IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

    Зависи коя природа визираш, тази която не включва живи същества (или поне не интелигентни такива) ще оцелее. Изобщо не и дреме дори, да. Така като ти чета коментара се чудя ти от коя природа си?
    Либерастите не се спряхте да делите хората. Сега и природата ли разделихте. На колко природи. На 52. Нали толкова пола охарактеризирахте.
    Last edited by vikhunter; 09.10.2020, 22:58.

    Коментар


    • Идеята за ел транспорт си е начин за тотален контрол на населението. Зарибявката върви. Бърз старт имали, щели били да поевтиняват, безплатни контакти, безплатно паркиране, стимули. Данъци ли? Няма ве. И после пълен дистанционен контрол на придвижването. А пък ток я има, я няма.
      Last edited by vikhunter; 10.10.2020, 03:47.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

        Трябва да го знаеш, че няма по-полезно за природата от въглеродния диоксид, азотните окиси, серните окиси и всичкокоето се отделя при дишане, горене, изригване на вулкани и пръдни на австралийски крави. Това, че са вредни е една огромна либерастка лъжа.
        Зависи коя природа визираш, тази която не включва живи същества (или поне не интелигентни такива) ще оцелее. Изобщо не и дреме дори, да. Така като ти чета коментара се чудя ти от коя природа си?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

          Да караш ракогенератор е като да дърпаш естествения подбор за опашката. Та може и да не дочакаш Грета. Природата ще се защити "сама".
          Трябва да го знаеш, че няма по-полезно за природата от въглеродния диоксид, азотните окиси, серните окиси и всичкокоето се отделя при дишане, горене, изригване на вулкани и пръдни на австралийски крави. Това, че са вредни е една огромна либерастка лъжа.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

            Дреме ми на юрдека , случайно видях тва и го постнах....щото нема в момента кво да правя .... дреме ми за електричките ..... кат ги направят по 2 - 3000 евра ше си купя от гъзария такава да ходя с нея на лозето

            Някой ден кат забранят с закон след 20 години ДВГ и под страх да влезеш в пандиза ако караш такава, тогава ако още съм жив ще си купя електрокарче Дотогава ще си джитгаме с бензинките и ще замърсяваме околната среда с изгорели газове, да дойде оная пикла Грета да ми направи забележка.... връчвам й лопатата да прекопае двора и търмъка да го изтърмъче .....
            Да караш ракогенератор е като да дърпаш естествения подбор за опашката. Та може и да не дочакаш Грета. Природата ще се защити "сама".

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

              Дреме ми на юрдека , случайно видях тва и го постнах....щото нема в момента кво да правя .... дреме ми за електричките ..... кат ги направят по 2 - 3000 евра ше си купя от гъзария такава да ходя с нея на лозето

              Някой ден кат забранят с закон след 20 години ДВГ и под страх да влезеш в пандиза ако караш такава, тогава ако още съм жив ще си купя електрокарче Дотогава ще си джитгаме с бензинките и ще замърсяваме околната среда с изгорели газове, да дойде оная пикла Грета да ми направи забележка.... връчвам й лопатата да прекопае двора и търмъка да го изтърмъче .....
              Ба, че що не ѝ връчим друго...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Гледахме ги тези данни. Има некоректни внушения.
                1.Животът на автомобилите е доста над въпросните 150 К км.
                2.Дори в тях вътре, СО2-отпечатъкът на електричката беше с ок.24 Т/ машина по-нисък.
                3.Когато се използва батерия по системата на вашия скромен слуга, ѝ поддръжка, ѝ производство, и логистика на нови бат.за всички типове таратайки, се омаква да поевтинеят поне наполовина,
                Така че, СПОКО: Утрото е по-мъдро от вечерта.
                Дреме ми на юрдека , случайно видях тва и го постнах....щото нема в момента кво да правя .... дреме ми за електричките ..... кат ги направят по 2 - 3000 евра ше си купя от гъзария такава да ходя с нея на лозето

                Някой ден кат забранят с закон след 20 години ДВГ и под страх да влезеш в пандиза ако караш такава, тогава ако още съм жив ще си купя електрокарче Дотогава ще си джитгаме с бензинките и ще замърсяваме околната среда с изгорели газове, да дойде оная пикла Грета да ми направи забележка.... връчвам й лопатата да прекопае двора и търмъка да го изтърмъче .....

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
                  И за кво ручахме жабетата сурови ...

                  ===========================================

                  Спорните предимства на електромобилите


                  Електромобилите ще имат дял от 10-15% до 2030 година, въпреки масовото им производство днес, смята доц. Пламен Паунов

                  Амбициите на ЕС са през 2050 г. индустрията да бъде с нулев въглероден отпечатък и това е предизвикателство за бизнеса. За изпълнението на тези цели част от конвенционалните производства на енергия ще бъде заменена от възобновяеми източници, но при тях е характерно неравномерното производство.

                  Затова и компаниите продължават да търсят нови технологии и алтернативи.

                  Оказва се, че електромобилите може и да не са отговорът на увеличените екологични изисквания за автомобилния транспорт.
                  Проучвания показват, че ползите от тях могат да се видят едва при пробег от над 150 хил. километра. Дотогава емисиите въглероден диоксид (CO2) за целия жизнен цикъл на автомобила - от производството до рециклирането, са по-високи, отколкото при конвенционален дизелов двигател, заради неговия по-висок коефициент на полезно действие.

                  https://www.investor.bg/bloomberg-tv...bilite-313536/
                  Гледахме ги тези данни. Има некоректни внушения.
                  1.Животът на автомобилите е доста над въпросните 150 К км.
                  2.Дори в тях вътре, СО2-отпечатъкът на електричката беше с ок.24 Т/ машина по-нисък.
                  3.Когато се използва батерия по системата на вашия скромен слуга, ѝ поддръжка, ѝ производство, и логистика на нови бат.за всички типове таратайки, се омаква да поевтинеят поне наполовина,
                  Така че, СПОКО: Утрото е по-мъдро от вечерта.

                  Коментар


                  • И за кво ручахме жабетата сурови ...

                    ===========================================

                    Спорните предимства на електромобилите


                    Електромобилите ще имат дял от 10-15% до 2030 година, въпреки масовото им производство днес, смята доц. Пламен Паунов

                    Амбициите на ЕС са през 2050 г. индустрията да бъде с нулев въглероден отпечатък и това е предизвикателство за бизнеса. За изпълнението на тези цели част от конвенционалните производства на енергия ще бъде заменена от възобновяеми източници, но при тях е характерно неравномерното производство.

                    Затова и компаниите продължават да търсят нови технологии и алтернативи.

                    Оказва се, че електромобилите може и да не са отговорът на увеличените екологични изисквания за автомобилния транспорт.
                    Проучвания показват, че ползите от тях могат да се видят едва при пробег от над 150 хил. километра. Дотогава емисиите въглероден диоксид (CO2) за целия жизнен цикъл на автомобила - от производството до рециклирането, са по-високи, отколкото при конвенционален дизелов двигател, заради неговия по-висок коефициент на полезно действие.



                    https://www.investor.bg/bloomberg-tv...bilite-313536/

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      не съм пазарувал нищо. И дай числа
                      По-коректна стойност няма кой да даде (дори да е в борда на Тесла). Подозирам че ще почнат с предлагане на модел Y с цени от 39 000 до 50 000 евро (за пърформънс) в зависимост от модификацията. Постепенно с увеличаване капацитета на производството и постигане икономия от мащаба с внедряване на новите батерии ще стигнат до 35 – 45 000 евро за модела до 2023.
                      За модел 3 свали надолу с 3-4 хил евро.
                      С еко стимулите сваляш още колкото дават

                      Коментар


                      • Нямам данни за танзания.

                        Иначе ако някой иска да си купува Тесла ето ви моя рефър линк, ако го ползвате печелите 1000 мили безплатно зареждане което си е 1600 километра.
                        Може да си вземете и отстъпка за соларни панели също:

                        http://www.tesla.com/referral/georgi87429

                        Коментар


                        • [QUOTE=DaveBG;n3660658]След като наскоро пуснах как стоят нещата в Германия редно е да се пусне и за USA:

                          [I/QUOTE]

                          Аз съм любопитен как стоят нещата в танзания, в лесото и в брега на слоновата кост. Кой го интересува как стояли нещата в говедария или на майна си райна. Като искаш кола отиваш и си купуваш която те кефи- ток, дизел, газ- избор има. Ето на и акциите потънаха, с твоите какво стана

                          Коментар


                          • След като наскоро пуснах как стоят нещата в Германия редно е да се пусне и за USA:

                            Коментар


                            • Не се гризЕте един друг де. Имате различия -ОК но, представяте автентични.гледни точки. Има, обаче, истински зли духове тук, които само злорадстват, когато готини хора се карат. Предлагам да заринете томахавките, и да изпушите една лула на мира.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Аве тролски, от теб се чува само искам това, искам онова. Я кажи първо напазарува ли едногодишната 7ца на далавера (50% дискаунт) или само си тролиш?

                                Ако не си разбрал предишния пост трудно ще схванеш, каквото и да било.
                                не съм пазарувал нищо. И дай числа

                                Коментар

                                Working...
                                X