След като наскоро пуснах как стоят нещата в Германия редно е да се пусне и за USA:
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Аве тролски, от теб се чува само искам това, искам онова. Я кажи първо напазарува ли едногодишната 7ца на далавера (50% дискаунт) или само си тролиш?
Ако не си разбрал предишния пост трудно ще схванеш, каквото и да било.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Попитах за числа, не за лекция. Може ли да приемем че цената която ти прогнозираш е 35000 евро. Моля отговорът да бъде както е писано в библията- да-да, не-не. Ако е така да помолим модератора да запише следното
Ед на дата 08.10.2020 прогнозира че в денят на отваряне на завода в германия цената на тесла модел 3 ще бъде 35000 евро.
И това да бъде закачено като заставка на темата. Просто отговор да или не. Ако е не - каква би била цената, ще запишем нея
Ако не си разбрал предишния пост трудно ще схванеш, каквото и да било.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Не мога да разбера инфантилните коментари са плод на неспособността да мислиш като зрял, опитен човек и да прилагаш логика, разум и умерен скептицизъм или просто си тролиш?!?!?
Досега говорихме за разходите, които Тесла ще си спести ако произвежда продукцията на континента, на който продава! Не можеш или не искаш да смяташ – добре! Ама поне се ОПИТАЙ да мислиш.
Крайната цена на автомобила зависи от търсене, предлагане и позициониране спрямо конкурентите. Ако искат да залеят Европа с автомобили ще пуснат М3 на възможно най-ниска цена (35К евро), нооооооооо това означава, че всички вкупом ще пазаруват Тесли и чакането отива от 1-2 месеца на половин до една година! Какъв ще производственият капацитет и колко бързо ще стигнат до максимума можем само да предполагаме. Така че цената от настоящите нива ще я понижават постепенно, за да увеличават търсенето докато достигнат пълен капацитет на производството. Капиш? Това си го сложи на стената и след 2-3 години може да се върнем на същия въпрос!
Бтв.
Интересно ще е да споделиш дали някога си казал нещо близко до реалността и истината?
Ед на дата 08.10.2020 прогнозира че в денят на отваряне на завода в германия цената на тесла модел 3 ще бъде 35000 евро.
И това да бъде закачено като заставка на темата. Просто отговор да или не. Ако е не - каква би била цената, ще запишем нея
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Не мога да разбера инфантилните коментари са плод на неспособността да мислиш като зрял, опитен човек и да прилагаш логика, разум и умерен скептицизъм или просто си тролиш?!?!?
Досега говорихме за разходите, които Тесла ще си спести ако произвежда продукцията на континента, на който продава! Не можеш или не искаш да смяташ – добре! Ама поне се ОПИТАЙ да мислиш.
Крайната цена на автомобила зависи от търсене, предлагане и позициониране спрямо конкурентите. Ако искат да залеят Европа с автомобили ще пуснат М3 на възможно най-ниска цена (35К евро), нооооооооо това означава, че всички вкупом ще пазаруват Тесли и чакането отива от 1-2 месеца на половин до една година! Какъв ще производственият капацитет и колко бързо ще стигнат до максимума можем само да предполагаме. Така че цената от настоящите нива ще я понижават постепенно, за да увеличават търсенето докато достигнат пълен капацитет на производството. Капиш? Това си го сложи на стената и след 2-3 години може да се върнем на същия въпрос!
Бтв.
Интересно ще е да споделиш дали някога си казал нещо близко до реалността и истината?
Китайците вече го направиха и пак печелят доволно.
Докато има балъци ще е добре тесла.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Напиши цена точно и ясно - Напиши- мисля че в момента на пускането на завода цените на колите- изброй моделите ще бъдат такива. Аз съм дал линк какви са цените в германия сега и колко е бонуса. Него няма да го смяташ защото я го има, я го няма. Напиши цените и ще помолим модератора това да бъде закачено най-отгоре на темата постоянно
Досега говорихме за разходите, които Тесла ще си спести ако произвежда продукцията на континента, на който продава! Не можеш или не искаш да смяташ – добре! Ама поне се ОПИТАЙ да мислиш.
Крайната цена на автомобила зависи от търсене, предлагане и позициониране спрямо конкурентите. Ако искат да залеят Европа с автомобили ще пуснат М3 на възможно най-ниска цена (35К евро), нооооооооо това означава, че всички вкупом ще пазаруват Тесли и чакането отива от 1-2 месеца на половин до една година! Какъв ще производственият капацитет и колко бързо ще стигнат до максимума можем само да предполагаме. Така че цената от настоящите нива ще я понижават постепенно, за да увеличават търсенето докато достигнат пълен капацитет на производството. Капиш? Това си го сложи на стената и след 2-3 години може да се върнем на същия въпрос!
Бтв.
Интересно ще е да споделиш дали някога си казал нещо близко до реалността и истината?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеПарадоксът Tesla: най-калпавите, но и най-обичаните коли
Компанията на Мъск е последна по качество, но първа по клиентски симпатии според J.D.Power
В потърждение за тезата за лошото качество Forbes цитира опита на свой читател, на име Бил Гордън, който за 6 години притежание на Model S е имал над 30 извънредни посещения в сервиза с автомобила. Проблемите са в широк спектър - стъклата не се затварят, екранът спира да работи, в един момент всички врати блокират и на клиента се налага да влиза през багажника, после пък колата необяснимо спира при 200 мили оставащ обхват... Във всички тези случаи поддръжката на Tesla се е държала грубо, отричала е, че има проблем, и в половината от казусите не е успяла да отстрани повредата.
Окачване на Tesla Model S се счупи при 200 км/ч
Компанията отрича некачаствен детайл, но смени колата на собственика
Tesla Model Y е като сглобяван в час по трудово
За защитата на един от радиаторите от капака над него се изпползват дървени елементи и лепенки
Иван Георгиев11.09.2020 17:30Прочитания: 24921
Tesla поднесе поредната неприятна изненада на клиентите си, след като се оказа, че компанията използва нетрадиционни методи за фиксиране на отделни елементи в отсека, където е багажникът на Model Y. За това се оплака потребител във форума Tesla Motor Club, който обясни, че колата му струва 55 000 долара, а един от радиаторите е закрепен с дървени подложки и съмнителни като здравина ленти.
Ако беше толкова калпава колкото я изкарват някои медии (добре стимулирани) нямаше да има най-удовлетворените клиенти. Или е вярно че е калпава или че е най-добрия автомобил за собствениците. Това между ушите го ползвайте за отсяване на ДЕЗИНФОРМАЦИЯТА от реалните факти.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Можеш и сам да ги сметнеш:
Най-масово продавана кола е 45 000$ => 10% тарифа = 4500 $ => евро 4 100 (само от данъка)
Допълнителни валутни флуктуации 10-20%
Батерия сега = 75кв * 120$ = 9 000 $
Батерия нова = 70кв * 60$ = 4 200 $ (разлика близо 5000$ или 4500 евро)
На салфетка ги докарахме до близо 10 000$ без валутния риск, ДДС в Европа и транспортни разходи и щети от транспорта. Ако ги добавиш и тях стой и гледай.
[ATTACH=CONFIG]n3660342[/ATTACH]
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Дай прогнозна цена еди на кола от завода в германия- хайде има само още една година- така като те чета очакваш модел 3 да е около 30000 евро продажна, ако има електробонус- казах ли че изкривява пазара този бонус, и се запази 9000 евро цената вече е съвсем друга отива на около 20000
Може ли да ми обясниш откъде идват тези мита и акцизи- аз не съм виждал фирма и документи също не съм виждал/ освен фиша си де/ , таааааааа откъде ще дойде тази икономия от 5000 евро. Моята логика е такава- коя да е фирма продава нещо в чужбина- тя го продава на цена Х. Към тази цена се добавят транспортни разходи- на един каркариер който вози около 6-8000 коли цената не е толкова голяма. Мисля че най новите каркариери са с капацитет 9600 коли. Разходите станаха Х+1, добаваме в страната на пристигане разходи- мита акцизи, данъци- митата и акцизите не са толкова големи- най вероятно са нещо около 100- 500 евро, виж данъка е 19%, но той ще си бъде дължим при всички случай. ИИИИИИИИИИИ колко стана цената- Ами ориентировъчно с 1000 евро по малка. Ако извадиш 42000 , как смяташ дали ще те сбъркат 1000 евро
Най-масово продавана кола е 45 000$ => 10% тарифа = 4500 $ => евро 4 100 (само от данъка)
Допълнителни валутни флуктуации 10-20%
Батерия сега = 75кв * 120$ = 9 000 $
Батерия нова = 70кв * 60$ = 4 200 $ (разлика близо 5000$ или 4500 евро)
На салфетка ги докарахме до близо 10 000$ без валутния риск, ДДС в Европа и транспортни разходи и щети от транспорта. Ако ги добавиш и тях стой и гледай.
Коментар
-
Парадоксът Tesla: най-калпавите, но и най-обичаните коли
Компанията на Мъск е последна по качество, но първа по клиентски симпатии според J.D.Power
В потърждение за тезата за лошото качество Forbes цитира опита на свой читател, на име Бил Гордън, който за 6 години притежание на Model S е имал над 30 извънредни посещения в сервиза с автомобила. Проблемите са в широк спектър - стъклата не се затварят, екранът спира да работи, в един момент всички врати блокират и на клиента се налага да влиза през багажника, после пък колата необяснимо спира при 200 мили оставащ обхват... Във всички тези случаи поддръжката на Tesla се е държала грубо, отричала е, че има проблем, и в половината от казусите не е успяла да отстрани повредата.
Окачване на Tesla Model S се счупи при 200 км/ч
Компанията отрича некачаствен детайл, но смени колата на собственика
Tesla Model Y е като сглобяван в час по трудово
За защитата на един от радиаторите от капака над него се изпползват дървени елементи и лепенки
Иван Георгиев11.09.2020 17:30Прочитания: 24921
Tesla поднесе поредната неприятна изненада на клиентите си, след като се оказа, че компанията използва нетрадиционни методи за фиксиране на отделни елементи в отсека, където е багажникът на Model Y. За това се оплака потребител във форума Tesla Motor Club, който обясни, че колата му струва 55 000 долара, а един от радиаторите е закрепен с дървени подложки и съмнителни като здравина ленти.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Абе и това с тежестта на електричките са митове и легенди. Тесла модел X (2400кг) е тежка, но сравнена с какво?
Я да видим един премиум SUV от Мерцедес GLE - 3000 кг.
Това са малко като ония сравнения - електричките изхвърляли повече газове заради производството на батерията. Само че като погледнеш в детайлите и излиза че ги сравняват с Тойота приус на старо!!!Last edited by DaveBG; 08.10.2020, 13:51.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Най-големият проблем на ограничените в мисленето хора е че не го осъзнават (но иначе са със самочувствие).
От батерията 3 до 4 000 $
От мита и акцизи – да кажем 15% ~ 5000 $
Кораба не е важно за колко време идва, а каква е логистиката до и след него. По цялата верига имаш транспорт и прехвърляне на продукция (и свързани с това щети и разходи от транспорта).
Не всичко ще влезе в джоба на потребителя, но и половината да влязат под формата на по-ниска цена увеличават потенциалните купувачи експоненциално. Капиш?
Ако говориш по-малко, а мислиш и слушаш повече няма да навреди.
Може ли да ми обясниш откъде идват тези мита и акцизи- аз не съм виждал фирма и документи също не съм виждал/ освен фиша си де/ , таааааааа откъде ще дойде тази икономия от 5000 евро. Моята логика е такава- коя да е фирма продава нещо в чужбина- тя го продава на цена Х. Към тази цена се добавят транспортни разходи- на един каркариер който вози около 6-8000 коли цената не е толкова голяма. Мисля че най новите каркариери са с капацитет 9600 коли. Разходите станаха Х+1, добаваме в страната на пристигане разходи- мита акцизи, данъци- митата и акцизите не са толкова големи- най вероятно са нещо около 100- 500 евро, виж данъка е 19%, но той ще си бъде дължим при всички случай. ИИИИИИИИИИИ колко стана цената- Ами ориентировъчно с 1000 евро по малка. Ако извадиш 42000 , как смяташ дали ще те сбъркат 1000 евро
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнениеЧакай, в САЩ Тесла 3 е $35к (29.730евро), как така в Европа става 42к евро ??
Мито 30%, такси, мита ли ....баси, ами завода във Брандербург (другата година ще е завършен) тогава е жизнено важен.
Той ще прави в началото кросовери Тесла Y, в началото макс 250к на година, които пак няма да са евтини, поне 50к.
Следващите години производството ще се увеличава.
Ще видим, ама без евтина батерия не може засега да промени много играта.
Дефакто, завода му за батерии трябва да достигне поне 2 мил батерии на година, за да му задоволи производството ....
Епъл, за телефона и таблета, за 15 год не можа да направи батерия дето да държи два дена.
Батерията на Тesla S e 450 kg (!!!) и ползва 63 кг литий и 54 кг графит.
v_tin
Junior Member
Заслужил
инвеститор
05.10.2020, 10:57
https://www.tesla.com/de_de/model3/design#batteryß 42900 ewraka струва това удоволствие- най евтиното. Интересното е че има 9000 евро бонус- само и само да си купиш електрокара. Ако е толкова добра защо ми дават бонуса
ООООООООООО майко мила- https://www.tesla.com/de_de/modely/design#battery тази още по топла- бягайте на промоциите 58620 и бонус няма
Тъй де кеф ти с бонус, кеф ти без бонус. А бе втората нали трябваше да е по малка и по евтина. Аз очаквах нещо от рода на 7-8000, толкова струва едно митсубиши колт базис, а то било с една 0 още отзад. Сега друга ли ще чакаме- още по евтина
Въобще раб'тата е -мам си джейс
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеТеслите са тежки да. Наскоро имаше снимка от Пловдив мисля , паяка как не успял да вдигне един Модел X...
Я да видим един премиум SUV от Мерцедес GLE - 3000 кг.
Това са малко като ония сравнения - електричките изхвърляли повече газове заради производството на батерията. Само че като погледнеш в детайлите и излиза че ги сравняват с Тойота приус на старо!!!
- 1 like
Коментар
Коментар