If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Сега как става? Млад човек, отделя се от родителите, сам или със семейството си. Купуват си кола за 3-5000 лв. С нея си ходат на работа, закарват и вземат децата си от училище и градина. Като забранят или направят невъзможно да се купи и поддържа ДВГ, възможноста за младите хора ще е рано-рано да се набутат с един сериозен кредит. И след не-повече от 10 години пак. Ясно е за кого е интереса и въобще не вярвам някой да го е грижа за някакво замърсяване.
Де да беше така... ама тая кола съм му я продал аз, защото в Германия вече не я искаме че цапа и не минава преглед трошка на 300 хил км.
В БГ му я представя джамбазина за 130 хил свежарка и от 1000 евро цената отива на 5000 лева, с добавената екстра че и реже катализаторите щото вече са предали Богу дух, а новите СКЪПИ. Общината ли, вие трябва да натискате за субсидии за електрички и да разкарате втората употреба, инак ще сте все тайка лидерипо болести в Европа и с най-мръсния въздих в света.
Аха да бе, немците само чакат неуспял в България родомразец който е отишъл там с автобус на етап-69 изнесен пак от тях преди 30г. да му дадат 9000 евро. Ти понеже намираш кусури на Теслата затова по надолу заглеждаше само датчията (EV все пак).
И да не стане грешка, изобщо не ми дреме каква кола ще си купиш.
Чичовото, автобусите са запазени за работници с червени потници като теб, аграрчета С тия цени на полетите вече 10 години имам към 150 двупосочни, знам че ти не мож го съобрази въобще точно щото си неуспял и заклещен в Б-стан немците размитат за мен, затова съм вече и с немско гражданство, Андрешко смотан тъп прост
Каква Дачие бре смешник, тя е още на чертожната дъска, ако изобщо. Гледам Нисан, дето е в пъти по-продаван от тесларите и вече 2 поколение модел, гледам Пежо дето имат електрички още през 90-те, когато си ходил прав под масата, а Мъски е преписвал на изпитите си, за бога дори тъпото Ренде (него не го гледам заради батерията) също имат електрички през 90те, гледам Мазда СУВ, не Тесла на картинка като теб. Не съм рекъл, не съм взел модел 3, ама не ми се виси по сервизи и мразя къси гаранции и преебъци като Мъск просто
ПП: колкото до тровенето, точно столичани в повече гълтате най-мръсния въздух в СВЕТА в момента.
Сега как става? Млад човек, отделя се от родителите, сам или със семейството си. Купуват си кола за 3-5000 лв. С нея си ходат на работа, закарват и вземат децата си от училище и градина. Като забранят или направят невъзможно да се купи и поддържа ДВГ, възможноста за младите хора ще е рано-рано да се набутат с един сериозен кредит. И след не-повече от 10 години пак. Ясно е за кого е интереса и въобще не вярвам някой да го е грижа за някакво замърсяване.
Да, 81млн в немско могат да я вземат тая "помощ", тук всичките сме така по закон Не сме местни като тия в Б-стан, дето хем нямате пари, хем трябва да плащате по-скъпо.
Води тя, балъците за носа - ако не сте вие да наливате в акцията, няма да има какво да папка напушеняка, както вече писах - дължи двойно повече от оценката на активите
Да, 81млн в немско могат да я вземат тая "помощ", тук всичките сме така по закон Не сме местни като тия в Б-стан, дето хем нямате пари, хем трябва да плащате по-скъпо.
Води тя, балъците за носа - ако не сте вие да наливате в акцията, няма да има какво да папка напушеняка, както вече писах - дължи двойно повече от оценката на активите
Аха да бе, немците само чакат неуспял в България родомразец който е отишъл там с автобус на етап-69 изнесен пак от тях преди 30г. да му дадат 9000 евро. Ти понеже намираш кусури на Теслата затова по надолу заглеждаше само датчията (EV все пак).
И да не стане грешка, изобщо не ми дреме каква кола ще си купиш.
Last edited by RUBLA; 02.12.2020, 09:03.
Причина: Спазвайте добрия тон!
Или с други думи си бежанец на помощи. Разкрихме те. Може и да не си виждал 9000 евро на живо. Тесла води в продажбите и държи пазара на електромобили който създаде. Така че тук вярно е само едно - чавка ти е изпила мозъка (и очевидно е останала гладна).
Колкото до акаунтите като гледам ти имаш 2 че си лайкваш сам мненията.
Да, 81млн в немско могат да я вземат тая "помощ", тук всичките сме така по закон Не сме местни като тия в Б-стан, дето хем нямате пари, хем трябва да плащате по-скъпо.
Води тя, балъците за носа - ако не сте вие да наливате в акцията, няма да има какво да папка напушеняка, както вече писах - дължи двойно повече от оценката на активите
Беден съм, затуй Меркел ми дава 9000 евро бонус и мога да си купя нова Тесла 3, ако ми е изпила чавка мозъка
Ти и другия ти ник сте много яки, кой какво казал - а през туй време продажбите казват друго. Да бяхте женско, да ви клати човек на поразия и да ви обяснява че ви обича - те така и с Тесла и шефа на Фолксваген сега
Или с други думи си бежанец на помощи. Разкрихме те. Може и да не си виждал 9000 евро на живо. Тесла води в продажбите и държи пазара на електромобили който създаде. Така че тук вярно е само едно - чавка ти е изпила мозъка (и очевидно е останала гладна).
Колкото до акаунтите като гледам ти имаш 2 че си лайкваш сам мненията.
А аз не виждам защо, дори про-електро да съм, задължително, трябва електричка да си купувам. То е ВЕЩ. За вещи, не се женя, а ги използвам. Или, примерно, сенпотя над тях, да ги направя по-добри - достъпни, надеждни, целесъобразни. А тук, две групички навитаци, се надлъгвате. Голям праз.
Именно в това е проблема. Затова дрънкаш само глупости и от там идва цялото ти неразбиране на темата.
Затова и си беден и няма никога да си купиш Тесла , то едното води след себе си другото...
Беден съм, затуй Меркел ми дава 9000 евро бонус и мога да си купя нова Тесла 3, ако ми е изпила чавка мозъка
Ти и другия ти ник сте много яки, кой какво казал - а през туй време продажбите казват друго. Да бяхте женско, да ви клати човек на поразия и да ви обяснява че ви обича - те така и с Тесла и шефа на Фолксваген сега
Братчед, общо взето теслите са с характеристики на спортен автомобил, но на колко хора им трябва такъв автомобил. Нормалният човек иска да зарежда на седмица или две веднъж, малко да харчи/гори, да е евтин и да не се чупи колата която кара. Кажи ми на колко от условията отговаря всяка една тесла
Само тесла ли е електрокар, вече всички производители имат електрички, като не ми е кеф тесла, ще си купя шкода, или рено, или хибрид. Все едно да кажеш че само мерцедес са коли
Ако нямаха такива характеристики (на спортен автомобил), никога нямаше да станат „привлектелни“ за широката публика, респективно да станат причината всеки производител да мисли как да се преориентира за ерата на EV-та. Стратегията на Мъск от самото начало е да се върви от high-end спортни автомобили към все по-масови с намаляването на цената на батериите.
Всеки има различни критерии за избор, но ако вземем твоите Тесла би трябвало да отговаря на всичките, ако ги сравняваш със сходни на тях ДВГ модели.
Нормалният човек иска да зарежда на седмица или две веднъж, малко да харчи/гори – в градски условия каквото е типичното приложение на автомобилите, Теслите имат разход под 150 вата/км. На 100км са 1,5кв или 4-5 евро в Германия. Подозирам че БМВто ще е с двоен разход само за гориво (поддръжка и обслужване не ги коментираме даже).
да е евтин и да не се чупи колата която кара – евтин и на практика безметежен за поддръжка сравнен с БМВ/Мерц/Ауди
Ако търсиш малка градска кола тип клио, Тесла няма какво да ти предложат. Като пуснат малкия хеджбек след 2-3 години ще запълнят и тази ниша, която за момента е свободна за VW, Рено, Нисан (за сега са доста посредствени сравнени с Тесла).
Всички са наясно кой води парада вече. Повечето CEOта се спотайват и надпреварват да обясняват как до 2-3 години ще имат - 20 EV модела, а на практика не могат да изкарат и един конкурентен на Тесла от 2012та година. Разбира се има и идиоти, които се връзват на пропагандата против Тесла/Мъск, но като цяло останаха много малко вече.
Има светлина в тунела за VW, но в ерата на автономното задвижване може и да не е толкова светло бъдещето колкото е било досега.
Братчед, общо взето теслите са с характеристики на спортен автомобил, но на колко хора им трябва такъв автомобил. Нормалният човек иска да зарежда на седмица или две веднъж, малко да харчи/гори, да е евтин и да не се чупи колата която кара. Кажи ми на колко от условията отговаря всяка една тесла
Само тесла ли е електрокар, вече всички производители имат електрички, като не ми е кеф тесла, ще си купя шкода, или рено, или хибрид. Все едно да кажеш че само мерцедес са коли
Именно в това е проблема. Затова дрънкаш само глупости и от там идва цялото ти неразбиране на темата.
Затова и си беден и няма никога да си купиш Тесла , то едното води след себе си другото...
Да му мислят идиотите каат теб, дето мислят че китайска сапунерка на батерийки от туита на един напушеняк щяла да води парада - тя вече отиде на опашката и всички го виждаме По-добре си продай единствената акцийка овреме, че ша гризнеш теслата
Хахаха, трябва да си споделиш медикаментите, които взимаш
CEOто на VW в прав текст ти казва, че няма да ги бъде ако не настигнат тесла с 50-60 милиарда инвестиции и СЛЕДВАНЕ на стъпките на Тесла!?!?
Ама слагат на едни, ЕЙ ТАКИВА марки „ TESLA "
и правят трета „Гигафабрика,”.
Което не е лошо, разбира се...Ѝ - ДОТАМ. А вътре в батерията - бомба със закъснител. В технологичната верига - втора...
Коментар