Всички са наясно кой води парада вече. Повечето CEOта се спотайват и надпреварват да обясняват как до 2-3 години ще имат - 20 EV модела, а на практика не могат да изкарат и един конкурентен на Тесла от 2012та година. Разбира се има и идиоти, които се връзват на пропагандата против Тесла/Мъск, но като цяло останаха много малко вече.
Та какво казва Herbert Diess (изп. Директор на VW): How we transform Volkswagen (linkedin.com)
И няколко от изказванията му за Тесла:
„New competitors with IT business-like capabilities, such as Tesla, are pacing the change and setting new standards“
"The event revolved around how we can catch up with Tesla – a company focused exclusively on the future, without a traditional car business. Its Silicon Valley-style ecosystem is influenced by software capabilities, focus on technology and risk culture.“
“What do we have to achieve in the next six months to catch up with Tesla in terms of technology by 2024?”
Има светлина в тунела за VW, но в ерата на автономното задвижване може и да не е толкова светло бъдещето колкото е било досега.
Та какво казва Herbert Diess (изп. Директор на VW): How we transform Volkswagen (linkedin.com)
И няколко от изказванията му за Тесла:
„New competitors with IT business-like capabilities, such as Tesla, are pacing the change and setting new standards“
"The event revolved around how we can catch up with Tesla – a company focused exclusively on the future, without a traditional car business. Its Silicon Valley-style ecosystem is influenced by software capabilities, focus on technology and risk culture.“
“What do we have to achieve in the next six months to catch up with Tesla in terms of technology by 2024?”
Има светлина в тунела за VW, но в ерата на автономното задвижване може и да не е толкова светло бъдещето колкото е било досега.
Коментар