Я, май гледам разбирате, че с батерии няма да стане. Редки метали, трудно и скъпо за рециклиране. И най-най-големия проблем на батериите - не могат да се зареждат моментално. Дори и да могат, зарядната станция за няколко автомобили трябва да е като квартален трансформатор : )
А като технология за съхранване на енергия изглеждат нямат много потенциал за развитие на този химичен принцип. Да, сигурно могат да се измислят някои подобрения в технологията, но това няма да промени драстично положението. Самия факт, че една тъпа малка батерия за телефон не могат да направят по-добра.
За мен лично, този сега "батериен" период е движен от неграмотни политици, които не вдяват "малките подробности".
Засега за мен единствения реалистичен заместител на ДВГ е водородна горивна клетка. Да, има много проблеми и там за решаване.
Но има големи предимства - бързо зареждане, без вредни емисии, практически пак е електромобил с ел.мотор(с предимствата от това).
Значи най-добрата схема е такава, според мен:
Фотоволтаици -> вода -> водород/кислород -> кислорода го пускаме в атмосферата, водорода буфериран в резервоари -> зареждаме колата -> водорода + кислорода предварително вкаран в атмосферата става на вода.
0-ла емисии, 0-ла загуби на кислород в атмосферата.
А като технология за съхранване на енергия изглеждат нямат много потенциал за развитие на този химичен принцип. Да, сигурно могат да се измислят някои подобрения в технологията, но това няма да промени драстично положението. Самия факт, че една тъпа малка батерия за телефон не могат да направят по-добра.
За мен лично, този сега "батериен" период е движен от неграмотни политици, които не вдяват "малките подробности".
Засега за мен единствения реалистичен заместител на ДВГ е водородна горивна клетка. Да, има много проблеми и там за решаване.
Но има големи предимства - бързо зареждане, без вредни емисии, практически пак е електромобил с ел.мотор(с предимствата от това).
Значи най-добрата схема е такава, според мен:
Фотоволтаици -> вода -> водород/кислород -> кислорода го пускаме в атмосферата, водорода буфериран в резервоари -> зареждаме колата -> водорода + кислорода предварително вкаран в атмосферата става на вода.
0-ла емисии, 0-ла загуби на кислород в атмосферата.
Коментар