Първоначално изпратено от DaveBG
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Идеята за ел транспорт си е начин за тотален контрол на населението. Зарибявката върви. Бърз старт имали, щели били да поевтиняват, безплатни контакти, безплатно паркиране, стимули. Данъци ли? Няма ве. И после пълен дистанционен контрол на придвижването. А пък ток я има, я няма.Last edited by vikhunter; 10.10.2020, 03:47.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
Трябва да го знаеш, че няма по-полезно за природата от въглеродния диоксид, азотните окиси, серните окиси и всичкокоето се отделя при дишане, горене, изригване на вулкани и пръдни на австралийски крави. Това, че са вредни е една огромна либерастка лъжа.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Да караш ракогенератор е като да дърпаш естествения подбор за опашката. Та може и да не дочакаш Грета. Природата ще се защити "сама".
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
Дреме ми на юрдека , случайно видях тва и го постнах....щото нема в момента кво да правя .... дреме ми за електричките ..... кат ги направят по 2 - 3000 евра ше си купя от гъзария такава да ходя с нея на лозето
Някой ден кат забранят с закон след 20 години ДВГ и под страх да влезеш в пандиза ако караш такава, тогава ако още съм жив ще си купя електрокарче Дотогава ще си джитгаме с бензинките и ще замърсяваме околната среда с изгорели газове, да дойде оная пикла Грета да ми направи забележка.... връчвам й лопатата да прекопае двора и търмъка да го изтърмъче .....
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
Дреме ми на юрдека , случайно видях тва и го постнах....щото нема в момента кво да правя .... дреме ми за електричките ..... кат ги направят по 2 - 3000 евра ше си купя от гъзария такава да ходя с нея на лозето
Някой ден кат забранят с закон след 20 години ДВГ и под страх да влезеш в пандиза ако караш такава, тогава ако още съм жив ще си купя електрокарче Дотогава ще си джитгаме с бензинките и ще замърсяваме околната среда с изгорели газове, да дойде оная пикла Грета да ми направи забележка.... връчвам й лопатата да прекопае двора и търмъка да го изтърмъче .....
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Гледахме ги тези данни. Има некоректни внушения.
1.Животът на автомобилите е доста над въпросните 150 К км.
2.Дори в тях вътре, СО2-отпечатъкът на електричката беше с ок.24 Т/ машина по-нисък.
3.Когато се използва батерия по системата на вашия скромен слуга, ѝ поддръжка, ѝ производство, и логистика на нови бат.за всички типове таратайки, се омаква да поевтинеят поне наполовина,
Така че, СПОКО: Утрото е по-мъдро от вечерта.
Някой ден кат забранят с закон след 20 години ДВГ и под страх да влезеш в пандиза ако караш такава, тогава ако още съм жив ще си купя електрокарче Дотогава ще си джитгаме с бензинките и ще замърсяваме околната среда с изгорели газове, да дойде оная пикла Грета да ми направи забележка.... връчвам й лопатата да прекопае двора и търмъка да го изтърмъче .....
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнениеИ за кво ручахме жабетата сурови ...
===========================================
Спорните предимства на електромобилите
Електромобилите ще имат дял от 10-15% до 2030 година, въпреки масовото им производство днес, смята доц. Пламен Паунов
Амбициите на ЕС са през 2050 г. индустрията да бъде с нулев въглероден отпечатък и това е предизвикателство за бизнеса. За изпълнението на тези цели част от конвенционалните производства на енергия ще бъде заменена от възобновяеми източници, но при тях е характерно неравномерното производство.
Затова и компаниите продължават да търсят нови технологии и алтернативи.
Оказва се, че електромобилите може и да не са отговорът на увеличените екологични изисквания за автомобилния транспорт.
Проучвания показват, че ползите от тях могат да се видят едва при пробег от над 150 хил. километра. Дотогава емисиите въглероден диоксид (CO2) за целия жизнен цикъл на автомобила - от производството до рециклирането, са по-високи, отколкото при конвенционален дизелов двигател, заради неговия по-висок коефициент на полезно действие.
https://www.investor.bg/bloomberg-tv...bilite-313536/
1.Животът на автомобилите е доста над въпросните 150 К км.
2.Дори в тях вътре, СО2-отпечатъкът на електричката беше с ок.24 Т/ машина по-нисък.
3.Когато се използва батерия по системата на вашия скромен слуга, ѝ поддръжка, ѝ производство, и логистика на нови бат.за всички типове таратайки, се омаква да поевтинеят поне наполовина,
Така че, СПОКО: Утрото е по-мъдро от вечерта.
- 1 like
Коментар
-
И за кво ручахме жабетата сурови ...
===========================================
Спорните предимства на електромобилите
Електромобилите ще имат дял от 10-15% до 2030 година, въпреки масовото им производство днес, смята доц. Пламен Паунов
Амбициите на ЕС са през 2050 г. индустрията да бъде с нулев въглероден отпечатък и това е предизвикателство за бизнеса. За изпълнението на тези цели част от конвенционалните производства на енергия ще бъде заменена от възобновяеми източници, но при тях е характерно неравномерното производство.
Затова и компаниите продължават да търсят нови технологии и алтернативи.
Оказва се, че електромобилите може и да не са отговорът на увеличените екологични изисквания за автомобилния транспорт.
Проучвания показват, че ползите от тях могат да се видят едва при пробег от над 150 хил. километра. Дотогава емисиите въглероден диоксид (CO2) за целия жизнен цикъл на автомобила - от производството до рециклирането, са по-високи, отколкото при конвенционален дизелов двигател, заради неговия по-висок коефициент на полезно действие.
https://www.investor.bg/bloomberg-tv...bilite-313536/
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
не съм пазарувал нищо. И дай числа
За модел 3 свали надолу с 3-4 хил евро.
С еко стимулите сваляш още колкото дават
Коментар
-
Нямам данни за танзания.
Иначе ако някой иска да си купува Тесла ето ви моя рефър линк, ако го ползвате печелите 1000 мили безплатно зареждане което си е 1600 километра.
Може да си вземете и отстъпка за соларни панели също:
http://www.tesla.com/referral/georgi87429
- 1 like
Коментар
-
[QUOTE=DaveBG;n3660658]След като наскоро пуснах как стоят нещата в Германия редно е да се пусне и за USA:
[I/QUOTE]
Аз съм любопитен как стоят нещата в танзания, в лесото и в брега на слоновата кост. Кой го интересува как стояли нещата в говедария или на майна си райна. Като искаш кола отиваш и си купуваш която те кефи- ток, дизел, газ- избор има. Ето на и акциите потънаха, с твоите какво стана
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Аве тролски, от теб се чува само искам това, искам онова. Я кажи първо напазарува ли едногодишната 7ца на далавера (50% дискаунт) или само си тролиш?
Ако не си разбрал предишния пост трудно ще схванеш, каквото и да било.
Коментар
Коментар