход и после, ОК, лукс, ама не возят повече от необходимите. Искат резервоари, батерии...без да си плащат. Не знам, като видя на пътя ухилени и напушени идиоти, настръхвам.
                      Last edited by Pyramid; 23.10.2020, 05:30.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                        Да си чувал някога за бонуси и придобивки извън заплатата - при наемане?
                        Отде да чуеш, професионалния безработен измамник
                        Тъй де, бонуси. Ама все на чужд гръб. Абе, знае си едно прикепАло, към яка риба да се залепи.
                        А, за батя си, не се тревожи: Винаги има работа. Друг върос, че измамникът сте едното лицв (или пък, друго нещо, все с бузи), наречено Факю, Импотex, El Cretino rojo и т.н. Даже се не знаете, къде сте точно: Америка ли, друго ли СРанство, или Долни Дъбник. Айсиктирикс, Дарагой.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                          Няма как да ти го обясня - трябва да го пробваш, и сам да си прецениш. Има си вътрешно чувство за безопасност, което в общия случай не те лъже. Сам усещаш с колко да караш и как да изпреварваш, без да гледаш километража, оборотомера или други уреди. Колата е обезшумена и почти нищо не си чува, залепнала е стабилно на пътя дори и при скорости над 200, спира бързо, ускорява бързо, и всичко това става тихо. Послушна е, светкавично се подчинява на командите, и не създава грам прични за безпокойство.
                          Покрай хобито ми имам компресорен Ягуар 370 коня. Дали не съм пробвал
                          Обаче реалността не се вълнува от вътрешно чувство, затова има и бая размазани с мощни коли. Безопасното каране не зависи от мощността.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                            Който при видимост 2-3 секунди напред тръгне да изпреварва, си е мъртвец Рано или късно, без значение с коя кола.
                            Няма как да ти го обясня - трябва да го пробваш, и сам да си прецениш. Има си вътрешно чувство за безопасност, което в общия случай не те лъже. Сам усещаш с колко да караш и как да изпреварваш, без да гледаш километража, оборотомера или други уреди. Колата е обезшумена и почти нищо не се чува, залепнала е стабилно на пътя дори и при скорости над 200, спира бързо, ускорява бързо, и всичко това става тихо. Послушна е, светкавично се подчинява на командите, и не създава грам прични за безпокойство.

                            Иначе да, и аз ще си купя Тесла, но засега не ми харесва външния вид. Прилича на сапунерка и е страшно непрестижна. Ще почакам да видя следващите модели. Крайно време е Мъск да направи престижна бизнес-лимузина, за да задоволи и този пазарен сегмент.
                            Last edited by Mateev; 22.10.2020, 19:43.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                              Бясното ускорение си е голяма екстра основно при изпреварване. 1-2-3 и вече си изпреварил. Няма значение дали другата кола кара с 20 или с 220 km/h - конските сили винаги са на разположение и винаги те изстрелват да изпревариш за 2-3 секунди.

                              Бързото изпреварване означава и кратък път, необходим за изпреварването. Например в прохода Шипка трудно ще намериш прави участъци от пътя, по-дълги от 30-40 метра. За другите коли това е малко, но за S8-цата това е предостатъчно за безопасно и бързо изпреварване. Предполагам че и за Тесла-та това ще е така.

                              Голямата мощност означава не бързо каране, защото то може да се прави и с малка мощност, а бързо ускорение и бързо изпреварване винаги и навсякъде, което пък означава по-висока безопасност. Виждаш целия участък от пътя, необходим ти за изпреварването, и няма опасност за тези 2-3 секунди да се появи друга кола в насрещното.

                              Ами ако изпреварваш ТИР или автобус, и докато си по средата се появи нещо в насрещното платно, какво правиш?
                              При мощните коли го няма този проблем, защото дължината на ТИР-a добавя само половин секунда към изпреварването.
                              Който при видимост 2-3 секунди напред тръгне да изпреварва, си е мъртвец Рано или късно, без значение с коя кола.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                ...Аха. пак паразитна „стратегия”.
                                Да си чувал някога за бонуси и придобивки извън заплатата - при наемане?
                                Отде да чуеш, професионалния безработен измамник

                                Коментар

                                Working...
                                X