Първоначално изпратено от redcretin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Да, 81млн в немско могат да я вземат тая "помощ", тук всичките сме така по законНе сме местни като тия в Б-стан, дето хем нямате пари, хем трябва да плащате по-скъпо.
Води тя, балъците за носа - ако не сте вие да наливате в акцията, няма да има какво да папка напушеняка, както вече писах - дължи двойно повече от оценката на активите
И да не стане грешка, изобщо не ми дреме каква кола ще си купиш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Или с други думи си бежанец на помощи. Разкрихме те. Може и да не си виждал 9000 евро на живо. Тесла води в продажбите и държи пазара на електромобили който създаде. Така че тук вярно е само едно - чавка ти е изпила мозъка (и очевидно е останала гладна).
Колкото до акаунтите като гледам ти имаш 2 че си лайкваш сам мненията.Не сме местни като тия в Б-стан, дето хем нямате пари, хем трябва да плащате по-скъпо.
Води тя, балъците за носа - ако не сте вие да наливате в акцията, няма да има какво да папка напушеняка, както вече писах - дължи двойно повече от оценката на активите
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Беден съм, затуй Меркел ми дава 9000 евро бонус и мога да си купя нова Тесла 3, ако ми е изпила чавка мозъка
Ти и другия ти ник сте много яки, кой какво казал - а през туй време продажбите казват друго. Да бяхте женско, да ви клати човек на поразия и да ви обяснява че ви обича - те така и с Тесла и шефа на Фолксваген сега
Колкото до акаунтите като гледам ти имаш 2 че си лайкваш сам мненията.
Коментар
-
А аз не виждам защо, дори про-електро да съм, задължително, трябва електричка да си купувам. То е ВЕЩ. За вещи, не се женя, а ги използвам. Или, примерно, сенпотя над тях, да ги направя по-добри - достъпни, надеждни, целесъобразни. А тук, две групички навитаци, се надлъгвате. Голям праз.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Именно в това е проблема. Затова дрънкаш само глупости и от там идва цялото ти неразбиране на темата.
Затова и си беден и няма никога да си купиш Тесла , то едното води след себе си другото...
Ти и другия ти ник сте много яки, кой какво казал - а през туй време продажбите казват друго. Да бяхте женско, да ви клати човек на поразия и да ви обяснява че ви обича - те така и с Тесла и шефа на Фолксваген сега
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Братчед, общо взето теслите са с характеристики на спортен автомобил, но на колко хора им трябва такъв автомобил. Нормалният човек иска да зарежда на седмица или две веднъж, малко да харчи/гори, да е евтин и да не се чупи колата която кара. Кажи ми на колко от условията отговаря всяка една тесла
Само тесла ли е електрокар, вече всички производители имат електрички, като не ми е кеф тесла, ще си купя шкода, или рено, или хибрид. Все едно да кажеш че само мерцедес са коли
Всеки има различни критерии за избор, но ако вземем твоите Тесла би трябвало да отговаря на всичките, ако ги сравняваш със сходни на тях ДВГ модели.- Нормалният човек иска да зарежда на седмица или две веднъж, малко да харчи/гори – в градски условия каквото е типичното приложение на автомобилите, Теслите имат разход под 150 вата/км. На 100км са 1,5кв или 4-5 евро в Германия. Подозирам че БМВто ще е с двоен разход само за гориво (поддръжка и обслужване не ги коментираме даже).
- да е евтин и да не се чупи колата която кара – евтин и на практика безметежен за поддръжка сравнен с БМВ/Мерц/Ауди
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеВсички са наясно кой води парада вече. Повечето CEOта се спотайват и надпреварват да обясняват как до 2-3 години ще имат - 20 EV модела, а на практика не могат да изкарат и един конкурентен на Тесла от 2012та година. Разбира се има и идиоти, които се връзват на пропагандата против Тесла/Мъск, но като цяло останаха много малко вече.
Има светлина в тунела за VW, но в ерата на автономното задвижване може и да не е толкова светло бъдещето колкото е било досега.
Само тесла ли е електрокар, вече всички производители имат електрички, като не ми е кеф тесла, ще си купя шкода, или рено, или хибрид. Все едно да кажеш че само мерцедес са коли
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Аз батерия от тая марка не съм чул да има
Затова и си беден и няма никога да си купиш Тесла , то едното води след себе си другото...
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Светлината в тунела за тесла е от стоповете на Фолксваген, още от октомври ги биха - хем са чисто нов играч с нова платформа
https://insideevs.com/volkswagen/id-...ategory/sales/
Да му мислят идиотите каат теб, дето мислят че китайска сапунерка на батерийки от туита на един напушеняк щяла да води парада - тя вече отиде на опашката и всички го виждамеПо-добре си продай единствената акцийка овреме, че ша гризнеш теслата
CEOто на VW в прав текст ти казва, че няма да ги бъде ако не настигнат тесла с 50-60 милиарда инвестиции и СЛЕДВАНЕ на стъпките на Тесла!?!?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеАз батерия от тая марка не съм чул да има
и правят трета „Гигафабрика,”.
Което не е лошо, разбира се...Ѝ - ДОТАМ. А вътре в батерията - бомба със закъснител. В технологичната верига - втора...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеБудалкайте се вие. Тесла е лидер в батериите...ЗАСЕГА. Идат тектонични потресения на тяхното поле, обаче. И...
... НИТО ЕДНИТЕ,НИТО ДРУГИТЕ, водят хорото.
ХА -ХА-ХА ! ! !
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Светлината в тунела за тесла е от стоповете на Фолксваген, още от октомври ги биха - хем са чисто нов играч с нова платформа
https://insideevs.com/volkswagen/id-...ategory/sales/
Да му мислят идиотите каат теб, дето мислят че китайска сапунерка на батерийки от туита на един напушеняк щяла да води парада - тя вече отиде на опашката и всички го виждамеПо-добре си продай единствената акцийка овреме, че ша гризнеш теслата
Вече ги няма в десятката от 20-на коли на пазара с всички екзотикиНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеВсички са наясно кой води парада вече. Повечето CEOта се спотайват и надпреварват да обясняват как до 2-3 години ще имат - 20 EV модела, а на практика не могат да изкарат и един конкурентен на Тесла от 2012та година. Разбира се има и идиоти, които се връзват на пропагандата против Тесла/Мъск, но като цяло останаха много малко вече.
Та какво казва Herbert Diess (изп. Директор на VW): How we transform Volkswagen (linkedin.com)
И няколко от изказванията му за Тесла:
„New competitors with IT business-like capabilities, such as Tesla, are pacing the change and setting new standards“
"The event revolved around how we can catch up with Tesla – a company focused exclusively on the future, without a traditional car business. Its Silicon Valley-style ecosystem is influenced by software capabilities, focus on technology and risk culture.“
“What do we have to achieve in the next six months to catch up with Tesla in terms of technology by 2024?”
Има светлина в тунела за VW, но в ерата на автономното задвижване може и да не е толкова светло бъдещето колкото е било досега.
Светлината в тунела за тесла е от стоповете на Фолксваген, още от октомври ги биха - хем са чисто нов играч с нова платформа
https://insideevs.com/volkswagen/id-...ategory/sales/
Да му мислят идиотите каат теб, дето мислят че китайска сапунерка на батерийки от туита на един напушеняк щяла да води парада - тя вече отиде на опашката и всички го виждамеПо-добре си продай единствената акцийка овреме, че ша гризнеш теслата
Коментар
Коментар